PortalIndexArena HpD5UwnArena 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Arena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

Arena UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 18:37

We hebben het een en ander besproken, le Mitch en ik, zoals we vaker samenkomen om het ook even over kwesties op SSA te hebben. En we zijn het erover eens geworden dat het probleem wat overpowerdheid betreft ook mogelijk kan komen doordat er misschien iets te weinig sensatie op SSA is, en men dus de neiging heeft om dit zelf te creëren. Ja, overpowerdheid zal je in welke vorm dan ook altijd wel hebben, en het hoeft niet per se daardoor te komen. Het is dan ook geen directe oplossing voor het probleem zelf, eerder een toevoeging voor de site om in het wildeweg met vlammen te kunnen werpen, brokstukken te smijten, met water te spuiten, krachten te bundelen, etc. - aangezien de magie behalve alleen in de lessen verder ook niet echt tot zijn trekken komt. Vanaf dat punt zijn we gaan brainstormen, om uiteindelijk op een episch ideetje te komen waarvan we ook jullie mening willen horen.
Namelijk een Arena, toebehorend aan de school. Denk hierbij een beetje aan How To Train Your Dragon; een groepje leerlingen wordt getraind, in een soort koepel-arena gesmeten en moet hun kracht en kennis gebruiken om het tegen mythische wezens op te kunnen nemen. Maar dat is niet alles, we hebben er meerdere varianten voor waardoor steeds gebruik kan worden gemaakt van dit nieuwe gebied. En om het wat overzichtelijker te maken heb ik de ideetjes die bij de Arena horen wat kopjes gegeven.

Apprentices
Het was in verband met het idee over toernooien met andere magische scholen en leraren die één bepaalde deelnemer onder de leerlingen het hele schooljaar door zouden trainen - dat trouwens nooit door is gegaan omdat het gewoon te breed uitgepakt was - de bedoeling om dat laatste hierin toch nog een beetje te kunnen verwerken. Een aantal van de leraren (degenen die willen, uiteraard) zullen één magiesoort symboliseren, één apprentice kiezen en deze vervolgens het schooljaar lang in dit element trainen voor uitdagingen in de Arena. Het is hierbij wel vanzelfsprekend als de leraar die lesgeeft in lichtmagie degene zal zijn die zijn/haar apprentice hierin zal trainen, en de apprentice een lichtmagiër is. Element bij element, dus. Nu heb ik al voorzien dat hier het probleem bij kan komen kijken dat niet alle elementen aan bod kunnen komen, doordat de kans bestaat dat niet alle leraren die les geven in magie meedoen, maar dat zien we dan nog wel. Leerlingen worden in de magielessen zelf voorbereid op wat ze kunnen verwachten, en degenen die deel willen nemen worden bij elkaar gezet, zullen een test moeten doorstaan, en uit de mensen die overblijven wordt één iemand gekozen als apprentice. Dan heb je bijvoorbeeld dus - met de nadruk op bijvoorbeeld, niets staat nog vast - een apprentice-test voor vuurmagiërs bij Master Savador, een test voor duistere magiërs bij Miss Katherine, een test voor water bij Miss Arianna, etc., om de keuze te laten bij de leraar om te beslissen wie helaas afvalt en wie haar/zijn apprentice wordt. Het gaat dan per magiesoort, per leraar, en de Arena wordt dan aangepast tot een platform met obstakels waarin de tegenpool van je element is verwerkt, voor de extra uitdaging. Waar worden de apprentices dan voor getraind? Voor een beslissend toernooi tegen elkaar of de krachtigste wezens tegen het eind van het schooljaar om de ervaring die ze hebben opgedaan voor de ogen van het publiek te bewijzen. En voor eeuwige roem, want de naam van de winnaar zal gehouwen worden in een steen. En behalve dat ook voor de 'echte' uitdagingen, de kleinere gevechten tegen wezens. Misschien dat er ook een topic kan komen met verschillende uitdagingen van verschillende niveaus met verschillende wezens, aangezien we binnen de Arena dan ook verscheidende platforms willen bieden met aparte moeilijkheidsgraden. De Arena kan zich dan op magische wijze door simulatie aanpassen tot deze platformen. Er kunnen zo nu en dan ook Events komen die speciaal in het teken staan van uitdagingen in de Arena waarbij je iets kunt winnen. Maar we willen hierbij nog niet te hard van stapel lopen en eerst even zien wat jullie ervan vinden.

Teamwork
Het tweede.. ideeding: teamwork. Vanaf het begin van het schooljaar krijgt iedere leerling een specifiek totem dat zijn/haar vaardigheid symboliseert. Een klein miniatuurding in een bol: Fwinn zou bijvoorbeeld een kleine fotocamera in zijn bol hebben, Kanda een miniatuurversie van zijn Mugen - ik noem maar iets. Dat zou je dan zelf mogen kiezen. Het is daarbij de bedoeling dat je deze absoluut niet verliest, ten alle tijden bij je draagt en onbeschadigd door een uitdaging in de Arena brengt. Als je 'm toch verliest, ben je af. Bij deze teamwork-uitdagingen heb je twee groepen deelnemers - de één begint aan de ene kant van het platform, de tweede partij aan de andere kant. In het midden komen ze samen en moeten ze het bijvoorbeeld tegen elkaar opnemen, of tegen een mythisch wezen. Maar daar wandel je niet zomaar even naartoe. Het is een soort survival. Het gebied is in verschillende districten ingedeeld, met een bepaalde poort die in het teken staat van één van de elementen. De totems kunnen eveneens je magiesoort symboliseren en vormen de sleutel om één van de poorten te openen. Het is een ideetje om het slim aan te pakken door medeleerlingen met zoveel mogelijke magiesoorten in je groepje te nemen, misschien wel meerdere van één soort om hun totem als een soort reservesleutel te laten dienen - al is er natuurlijk wel een maximum aantal voor een groep. Want ben je een totem kwijt die bijvoorbeeld voor Aardemagie staat, kun je niet door de poort van Aardemagie, kun je ook niet verder en heb je gefaald.

Wapens
We zaten er ook aan te denken of een leerling tesamen met zijn/haar totem ook een beginnerswapen krijgt, waarmee je je magiesoort door het wapen beter tot zijn recht kan laten komen. Een massieve knots voor Aardemagiërs, pijl en boog voor Woudmagiërs, een oversized waaier voor Luchtmagiërs, etc. Je kunt het wapen dan door het winnen van uitdagingen en het doorleggen van platformen van hogere niveaus aanpassen tot een sterker geval. Door middel van punten of geld die je van succesvolle uitdagingen krijgt, waarvan je extra vaardigheden in een Shop kunt kopen. Maar ik ben er onlangs achtergekomen dat er op een andere RPG al een soortgelijke shop is, en we willen niet de indruk geven dat we ideeën stelen. We weten hoe ergerlijk dat kan zijn. Je hebt in ieder geval wel de keuze om bij een dergelijke 'Death Match' - om het zo maar even te noemen - waarin je het op moet nemen tegen een wezen, om dat met enkel je magie te doen door je blote vuisten of met wapens die je element beter sturen. Even terugkomend op platformen van verschillende niveaus: hoe pakken we dat aan? Heel simpel, daar gaan we plattegronden van maken waar alle obstakels en dergelijke opstaan. En het is hierbij minder gedoe, aangezien de platformen van verschillende niveaus onveranderd zullen blijven, dus dat hoeft niet steeds te worden aangepast.

Humm..
Ik denk dat ik zo'n beetje alles wel neergezet heb wat we hadden gesproken. Do correct me, Mitch, mocht ik toch nog iets hebben vergeten. En wauw, dit is eigenlijk best veel tekst en informatie geworden in één keer. Hopelijk is het wel te volgen allemaal.
Denk er wel aan dat deze twee, drie dingetjes voor de Arena enkel nog maar ideeën zijn, en we ons oordeel baseren op jullie mening. Maar de Arena zelf komt er waarschijnlijk wel, al is het maar om er enkel te kunnen trainen of er praktijklessen te hebben. So.. zeg maar gerust wat u ervan vind :3

Arena Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Wren
.
.
Wren

Arena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 18:57

Echt een ontzettend stoer idee :3
En volgens mij ook best uitvoerbaar; you are genius persons030
Door de uitwerking snap ik het helemaal~ En het klinkt goed :3
Sebby wil in ieder geval wel meewerken ^^
Seriously awesome~
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Lightning
.
.
Lightning

Arena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:02

ik ben het helemaal met Wren eens ^^
het lijkt me een echt super idee en hoop dat het zal werken Very Happy
mij heb je er ook al bij ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Arena UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:16

In principe heb je alles gezegd. Maar ik durf niet te beloven dat het plattegrond van de arena met de obstakels enorm gedetailleerd wordt. Ik moet eerst kijken hoe het wordt en hoe mijn tijdschema er volgende week uit komt te zien. Het gaat dus wel wat tijd vragen. Maar ik zal mijn best doen om een goed product af te leveren voor SSA. Blijkt dat er nog meer mensen enthausiast over zijn zal ik morgen kijken of ik mijn start kan maken. ^^

Arena 308880i
Terug naar boven Ga naar beneden
Luca
.
.
Luca

Arena UTL8oxA PROFILEPosts : 708
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water en Lucht
Klas: Nvt
Partner: Apparently I don't belong in your precious memory.

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:22

Op zich lijkt het me wel een leuk idee. Hoewel het project in het algemeen nog steeds groot blijft, in mijn ogen.
Maar het is het proberen waard toch? Daarbij denk ik ook dat er genoeg mensen zijn die een plek als een arena gewoon een hippe plek vinden om te RPG'en o3o Rondsneakenftw.
Maar dat terzijde. Daarbij wil ik ook gewoon nog dat Sarah weer derpy gaat doen en het is van:
'En waarom zou ik jou moeten kiezen als Apprentice?'
'Omdat ik dit jaar twee hele centimeters ben gegroeid Stare'
That would be marvelous =w=

But I like it ~ En niet geschoten is altijd mis o3o

PS; daarbij zijn er ook nog veel... Ruwe kantjes, om het zo maar te zeggen. Je moet rekening houden dat iedereen zijn/haar eigen interpretatie heeft van alles, dus een plattegrond is met dit soort dingen een must: eveneens als een lijst van dieren met eventuele informatie erbij EN PLAATJES. Just saying o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nariko
.
.
Nariko

Arena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : -
Posts : 375
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Light
Klas: Miss Abigail
Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:49

Sounds nice :3
Little bit How to train your Dragon, Harry potter and the Goblet of Fire and a little bit Hungergames (al zullen we elkaar niet uitmoorden Wink)
Ik ben benieuwd Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

Arena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:50

Het klinkt echt heel leuk.
Maar er wordt dus van elke magiesoort eigenlijk één leerling uitgekozen. Maar hoe ga je daarbij zorgen dat mensen geen overpowerdheid gebruiken? Ik bedoel: je kan je char alles perfect laten uitvoeren Stare Denk namelijk dat mensen best wel graag die ene leerling willen spelen, dus dan moet hij/zij alles goed doen.

Maar ik vind dat het idee echt awesome is, want zo kan je idd wat meer met magie doen naast de lessen.

Vooral het 'teamwork'- idee vind ik leuk Woot! Samenwerken, onderlinge ruzie's etc :]
Oh en een vraagje: Wat heb je aan bv die camera of het zwaardje als totem? Aangezien het me raar lijkt als die speciaal een poort hebben? Of begrijp ik het nou verkeerd Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Arena UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 19:58

Goed punt, Luca. De lijst met dieren is op zich een goed idee. En die plattegrond is zeker een must. Die wilde we ook zeker gaan maken, en ik heb mezelf daar wel voor opgeofferd. Ik studeer voor landschapsarchitectuur dus als ik er iets leuk vind is het wel plattegronden maken van dingen ^^. Het wordt alleen een uitdaging om bijvoorbeeld een vurig landschap te ontwerpen, nog te zwijgen over het Shadraanse platform. Echter ben ik bereid om hier tijd voor te nemen. En als ik slim ben post ik nu af en ga ik alvast een start maken.

