PortalIndexHet boek..De Grijze Jager HpD5UwnHet boek..De Grijze Jager 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Het boek..De Grijze Jager

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amilia
.
.
Amilia

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimevr aug 24 2012, 20:17

het boek de grijze jager vindt alois te gek.
hij was al bezig met boek 11 de verloren verhalen.
Alois ging lezen.progelijk zei hij alles hard op


[/i]Crowley reed met een zwaar hart,zonder aandacht voor het fraaie weer en de vogels die overal om hem heen kwinkeleerden.
Het was een pratige zomerdag in het leen gorlan-maar de jonge grijze jager had nauwlijks oof voor de groene glooiende akkers en kleurige velden bloeneb in de berm van de weg.Zijn rijdier leek zijn zwartgalligheid te delen.met het hoofd naar beneden slofte het steeds langzamer en langzamer.het ontbrak zijn berijder aan zin of energie om hem aantesporen en het tempo vol te houden,waarmee ze eerder die dag op pas gegaan waren.[i]

alios zuchte.het was zo mooi boek.hij was blij dat er een boek 12 uit komt.
hij glimlachte.hij had al achter in het boek gekeken en zag dat alyss en will gingen trouwen.
nu wou een eigen boek gaan schrijven.hij vondt het geweldig.zijn fantasie was erg op hol geslagen.
hij ging weer veder met lezen.na een tijdje stopte hij met lezen.
hij had het gevoel dat er een bekende aan kwam wie wist hij niet.
hij tuurde in de richting van waar hij dacht dat het kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimeza aug 25 2012, 09:20

Zachte wind speelde met haar korte haar. Ze keek over het water, een tikje dromerig. De plek waar ze Milo had ontmoet... Hoooo! Niet doordraaien, ze waren gewoon hele goeie vrienden. Ze schudde haar hoofd en zette haar gedachten op een rijtje. Milo was gewoon een hele leuke jongen die... Ze sloeg zichzelf tegen haar hoofd. Niet-aan-denken! Ze snoof diep en keek eens van het water weg. Kijk eens aan, daar had je Alois. Misschien kon ze deze afleiding wel even gebruiken. Ze stond op van de steen waarop ze gezeten had en liep in de richting van de jonge graaf. Altijd beter om van verliefdheid afgeleid te worden door een jongen. In haar beleving dan...
'Hoi Alois.' zei ze vrolijk. Waar ze niet op gerekend had, was dat hij alles hardop las van het boek dat op zijn schoot lag. Stilletjes ging ze naast hem zitten en luisterde mee. Crowley reed met een zwaar hart,zonder aandacht voor het fraaie weer en de vogels die overal om hem heen kwinkeleerden.
Het was een pratige zomerdag in het leen gorlan-maar de jonge grijze jager had nauwlijks oof voor de groene glooiende akkers en kleurige velden bloeneb in de berm van de weg.Zijn rijdier leek zijn zwartgalligheid te delen.met het hoofd naar beneden slofte het steeds langzamer en langzamer.het ontbrak zijn berijder aan zin of energie om hem aantesporen en het tempo vol te houden,waarmee ze eerder die dag op pas gegaan waren.
Enya keek naar het boek, wat was dat eigenlijk voor verhaal? 'Wat lees je eigenlijk?' vroeg ze zachtjes. Dat boek had ze nog nooit gezien, raar eigenlijk voor iemand zoals zij.

(jeej, ik ken de grijze jager, heb m alleen niet gelezen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimeza aug 25 2012, 09:42

alois schrok een beetje op.O..hoi enyana ik lees de grijze jager...enyana was precies uit de hoek gekomen waarvan hij dacht dat er niemand zat.hij glimlachte.ik heb bijna alle boeken uit.deze boeken zijn best ingewikkel maar ik snap ze helemaal..ik heb zelf contact met de schrijver.hij glimlachte weer.wil je anders ook een..ik geef je wel deel 1 de ruïnes van gorlan.maar je mag ook wel deel 2 de brandende brug of drie het ijzige land...vier kan ook wel de dragers van het eikenblad maar 5 is ook leuk de magier van macindaw en 6 het beleg van macindaw is het vervolg er op.7 losgeld voor erak is ook leuk maar 8 de koning van clonmel is best zielig en 9 halt in gevaar ook.boek 10 de keizer van nihon-Ja is er moelijk maar boek 11 de verloren verhalen ben ik zelf aan het lezener komt nog een boek 12.alois zucht.hij was zo fan dat hij alles heel snel achter elkaar zei.srry dat ik zo praat.hij lachte.hij had het nu erg na zijn zin.iemand die luisterd naar het verhaal over de grijze jager.Bedankt dat je luisterde...hij glimlachte.


(echt...je moet de grijze jager echt lezen..ik heb contact met de schrijver...hij zegt dat ik goed in schrijven en zo ben...geinig.)(moet zachtjes doen me moeder slaapt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dio
.
.
Dio

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEPosts : 181
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner: I don't need it

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimeza aug 25 2012, 09:49

Dio zat een beetje verderop te lezen, het was fantastisch weer en toch had de witharige jongen met zijn ijsblauwe ogen geen glimlach op zijn gezicht. Hij kon gewoon niet lachen. Het leek net alsof hij depressief was maar hij had het nooit geleerd daar in de engelenwereld. Soh had alle aandacht van hem weggetrokken maar dat kon Dio echt niet schelen. Dat heeft ervoor gezorgd dat hij goed op zichzelf kon functioneren. Maar zijn leessessie werd onderbroken door meerdere stemmen. Dio keek op en zag een jongen voorlezen terwijl een meisje luisterde. "Crowley reed met een zwaar hart,zonder aandacht voor het fraaie weer en de vogels die overal om hem heen kwinkeleerden.Het was een pratige zomerdag in het leen gorlan-maar de jonge grijze jager had nauwlijks oof voor de groene glooiende akkers en kleurige velden bloeneb in de berm van de weg.Zijn rijdier leek zijn zwartgalligheid te delen.met het hoofd naar beneden slofte het steeds langzamer en langzamer.het ontbrak zijn berijder aan zin of energie om hem aantesporen en het tempo vol te houden,waarmee ze eerder die dag op pas gegaan waren." zei de jongen en het meisje vroeg wat hij las. De jongen las de grijze jager. Dio had die reeks al helemaal uitgelezen, maar hij was niet zo'n fan dat hij de hele tijd doorratelde en het meisje de boeken wilde lenen. maar nog steeds kon Dio niet lachen. Toch besloot hij zich bij de jongeren te voegen en naast de jongen genaamd Alois te gaan zitten. "Goede boeken hé?" zei Dio maar zijn gezicht bleef neutraal. Hij voelde zich niet superieur aan de rest maar hij wilde even van Soh weg sinds hij zijn gedrag echt doodmoe was, dus misschien was wat afleiding aangenaam. De engelen hadden hem nooit verboden om contact met andere te zoeken als pauze van Soh in het oog te houden. En aan een pauze had hij wel serieuze behoefte naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimeza aug 25 2012, 10:09

Alois keek naar de jongen die er bij was gekomen.jha,het zijn goede boeken.hij glimlachte.nog iemand die deze boeken kent dus.hij deed het boek weer in zijn tas.ik vindt eht wel geinig dat er nog een boek 12 komt...wist je dat john flanagan me net een mail heeft gestuurt..het volgende boek gata over een meisjes grijze jager.hhij glimlachte.in zijn eigen boek had hij ook geschreven over een meisjes grijze jager.nu moest hij weer opnieuw beginnen.hij zuchte.zo kan hij nooit verder...hij pakte een broodje en at het op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimeza aug 25 2012, 20:22

''O..hoi enyana ik lees de grijze jager...'' beantwoorde hij haar vraag. ''ik heb bijna alle boeken uit.deze boeken zijn best ingewikkel maar ik snap ze helemaal..ik heb zelf contact met de schrijver.hij glimlachte weer.wil je anders ook een..ik geef je wel deel 1 de ruïnes van gorlan.maar je mag ook wel deel 2 de brandende brug of drie het ijzige land...vier kan ook wel de dragers van het eikenblad maar 5 is ook leuk de magier van macindaw en 6 het beleg van macindaw is het vervolg er op.7 losgeld voor erak is ook leuk maar 8 de koning van clonmel is best zielig en 9 halt in gevaar ook.boek 10 de keizer van nihon-Ja is er moelijk maar boek 11 de verloren verhalen ben ik zelf aan het lezener komt nog een boek 12. '' Enya had vaker dit soort mensen gehoord, ze waren ergens fan van en begonnen door te ratelen. Eigenlijk heel leuk leek het haar. ''srry dat ik zo praat.''hij lachte. Ze lachte terug. ''geeft niet Alois, ik luister graag naar je verhalen.'' ''Bedankt dat je luisterde...''hij glimlachte. "Goede boeken hé?" klonk een stem achter hen. Ze draaide zich om en keek recht in het gezicht van een jongen met een scherpe kaaklijn en wit haar. ''jha,het zijn goede boeken.'' antwoorde Alois de nieuwkomer. ''ik vindt eht wel geinig dat er nog een boek 12 komt...wist je dat john flanagan me net een mail heeft gestuurt..het volgende boek gata over een meisjes grijze jager.'' Enya stond op en keek de jongen aan. ''Ehm...volgens mij heb ik jou nog nooit ontmoet.'' zei ze voorzichtig, geen blunders maken. Dat moest zeker gebeuren. Verlegen stak ze haar kleine hand naar hem uit. ''Ik heet Enyana, maar zeg...ehm...gerust Enya''
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEPosts : 124
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimezo aug 26 2012, 11:34

