PortalIndexMooi weertje... HpD5UwnMooi weertje... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Mooi weertje...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 21:37

Mudly liep door de ruïnes en keek rond. Hij glimlachte en zocht naar Gina. Waar was ze nou. Hij had haar al die tijd niet meer gezien en enorm gemist. Hij keek even naar de afgebrokkelde muren en ging er met zijn hand langs. De magie voelde hij duidelijk. Hij glimlachte en zonk weg in gedachten. Hij kon alleen maar aan Gina denken sinds hij haar had ontmoet bij het meer. Hij glimlachte en opende zijn ogen weer. Hij liep verder de ruïnes in en keek rond. Hij liep, wat ooit een kamertje moest zijn geweest, een ruimte in en glimlachte. Hij ging er tegen de muur staan om na te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 21:57

Gina was ondertussen ook op zoek naar Mudly in de ruïnes, terwijl was ze eigenlijk ook aan het denken aan Mudly net zoals hij aan haar was aan het denken zo'n gevoel had ze. Ze had het gevoel ook dat hij ergens was in de ruïnes, daarom was ze hier nu op zoek naar hem. Ze liep verder de ruïnes in en keek rond opeens keek ze in de richting van Mudly, eindelijk had ze hem gevonden maar in de ruïnes. Gina liep in zijn richting. Ze lette nergens meer op alleen maar op hem, en ze struikelde op de grond voor de voeten van Mudly.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 22:00

Mudly keek op toen hij Gina zag en zag dat ze viel. Hij liep naar haar toe en hielp haar wat overeind. Hij ging op zijn knieën en omarmde haar. Hij had een warm gevoel ineens en sloot zijn ogen. "Wat heb ik jou gemist..." zei hij en keek haar in haar ogen. Daarna gaf hij haar een kus op haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 22:09

Gina werd overeind geholpen door Mudly, omdat ze net was gestruikeld op de grond. Ze werd omarmd door hem, en ze omarmde hem daarna ook nog eens even. Ze kreeg van Mudly ook ineens een warm gevoel, daarna hoorde ze zijn woorden. "Ik heb jou ook gemist, waar was jij ergens?" vroeg ze en keek hem daarna ook in zijn ogen. Ze kreeg ineens van hem een kus op haar mond, en ze gaf hem daarna ook terug een kus op zijn mond. "Beloof mij, dat jij mij vanaf nu nooit alleen meer laat" zei ze, en ze wachtte even zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 22:18

Mudly keek haar aan en dacht na. "Bij het meer. De waterval en in de school.." zei hij. "Beloven kan ik je niet. Maar ik kan wel zo vaak mogelijk bij je zijn..." zei hij en grinnikte. Hij gaf haar een kusje en liet deze overgaan in een zoen. Hij bleef haar vasthouden en sloot zijn ogen en genoot van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 22:24

Gina keek ook weer eens in de richting van Mudly. "Jij hoeft mij ook niks te beloven, als jij maar zo vaak mogelijk bij mij wilt zijn vind ik het ook best" zei ze, terwijl ze nog steeds keek in zijn richting. Ze kreeg van Mudly weer eens een kusje en liet deze overgaan in een zoen. Gina genoot ook van hem, omdat hij haar zo bleef vasthouden. Ze sloot intussen ook maar haar ogen daarna opende ze die weer. "Waar was jij eigenlijk net over aan het nadenken?" vroeg ze, en ze wachtte weer eens zijn antwoord af. "Als ik het dan mag weten?" vroeg ze vervolgens aan hem, en nog steeds wachtte ze zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 23:16

Mudly keek haar aan en glimlachte. Hij stopte met de zoen en hoorde haar vraag. "Over jou. Over jou mooie bruine haren en jou mooie ogen en je schattige mond..." zei hij. Hij glimlachte. "Natuurlijk mag je dat weten..." zei hij en gaf haar een kusje. Hij keek haar in haar ogen. "Je bent een mooi meisje. En je bent dan nog wel mijn meisje..." zei hij en glimlachte. Hij streelde haar even door haar haar en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimeza jan 02 2010, 23:26

