PortalIndexStrange. HpD5UwnStrange. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Strange.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 17:23

Twee paar blauwe ogen keken zwijgend naar hoe de shuttle van Gren vertrok om terug te keren naar de woud planeet. Leyla Ashley liet haar blik daarna over het hele platform gaan. Er was hier iets anders, iets vreemds. Ze had het gevoel bekeken te worden maar kon niet goed plaatsen door wat of wie. Ze zette zich schrap terwijl ze kalm wachtte tot haar ogen iets ongewoons zouden registeren. De eerste dag en meteen al een gevecht. Lekker start dacht Leyla sarcastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 17:27

Vanuit de schaduw verscheen ineens Deshas. De shuttle was hem niet ontgaan en al helemaal niet dat het een shuttle van Gren was. Dat maakte hem des te nieuwschieriger. Het meisje dat uit stapte deed hem heel sterk aan iemand denken. Iemand van vroeger maar het was te vaag om duidelijk te zeggen wat. Deshas stapte uit de schaduw. ''Een nieuwelinge?'' vroeg hij kalm. ''Laat mij je dan als eerste welkom heten hier'' grijnsde hij kil. Eigenlijk was hij wel weer toe aan een training. Hij dacht zo dat dit meisje een goede tegenstander zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 17:32

Rose had besloten om een brief af te gaan geven zodat die naar Shadra kon vertrekken, en dus liep ze naar het lanceringsplatform. Even zag ze Deshas en nog iemand staan, maar die liep ze gewoon kalm voorbij. Haar ogen hield ze gericht op de persoon die naar Shadra zou gaan met de shuttle. Ze gaf de brief aan de man, en deze knikte dan ook kort naar haar. Ze had een lange tijd onderhandelt met hem, en daarna liep ze weer richting de school. Ze had wel gemerkt dat het meisje nieuw moest zijn, maar ze dan ging haar blik even naar Deshas. Ze schud heel even haar hoofd, en ze besloot maar beter weg te gaan. Hoewel ze eigenlijk iets moest vragen aan hem, aangezien hij Aiden misschien beter kende. "Deshas??" Riep Rose dan zacht naar hem, en ze bleef nog steeds op dezelfde plek staan. Ze moest en zou het weten waarom ze die ring had gekregen, en wat het doel hiervan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 17:42

Leyla draaide zich met een soepele beweging om. Ze hoefde niet lang in de ogen van de man te kijken om te weten dat hij inderdaad uit was op een gevecht zoals Leyla al vermoedde. Ze keek hem zwijgend aan en weigerde in te gaan op zijn woorden. Ze keek niet naar het andere meisje dat binnenkwam maar hoorde wel haar woorden, of in elk geval de naam die ze zei. ''Kennelijk heb ik het genoegen met de heer van het Duister'' zei ze zonder haar blik van Deshas af te wenden en met een emotieloze stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 19:30

Deshas' mondhoeken krulde om tot een kille grijns. ''Snel van begrip dus'' zei hij duivels. Hij keek niet om naar Rose toen hij haar hoorde roepen. Als hij nu van het meisje tegenover hem zou wegkijken zou ze hem misschien kunnen verassen met een aanval nu ze had gezien waar hij op uit was. ''Niet nu Rose'' zei hij enkel tegen haar. Een hand had Deshas al op de schede van zijn zwaard liggen. Met zijn duim schoof hij het zwaard er een paar centimeter uit. ''Eens zien of je ook zo snel bent van reflexen'' zei hij. Terwijl hij die zin uitsprak greep hij met zijn andere hand het gevest van zijn zwaard beet en trok die soepel uit de schede waarna hij direct overging om een aanval op het meisje voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 19:34

Rose keek naar hem, en ze bleef dan maar gewoon staan. Ze had zijn woorden gehoord, maar dat nam niet af dat ze zou weglopen. Ze hoopte maar dat die twee snel gedaan zouden hebben, waarna ze dan rustig even in het rond keek. Even sloot ze haar ogen, maar dan deed ze deze open. Ze was wel nieuwsgierig naar hoe Deshas eigenlijk vocht, maar ook moest ze hem deels dringend spreken. "Kan het dan na dit?" Vroeg ze dan aan hem, en ze rekt zich dan heel even kort uit. Kort begon ze wat met de ring te spelen, en ze keek er dan ook heel even naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 19:43

Leyla wachtte kalm totdat Deshas dichtbij genoeg was. Daarna zette ze kalm een stap opzij zodat zijn zwaard een paar centimeter naar haar lichaam door de lucht kliefde. Ze maakte een salto achteruit en landde op èèn hand. Ze haakte achter Deshas' been om ervoor te zorgen dat hij zou vallen. Ergens vond ze het meisje dat maar bleef zeuren om Deshas' aandacht een beetje irritant. Dat zou hem uit zijn concentratie brengen en als Leyla al met hem vocht dan wou ze het goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 19:52

Half om half had Deshas een dergelijke snelle reactie wel verwacht van dit meisje. Al had hij niet verwacht dat ze zo lenig zou zijn. Ze was perfect in balans en Deshas besefte dat dit nog moeilijk kon gaan worden. Hij gebruikte zijn val in zijn voordeel door een koprol over zijn schouder te maken. Een hele reeks van stoten, slagen en houwen van zijn zwaard richting het meisje voor hem volgde erna. Hij reageerde niet op Rose. Als er iets was dat hij nu absoluut moest blijven dan was het geconcentreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 19:54

Rose ging kalm neerzitten, en ze keek dan op als er plots iemand naar haar liep met een brief. Ze nam de brief aan, en ze las deze dan door. "Gosh zeg maar tegen die persoon van wie de brief is dat hij geen dreigbrieven meer moet sturen, en als hij dat nog eens doet dan vermoord ik hem." Zei Rose tegen de persoon, en ze keek dan toe naar het gevecht van die woudpersoon en van Deshas. Ze mocht dan bomen en planten verstaan door een spreuk, maar toch wist ze dat Deshas wel sterker moest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:04

Leyla sprong weer op twee voeten. Ze wendde en boog haar lichaam allerlei kant op en wist de aanvallen van Deshas telkens net te ontwijken. Ze leek zo wel een beetje op een kronkelende slang. Ze bleef ontwijken. Een keer schampte het lemmet van het zwaard haar arm maar Leyla Ashley negeerde de pijn. Haar emotieloze blik bleef strak en geconcentreerd naar Deshas' bewegingen kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:17

Opnieuw verbaasde de snelheid en lenigheid van Deshas' tegenstander hem. ''Je doet niet eens je best om me aan te vallen'' siste hij tegen het meisje. Het enigste wat ze tot nu toe had gedaan was zijn aanvallen ontwijken. Ineens kwam Deshas naar voren en beukte het meisje met zijn schouder hard tegen de muur aan. Direct erachteraan stootte hij zijn zwaard naar voren, klaar om zijn tegenstander te doorboren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:20

Rose keek toe hoe die twee aan het vechten waren, en ze vond het wel leuk om te zien. Daarna keek ze kort naar het meisje, en ze vroeg zich eigenlijk af wanneer die zou vechten. Kort daarna rekte ze zich uit, maar ze bleef wel nog gewoon zitten. Ze moest en zou hem aan de praat krijgen over Aiden, aangezien ze Aiden er niet voor kon aanspreken. Nouja ze had hem nog niet gezien, en ze moest ook nog steeds wachten op een antwoord van hem over wat ze hem terug zou moeten geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:28

Leyla knalde tegen de muur aan. Ze bleef een paar tellen versuft tegen de muur leunen maar stapte toen opzij zodat het lemmet van Deshas' zwaard zich in de muur boorde. Ze sloeg daarna met een flike mep haar elleboog in Deshas' zij. Met twee vingers stotte ze hard tussen zijn ribben. Ze bleef hem zwijgend aankijken bij al die aanvallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:43

Deshas gromde binnesmond een zachte verwensing toen het meisje hem opnieuw onyweken had. Met veel kracht trok hij zijn zwaard uit de muur en direct daarna voelde hij zijn lichaam in een erg ongemakkelijke positie buigen om daarna een harde klap tussen zijn ribben te ontvangen ookal gebruikte ze maar twee vingers. Deshas sloeg het meisje nu tegen de vlakte. Ze had niet zo dichtbij moeten komen. Hij trok haar hoofd aan haar haren omhoog en legde zijn zwaard tegen haar keel. ''Wie ben jij?'' vroeg hij zacht aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:46

Rose keek toe hoe ze Deshas raakte, en toch bleef zij gewoon neerzitten. Haar ogen sloot ze heel even kort, aangezien ze hen beide had gevolgt in het gevecht. Nu wist ze hoe Deshas vocht, en dat was een rede meer om hem niet uit te dagen. Ookal wist ze niet of hij alles had gegeven in dit gevecht, maargoed langs de andere kant wilde ze het niet echt weten. Even keek ze weer naar de ring, maar daarna richt ze haar blik weer op die twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 20:49

Leyla voelde hoe ze tegen de grond werd gesmakt en even later het ijzig staal van een zwaard tegen haar keel voelde. Ze hoorde Deshas stem in haar oren weerklinken. ''Leyla Ashley'' zei ze kalm. Ze durfde zich nu niet al te veel te bewegen vanwege het zwaard tegen haar hals. Het was haar te riskant. ''Als U nu dat zwaard van mijn keel wilt halen stel ik dat zeer op prijs'' zei ze daarna kortaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 21:28

Deshas liet Leyla los en ging weer rechtop staan. Hij stak het zwaard terug in zijn scheden en trok Leyla aan haar arm overeind. ''Ik heb het gevoel alsof ik jou ergens van ken...Leyla Ashley. Niettemin ben je een waardig tegenstander'' zei hij. Deshas maakte een korte en lichte buiging. ''Het was me een eer tegen je te mogen vechten'' zei hij met zijn vertrouwelijke, kille grijns. Daarna draaide hij zich om naar Rose. ''Oke, wat was het dat jij van me wou?'' vroeg hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 21:31