Linde zwierf over het schoolplein. Her en der zaten groepjes mensen te kletsen maar Linde durfde niet bij hun te gaan zitten. Ze zocht iemand die ze kende, dan was ze teminste niet helamaal alleen en voelde ze zich meer op haar gemak. Bij het stille meer zag Linde een groepje mensen. Tussen een herkende ze Alois en het meisje met de rode haren moest Enya wel zijn. de andere jongen met wit haar kende ze niet. Ze liep op het groepje af en ving zo een paar woorden op. ''Ze hebben het over de grijze jager!'' mompelde ze. Er kwam een glimlach op haar gezicht. ''Hoi jongens.'' Zei ze vrolijk toen ze naast Enya stond. Enya had zich net voorgesteld aan de jongen en Linde volgde haar voorbeeld. ''Ik ben Linde.'' Vrolijk keek ze het kleine kringetje rond. ''Ben je de grijze jager aan het lezen? Leuke boeken he!'' Linde ging naast Alois zitten, haar tas plofte naast haar neer. ''Iemand zin in snoep?'' Vroeg ze terwijl ze een zak met zuurtjes uit haar tas haalde. Ze legde hem voor zich neer zodat iedereen kon pakken. ''Heb je echt contact met John Flanagan? Dat is echt gaaf!'' Met een glimlach keek ze Alois aan. Linde was echt verslaaft aan de boeken en had ze zonder pauzes allemaal na elkaar uitgelezen. Nu moest ze wachten tot deel 12 uit kwam en daarom was ze opnieuw begonnen bij boek 1 en probeerde ze nu iets langzamer te lezen.


(Heb je echt contact met hem?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimema aug 27 2012, 10:18

alois knikte.ja,ik heb contact met john.hij glimlachte.hij had john toegevoegt op email en had eenbericht geschreven naar hem.wel in het engels natuurlijk.zelf hij had niet verwacht dat john terug zou reageren.hij was zo blij toen hij merkte dat hij een bericht hhad gekregen van hem.toch had hij een raar gevoel gekregen toen hij zijn email checkte.zijn beste vriend wilco had al heel lang geen bericht meer gestuurd en hij had het gevoel dat er iets met hem aan de hand was.hij zuchte.hij was te bang dat er iets met will aan de hand was.alois had wilco de bijnaam will gegeven.hij glimlachte weer.nou...waar denken jullie dat boek twaalf over gaat?hij wachte rustig op het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dio
.
.
Dio

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEPosts : 181
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner: I don't need it

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimema aug 27 2012, 11:00

De jongen reageerde met dat het inderdaad goede boeken waren. Dio keek even naar het meisje Enyana en dan weer naar Alois die zei: "ik vindt het wel geinig dat er nog een boek 12 komt...wist je dat john flanagan me net een mail heeft gestuurt..het volgende boek gaat over een meisjes grijze jager." Had deze jongen contact met de schrijver? Dat was ook wel puur toeval. Dio moest er haast mee lachen, maar toch hield hij zijn gezicht in de plooi. Het meisje stond op en Dio volgde haar met zijn ogen. ''Ehm...volgens mij heb ik jou nog nooit ontmoet.'' zei ze voorzichtig. "Dat klopt meisje" zei Dio en tegelijkertijd nam hij haar kleine hand aan om deze te schudden. Het meisje stelde zich voor als Enyana, maar hij mocht haar Enya noemen. Misschien kon hij er nu wel een grapje bij stoppen? "Ik heet Dio, maar mijn naam is al kort genoeg, dus je moet deze niet afkorten." Een knipoog, een simpele knipoog die hij het meisje gaf. Ze was nogal verlegen, dat zag je aan de acties. Er kwam nog een meisje erbij die zich meteen voorstelde als Linde. "Dio." herhaalde hij, zo konden er geen misverstanden ontstaan. ''Ben je de grijze jager aan het lezen? Leuke boeken he!'' Linde ging naast Alois zitten, haar tas plofte naast haar neer. ''Iemand zin in snoep?'' Vroeg ze terwijl ze een zak met zuurtjes uit haar tas haalde. "Nee bedankt" zei Dio met een flauwe glimlach, meer emotie kreeg hij niet op zijn gezicht. "Ik ben geen fan van zuurtjes.."
''Heb je echt contact met John Flanagan? Dat is echt gaaf!'' zei Linde en Dio keek even naar haar, niet al te lang natuurlijk. Snel wendde hij zijn blik naar Alois die bevestigde dat hij contact met de schrijver had en vroeg hoe dat Dio en de anderen dachten hoe het twaalfde boek zich zou vormen. Dio had niet bepaald een idee, hij liet zich liever verrassen "Ik laat me liever verrassen Alois." zei Dio als antwoord op Alois' vraag. "Ik wil geen idee vormen en dan teleurgesteld zijn als mijn verwachtingen niet worden voldaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimema aug 27 2012, 15:21

