PortalIndexLetters to August. HpD5UwnLetters to August. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Letters to August.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celia
.
.
Celia

Letters to August. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Letters to August. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Letters to August. Empty
BerichtOnderwerp: Letters to August.   Letters to August. Icon_minitimedo okt 18 2012, 00:12

donderdag 18 oktober

Hallo vader,

ik had beloofd om regelmatig een brief naar u te schrijven. Ik weet dat ik me tot nu toe niet helemaal aan die belofte heb gehouden. En dat terwijl u dat wel deed. Maar sinds mijn aankomst hier is er al erg veel gebeurd. Ik heb contact gelegd met een aantal leerlingen. Ik heb ook het schoolhoofd al ontmoet, al had dat onder betere omstandigheden gekund. Ik mis u wel, net als oom Lucius en Nathaniël. Vooral Nathaniël. Op Nemo na heb ik hier niemand. Ik wil ook niemand, maar je voelt je uiteindelijk toch eenzaam. Ik zal maar vertellen wat er de afgelopen tijd gebeurd is:

Savador:
Zoals ik al schreef heb ik het schoolhoofd ontmoet. Zijn naam is Savador Sathandiai, maar dat wist u natuurlijk al. Hij heeft me verdedigd toen ik door de Novaanse politie was opgepakt. Ja, het spijt me. Ik heb inderdaad weer een opdracht aangenomen. Maar ze weten me steeds weer te vinden en u weet hoe moeilijk ik het vind om te weigeren. Dat was één van de redenen dat u me hier naartoe stuurde. Desalniettemin, hij heeft me verdedigd door te zeggen dat ik doof was. Waarom? Hij bleek de opvolger te zijn van de Heer der Duisternis, iemand die meer invloed op de Suasama heeft dan welke rijke, hoge pief dan ook. En hoewel ik een gruwelijke hekel aan Shadranen en de Suasama heb moet ik eerlijk toegeven dat ik dit niet van een Shadraan had verwacht.

Jake:
Jammer genoeg weer een Shadraan. Ik kan die mensen absoluut niet uitstaan. Eentje van de Patreus familie zelfs. Het enige waar zij goed voor zijn is elkaar uitmoorden net zoals al die rijke families doen. Hij weet dat ik van het Selene-project ben. Ik heb niks gezegd, maar ik denk dat hij de piercing zag en het herkende. Hij had er overduidelijk het een en ander over gelezen. Wat zijn intenties zijn weet ik niet zeker, maar hij weet dat ik op zoek ben naar de boeken die Selene heeft geschreven. Zoals u weet heb ik er al eentje in bezit. De tweede kan ik over een paar dagen ''ophalen''. Hij zei me de locatie van de derde te weten. Maar ik wil zijn hulp niet. Ik blijf liever nog jaren lang zoeken dan hulp te krijgen van een Shadraan en dan speciaal van één die in de kringen van mijn ''werkgevers'' verkeerd. Ik heb ook zo mijn trots. En als ik stop met voor Selene te werken, want geloof me dat probeer ik echt, dan lijkt me dit een mooie eerste stap toch?

Fwinn:
Over deze jongen weet ik nog niet heel veel. We botste op een dag tegen elkaar op. Hij is wel Shadraan, dat kan ik voelen. Waarom ik alleen hen die ik haat schijn tegen te komen weet ik niet. Misschien wel Karma. Maar deze is anders. Hij heeft iets wat prettiger aanvoelt. Misschien een extra soort magie die deze kalmte veroorzaakt. Het meest verwonderlijke vond ik nog wel dat hij bij onze ontmoeting vroeg of we iets konden gaan doen. Ik weet nu nog steeds niet goed hoe ik daar op moet reageren. Niemand heeft dat ooit gevraagd. Wat zou u zeggen? Ik ben wel geïntrigeerd door deze jongen. Hij dwingt me om weer na te denken over wat ik wil. Ik denk dat hij een enorme hulp voor me kan zijn als ik van Selene af wil komen. Maar ik moet eerst nog maar eens zien of hij te vertrouwen is. Hij blijft immers een Shadraan...

Norwood:
Deze man zou u waarschijnlijk meteen mogen. Hij is mijn mentor en een hele aardige vent. Bij onze eerste ontmoeting heb ik per ongeluk iets gebroken, maar hij werd niet kwaad. Ook straalde hij een soort veilig gevoel uit. Ook heeft Nemo even met hem gesproken. Waar ze het over gehad hebben weet ik niet, Nemo had gevraagd of ik de ruimte wilde verlaten destijds. Veel vaker dan dat heb ik hem nog niet echt gezien dus meer heb ik ook niet over hem te vertellen jammerlijk genoeg.

Ik hoop dat dit voorlopig weer even voldoende informatie is voor u. Ik verwacht snel weer een brief terug.

~ Celia Cartagos
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Letters to August.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ree and Roa [Letters between sisters]
» Letters to the Dead.
» Letters To Ma~
» Letters for the doc.
» Whether it's the weather or the letters by my bed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -