PortalIndexregenachtige dag  - Pagina 3 HpD5Uwnregenachtige dag  - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 regenachtige dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Yuichan
.
.
Yuichan

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 17:04

Hannah had wel gemerkt hoe alois zich voelde.ze had een rillend gevoel gekregen toen ze merkte dat er iets met alois was.ze liep naar hem toe.Master?zonder dat alois iets had gezegd merkte ze al wat er was.het ging over alois kleine broertje luka maar het ging ook over taiga en roakes.ze keek naar sauke en rhine.ze wist meteen dat hun alois niet vertrouwde.ze pakte alois beet en duwde hem tegen hem aan.I'm sorry I killed your brother hebt.je know what the contract inhoud.de person whose suits his desire dies because his soul is sucked up by your chosen demon.ze keek met een verdrietig blik.luka had nog een wens voordat hij doodging en dat was dat alois een gelukkig leven zou krijgen dacht ze.ze zou de wens laten uitkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 22:23

-Rustig aan met de berichten, ik kan het niet meer bijhouden. Oh Noes!

''snappen jullie dan niet hoe het is om als slaaf behandelt te worden dat iedereen je slaat en je in donkere kamers laat zitten tot je bijna zelf dood bent!'' Gilde Alois. Sasauke tilde Alois op bij z'n kraag. "Jij snapt juist niet van hoe ik denk dobe. Ik weet goed genoeg hoe het voelt om er alleen voor te staan. Hoe het voelt als niemand je kan hebben, jij bent blind om te denken dat jij de enigste bent die pijn voelt of heeft gevoeld!" De stem van Sasuke klonk ijzig en hij smeet Alois tegen de grond. Freddy irriteerde zich mateloos, het leek er op dat ze hem helemaal waren vergeten. ''Dan nog is het geen reden om zo ongeloofelijk blij te zijn met de dood van anderen!'' zei Rhine, ze was ook woedent. De straal bloed van Freddy z'n lip drupte van z'n kin, maar Freddy leek het gewoon te negeren. ''en trouwens wat weet je van taiga en mij af!taiga heeft allang gezegt dat ze van me houd!'' Zei Alois en glimlachte even bij Taiga haar naam. ''en je bedoelt dat het mijn schuld is dat me broertje dood is.het is de schuld van hannah hoor.zij had een contract met hem om de mensen in de stad uitteroeien behalve mij en luka's moeder.het is niet mijn schuld!'' Zei Alois en liep een stukje van de groep af en Sasuke volgde hem. "De waarheid is wreed. Je had die Hannah Anefeloz kunnen tegenhouden. Je had haar kunnen tegenhouden. Maar dat deed je niet, ik ken je hele verhaal niet, maar je had haar kunnen tegenhouden." Hij was een kop groter dan Alois en hij keek hem razend aan. "Ugh, je bent echt iets verschrikkelijk, alleen jijzelf telt, jij kwetst anderen en je denkt alleen aan jezelf. Je vind het leuk als andere mensen doodgaan die je niet kan hebben omdat het in jouw voordeel werkt. Jij hebt geen greintje respect voor anderen." zei Sasuke en ging weer naar Rhine en Freddy. ''Hoezo ik had haar tegen kunnen houden?ze heeft me pas de waarheid gezegt toen ik rijk was geworden door claude mijn eigen butler.ik wist daarvoor helemaal neit dat ze luka's ziel had opgezogen.'' zei Alois en zuchte. Freddy stond vastberaden op om te zeggen wat hij van het gesprek vond. Opeens kwam er een vrouw aan gerend. ''Master?'' zei De vrouw. Freddy keek verbaast, wat bedoelde ze met ''master''? ''I'm sorry I killed your brother hebt.je know what the contract inhoud.de person whose suits his desire dies because his soul is sucked up by your chosen demon.'' Zei de vrouw. Freddy keek nu helemaal verbaast, waar had ze het over? De vrouw keek verdrietig. ''Ewmm..Ik heb nu geen idee meer waar jullie het over hebben...Maar wat ik wel weet is dat ik het irritand vind dat jullie me zo negeren. Hallo, ik ben er ook nog'' Mompelde freddy slissent want z'n lip begon nu pijn te doen. Zielig legde Freddy z'n hand op z'n lip, en ging snel weer zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 22:41

Rhine zag hoe sasuke ook echt heel kwaad werd hij tilde Alois op bij zijn kraag en smeet hem daarna op de grond. Rhine vond het net goed maar ze bleef nog even uit hen buurt ze wilde Freddy nog sasuke niet in gevaar brengen. Alois kon haar eigenlijk niet zo veel schelen voor het moment maar als hij zou sterven had ze natuurlijk weer een "leuk gesprekje" met Savador. Nee dus hij kon ook maar beter even lekker uit de buurt blijvn tot ze beter was. Ze zag in haar ooghoeken nog een vrouw naderen een vrouw die echt héél erg vreemd sprak ze had wel zo'n vermoedde waar het over ging dat had ze wel gezien. Rhine sloot haar ogen en haalde diep adem relax, vind de rust.... Zei ze in zichzelf ja kalmeren dat was nodig ze had afleiding nodig. Toen Fredddy wat zei draaide ze zich langzaam om de mist was aan het oplossen. Ergens had hij wel gelijk door al dat gebekvecht lette ze eigenlijk niet echt op hem en nu pas zag ze hoe erg zijn lip aan het bloeden was. Wat had hij een vampier gebit ofzo? Die snee was best diep en het bloed bleef er maar uit stromen ze stond langzaam op en ze ging voor hem zitten ze had een witte zijden zakdoek vast. Ze deed wat water van haar flesje op de zakdoek. Ze haalde zijn hand van zijn lip. Kom laat mij maar even voor je nog doodbloed Zei ze met een vriendelijke glimlach. ja dit was een goede afleiding en dan zette hij mischien niet meer zo'n zielig koppie op.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 26 2012, 22:49

Sasuke negeerde Alois en Hannah verder en liep naar freddy die serieus aan het protesteren was: ''Ewmm..Ik heb nu geen idee meer waar jullie het over hebben...Maar wat ik wel weet is dat ik het irritand vind dat jullie me zo negeren. Hallo, ik ben er ook nog'' Sasuke hurkte zich voor Freddy en Rhine was bezig de wonde te verzorgen "Ik liet me even gaan, mijn excuses." Hij keek Rhine even aan toen ze zei: "Kom laat mij maar even voor je nog doodbloed" Sasuke haalde de zakdoek weg en concentreerde al zijn hitte naar zijn rechterwijsvinger. "Dit gaat even branden" zei hij nogal op een mompelende toon en hij duwde lichtjes zijn vinger op de wonde op zijn lip die begon te roken en langzaamaan dichtschroeide. Hij haalde zijn vinger weg toen er een gezonde korst op was. "Niet meer op je lip bijten Freddy, bijt op de binnenkant van je kaken ofzo, doe je jezelf minder pijn mee." Hij zette zich weer neer voor Rhine en Freddy "Ik had gedacht dat ik me wel kon inhouden, spijtig genoeg van niet. Ik begon me te ergeren en ja dan daagde hij me al helemaal uit." Mompelde hij zodat Alois en Hannah het normaal gezien niet zouden verstaan. Hij wou die twee nu niet bevooroordelen, maar Alois had op zijn tenen getrapt en nogal serieus. Hij keek Freddy en Rhine licht glimlachend aan maar die verdween weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimevr jul 27 2012, 09:49

Hannah wist wel dat sasuke over alois praatte.als iemand over alois iets gemeens zijn of iets dat haar niet aan staande weet ze erg boos.ze keek naar alois die erg verdrietig was.ze wist mischien eventjes nu wat ze moest doen maar iemand leek haar lichaam te besturen.ze wist dat luka en zij er niet tegen konden om alois zo te zien.zachtjes begon ze te neurien.ze wist dat alois er rustig zou van worden.ze keek hem lief aan.ze was gewend om als een moeder te spelen voor alois zodat hij zich wat fijner voelde.claude gaf niks om alois maar dat wist alleen hannah.ze keek naar sasuke.voor hem hoefde ze niet bang te zijn.ze kon toch neit dood ze was een demoon.ze glimlachte vals.een opdracht van haar master en die gast was dood.ze keek weer naar alois.ze begon maar in het nederlands te praten.O'master toch,u heeft het neit gemakkelijk.ze keek hem niet recht in zijn ogen zodat ze niet weer een oog verliest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimevr jul 27 2012, 13:54

Voorzichtig deed Rhine wat water van een flesje op een zakdoek. Toen haalde ze de hand van Freddy, die op z'n lip zat, van z'n lip af. Ook Sasuke was er bij komen zitten. "Ik liet me even gaan, mijn excuses." zei Sasuke en keek naar Rhine. ''Kom laat maar even voor je nog doodbloed'' zei Rhine. Freddy probeerde te lachen maar het deed pijn aan z'n lip. Opeens haalde Sasuke de zakdoek weg. Freddy keek verbaast naar Sasuke. "Dit gaat even branden" zei Sasuke. Freddy schrok even, maar hij bleef stil zitten. Toen duwde Sasuke zijn vinger op de wond in Freddy z'n lip. Freddy kneep een oog dicht, maar het deed niet zo'n pijn als hij had gedacht. "Niet meer op je lip bijten Freddy, bijt op de binnenkant van je kaken ofzo, doe je jezelf minder pijn mee." zei Sasuke. Freddy grinnikte en keek beschaamd naar de grond. "Ik had gedacht dat ik me wel kon inhouden, spijtig genoeg van niet. Ik begon me te ergeren en ja dan daagde hij me al helemaal uit." Zei Sasuke. Freddy knikte, het maakte nu ook eigenlijk niet zo veel meer uit want wat gebeurt is kan niet ongedaan gemaakt worden. Maar toch was Freddy blij dat Sasuke dat had gezegd. Ook Sasuke Glimlachte kort. Alois leek verdrietig. Opeens begon de vrouw een liedje te neurien, het was eigenlijk ongepast bij de omstandigheden, maar toch leek ze er een goede reden voor te hebben. ''O'master toch,u heeft het neit gemakkelijk.'' zei de vrouw tegen Alois. Waarschijnlijk was dat de reden, om Alois te troosten. Freddy bleef stil en draaide een rode pluk haar van z'n ponny om z'n vinger. Hij had geen idee wat hij moest zeggen, want hij had nog nooit eerder echt een ruzie mee gemaakt. ''Bedankt dat jullie me hielpen met m'n lip'' zei Freddy en glimlachte stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 28 2012, 00:23

