PortalIndexregenachtige dag  HpD5Uwnregenachtige dag  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 regenachtige dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimewo jul 18 2012, 19:26

Freddy had z'n mp3 aan en liep naar het grasveld. Zachtjes neuriede hij met het liedje mee, hij wilde wel zingen maar hij kende de tekst helaas niet. Rustig keek Freddy naar de lucht en zuchte hij had gehoopt dat het een mooie dag werd maar nee, het leek er op dat het ging regenen. Gelukkig was Freddy op bijna alles voorbereid en had een paraplu mee. Freddy ging zitten in het gras en keek rond of er nog anderen waren. Hij kon bijna niemand zien, het leek alsof er helemaal niemand was maar Freddy wist beter. Verderop zaten nog een paar mensen met elkaar te kletsen. Ook waren er vogels maar Freddy kon ze niet horen omdat z'n muziek te hard stond. Even klikte Freddy op een van de knopjes van z'n mp3 zodat er een ander nummer op kwam. Hier kende hij de tekst wel van en begon zachtjes te zingen, want hij wilde niet voor gek staan als er toch iemand aan kwam of misschien al stond te luisteren. Freddy ging met z'n hand door z'n rode haar en keek naar de lucht, hij voelde regendruppels. begon het nou te regenen? en ja, het begon zachtjes te regenen, gelukkig regende het niet zo hard. Snel opende Freddy z'n paraplu, het was een zwarte met witte stippen. Freddy glimlachte, wat had hij toch een geluk. Als hij nu geen paraplu bij zich had was hij binnen een paar tellen kletsnat. Vrolijk begon hij weer met z'n mp3 mee te zingen.


open voor iedereen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimewo jul 18 2012, 23:01

Rhine slenterde wat rond haar zandloper gooide ze op en neer in haar hand gewoon puur uit verveling. Ze hield niet zo van al die kliekjes die maar bleven praten over de meest onozele dingen nee dan was ze liever alleen. Ze hoorde een zachte stem hij was een liedje of zoiets aan het zingen. ze kende de song ze vond het best wel mooi en degene die het nu zong kon er wel wat van. Rhine keek rond tot ze de roodharige jongen localliseerde. Ja hij was de zanger Rhine werd even de zwarte mist waar ze soms wel in veranderde om minder op te vallen ze zweefde laag boven de grond naar de jongen toe. Ze bleef achter hem een geconcentreerd jhoopje mist luisterend naar zijn zachte gezang ze vond het echt goed nu ze het beter kon horen maar helaas natuurlijk moest het weer weer tegen zitten ze voelde de regendruppels door haar mist heen en ze nam weer vaste vorm aan ze viel met een smak op de grond. "Verdomme!" Mopperde ze zacht. Ja nu had hij haar zeker opgemerkt. of mischien niet? Rhine hoopte van niet nu had ze nog een kleine kans om weg te sluipen voor haar zwarte jurje helemaal doorweekt was....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimewo jul 18 2012, 23:25

Freddy stopte met zingen, hij hoorde dat iemand achter hem viel. Snel keek hij om en zag wie het was. Het was een meisje met lang blond haar en ze droeg een zwart jurkje dat nat werd door de regen. Het leek alsof ze zich bezeerd had, even bewoog haar mond, Prate ze nou met hem? Snel deed Freddy z'n MP3 af, anders kon hij haar amper horen. Freddy merkte dat ze geen paraplu bij zich had, en hij vond het flauw om haar zo in de kou te laten zitten. Dus snel stond Freddy op en deed z'n paraplu boven het meisje. hij had al een klein poosje het gevoel dat iemand hem in de gaten hielt, maar had het toegelaten want als de persoon wel met Freddy wilde praten dan mocht ze gerust bij hem komen zitten. hij keek met een beetje medelijde in z'n ogen naar het meisje maar realiseerde dat hij het ook verschrikkelijk zou vinden als het leek dat mensen medelijde met hem hadden. toen glimlachte Freddy even. ''De regen kan soms super irritand zijn hè?'' zei Freddy en grinnikte even. Toen ging hij naast het meisje zitten zodat ze beide goed onder de paraplu zaten en keek even naar haar. ''Ik ben Freddy'' zei Freddy rustig. even leek het alsof het wat harder begon te regenen. ''Ik denk dat deze regenbui nog wel even kan duren'' zei Freddy terwijl hij met een teleurgestelde blik naar de donker grijze wolken keek. Freddy had nog wel zo graag rustig op het gras willen liggen terwijl hij met z'n muziek mee kon zingen, maar dat was nu een slecht idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimewo jul 18 2012, 23:46