Daarbij doelde Noah op groots met het feit dat er in 1 topic meer dan 3 of 4 personen waren. Het is namelijk al vaker voorgekomen dat topics met meer dan 3 personen bij events vastlopen. We wilde het algehele idee wel wat groter aanpakken maar de topics blijven vergelijkbaar met de gewone RPG.

Over het overpowerd gebeuren in dit geheel. Daar is het schema over elementen een hulpmiddel bij, en het is tevens een beetje sportiviteit hier. Maar dat is zoiezo in de RPG

Arena 308880i
Terug naar boven Ga naar beneden
Anastasia
.
.
Anastasia

Arena UTL8oxA PROFILEPosts : 558
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark [ Partially Wood ]
Klas: Miss Katherine
Partner: You’re the lonely, one and only, body in the world. Who can make me, who can break me, down into a young girl.

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 20:34

Is het misschien een idee om de LM's zich te laten insloven om de hele arena in elkaar te zetten en met de leraren de testen te realiseren? Het lijkt me namelijk nogal wat werkt om die arena te bebossen/te vulkaniseren/te verduisteren zonder wat hulp. Gewoon een voorstel hoor, weet niet eens of die arena wel zo magisch is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sue
.
.
Sue

Arena UTL8oxA PROFILEPosts : 1035
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: licht
Klas: nog geen
Partner: I promised you that I would never fall in love with you. But the moment I made that promise, I allready broke it...

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 22:56

Ik vind de ideeën heel vetje o3o
en eigenlijk weet ik niet wat nog te zeggen want ik ben het zo'n beetje met iedereen eens ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Arena UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimedo aug 30 2012, 23:31

Héél goed idee, en ik heb er niets aan toe te voegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
-
.
.
avatar

Arena UTL8oxA PROFILEPosts : 625
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimevr aug 31 2012, 10:14

Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik 'arena' zag staan, mijn eerste reactie 'bah', was maar nu ik alles door gelezen heb, sta ik er veel positiever tegenover. Ik was namelijk bang dat jullie van plan waren om met een level-systeem te gaan werken die je ook op meerdere RPG's hebt. Zo van, hoe meer gevechten je wint, hoe meer je in de RPG mag doen. Een hele opluchting dat dat het dus niet is c: En ik vind het een zeer awesome idee. Ja, ik zie Seira al helemaal voor me die er letterlijk alles aan zou doen om de Apprentice van Savador te worden. Alles. Dat gaat nog gezellig worden *kuch*. Ik vermoed de komende tijd veel vuur-magiërs in de ziekenzaal die op vreemde wijze zo erg verwond zijn dat ze niet mee kunnen doen aan de test. Of Soh die mee doet met de team-challenge en stiekem alles gaat saboteren zodat hij op het eind als laatste overblijft en in zijn eentje wint. Wat heb ik toch gezellige personages.

Maaa~aar, dit gaat dus alleen over de magische vakken. Is het dan ook niet leuk dat er kleine wedstrijden, of een talentenjacht (hoe lame dat ook klinkt), voor de andere vakken komt? Hoewel ik wel begrijp dat dat er niet is, want dit is wel een Fantasy-RPG. Het is maar een klein ideetje, misschien dat jullie er iets mee kunnen. En de stagiaires, zijn die er ook niet leuk voor om hier mee te betrekken? Dat ze helpen met trainen of dat aan de deelnemers tips geven over de volgende ronde. Dat soort dingetjes? Dat natuurlijk het echte trainen bij de leraren blijft liggen, maar dat de stagiaires soms een helpende hand kunnen toesteken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Arena UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimevr aug 31 2012, 21:04

Lijstje met wezens/dieren zal ik voor mijn rekening nemen.

Moyra schreef:
Het klinkt echt heel leuk.
Maar er wordt dus van elke magiesoort eigenlijk één leerling uitgekozen. Maar hoe ga je daarbij zorgen dat mensen geen overpowerdheid gebruiken? Ik bedoel: je kan je char alles perfect laten uitvoeren Stare Denk namelijk dat mensen best wel graag die ene leerling willen spelen, dus dan moet hij/zij alles goed doen.
Daarom is het de keuze van de leraar wie afvalt en wie doorgaat. En het is wel zo realistisch als niet iedereen van het groepje zijn/haar char alles perfect uit laat voeren, maar hier en daar enkele misstappen maakt. Ze zouden niet menselijk zijn als ze een parcour perfect tot in het kleinste detail af zouden kunnen leggen.