Rhine keek rustig naar Freddy die even probeerde te lachen om haar doodbloed grapje maar kennelijk deed dat nogal pijn , arme ziel toch. Ja eigenlijk voelde ze zich er wel een beetje schuldig voor. Rhine keek Sasuke even zijdelings aan. Is niet erg als jij dat niet had gedaan had ik mischien wel iets ergers gedaan dus eigenlijk bedankt dat jij me voor was. Zei ze met een kleine glimlach. Sasuke haalde haar doek weg en hij verschroeide het wondje zodat het sneller zou helen. rhine hoorde de vreemde vrouw op de achtergrond neuriën. Ze snapte niet waarom of waar die vreemde "vrouw" vandaan kwam. Maar 1 ding wist ze zeker dit kon niet goed zijn. Sasuke bood zijn excuses aan. Rhine richtte haar hoofd even naar de grond. Het spijt mij ook jongens ik had niet zo mogen uitvliegen laat staan die duisternis zo dicht laten komen. Ze keek freddy nu recht aan. Ik wilde je niet negeren maar als ik dichter was gekomen voor ik kalm was had ik je kunnen doden.. Zei ze zo rustig mogelijk vanuit haar ooghoeken keek ze ook naar Sasuke als teken dat dat ook voor hem gold. freddy bedankte hen voor het helpen bij zijn lip. Rhine schonk hem een kleine glimlach en keek toen achter zich naar het tweetal. Wie is die heks? Vroeg zeop nogal een bittere toon en niet eens fluisterend. Ooh nee Rhine was mooi niet bang en haar bloeddorst was nogal opgewekt....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Yuichan
.
.
Yuichan

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 28 2012, 10:15

Wie is die heks?hoorde ze Rhine zeggen.ze kreeg haar rode ogen.niemand noemde haar zo.ze keek naar alois en toen weer naar rhine.ze hoopte dat ze het bevel had om rhine iets aan te doen maar alois had nog niks gezegd.ze zag wel het verdriet in alois zijn ogen.ze pakte hem op en liep weg.ze had geen zin dat die klueterachtige kinderen alois iets aan deden.ze wist wel dat alois het goed vond om weg te gaan




_alois en ik gaan uti deze topic daag_



Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitimeza jul 28 2012, 11:11

''Bedankt dat jullie me hielpen met m'n lip'' zei Freddy en glimlachte stil. Rhine bood ook haar excuses aan net zoals hij had gedaan. "Graag gedaan Freddy." zei Sasuke met een lichte glimlach. Sasuke keek naar de rode ogen van Hannah en hij zorgde er zelf voor dat zijn rode ogen ook verschenen. "Wie is die heks?" vroeg Rhine. "Die heks daar is Hannah Anefeloz, het slaafje van Alois vast ofzo. Zie hoedat die hem bemoedert, ik moet er haast van over de nek gaan." Sasuke keek Hannah met een woedende blik aan. Ze pakte Alois op en ging weg. Stelletje lafaards dacht hij en hij wendde zich weer tot Rhine en Freddy "Ja, Alois mocht gaan oppassen als hij nu niet werd weggesleurd door die moederslaaffiguurdinges." Hij lachtte even en dan keek hij naar Freddy. "En jij niet meer op je lip bijten makker." herhaalde hij nog maar eens. Sasuke's ogen werden weer zwart sinds hij dat toch niet meer nodig had op dit moment. Hij rekte zich uit "Spijtig genoeg sla ik geen meisjes, dat is tegen mijn normen, maar ik kon ze vastzetten in een illusie omringd door haar eigen angsten." Hij geeuwde eens, hij vond zijn methode heel efficiënt, hij heeft ze maar een keer kunnen uitvoeren en dat was in de lagere school lang geleden. Hij werd voor gek uitgemaakt en dan had hij de pestkop vastgezet in een illusie van zijn eigen angsten.

(Sasuke is zelf een demoon maar bon.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA PROFILE
regenachtige dag  - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN

regenachtige dag  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

regenachtige dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-