Sasuke had het verwacht dat het zo ging regenen en dat was natuurlijk zijn favoriete weersomstandigheid. Maar nog steeds was geen glimlach op zijn gezicht te bekennen, zijn gezicht stond voor eeuwig op neutraal. Hij was niet meer het persoon dat gelukkig kon zijn sinds iedereen dierbaar hem liet vallen of gewoon verdween, daar gingen zijn gedachten weer naar Viv... Zijn mooie Viv, hij rolde met zijn ogen en liep verder. Hij hoorde een stem die klaarblijkelijk aan het zingen was. Oh God, weer zo'n uberhappy persoontje zeker? Nu zag hij ze beter, zijn bloedrode ogen die normaal zwart waren verkenden de situatie. Een meisje was een jongen aan het afluisteren terwijl hij zong en haar mist verdween en ze viel op de grond vol vloekend geweld. Hij liep op beide af en hoorde nu duidelijker wat de jongen zei tegen het meisje: ''De regen kan soms super irritant zijn hè?'' Sasuke rolde met zijn ogen en arriveerde, zijn haar doornat en zijn rode ogen die bijna licht gaven. ''Ik ben Freddy'' zei Freddy rustig. even leek het alsof het wat harder begon te regenen. ''Ik denk dat deze regenbui nog wel even kan duren'' zei Freddy terwijl hij met een teleurgestelde blik naar de donker grijze wolken keek. Sasuke keek omhoog "Ik vrees dat deze nog wel uren gaat duren." zijn stem klonk onverschillig, alsof het hem niet echt kon schelen en dat was ook zo. Hij had liever regen dan zonneschijn, dit weer was perfect op zijn humeur afgesteld: onverschillig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimedo jul 19 2012, 11:09

alois stond in de regen.
hij wist niet of hij blij moet zijn met dit weer op niet.
hij liep naar het groepje dat daar zit/stond.
bijna glee hij uit maar kan nog net zijn evenwicht houden.
Verdomme natte weer.
Hij keek naar zijn kleding die nu een beetje onder de modder zat.
alois zuchte en liep weer verder.
Hij zag een jongen die hij nog niet zo goed kende.
hij kwam aan bij het groepje.
Hoi,ik ben alois en wie ben jij?
Hij keek naar de jongen met rood haar.
alois schatte in dat hij ongeveer de zelfde leeftijd had maar dan net iets ouder.
hij zag dat de jongen een paraplu bij zich had.
Oja ik heb ook nog een paraplu dacht hij.
Hij pakte de rode paraplu uit zijn tas en deed hem open.
Dat is al wat beter dacht hij.
hij keek weer naar de jongen.
het leek hem wel een aardige jongen.
hij had vaak geprobeert om aardig tegen ciel te doen maar ja tervergeefs was ciel niet zo tegen hem.
hij had geen zins meer in aardvijanden.
Hij glimlachte klein.
Hij zag dat de lucht steeds donkere werd.
wat een stom weer is dit he?
het is bijna gevaarlijk om hier te lopen.

Hij glimlachte.
hij wou neit alten merken dat hij bang was voor het donker.
hun wisten natuurlijk niet wat er was gebuert in zijn verleden en hij wou het er ook niet over hebben meer.
Alois bleef glimlachen.
hij wist niet echt was hij moest zeggen.
onzeker keek hij om zich heen.
Wat moet ik zeggen dacht hij.
aarzelend dacht hij na.
eeehmm......,wat vinden jullie van dit weer?
hij wist neit of dat de goede zin was om te zeggen maar hij had minstens wat gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimedo jul 19 2012, 11:56

"Ik vrees dat deze nog wel uren gaat duren." zei een stem. Freddy keek naar de persoon, het was een jongen met zwart. De jongen was nat van de regen maar het leek alsof hij het niet erg vond. Freddy keek even goed en zag dat de jongen bijna lichtgevende rode ogen had. Freddy had zelf ook rode ogen, waardoor hij zich afvroeg of zijn ogen oog bijna licht gaven. Maar Freddy wilde er niet te lang over nadenken dus besloot hij maar te reageren. Freddy knikte, hij dacht ook dat de regen een nog wel een poos zou duren. Er kwam nog een jongen aan, hij zat een beetje onder de modder. ''Hoi, ik ben alois en wie ben jij?'' zei Alois. Toen pakte Alois z'n rode paraplu. ''Ik ben Freddy, leuk om je te ontmoeten'' zei Freddy vrolijk. Even keek Alois naar de donkere wolken. ''Wat een stom weer is dit he? Het is bijna gevaarlijk om hier te lopen.'' zei Alois. Freddy begon te lachen, het maakte hem weinig uit dat de andere mensen vonden dat hij te luid lachte. ''eeehmm......,wat vinden jullie van dit weer?'' Vroeg Alois, hij leek zich ongemakkelijk te voelen maar Freddy kon het zich ook verbeelden. Even keek Freddy verbaast, wilde Alois nou een discussie houden over hoe we het weer vinden. Maar Freddy vond dat hij wel moest reageren. ''Ik weet het niet echt, natuurlijk is het irritand om nat te worden maar de heletijd mooi weer is ook niet leuk'' zei Freddy en lachte ongemakkelijk, hij wist niet hoe hij anders zou moeten antwoorden. Natuurlijk dacht hij soms wel dat het irritand was dat het regende maar hij had er nooit echt een mening over gehad. Even keek Freddy van de groep mensen weg en niesde een paar keer, het leek er op dat Freddy verkouden was geworden. Geirriteerd wreef Freddy met z'n wijsvinger onder z'n neus. ''Ik denk dat ik verkouden ben'' Mompelde Freddy. Maar dat had hij ook kunnen verwachten, hij zat immers al een poos in de regen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimedo jul 19 2012, 16:53