Linde was inmiddels ook verschenen net op het moment dat de jongen haar hand schudde. "Dat klopt meisje" zijn stem klonk tamelijk laag en Enya moest in stilte eventjes lachen omdat er gewoon een enorme vent voor haar neus stond. "Ik heet Dio, maar mijn naam is al kort genoeg, dus je moet deze niet afkorten." hij knipoogde even vriendschappelijk naar haar en Enya grinnikte. Linde liet wat zuurtjes doorgaan, dankbaar nam Enya er een. iets te weinig gegeten misschien.'' nou...waar denken jullie dat boek twaalf over gaat?'' vroeg Alois alle aanwezigen in het algemeen. Enya haalde haar schouders op, ze kende de boeken niet dus kon ze dat ook moeilijk raden. "Ik laat me liever verrassen Alois." zei Dio als antwoord op Alois' vraag. "Ik wil geen idee vormen en dan teleurgesteld zijn als mijn verwachtingen niet worden voldaan." Enya wees met haar duim naar Dio om aan te geven dat ze het met hem eens was, het zuurtje in haar mond was iets te groot om nog te kunnen praten. Ze keek even naar de omslag van het boek, mooie kaft. 'Iwk bwen het mwet Dwio eewns, wlijkt mwe bweter gewwoown te wwachten owp wat er kwomen gwaat.' Met een harde krak! beet ze het zuurtje door. 'Sorry, ik zei dus: Ik ben het et Dio eens, lijkt me beter gewoon te wachten op wat er komen gaat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Linde
.
.
Linde

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEPosts : 124
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren
Klas:
Partner: no, single. (i thingk...)

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimema aug 27 2012, 15:50

De jongen steld zich voor als Dio. Hij sloeg het snoepje aan en Enya nam hem wel van haar aan en stopte hem in haar mond. Zelf nam Linde ook een zuurtje en begon er op te zuigen. '' nou...waar denken jullie dat boek twaalf over gaat?'' Vroeg Alois nieuwsgierig. "Ik laat me liever verrassen Alois." zei Dio als antwoord op Alois' vraag. "Ik wil geen idee vormen en dan teleurgesteld zijn als mijn verwachtingen niet worden voldaan." Enya bleek het daarmee eens te zijn en probeerde dat ook te zeggen maar het zuurtje in haar mond zorgde voor een leuk efect maar daardoor was ze niet te verstaan. 'Iwk bwen het mwet Dwio eewns, wlijkt mwe bweter gewwoown te wwachten owp wat er kwomen gwaat.' Linde begon breed te glimlachen. Krak!! 'Sorry, ik zei dus: Ik ben het met Dio eens, lijkt me beter gewoon te wachten op wat er komen gaat.' Linde knikte, nogsteeds met een grote glimlach. Op zich was ze daar mee eens, maar dat betekende niet dat ze er niet over mocht fantaseren toch? ''Ik weet het niet... Het is leuk als het een verassing blijft, maar aan de andere kant wil ik het wel graag weten.'' Ze keek even rond, kijkend of de andere het niet raar vonden wat ze zei. Haar ogen vielen op de zak zuurtjes. ''Als iemand nog een zuurtje wil mag je hem gewoon pakken hoor.'' Zei ze glimlachend, vooral tegen Enya.


Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitimema aug 27 2012, 22:25

alois glimlachte.dat antwoord had hij dus al verwacht.hij pakte ook een zuurtje.eigelijk hield alois niet van zuurtje mar hij had trek.opeens bedacht hij zich dat er nog chocolade in zijn tas zat.hij pakte het chocolade en begon te eten."weet je.....mischien moet ik ook maar gewoon wachte.ik zit john flanagan de hele tijd vragen te stellen"hij glimlachte weer.hij nam nog een hap van zijn chocolade en slikte het weer door.ëigelijk gaat het nieuwe seriereeks van john flanagan..de serie broederband bijna het zelfde want wil is een wees geworden en een jongen in dat boek wordt ook wees."hij zuchte.hij vondt het nu wel gezellig.een nieuwe vriend er bij enzo.lekker kletsen over zijn favo boeken.zouden er nog meer grijze jager fans zijn dacht hij bij zich zelf.hij zuchte weer en keek naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA PROFILE
Het boek..De Grijze Jager UTL8oxA MAGICIAN

Het boek..De Grijze Jager Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het boek..De Grijze Jager   Het boek..De Grijze Jager Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Het boek..De Grijze Jager

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» m'n boek is weg
» Boek
» Boek ophalen.
» Het Boek der Kunsten.
» Help! ik moet een titel voor m'n boek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-