Gina keek hem ook weer eens even aan en glimlachte dan daarna ook even naar hem. "Dank je wel" zei ze, op de complimenten van hem die hij haar had gegeven. "Ik ben zeker jou meisje, iemands anders zijn meisje wilt ik nooit meer zijn" zei ze en glimlachte ook weer eens even terug naar hem. Gina was echt zo dolgelukkig altijd al als ze samen was met Mudly was ze in de wolken. "Weet jij onze eerste ontmoeting nog bij het meer? vroeg ze, en ze wachtte maar weer eens even zijn antwoord af. Ze gaf hem nog een kusje, en streelde dan daarna ook even door zijn haar. "Wat zocht jij hier?" vroeg ze, en nog steeds wachtte ze af op zijn antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimezo jan 03 2010, 00:17

Mudly keek haar aan en glimlachte. "Zit wel goed..." zei hij en gaf haar een knipoog. Hij hoorde haar woorden en knikte. "En of ik dat weet. Dat staat me nog bij als de dag van gisterren..." zei hij. "Wat ik zocht?" mompelde hij. "Het begint met een G en eindigt op een A en daarin tussen zit IN..." zei hij en grinnikte. Hij gaf haar een kus en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimezo jan 03 2010, 08:23

Gina keek in de richting van Mudly en glimlachte ook maar eens terug naar hem. "Ik ben zo blij dat we elkaar ontmoet hebben op het meer" zei ze, en ze gaf hem ook eens een knipoog. "Het begint met een G en eindigt op een A en daarin tussen zit IN" was ze in zichzelf aan het denken. Ze wist wel over wie hij bezig was, over haar natuurlijk. "Gina? Zocht jij naar mij in de ruïnes zo'n enge plaats?" vroeg ze intussen glimlachte ze ook naar Mudly, en ze wachtte maar weer eens even zijn antwoord af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimema jan 25 2010, 16:31

Mudly glimlachte en keek haar aan. "Ik had mijn gevoel dat je hier zou zijn..." zei hij. "En zo eng is het hier niet..." zei hij en keek haar aan. Het zonnetje scheen best fel in de ruines en gaf het een mooi plaatje. "En bovendien kan jij overal zijn...klein avonturiertje..." zei hij met een glimlach en gaf haar een klein tikje tegen haar neus als plagerijtje. Hij omarmde haar en gaf haar een kus in de nek. "Of heb ik het mis?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna.
.
.
avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimezo jan 31 2010, 08:09

:smuch:


Laatst aangepast door Evi op za dec 31 2011, 11:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaid

avatar

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 248
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht
Klas: N/A
Partner: Well, fear is sometimes mightier than the brain I must say.

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimevr feb 12 2010, 14:26

Mudly glimlachte vriendelijk en legde zijn armen om haar heen. Hij drukte Gina dicht tegen zich aan als teken dat hij haar niet kwijt wilde. Hij legde zijn voorhoofd in haar haar en sloot zijn ogen. "Ik hou van je....." zei hij met een kalme maar toch geloofwaardige stem. Hij opende zijn ogen en keek haar in haar ogen. Hij had een glundering in zijn ogen en dat maakte duidelijk dat hij zich goed voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Mooi weertje... UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitimedo feb 18 2010, 08:51

Gina keek in de richting van Mudly. "Ik hou ook van je" zei ze in Mudly's zijn richting. Ook Gina voelde zich goed bij Mudly, en ze wilde hem ook niet kwijt net zoals Mudly. Ze keek ook in de richting van zijn ogen, en merkte een glundering in zijn ogen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Mooi weertje... UTL8oxA PROFILE
Mooi weertje... UTL8oxA MAGICIAN

Mooi weertje... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mooi weertje...   Mooi weertje... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Mooi weertje...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Old Ruins-