En er kwam nog iemand bij. Sasuke keek hem geïrriteerd aan. De jongen was blond en een stuk jonger als hem. Ja, Sasuke was nu al geïrriteerd door het vele volk dat er nu al was. De jongen stelde zich voor als Alois maar de vraag die hij stelde was niet naar hem gericht dus antwoordde hij ook compleet niet. Alois deed de rode paraplu open en Sasuke gromde wat onverstaanbare woorden en hij stak zijn handen in zijn zakken. Zijn rode ogen keken naar Alois en hij had zin om hem in een illusie te martelen, sinds hij veel te vrolijk was naar Sasuke's zin. De roodharige jongen heette dus Freddy, nu had sasuke wel zin om zijn naam uit te spreken. Hij zette zich neer naast Freddy en ging dus onder zijn paraplu zitten. "Uchiha Sasuke is mijn naam." Meteen vroeg Alois wat ze van het weer vonden. ''Ik weet het niet echt, natuurlijk is het irritand om nat te worden maar de heletijd mooi weer is ook niet leuk'' zei Freddy en lachte ongemakkelijk. Een glimlach ontstond op Sasuke's gezicht "Voor mij is het weer ideaal genoeg. Ik haat zon." Freddy niesde en Sasuke bood hem een droge papieren zakdoek aan die in een nat plastiekje zat. ''Ik denk dat ik verkouden ben'' Mompelde Freddy. "Niet bewegen" mompelde Sasuke en hij begon met zijn handen op een hoge snelheid dierenvormen te maken "Fire style: fireball jutsu" Hij drukte zijn vingers tegen zijn lippen en eenmaal hij uitademde kwam er vuur uit zijn mond dat de mensen hun kleren moest drogen. Hij richtte ook zijn vuur op Alois en het meisje zodat ze ook droog zouden worden. Het vuur zou hun kleren niet aantasten sinds het deze keer dankzij zijn ogen illusie was, maar toch zou de warmte ervan hun kleren drogen. Zelf bleef hij daar nat zitten, sinds hij het al warm genoeg had van zichzelf. Sasuke kon aardig genoeg zijn als hij dat wou, maar glimlachen zat er niet in voor hem, zeker niet voor positieve dingen.


(Alois kan je aub stoppen om achter elk punt enter te gebruiken en nog een tip, begin niet altijd met hij, er zijn nog andere woorden waarmee je kan starten in het begin van een zin. Gewoon een tip. c:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimevr jul 20 2012, 13:55

Fijn dacht ze bij zichzelf toen de jongen zich omdraaide en zijn oortjes uit trok. hHij had haar dus opgemerkt. De jongen keek haar op het eerste zicht met wat medelijden aan ze keek hem onderzoekend aan zou ze moeten maken dat ze wegkwam? Nee dan zou hij haar ook al vreemd vinden hij hield de paraplu boven ahar hoofd en ze glimlachtte lichtjes. Hij nam langs haar plaats zodat ze beide beschermd waren tegen de regen hij stelde zichzelf voor als Freddy, leuke naam. Ze glimlachtte naar hem. "Rhine LaFee maar zeg maar Rhine." Zei ze op een vriendelijke toon. Ze knikte toen hij zei dat regen vreed irri kon zijn. "Dat kan je wel zeggen ja het haalde me uit mijn concentratie." Zei ze met een zucht ze keek even naar de lucht hij had gelijk dit kon nog wel even gaan duren. "Ik wilde je niet storen. Maar ik hoorde je zingen en ik moet bekennen dat ik het wel aangenaam vond om naar te luisteren." Zei ze met een kleine grijns. Ze zag al gauw nog een jongen aankomen nogal een donker type zo te zien met felle rode ogen die wel licht leken te geven Rhine staarde hem even onderzoekend aan maar ze werd al snel afgeleid door nog een jongen die zich voorstelde als alois. Man wat een hoop jongens ineens net een invasie dacht ze bij zichzelf. Ze trok een wenkbrauw op toen alois zei dat het weer bijna gevaarlijk was. Hoezo was dit gevaarlijk? Hij kende haar definitie van gevaar duidelijk niet. En toen Freddy begon te lachen, echt hard lachen grinnikte ze lichtjes wat aanstelkelijk. De donkere jongen kwam aan de andere kant van Freddy zitten ook lekker onder de paraplu. Alois bleef staan aangezien hij zelf een paraplu bij had. De donkere jongen stelde zich voor als Sasuke. Ze knikte lachtjes en ze dook even weg toen hij ineens met vuur kwam aanzetten ze hield niet ecvht van vuur deed haar veel te veel aan dood denkenù. Rhine staarde voor zich uit een grijns was op haar gezicht. "Hmmmm ik voel me een beetje omsingeld door testosteron." Zei ze grinnikend. Ze was niet gewend om echt bij andere te zijn en zoveel ineens was best wel shockerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimevr jul 20 2012, 16:17

