PortalIndexStrange whispers.. HpD5UwnStrange whispers.. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Strange whispers..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mefla

Mefla

Strange whispers.. UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Strange whispers.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Strange whispers.. Empty
BerichtOnderwerp: Strange whispers..   Strange whispers.. Icon_minitimezo jun 24 2012, 14:31

Het was nacht. Een heldere, warme nacht. Zo'n nacht die je alleen in de zomer kon verwachten. Het was helemaal donker, dus moest het wel heel laat zijn. Het bleef steeds langer licht. Er waren behoorlijk wat krekels te horen. Er was een licht tussen de bomen te zien. Af en toe verscheen er een paarse gloed om het licht heen. Ook was er vreemd gefluister te horen af en toe onderbroken door een beetje hoog gegiechel. Het geluid leek mee te gaan met het licht. Het licht ging over een beekje. Het schijnsel van het licht was goed te zien in het water. Ondertussen was er een uil neergestreken op een tak. Deze had het licht in de gaten en keek ernaar. De uil maakte geluid. Het licht was een verschijning die voor Nocte O' Lentarin, de normale manier van voortbewegen was. Meestal omdat mensen het licht gewoon aan zouden zien als een vuurvlieg. Hij trok geen aandacht op deze manier..iets waar hij ook helemaal niet van hield. Oke, hij had weliswaar een jaar gewerkt als demonstrateur van Duistere krachten. Maar dat was alleen omdat hij het leuk vond mensen iets te leren. Hij was nog steeds zachtjes aan het fluisteren in zijn eigen taal. Een taal die eigenlijk nooit gesproken mag worden in deze wereld. Ach, regels waren er om gebroken te worden was Nocte van mening. Toen rook hij opeens een geur. Het was geen magie..maar wat dan wel...Het licht stopte even. Nocte werd zichtbaar. Het licht veranderde in een lantaarn. Hij keek bedenkelijk. Hij glimlachte. Toen wist hij het weer. "...Appels?" Er verscheen een twinkeling in zijn ogen. Hij snelde de geur achter na. Toen stopte hij bij een boom en keek omhoog. Het was inderdaad een appelboom. "Ah..na al die jaren vind ik eindelijk weer een appelboom.." Hij zweefde naar de takken, pakte er een appel af, en deed deze in 1 keer in zijn mond. Met een tevreden uitdrukking slikte hij deze door. "Appels..wat hou ik toch van jullie.." Hij pakte nog een appel van dezelfde tak en deed deze weer in zijn mond. Toen hij genoeg gegeten had, zweefde hij van de boom weg. "Ik moet deze plek onthouden.." Hij werd weer onzichtbaar. Zijn lantaarn werd weer een licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Russia

Russia

Strange whispers.. UTL8oxA PROFILEPosts : 23
Strange whispers.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth Magician
Klas:
Partner: I'm done. I give up. My white flag is blowing in the wind, yeah, that's right, I surrender. You won. And now your prize is seeing me hurt, bruised and betrayed. Was the prize really worth the fight?

Strange whispers.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Strange whispers..   Strange whispers.. Icon_minitimezo jun 24 2012, 22:34

Russia liep door het duistere bos, eigenlijk was het niet slim van hem want hij werd altijd snel bang.
Natuurlijk liet hij dat niet zien. Russia was niet uit vrije wil naar het duistere bos toe gegaan maar hij was er naar toe gestuurd.
En als hij dat had geweigerd wist de hele school dat hij bijna overal bang voor was.
Opeens hoorde hij eer raar geluid, uit blinde paniek rende hij weg.
Russia had geen idee waar hij heen rende, maar dat gebeurde altijd als hij ergens van schrok.
Opeens hoorde hij een stem:"...Appels?". Russia stopte met rennen en zag opeens een lichtje niet zo ver van hem vandaan.
Hij kon niet zien wie het lichte bij zich had.
Russia was bijna gaan gillen en sloeg z'n handen op z'n mond. Opeens zag hij het lichtje een beetje kleiner worden, het ging van Russia vandaan.
Maar omdat Russia ook nieuwschierig was wie of wat het was liep hij er achter aan. Het lichtje stopte bij de boom.
"Ah..na al die jaren vind ik eindelijk weer een appelboom.." zei een stem.
Russia keek even verbaast. "Appels..wat hou ik toch van jullie.." zei de stem.
Nu wist Russia zeker dat hij het over appels had'.
"Ik moet deze plek onthouden.." zei de stem opeens verdween de persoon, er bleef alleen nog een lichtje over. Russia was zo slim om te denken dat hij weg was. ''hoezo, appels?'' mompelde Russia. En liep naar de appelboom.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Strange whispers..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Les: Whispers of Nature || Nikita en Ophelia
» Dark whispers
» Whispers in the dark || Ezekiel
» Les: Whispers of Nature [Ryan en Kath]
» Hear my whispers in the dark ||Lightning||

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-