PortalIndexfull moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 HpD5Uwnfull moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 full moon is gone [Sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Adrian

Adrian

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 11:17

"Leg het me straks maar uit Rhine."
Maar je gaat het niet graag horen Waarschuwde ze hem al vast. "Misschien maar ik zal het wel respecteren." zei hij zachtjes.
"Ik heb altijd honger naar jou als je dat wenst." zei hij met een lichte glimlach. .Mijn wens is jouw blij zien Sasuke Zei ze kalm maar glimlachen ging nog niet. Hij wreef over haar schouders en masseerde deze zachtjes zodat ze niet te veel zou piekeren. Ze sloot haar ogen en ze maakte een hmmm-geluidje. "Straks bij mij op de kamer, niets verkeerd denken alstjeblieft...Daar mag je piekeren en kunnen we er rustig over praten als je dat wenst." zei hij met een glimlach. Ze knikte zachtjes. Ze gaf hem een lichtte zoen in zijn nek. Hij maakte hetzelfde Hmmm-geluidje en moest even lachen. "Rhine, we komen er samen doorheen, daar ben ik zeker van." Hij glimlachte en kuste haar in haar nek. Dat hoop ik maar... Zei ze zacht. "Niet stressen nu, relax, ontspan." zei hij en hij probeerde zwoel te klinken. Hij masseerde haar schouders zachtjes. Bedankt Fluisterde ze zachtjes nu wel met een glimlach op haar gezicht. "I can make you smile my dear" zei hij zachtjes en hij kuste haar nu op haar kaak. "Je bent een schatje, Rhine." Hij omhelsde haar en legde zijn handen rond haar middel. "Lieverd, hoe graag zie jij mij?" vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 11:36

"Misschien maar ik zal het wel respecteren." zei hij zachtjes. Rhine keek hem aan met een kleine glimlach. Dat hoopte ze dan maar. "I can make you smile my dear" zei hij zachtjes en hij kuste haar nu op haar kaak. Ja daar had hij gelijk in dat was vreemd genoeg een of andere speciale gave waarover hij beschikte. Hij wist haar steeds weer te laten lachen. "Je bent een schatje, Rhine." Hij omhelsde haar en legde zijn handen rond haar middel. .Nee jij bent het schatje hier. Zei ze met een grijns. "Lieverd, hoe graag zie jij mij?" vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht. Ze keek even verbaasd. En ze legde haar hoofd weer tegen zijn schouder. Hmmmm....Jij kan wel lastige vragen stellen hè? Zei ze met een kleine grijns. Ja hoe moest ze dat nu weer gaan uitleggen. Ik zie je zo graag dat elke keer als ik je zie het voelt alsof ik in het paradijs ben Ja zo klopte het een beetje. Ze wist niet hoe ze het anders moest uitleggen Rhine was nooit echt goed geweest in dat soort dingen uitleggen. Maar mischien kan ik het beter zo uitleggen Zei ze voor ze haar lippen weer op de zijne drukte voor een lage liefdevolle kus waarna ze even naar adem moest happen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 12:24

Misschien maar ik zal het wel respecteren." zei hij zachtjes. Rhine keek hem aan met een kleine glimlach. "I can make you smile my dear" zei hij zachtjes en hij kuste haar nu op haar kaak. "Je bent een schatje, Rhine." Hij omhelsde haar en legde zijn handen rond haar middel. .Nee jij bent het schatje hier. Zei ze met een grijns. "Lieverd, hoe graag zie jij mij?" vroeg hij met een glimlach op zijn gezicht. Ze keek even verbaasd. En ze legde haar hoofd weer tegen zijn schouder." Hmmmm....Jij kan wel lastige vragen stellen hè?" Zei ze met een kleine grijns. "Ik zie je zo graag dat elke keer als ik je zie het voelt alsof ik in het paradijs ben"
"Dat is veel Rhine" zei hij zachtjes en hij glimlachte. Maar mischien kan ik het beter zo uitleggen Zei ze voor ze haar lippen weer op de zijne drukte voor een lage liefdevolle kus waarna ze even naar adem moest happen. Hij keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar haar maar dan glimlachte hij en kuste hij haar terug eenmaal ze genoeg adem had genomen. Hij grijnsde en stopte dan om zijn hoofd te laten rusten op dat van haar. Hij kon het niet geloven dat zij voor hem had gekozen, hij kon het gewoon haast niet geloven. Hij sloot zijn ogen en hij genoot van haar koele huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 12:42

"Dat is veel Rhine" zei hij zachtjes en hij glimlachte. Maar het is nog niet genoeg Zei ze zachtjes. nee die woorden waren nog niet goed genoeg ze voelde zich zo goed als hij in haar buurt was ookal rouwde ze dan nog hij maakte het allemaal beter. Hij keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar haar maar dan glimlachte hij en kuste hij haar terug eenmaal ze genoeg adem had genomen. Hij grijnsde en stopte dan om zijn hoofd te laten rusten op dat van haar. Ze ademde rustig hij maakte haar zo kalm. Had je het verwacht? Vroeg ze. Had je verwacht dat ik voor jouw zou kiezen? Vroeg ze zachtjes ze wilde weten wat er door zijn hoofd was gegaan de afglope dagen ze wilde hem beter leren begrijpen. Beter met hem samensmelten. Ze sloot haar ogen even en eer zat een gelukzalige glimlach op haar gezicht, een glimlach die hij er alleen opkreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 12:57

"Dat is veel Rhine" zei hij zachtjes en hij glimlachte. Maar het is nog niet genoeg Zei ze zachtjes., dus ze hield nog meer van hem als dat ze zei? Hij glimlachte bij die gedachte. Hij keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar haar maar dan glimlachte hij en kuste hij haar terug eenmaal ze genoeg adem had genomen. Hij grijnsde en stopte dan om zijn hoofd te laten rusten op dat van haar. "Had je het verwacht?" Vroeg ze. "Had je verwacht dat ik voor jouw zou kiezen?" Vroeg ze zachtjes, ze wou vast wel weten waaraan hij had gedacht de afgelopen dagen. "Nee ik had dat niet verwacht. Ik was me eigenlijk mentaal aan het voorbereiden dat je me niet zou kiezen.." Hij vertelde alles eerlijk aan haar, dat moest ook in een relatie. Eerlijkheid duurde altijd het langst. Ze sloot haar ogen even en eer zat een gelukzalige glimlach op haar gezicht. Hij kusste haar neus en hij legde zijn hoofd weer op dat van haar. "Toen je die ene zin zei van die geschiedenis loslaten was ik compleet verrast en ik was zo gelukkig. Ik kan het amper beschrijven." Hij grijnsde lichtjes. "Ja ik was een beetje down die vijf dagen en nu heb je dat gewoon allemaal perfect gemaakt, snap je me?" zei hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 13:15

. "Nee ik had dat niet verwacht. Ik was me eigenlijk mentaal aan het voorbereiden dat je me niet zou kiezen.." Ze was blij met zijn eerlijkheid maar ze vond het ook erg voor hem dat hij zich zo had gevoeld. Hij kusste haar neus en hij legde zijn hoofd weer op dat van haar. Ze giechelde even dat kietelde best wel. "Toen je die ene zin zei van die geschiedenis loslaten was ik compleet verrast en ik was zo gelukkig. Ik kan het amper beschrijven." Hij grijnsde lichtjes. "Ja ik was een beetje down die vijf dagen en nu heb je dat gewoon allemaal perfect gemaakt, snap je me?" zei hij met een grijns. Ze knikte en ze aaide over zijn hand. Ik snap je, en ik ga er alles aan doen om te zorgen dat je je nooit meer zo voelt. Zei ze nu wat serieuzer nee ze wilde niet dat hij zich nog ooit slecht moest voelen. Dus sasuke vertel me als je ergens mee zit ja dan kan ik je helpen Zei ze. Ze wist natuurlijk niet dat hij momenteel met een probleem van haatbrieven zat, nee ze dacht dat alles nu goed was met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 13:32

"Nee ik had dat niet verwacht. Ik was me eigenlijk mentaal aan het voorbereiden dat je me niet zou kiezen.." ij kusste haar neus en hij legde zijn hoofd weer op dat van haar. Ze giechelde even, blijkbaar kietelde dat. "Toen je die ene zin zei van die geschiedenis loslaten was ik compleet verrast en ik was zo gelukkig. Ik kan het amper beschrijven." Hij grijnsde lichtjes. "Ja ik was een beetje down die vijf dagen en nu heb je dat gewoon allemaal perfect gemaakt, snap je me?" zei hij met een grijns. Ze knikte en ze aaide over zijn hand. "Ik snap je, en ik ga er alles aan doen om te zorgen dat je je nooit meer zo voelt." Zei ze nu wat serieuzer. "Dus sasuke vertel me als je ergens mee zit ja dan kan ik je helpen" Zei ze. "Natuurlijk zal ik je dat dan vertellen." Die haatbrieven waren niet zo'n groot probleem en ze deden hem niet slecht voelen. Hij keek weer naar Rhine en glimlachte "Dat zal ik zeker doen lieverd." Hij keek haar grijnzend aan "Heb je plannen straks?" vroeg hij met een glimlach. Hij hoopte natuurlijk van niet maar het kon altijd dat ze plannen had. Hij keek even rond en dan richtte hij zijn blik weer naar Rhine "Want anders had ik het idee dat je even mee kon gaan naar m'n kamer en daar kunnen we dan praten." Hij was niets van plan, maar hij hoopte wel dat er geen haatbrief aan zijn deur lag natuurlijk. Wat vast wel zou zijn, maar dan zou hij er wel een uitleg aan kunnen geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 13:53