"Niet bewegen" mompelde Sasuke en hij begon met zijn handen op een hoge snelheid dierenvormen te maken. "Fire style: fireball jutsu". Freddy zat stil en wilde vragen waarom hij stil moest zitten maar toen zag hoe Sasuke vuur maakte. Freddy keek verbaast. Het vuur was warm en het tastte het hun kleding niet aan. Het vuur ging ook naar Alois en Rhine, Rhine schrok eerst van het vuur. Zelf bleef Sasuke nog nat maar hij leek er geen problemen mee te hebben. Freddy was onder de indruk van Sasuke's vuur, hij zou het ook wel willen proberen te maken maar hij wist dat het nooit zou gaan lukken. Ook twijfelde hij of Sasuke het niet koud had omdat hij nog wel nat was. "Hmmmm ik voel me een beetje omsingeld door testosteron." zei Rhine en grinnikte. Freddy keek verbaast. ''Wat bedoel je?'' vroeg Freddy. Freddy merkte dat z'n kleding wat droger was geworden en glimlachte even naar Sasuke. ''Bedankt'' zei Freddy.


-sorry dat het zo kort is
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimevr jul 20 2012, 21:01

"Niet bewegen" mompelde Sasuke en hij begon met zijn handen op een hoge snelheid dierenvormen te maken. "Fire style: fireball jutsu" Vuur spoot in de richting van Freddy, Rhine en Alois. Rhine bleek niet zo'n fan te zijn van zijn verwarmend vuur, zee knikte lachtjes en ze dook even weg toen hij ineens met vuur kwam aanzetten. Hij keek er niet van op, er waren mensen die er niet van hielden natuurlijk en dat was normaal, veel mensen hielden niet van vuur. Hij keek dan weer voor zich, hij had geen behoefte aan warmte, hij had het warm genoeg van zijn eigen. "Hmmmm ik voel me een beetje omsingeld door testosteron." zei Rhine en grinnikte. Freddy keek verbaast. ''Wat bedoel je?'' vroeg Freddy; "Dat zij als enige meisje hier zit Dobe.." zei Sasuke als droge reactie op Freddy. Dobe was zijn 'scheldwoordje' betekende voor hem: Kip. Freddy glimlachte tenslotte naar Sasuke en zei "Bedankt." Sasuke glimlachte niet maar hij meende altijd wel wat hij zei "Graag gedaan, ik heb niet graag als mensen ziek worden, zeker niet in dit weer. "En Rhine, wat brengt jou hier in dit weer? En wat brengt jou hier Freddy en... Alois?" Dat laatste sprak hij met enige twijfeling, want volgens mij wist die jongen het niet eens waarom hij hier was. Sasuke zelf was hier om te genieten van het slechte weer ook al klonk het vreemd. Hij was nu eenmaal een apart geval en dat kon hem eigenlijk geen barst schelen, ook niet wat mensen van hem vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimevr jul 20 2012, 23:12

Ze grinnikte weer toen freddy haar verbaasd vroeg wat ze bedoelde. Maar Sasuke was haar voor met het antwoord. Sasuke heeft gelijk ja. En voor mij is het gewoon wat raar om ineens bij zoveel mensen te zijn ik ben meestal nogal een loner. Zei ze kalmpjes. Ze keek naar sasuke toen hij vroeg wat ze hier deed. Ze haalde haar schouders op. Ach ik was eigenlijk wat aan het rondslenteren je weet wel aan het genieen van de stilte tot ik Freddy zachtjes hoorde zingen. Het was best wel goed dus nja ik nam een kijkje maar door die regen is mijn concentratie verzwakt en ben ik ontdekt. Zei ze schouderophalend. Ja zo was het ongeveer wel gegaan. Ze keek hem aan. en jij hmm wat doe jij hier? Vroeg ze droogjes ze wist niet wat ze van die gast moest denken hij was onleesbaar een perfecte pokerface.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:31