Rose had haar ogen op de ring gericht, en ze keek dan op als Deshas klaar was met dat meisje. "Ik wou je wat vragen ivm Aiden, en het heeft vooral met de ring rond mijn vinger te maken." Zei Rose dan zachtjes tegen hem, waarna ze dan recht stond. Even keek ze hem in de ogen aan, en daarna keek ze kort naar de plek waar dat meisje had geslagen met haar vingers. "Heb je daar geen last van in je ribben? Aangezien ze je daar erg hard had geraakt." Zei ze dan zacht tegen hem, en ze glimlachte heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 21:52

''Ik kan wel iets hebben'' loog Deshas toen Rose vroeg of hij geen pijn had. Bij elke keer als hij ademhaalde ging er een brandende door zijn borstkas. Maar hij zou zijn wonden niet aan iemand laten merken. Hij hoefde geen medelijden. Hij liep op Rose af en pakte haar hand. Hij bestudeerde even de ring om haar vinger. Die ring was inderdaad afkomstig van Aiden. ''En wat was het precies dat je wou vragen over deze ring?'' vroeg hij daarna en liet Rose's hand weer los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimema dec 21 2009, 21:55

Rose keek naar hem, en ze wist goed genoeg wanneer iemand loog. Nouja ze wilde hem gerust een traan geven van de Phoenix, maar dat liet ze dan maar gewoon zo. Even keek ze naar de grond, maar dan keek ze hem weer in de ogen aan als hij haar hand nam. Ze bleef hem aankijken, en ze hoorde dan de vraag die ze stelde over de ring. "Waarom gaf Aiden mij die? En wat is zijn doel dat hij hiermee wilt bereiken? Ik bedoel ik heb hem wel wat gezegd over de phoenixclan, maar volgens mij zit er meer achter. En ik dacht dat u misschien meer uitleg kon geven hierover." Zei Rose dan zacht tegen hem, en ze keek kort naar de ring. Haar hart klopte hevig, maar dat negeerde ze gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimewo dec 23 2009, 10:41

Deshas keek bedachtzaam naar de ring van Rose. ''Heeft Aiden er verder nog iets bij gezegd?'' vroeg hij. ''Weet je Rose. Als legendarische magican hangt er erg veel van de balans tussen de magische planeten van je af. Het punt is dat als we met elkaar vechten die balans verstoort raakt. Tenzij er iemands die onze taak overneemt als wij er niet meer zijn. Een opvolger kan je zeggen. Wat ik denk is dat Aiden in gedachte heeft jou als zijn opvolger te kiezen'' zei Deshas. ''En die ring dient misschien als een soort contract'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimewo dec 23 2009, 15:48

Rose keek naar hem, en ze keek dan kort naar de ring. "Het enige dat ik weet is dat hij me lessen ging geven over vuurmagie, aangezien ik hem dat had gevraagd. Maar ook weet hij de reden ervan waarom ik het vroeg. Alleen begrijp ik niet wat hij in hemelsnaam terug zou willen, aangezien hij in ruil voor de lessen iets terug wilt in de plaats." Zei Rose dan rustig tegen hem, en ze hoorde dan zijn woorden over een opvolger. "Oh maar hoe weten jullie dan of je de goede opvolger hebt gevonden? Ik bedoel ik ken niet echt iets van jullie legende, aangezien ons enkel de phoenixlegende werd uitgelegd." Zei ze dan kalm tegen hem, en ze keek hem dan weer in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimewo dec 23 2009, 16:11

Deshas knikte even kort. Hij gaf het niet graag toe maar hij moest eerlijk bekennen dat hij nu ook niet precies weet wat Aiden van plan was. Hij werd uit zijn gedachte terug gehaald door Rose's vraag. Hij keek haar recht aan. ''Dat is iets wat ik zelf ook nog niet helemaal uitgevonden heb'' zei hij kalm. ''Hie dan ook. Het wordt maar weer eens tijd om ergens anders heen te gaan'' zei hij kalm. Deshas rechtte zijn rug even en nam zijn schaduw vorm aan. Hij zonk weg in de grond en als een ongewone schaduw verdween hij met een grote snelheid van het lancerings platform.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Strange. UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Strange. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitimewo dec 23 2009, 16:26

Rose keek naar hem, en ze luisterde dan naar zijn woorden. Even keek ze kort in het rond, en daarna merkte ze dat hij dan wegging. "Uhm ok dan." Zei Rose tegen hem, waarna ze toekeek hoe hij verdween. Even speelde er een glimlach om haar lippen, en ze was toch al blij met wat ze te horen had gekregen op haar vragen. Daarna liep ook zij het lanceringsplatform af, maar even keek ze nog naar de shuttles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Strange. UTL8oxA PROFILE
Strange. UTL8oxA MAGICIAN

Strange. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange.   Strange. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Strange.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Hmm.. There is something strange around here.
» a strange boy
» A strange world.
» Strange whispers..
» The strange and unpredictable (Alaric)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-