Hij keek weer naar Rhine en glimlachte "Dat zal ik zeker doen lieverd." Hij keek haar grijnzend aan. Ze knikte goedkeurend. "Heb je plannen straks?" vroeg hij met een glimlach. Hij keek even rond en dan richtte hij zijn blik weer naar Rhine "Want anders had ik het idee dat je even mee kon gaan naar m'n kamer en daar kunnen we dan praten." Ze keek hem grijnzend aan. Eigenlijk heb ik wel plannen... zei ze met een pruillipje voor ze begon te grijnzen. Ik ga met de liefste jongen van de hele wereld nar zijn kamer Zei ze voor ze een zoen op zijn neus drukte. Ze was wel benieuwd hoe zijn kamer eruit zag. Ja oké dat kleine grapje had ze niet kunnen laten soms moest ze iemand gewoon even kunnen plagen. Maar kunnen we dan wel even langs mijn kamer gaan zodat ik Skugga kan afzetten? Vroeg ze liefjes. Ja Skugga hield niet zo van drukte en al zeker niet van overal naar vreemde omgevingen gesleurd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 14:04

Hij keek weer naar Rhine en glimlachte "Dat zal ik zeker doen lieverd." Hij keek haar grijnzend aan. Ze knikte goedkeurend. "Heb je plannen straks?" vroeg hij met een glimlach. Hij keek even rond en dan richtte hij zijn blik weer naar Rhine "Want anders had ik het idee dat je even mee kon gaan naar m'n kamer en daar kunnen we dan praten." Ze keek hem grijnzend aan. Eigenlijk heb ik wel plannen... zei ze met een pruillipje voor ze begon te grijnzen. Ik ga met de liefste jongen van de hele wereld nar zijn kamer Zei ze voor ze een zoen op zijn neus drukte. Ze was wel benieuwd hoe zijn kamer eruit zag. "Hmmm en wie is die liefste jongen van de hele wereld? Ik wil die wel eens leren kennen." zei hij met een brede grijns. Maar kunnen we dan wel even langs mijn kamer gaan zodat ik Skugga kan afzetten? Vroeg ze liefjes. "Natuurlijk" zei hij met een glimlach. "We gaan Skugga afzetten." Hij legde wat geld op de toog van de bar en dan keek hij naar Rhine. "Gaan we?" zei hij met een lichte grijns en hij kuste haar nog eens. Hij omhelsde haar nog even kort voor hij haar hand vastnam.

(maak jij nieuw topic? XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitimedi jul 31 2012, 14:42

"Hmmm en wie is die liefste jongen van de hele wereld? Ik wil die wel eens leren kennen." zei hij met een brede grijns. Ze grinnikte Ga dan maar een spiegel zoeken schat Zei ze met een brede grijns. "Natuurlijk" zei hij met een glimlach. "We gaan Skugga afzetten." Hij legde wat geld op de toog van de bar en dan keek hij naar Rhine. "Gaan we?" zei hij met een lichte grijns en hij kuste haar nog eens. Hmmm jep daar kreeg ze dus geen genoeg van. Hij omhelsde haar nog even kort voor hij haar hand vastnam. Skugga kwam achter hen aan sommige mensen keken geschrokken wanneer ze het drietal voorbij zagen komen. toen ze aan de rand van het dorp waren stopte rhine en Skugga bleef ook staan.
Kom ik weet een snellere manier van reizen Zei ze met een grijns voor ze op de wolf kroop en Goed vasthouden waarschuwde ze hem voor de wolf begon te rennen Rhine had een glimlach op haar gezicht ze hield wel van deze snelheid.

(okidoki)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: full moon is gone [Sasuke]   full moon is gone [Sasuke] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

full moon is gone [Sasuke]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» A little nervous ║ Sasuke
» Look around //sasuke//
» Why you O_ô //sasuke
» It was stupid and you know it //sasuke
» Sasuke Uchiha

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Bokkenburcht-