"Graag gedaan, ik heb niet graag als mensen ziek worden, zeker niet in dit weer. En Rhine, wat brengt jou hier in dit weer? En wat brengt jou hier Freddy en... Alois?" Vroeg Sasuke. ''Ach ik was eigenlijk wat aan het rondslenteren je weet wel aan het genieen van de stilte tot ik Freddy zachtjes hoorde zingen. Het was best wel goed dus nja ik nam een kijkje maar door die regen is mijn concentratie verzwakt en ben ik ontdekt.'' zei Rhine. ''Ik had gehoopt dat het vandaag mooi weer werd zodat ik naar muziek kon luisteren..en zodat ik een beetje kon meezingen..'' het laatste zei Freddy een beetje grinniktent want hij was bang dat het dom zou klinken. ''maar toen leek het er op dat het ging regenen en ik had geen zin om binnen te zitten. Dus ik was blij dat ik m'n paraplu mee had genomen.'' Zei Freddy en grinnikte. ''En jij hmm wat doe jij hier?'' Vroeg Rhine tegen Sasuke. Freddy was eigenlijk ook wel nieuwschierig wat voor reden Sasuke had. ''Ja nu weet je onze reden wel maar nu willen we joun reden ook weten'' zei Freddy en lachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:51

"Hmmmm ik voel me een beetje omsingeld door testosteron." zei Rhine en grinnikte. Freddy keek verbaast. ''Wat bedoel je?'' vroeg Freddy; "Dat zij als enige meisje hier zit Dobe.." zei Sasuke als droge reactie op Freddy. Dobe was zijn 'scheldwoordje' betekende voor hem: Kip. Sasuke heeft gelijk ja. En voor mij is het gewoon wat raar om ineens bij zoveel mensen te zijn ik ben meestal nogal een loner. Zei ze kalmpjes. Ze keek naar sasuke toen hij vroeg wat ze hier deed. Ze haalde haar schouders op. "Ach ik was eigenlijk wat aan het rondslenteren je weet wel aan het genieen van de stilte tot ik Freddy zachtjes hoorde zingen. Het was best wel goed dus nja ik nam een kijkje maar door die regen is mijn concentratie verzwakt en ben ik ontdekt." Zei ze schouderophalend. ''Ik had gehoopt dat het vandaag mooi weer werd zodat ik naar muziek kon luisteren..en zodat ik een beetje kon meezingen..'' het laatste zei Freddy een beetje grinniktend. Rhine keek Sasuke aan. "en jij hmm wat doe jij hier?" Vroeg ze droogjes. Sasuke had het zelfs niet eens opgemerkt. Hij keek zonder enige emotie naar beiden. ''Ja nu weet je onze reden wel maar nu willen we jou reden ook weten'' zei Freddy en lachte even. Sasuke haalde zijn schouders op "De weersvoorspellingen zeiden dat het slecht weer ging worden en ik ben het type dat niet van de zon houdt, dus ik ging naar buiten vandaag en ze hadden gelijk. Het was slecht weer." Zijn blik bleef nog altijd even neutraal, want hij kon niet glimlachen en dat was ook iets wat hij niet wou kunnen. Hij keek beiden aan en zei dan "Nu weten jullie ook waarom ik hier ben." Hij rekte zich uit en hij geeuwde, ja hij was moe, maar dat was gewoon omdat hij niet geslapen had sinds zijn broer hem dwarszat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimeza jul 21 2012, 11:58

rustig had hij toeghoord wat ze zeiden.zelf was hij erg stil.hij zuchte en keek omzich heen.hij had geen idee wat hij moest zeggen dus hield hij zich maar stil gehouden.
muziek daar hield alois ook wel een beetje van.hij keek weer om zich heen.nog steeds wist hij neit wat hij moest zeggen.alois was erg onzeker of hij wel niewe vrienden wou.

(sorry had wienig tijd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimeza jul 21 2012, 17:45

Sasuke haalde zijn schouders op. "De weersvoorspellingen zeiden dat het slecht weer ging worden en ik ben het type dat niet van de zon houdt, dus ik ging naar buiten vandaag en ze hadden gelijk. Het was slecht weer." zei Sasuke. Freddy keek even weer naar de donker grijze wolken in de lucht en toen naar de hoeveelheid regen dat al was gevallen. Freddy knikte, het was inderdaad behoorlijk slecht weer. Freddy zuchte en sloot z'n ogen. ''Natuurlijk de weersvoorspellingen, ik kon er ook gewoon naar kijken, dan wist ik ook meteen of het zou regenen of niet.'' dacht Freddy geirriteerd maar glimlachte. Dan wist hij in iedergeval dat hij de volgende keer wel naar de weersvoorspellingen moest kijken voor dat hij gewoon naar buiten ging. "Nu weten jullie ook waarom ik hier ben." zei Sasuke en geeuwde, hij zag er moe uit. ''Heb je te kort geslapen?'' Zei Freddy plagend. Toen merkte Freddy dat Alois wel een hele lange tijd stil was geweest. Freddy keek met een bezorgde blik naar Alois. ''Is er iets?'' vroeg Freddy verbaast aan Alois. Alois keek om zich heen en hij leek zich ongemakkelijk te voelen. Freddy keek met een hulpzoekende blik naar Sasuke en Rhine misschien wisten hun wat er aan de hand was. Toen keek Freddy weer naar Alois. ''Je bent al zo lang stil, zeg eens wat?'' Zei Freddy en grinnikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimeza jul 21 2012, 19:34

bent al zo lang stil, zeg eens wat?'' Zei Freddy.Alois hoorde hem grinnikken.alois had geen idee wat hij moest zeggen.hij wou dat claude en hannah hier ook waren of minstens een vriend die hij heel goed kende zodat hij makelijker kan praten.hij glimlachte eventjes.hij dacht na over wat hij moest gaan zeggen.heel eventjes keek hij bedenkelijk.hij had het erg koud hij maakte en bal vuur en liet het rondjes om hem heen draaien.op een duur was hij droog.hij zuchte.opeens bedacht hij zich dat freddy vroeg og het met hem ging.alois wist waar hij over moest beginnen.J-ja het gaat wel met me,ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen...zo dacht hij nu heb ik toch nog iets gezegd.hij glimlachte.eindelijk had hij iets gezegd.wel wat onzeker maar toch iets.hij moch freddy wel maar de andere zat hij over te twijfelen.zachtjes begon hij te neurien het liedje grijsbaard halt.hij had dat liedje gelezen in een het boek De grijze jager deel 6 en had er zelf een deuntje bij verzonnen.zijn fantasie was op hol geslagen toen hij dat liedje las.hij bgeon zachtjes te zingen.hij was eindelijk een beetje ontspannen.alois keek naar de wolken.hij hoopte dat de regen zou op houden maar het leek van niet.alois keek naar fraddy.ook hij had in het begin het gezang van freddy gehoord en vond het wel mooi.J-Je K--Kunt mooi zingen zei hij zachtjes.hij glimlachte weer.gelukkig was hij weer opgedroogt anders had hij het rillend gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 12:28

Rhine keek emotieloos naar Sasuke dus hij was zo'n type hè? Zo'n depressieveling. Hmmm...interessant. Ja hij was nog een tikkeltje erger depri op een andere maniert een hele andere manier. Rhine had ook wel een aantal vreemde fases gehad na de dood van iedereen die haar dierbaar was. Eerst was het de wegkruipen in een hoekje fase hele dagen huilen hongerstaking enzo voort. Nog een hoop reizen en denken ertussen en uiteindelijk natuurlijk de fase waar ze nu uit probeerde te geraken de ik-ban-iedereen-uit-mijn-leven-en-schrik-iedereen-af-fase. Ja Sasori had haar geholpen het leven weer op te pakken weer wat normaal te gaan doen. Oké het was lastig en soms had ze echt haar dagen dat ze iemand de nek kon omvringen maar ze probeerde het te vermijden weer wat contact te leggen met mensen en dit was geen slecht begin toch? Ze keek even naar Alois die al de hele tijd zo verschrikkelijk stil was en daar maar stond. Ze keek hem aan met een schuin hoofd en ze trok een wenkbrauw op toen hij begon te neuriën. Hmmm dit was een tikje vreemd niet? Ze zuchtte even en klopte op een stukje droge grond langs zich. "Kom er toch bijzitten. Ik bijt niet hoor....niet meer alle sinds. Zei ze met een grijnsje van duivels plezier. Oké mensen plagen kon ze soms gewoon niet laten maar wat wil je na 5 jaar van eenzaamheid en ontwenning van de normale wereld?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 13:53

Alois glimlachte even. Freddy keek verbaast en wachte nog steeds op een antwoord, want alleen glimlachen vond Freddy niet echt een antwoord. Alois leek het koud te hebben want hij maakte een vuurbal en liet het om hem heen draaien. Toen zuchte Alois en keek naar Freddy. ''J-ja het gaat wel met me,ik wist gewoon niet wat ik moest zeggen...'' zei Alois met een glimlach. Freddy trok z'n wenkbrauwen op want hij kon horen dat Alois z'n stem trilde. Freddy keek nog steeds een beetje bezorgd en zuchte toen. Opeens begon Alois een liedje te neurien, Freddy keek verbaast het was behoorlijk ongepast om zomaar midden in een gesprek te neurien. Ook Rhine keek verbaast. ''J-Je K--Kunt mooi zingen '' zei Alois tegen Freddy. Freddy keek verbaast. ''Bedankt..denk ik?'' Zei Freddy, het was wel aardig van Alois om dat te zeggen maar het was een beetje ongepast in hun gesprek. Rhine zuchte en klopte met haar hand op een droog stukje grond naast haar. "Kom er toch bijzitten. Ik bijt niet hoor....niet meer alle sinds.'' zei Rhine met een grijnsje. Freddy grinnikte, hij vond het wel grappig dat ze dan met z'n allen onder 1 paraplu zaten. Freddy maakte nog een beetje ruimte voor Alois waardoor z'n rug niet meer onder de paraplu zat. Koude regen viel in z'n nek waardoor Freddy schrok en z'n paraplu los liet. Z'n handen gingen snel naar z'n nek en voelde wat er op z'n nek was gevallen. ''Wat was dat?'' mompelde Freddy geschrokken. Freddy stond snel op en sloeg in z'n nek. Hij had helemaal niet door dat het gewoon de regen was omdat hij al een hele poos droog onder z'n paraplu had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 16:41

Rhine moest haa rlach inhouden toen ze Freddy's reacties zag op Alois gedrag. Oké de jongen,alois dus was mischien een beetje vreemd maar hij zag er niet kwadaardig uit. In egendeel zelfs hij zag eruit als een kleine bange teddybeer of zo iets dergelijks. Freddy maakte nog een beetje ruimte voor Alois waardoor z'n rug niet meer onder de paraplu zat. Regen druppelde nu op Freddys rug en blijkbaar ook wat op de blootte huid van zijn nek want hij schrok en sprong recht waardoor de paraplu dus mooi meeveerde. Hij vroeg wat dat was en Rhine schoot in haar lach voor ze naar hem keek. "Dat mijn beste Freddy noemen we dus regen." Zei ze nog nagrinnikend. Ze zette de paraplu weer wat rechter. "En als je niet wat meer naar voor gaat zitten ga je er nog veel meer voelen in je nekje." Zei ze met een kleine grijns. Het flesje aan haar riem met de vreemde rook begon te bibberen Rhine keek ernaar en tikte er even tegen. "Ja ja straks laat ik je uit maar moest je het nog niet doorhebben het regent." Zei ze tegen het buisje voor ze zich weer naar de jongens toedraaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Amilia
.
.
Amilia

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 18:50

Dat mijn beste Freddy noemen we dus regen." En als je niet wat meer naar voor gaat zitten ga je er nog veel meer voelen in je nekje." Ja ja straks laat ik je uit maar moest je het nog niet doorhebben het regent hoorde alois haar zeggen.dat laaste merkte hij al was neit tegen freddy maar tegen een raar buisje.uitlaten dacht alois.Wat is dat voor ding?nu hij nieuwschierig ws geworden was zijn gestotter afgelopen.hij keek naar het buisje aan de riem van Rhine.hij was verbaast dat zo'n buisje uitgelaten moest worden.hij nsapte er werkelijk niks van.hij dacht diep na.toen keek hij weer naar het buisje.het is een raar ding maar het kan leven bevatten dacht hij.hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:18

"Dat mijn beste Freddy noemen we dus regen." Zei Rhine nog nagrinnikend. Freddy zuchte, en bloosde even. Hij had het toch moeten weten. Freddy draaide een van z'n rode plukjes haar om z'n wijsvinger en keek van het groepje weg. Waarschijnlijk was z'n gezicht bijna net zo rood als z'n haar. Rhine zette de paraplu weer wat rechter. "En als je niet wat meer naar voor gaat zitten ga je er nog veel meer voelen in je nekje." Zei Rhine met een kleine grijns. Freddy wilde wat flauws terug zeggen maar het buisje aan de riem van Rhine begon te trillen, Rhine gaf er toen een tikje tegen aan. "Ja ja straks laat ik je uit maar moest je het nog niet doorhebben het regent." Zei rhine tegen het buisje. ''Wat is dat voor ding?'' zei Alois nieuwschierig. Freddy was eigenlijk ook wel nieuwschierig wat er in het buisje zat, maar toen realiseerde hij zich dat Rhine, Sasuke en Alois onder zijn paraplu zaten en hijzelf nog in de regen stond. Snel ging hij onder z'n paraplu zitten en stak z'n tong uit naar de rest. Het was nog steeds zijn paraplu, ze mochten het niet afpakken. Freddy stak z'n tong vooral uit naar Rhine, omdat ze de heletijd Flauwe grappen maakte. Even grinnikte Freddy, hij had een idee om haar terug te irriteren. Rustig tikte hij een paar keer op het buisje. ''Ja wat zit er eigenlijk in?'' Mompelde Freddy met een kleine glimlach op z'n gezicht terwijl hij op het buisje bleef tikken. Uiteindelijk stopte Freddy wel, want hij wilde ook niet gemeen overkomen. Hij wilde gewoon even irritant terug zijn. toen keek hij naar Rhine en stak pesterig z'n tong uit. Soms kon Freddy behoorlijk kinderachtig zijn, en met soms was het eigenlijk bijna altijd. Je kon het misschien niet aan hem zien maar Freddy was opgegroeid in een hele rijke familie. Hij kreeg altijd z'n zin en hij kreeg altijd veel aandacht. En als hij te weinig aandacht kreeg ging hij kinderachtig doen. Maar voor iemand die ook heel arrogant en egoistisch zou kunnen zijn was Freddy behoorlijk aardig tegen anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 20:30

