PortalIndexNotitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse HpD5UwnNotitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Empty
BerichtOnderwerp: Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse   Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Icon_minitimema jul 23 2012, 15:40

Code: 230720121527
Onderwerp: Asura's curse I
Datum: 23-07-2012
Tijd: 15:28

Het is vreemd? Allemaal vreemd. Had ik die opgraving moeten doen, had ik überhaupt mijn zaken in de neus van de farao....nee mijn neus in de zaken van de farao moeten steken. Nee, het is alleen maar mijn verbeelding die met me de loop gaat. Gisteren had ik een nieuwe vrouw ontmoet, genaamd Niah. Een prettige dame in de omgang zeker. Ik weet zeker dat ze het ver gaat schoppen als docente. Ik vertelde haar tevreden over mijn opgraving, wie mocht het niet weten? Misschien had ik het beter voor me kunnen houden. Mijn mond moeten houden, dan was het misschien niet zo'n ramp geweest als ze het voorpagina had gezien. Het was gewoonweg stom toeval dat die twee overleden waren, of ja geen tekenen van leven meer toonde. Ik heb het gevoel dat die twee in een ergere nachtmerrie zitten dan mij, maar ze zijn niet dood, dat kan niet. Toch stond het in de krant, letterlijk: "Er was geen teken van leven meer in de lichamen..". Eindig ik ook zo? Niah had het nooit mogen zien, als ze er achter komt wat ik doormaakte toen ik die kussen vastgreep. Nee, ze mag het niet te weten komen, als ze het te weten komt wil ze me helpen. Ze is te aardig en ik wil haar niet nog meer in de problemen helpen dan ze al is. En wat was er met die zin die ik hoorde. "De leider is als laatst?" dat was wat ik letterlijk hoorde. Zonder twijfel, ik denk dat hier meer aan de hand is en ik moet het uitzoeken. Misschien kan ik via Savador verlof vragen zodat ik op onderzoek kan in de tempel, er moeten hints verborgen zijn die ik over het hoofd heb gezien. Ik moet Niah er uit proberen te houden, wanneer ze weet dat ik terug gaat vermoed ze iets, ze moet zich geen zorgen gaan maken over mij. Het is nergens voor nodig, als het een vloek is, waar ik bijna zeker van kan zijn. Is er een tegen spreuk, en die ga ik vinden. Er is iets wat dit oplost en ik ga het vinden.

______________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse   Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Icon_minitimema okt 29 2012, 08:14

Code: 291020120802
Onderwerp: Slimme zet?
_______________________________________________

Niah vroeg er naar. Naar wat de papieren op mijn bureau waren. Nee nee nee! Ze had het niet mogen weten. Ze had het nooit mogen weten! En toch weet ze het nu. Ze was er achter gekomen dat ik een expeditie regelde alleen. Uiteindelijk moest ik wel met haar instemmen. Iets in me zei dat ik beter gezelschap kon hebben dan helemaal geen. Iets in me zei dat het een cruciaal factor zou zijn in mijn eigen leven. Een cruciale wending kon geven, maar wat kan ik mijn vinger niet op leggen. Ik weet dat ik sinds de dood van Malaika wat afstandelijker ben geworden, minder open. In angst om iemand te verliezen. Ik wilde haar daarom ook niet mee nemen. Een tweede collega om het leven zien komen is iets wat ik dus kostte wat kost wil vermijden hier. ¶

______________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse   Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Icon_minitimema okt 29 2012, 08:16

Code: 301020121010
Onderwerp: Eerste dag van de expeditie
_______________________________________________

Het liep beter dan verwacht. De voorraad klopte in een maal, wat bij dat kleine mormel soms ook nogal te bezien valt en vaak de wensen over laat. Maar ditmaal klopte het. En het was er allemaal in tweevoud. Het was een goede stap om Niah mee te nemen. De gezelschap doet me goed en houd me op de been. Ze was tijdens de eerste dag in de auto in slaap gevallen. Geen zorgen, dat is een goed teken. Ik hoop dat de tombe ons niet vervaarlijk veel vallen geeft. Niah is niet echt iemand die er uit ziet dat ze op gevechten of intensieve gevaren gebouwd is. Het komt in mijn ogen dus neer op mij. Hier was ik dus stiekem al bang voor. Waarom rust haar leven weer op mijn schouders, wetend dat dit niet een gewicht is die ik kan hebben, niet kan dragen. Nee, ik heb getraind sinds de Sigma-affaire. Ik weet wat ik moet doen. Als ik een team van 8 leden in leven kan houden dan kan ik een team van twee toch wel aan. Ik heb gehoord dat er weer een in de comatoestand geraakt is. Hopelijk treft het mij nog niet. Het voelt alsof ik de enige ben die dit kan oplossen. En het stukje dat ik had gelezen in het boek: ”Degene die de faroa laat zien wat haat betekend zal zijn handen ontsnappen”. Aparte zin. De farao is een en al haat, ik hoef het hem niet te laten zien. Nee, nog een dagje in de woestijn en dan komt het echte gevaar. Ik zal Niah beschermen, koste wat kost. Maar nu wat uitrusten. Niah ligt al te slapen in de andere slaapcabine. Ik heb net nog even gekeken of alles in orde was, maar ze sliep als een roos. Het zag er best schattig uit. Nee, niet te veel over haar hebben. Ga nu maar rusten. ¶

______________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA PROFILE
Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse UTL8oxA MAGICIAN

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Empty
BerichtOnderwerp: Re: Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse   Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Notitieboekje Norwood - Sidestory Asura's Curse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Blessed with a curse|| Reá
» curse you, my dear || flavio.
» Met Norwood.
» Norwood.
» Norwood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -