PortalIndexunlucky day ||Sasuke|| HpD5Uwnunlucky day ||Sasuke|| 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 unlucky day ||Sasuke||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Loki
.
.
Loki

unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA PROFILEPosts : 177
unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: FirexAir
Klas:
Partner: i never fell in love, so why should i now?

unlucky day ||Sasuke|| Empty
BerichtOnderwerp: unlucky day ||Sasuke||   unlucky day ||Sasuke|| Icon_minitimedo aug 16 2012, 17:41

Loki rende zo hard hij kon. Snel door het bos, zo snel hij kon. wat was hij toch slim geweest, hij had z'n cello vlak bij het stille meer laten liggen. Hoe kon hij het vergeten. Z'n cello had hij zolang hij kon herrinneren. Misschien nog wel langer maar dat wist hij niet zeker. Loki herrinnerde zich niks voor z'n 10de, dankzij een geheugen verlies, en sinds toen had hij altijd een cello. Die cello die hij nu gewoon vergeten was. Loki slikte kort z'n tranen weg. z'n cello was het belangrijkste wat hij had. Snel bukte Loki voor een laag hangende tak en rende snel door. Het stille meer moest hier in de buurt zijn. Loki struikelde bijna over een tak die op de grond lag, maar hij viel net niet. toen begon Loki langzamer te rennen en liep uiteindelijk. Kort hoeste hij van benauwdheid. Toen liep Loki door een paar bosjes heen en kwam bij het stille meer. ''waar had ik hem ook alweer neergelegd..'' fluisterde Loki hardop, hij prate wel vaker hardop als hij over iets na dacht. Even keek Loki rond en nog steeds kon hij z'n cello niet vinden. ''Hoe kan iets dat zo groot is zo gemakkelijk kwijt raken'' vroeg Loki aan zichzelf, het was een groot misterie voor hem. Met langzame passen liep Loki dichter naar het stille meer. Toen hij er was keek hij even in het water. Je weet maar nooit, straks had iemand z'n cello voor de grap in het water gegooid. Het was misschien een kleine kans maar Loki keek toch liever even voor de zekerheid. Toen Loki zeker wist dat z'n cello niet in het water was gegooid keek hij somber naar z'n spiegelbeeld in het water. Hij kon zichzelf wel slaan van woede. Toen bukte hij zich voorover en keek toen vlakbij z'n spiegelbeeld. Toen sloeg hij in het water, z'n spiegelbeeld vervaagde even. ''Au'' Mompelde Loki en ging toen weer recht overeind staan. Het sloeg eigenlijk nergens op dat Loki dat deed maar Loki voelde zich wel een beetje beter nu hij dat had gedaan. Nu moest hij weer serieus zijn en naar z'n cello zoeken. Maar toen hij weg wilde rennen botste hij opeens tegen iemand aan waardoor Loki z'n evenwicht veloor. ''Sorry'' zei Loke terwijl hij z'n ogen dicht kneep en z'n armen beschermend voor z'n gezicht deed. Het gebeurde automatisch. Loki had niet door dat hij naar achteren viel.

sorry ik had weinig inspiratie, dus sommige dingen slaan nergens op. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

unlucky day ||Sasuke|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: unlucky day ||Sasuke||   unlucky day ||Sasuke|| Icon_minitimevr aug 17 2012, 15:30

Het was een tijdje geleden dat Sasuke nog eens een tuin had bezocht, maar hij had een trip gemaakt naar het meer waar hij een cello had gevonden. Deze hield hij nu in zijn hand, vol respect voor het instrument dat natuurlijk niet van hem was. Op zoek naar diegene van wie deze cello was liep hij door de geheime tuin. Er stond op gegraveerd: Loki. Dus hij zocht een jongen genaamd Loki. Er zat een jongen bij een meertje die tegen zijn eigen spiegelbeeld sloeg en een kreet van pijn slaakte. Sasuke trok een wenkbrauw omhoog en hij grijnsde. De jongen deed zich pijn door tegen zijn spiegelbeeld te slaan? Raar zicht. De jongen was zo gehaast dat hij tegen Sasuke aanbotste en omviel. ''Sorry'' zei de jongen die zijn ogen dichtkneep en zijn armen beschermend voor zijn gezicht deed. Sasuke hielp de jongen recht. "Alles in orde, mankeer jij iets?" vroeg hij met een stem die geen enkele emotie verraadde. Hij keek even naar de cello en hij besloot te vragen: "Weet jij een jongen die Loki heet? Die is blijkbaar zijn cello kwijt. Ken jij toevallig iemand die zo heet?" Sasuke deed een poging te glimlachen en vriendelijk te lijken, want deze jongen leek zo kwetsbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Loki
.
.
Loki

unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA PROFILEPosts : 177
unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: FirexAir
Klas:
Partner: i never fell in love, so why should i now?