Moya schreef:
Oh en een vraagje: Wat heb je aan bv die camera of het zwaardje als totem? Aangezien het me raar lijkt als die speciaal een poort hebben? Of begrijp ik het nou verkeerd Oh Noes!
De totems staan ieder apart voor één element, afhankelijk wat de magiesoort is van de eigenaar. In ieder district heb je één enkele poort, die eveneens voor een bepaald element staat. Kom je in het eerste district bijvoorbeeld de poort tegen van Vuurmagie, heb je dus de totem nodig die voor vuurmagie staat om die te openen. Dat miniatuurdingetje dat in de bol verwerkt zit, is iets dat je karakter symboliseert, zodat het echt een eigendom van hem/haar is. En voornamelijk ook gewoon zodat er geen verwarring ontstaat en stuff en je je eigen totem altijd kunt herkennen c:

Anastasia schreef:
Is het misschien een idee om de LM's zich te laten insloven om de hele arena in elkaar te zetten en met de leraren de testen te realiseren? Het lijkt me namelijk nogal wat werkt om die arena te bebossen/te vulkaniseren/te verduisteren zonder wat hulp. Gewoon een voorstel hoor, weet niet eens of die arena wel zo magisch is.
We hadden om die reden ook bedacht dat de Arena een soort simulatiesysteem had, die de platformen als het ware zelf creëert. Maar de LMs kunnen wel de extra thrill toevoegen als ze willen. Niets overtreft hun magie, after all.

Noise schreef:
Maaa~aar, dit gaat dus alleen over de magische vakken. Is het dan ook niet leuk dat er kleine wedstrijden, of een talentenjacht (hoe lame dat ook klinkt), voor de andere vakken komt? Hoewel ik wel begrijp dat dat er niet is, want dit is wel een Fantasy-RPG. Het is maar een klein ideetje, misschien dat jullie er iets mee kunnen.
U bedoelt iets van een kennisquiz, tekenwedstrijd, spellingswedstrijd of mini-olympische spelen of zoiets? Daar zouden we eventueel ook nog een keer wel voor kunnen kijken :3
Het Arena-gebeuren komt eerst, daar gaat immers ook nogal wat werk in zitten.

Noise schreef:
En de stagiaires, zijn die er ook niet leuk voor om hier mee te betrekken? Dat ze helpen met trainen of dat aan de deelnemers tips geven over de volgende ronde. Dat soort dingetjes? Dat natuurlijk het echte trainen bij de leraren blijft liggen, maar dat de stagiaires soms een helpende hand kunnen toesteken?
Misschien dat er bepaalde rustpunten op de plattegronden te vinden zijn waar deelnemers even bij kunnen komen, en waar stagiaires staan om ze op te vangen ofzoiets. Bijvoorbeeld vlak voor zo'n district-poort voor ze naar het volgende district trekken. Dat zou eventueel wel kunnen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Grim
.
.
Grim

Arena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : ~~
Posts : 347
Arena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Fire
Klas:
Partner:

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitimeza sep 01 2012, 12:49

Wauw, super goed idee! Al vind ik dat er een keerzijde aan zit:
Leerlingen willen niet verliezen en er zijn wel verliezers nodig. Ik snap dat de keuze van verliezer of winnaar bij de leraar ligt, maar ik weet niet hoeveel mensen bereid zijn hun char een fout te laten maken om zo punten aftrek te krijgen. Veel chars hier (en daar ben ik helaas ook schuldig aan) zijn bijna of helemaal perfect en maken geen foutjes. Er zullen natuurlijk wel een paar mensen zijn die realistisch genoeg schrijven om fouten te maken, maar dat zijn er niet zo heel veel. Hoe wordt dat dan opgelost?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Arena UTL8oxA PROFILE
Arena UTL8oxA MAGICIAN

Arena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arena   Arena Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Arena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Arena-missies
» Arena-dobbelsteen
» Arena || The map || Screen Sharing and Critics
» When Book Come To Life [Arena Missie] [&Delphi]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Mededelingen-