unlucky day ||Sasuke|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: unlucky day ||Sasuke||   unlucky day ||Sasuke|| Icon_minitimevr aug 17 2012, 22:28

De jongen waar Loki tegen aan was gebotst hielp Loki overeind. "Alles in orde, mankeer jij iets?" zei de jongen emotieloos. Loki keek naar de jongen. ''het gaat goed met me, bedankt dat je het vroeg'' Mompelde Loki toch keek hij een klein beetje verdrietig. Wat zou Loki moeten doen als hij z'n cello helemaal niet kon vinden. Hij kon het nog steeds niet geloven hoe stom hij kon zijn om z'n cello te laten liggen. "Weet jij een jongen die Loki heet? Die is blijkbaar zijn cello kwijt. Ken jij toevallig iemand die zo heet?" zei de jongen. ''Loki?'' echode Loki de jongen om er zeker van te zijn dat hij het goed had verstaan. ''ik ben loki, maar..'' mompelde Loki vragend, hoe kon de jongen weten dat Loki z'n cello kwijt was. Maar midden in z'n zin stopte opeens met praten toen hij zag dat de jongen een cello bij zich had. Langzaam boog Loki zich dichter bij de Cello en zag dat de cello van hem was. ..Maar waar heb je mijn cello gevonden?'' Mompelde Loki blij. Toen zag Loki dat er wat anders was. Een van de snaren was kapot. Loki wist niet of de jongen het al door had, het zou niet zo raar zijn want Loki kende z'n cello heel erg goed en hij zou elk detail die veranderd was kunnen zien. Maar Loki wist dat de jongen de snaar niet had kapot gemaakt. Als dat wel zou was dan zou het raar zijn. Want iemand die zo vriendelijk is om z'n cello terug te geven zou volgens Loki de cello niet eerst kapot maken. Loki keek goed, en wist dat de snaar niet zomaar kapot kon gaan. Loki bleef stil en ging weer gewoon recht op staan. wie kon zoiets nou doen? een ding wist Loki zeker, hij had niet echt veel geluk vandaag. Loki was in iedergeval blij dat hij z'n cello tenminste terug had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

unlucky day ||Sasuke|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: unlucky day ||Sasuke||   unlucky day ||Sasuke|| Icon_minitimeza aug 25 2012, 18:40

Sasuke hielp Loki overeind en vroeg of alles in orde was met hem. Het was nu niet bepaald slim van de jongen geweest om niet uit zijn doppen te kijken. ''het gaat goed met me, bedankt dat je het vroeg'' Mompelde Loki toch keek hij een klein beetje verdrietig. De triestheid voelde Sasuke door hem vloeien en hij haalde zijn hand weg voordat hij zelf ook helemaal depressief werd. "Weet jij een jongen die Loki heet? Die is blijkbaar zijn cello kwijt. Ken jij toevallig iemand die zo heet?" zei de jongen. ''Loki?'' echode de jongen en Sasuke knikte "Loki ja, het staat hier op" hij wees naar de cello in zijn linkerhand. 'ik ben loki, maar..'' mompelde Loki vragend maar Sasuke vroeg niet om de zin nog verder af te maken. "..Maar waar heb je mijn cello gevonden?'' Mompelde Loki blij. "Aan het meer, tegen een boom, de snaar was al kapot toen ik hem vond. Ik kan hem wel opknappen als je wilt. Ik heb vioolsnaren." zei Sasuke met een lichte glimlach. Hij overhandigde de jongen de cello "Deze is dan van jou, ik ben blij dat ik de eigenaar heb gevonden. mijn naam is Uchiha Sasuke, misschien ken je mijn achternaam wel ofzo, we waren beroemd in Shadra en Razen." Hij probeerde te glimlachen, te verstoppen dat zijn familie vermoord was. Dit was een detail dat Loki niet echt hoefde te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA PROFILE
unlucky day ||Sasuke|| UTL8oxA MAGICIAN

unlucky day ||Sasuke|| Empty
BerichtOnderwerp: Re: unlucky day ||Sasuke||   unlucky day ||Sasuke|| Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

unlucky day ||Sasuke||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Unlucky artist, future concierge?
» Look around //sasuke//
» Why you O_ô //sasuke
» It was stupid and you know it //sasuke
» Sasuke Uchiha

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-