Sasuke had niet opgelet op wat de anderen zeiden. Hij was met zijn gedachten compleet weg van hier. Hij had zijn knieeën opgetrokken en zijn ellebogen steunden daarop terwijl zijn handen zijn hoofd ondersteunden. Hij werd uit zijn gedachten getrokken door een heftige pets. Regen druppelde nu op Freddys rug en blijkbaar ook wat op de blootte huid van zijn nek want hij schrok en sprong recht waardoor de paraplu dus mooi meeveerde. Hij vroeg wat dat was en Rhine schoot in haar lach voor ze naar hem keek. "Dat mijn beste Freddy noemen we dus regen." Zei ze nog nagrinnikend. Ze zette de paraplu weer wat rechter. "En als je niet wat meer naar voor gaat zitten ga je er nog veel meer voelen in je nekje." Zei ze met een kleine grijns. Sasuke keek naar het gezicht van Freddy dat al even vergelijkbaar was met een rijpe bloedrode tomaat. Ja ja straks laat ik je uit maar moest je het nog niet doorhebben het regent." Zei ze tegen het buisje voor ze zich weer naar de jongens toedraaide. Alois was meteen nieuwsgierig naar het buisje waartegen Rhine praatte: "Wat is dat voor ding?" was zijn vraag en Freddy reageerde er op dat hij het ook wel wou weten. "Volgens mij is dat haar huisdier, het ziet zwart dus ik denk dat het iets met duistere magie te maken heeft." Zijn stem klonk misschien dan wel ongeïnteresseerd maar hij was eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat er in dat buisje zat. Zijn telefoon biepte en hij greep ernaar. Hij had een sms van zijn broer en hij las die zorgvuldig.

"You don't have to forgive me. No matter what you decide from now on, I will love you forever."

Sasuke stopte de gsm weer weg, misschien werd het maar eens tijd dat hij en Itachi weer met elkaar gingen praten. Hij had dan wel onvergeeflijke dingen gedaan, maar Itachi was het enigste familielid dat hij nog had. Hij keek weer afwezig voor zich uit en merkte niet dat Freddy zijn tong uitstak omdat hij niet mee onder de paraplu zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Freddy-
.
.
Freddy-

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEPosts : 84
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire magician
Klas:
Partner: Just believe it when I say I love you.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 21:23

"Volgens mij is dat haar huisdier, het ziet zwart dus ik denk dat het iets met duistere magie te maken heeft." Zei Sasuke ongeintresseerd. Freddy was blij dat hij gestopt was met het tikken op het buisje, want hij wilde natuurlijk niet dat Rhine haar huisdier boos op hem werdt. Een ongemakkelijke glimlach kwam op z'n gezicht, wat was Freddy toch weer slim. ''O..ehmm..Sorry?'' Mompelde Freddy tegen het buisje, hij wilde irritant zijn tegen Rhine en niet tegen haar huisdier dus hij vond dat hij z'n excuses moest aanbieden. Freddy begon na te denken, wat zou Rhine misschien wel irritant vinden? Opeens Klonk er een geluidje, het was de telefoon van Sasuke. Sasuke keek er even op maar deed z'n telefoon meteen weer weg. Freddy was nieuwschierig geworden, en omdat hij eigenlijk altijd z'n zin kreeg wilde hij eigenlijk weten wat er was. Maar hij kon onmogelijk vragen of hij het ook mocht zien, want het kon ook best privé zijn. Freddy zuchte en besloot er maar geen aandacht aan te besteden. Toen begon hij weer te bedenken hoe hij het beste irritand kon zijn. Freddy had een nieuw idee, Er verscheen een kleine glimlach op z''n gezicht. Deze keer zou z'n plan niet mislukken! Freddy trok de paraplu zachtjes boven Rhine weg, zodat het regen dat van de paraplu af viel in haar nek kwam. Freddy wist al precies wat hij zou gaan zeggen als ze het merkte.


pas maar op Rhine, mijn plannetje kan niet mis gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 22:30

-watch out freddy >;3-

Rhine moest weer vechten tegen haar lach. Die kerel was helemaal rood net alsof zijn hoofd een tomaat was. Rhine keek even naar Alois toen hij vroeg wat er in het buisje zat ze grijnsde en wiebelde even met haar wenkbrauwen. Een geheimpje Zei ze met een duister geheimzinnig stemmetje. Meer zou ze er niet over reppen. Ze keerde haar aandacht terug naar Freddy toen hij zijn tong naar haar uitstak. e trok een wenkbrauw op. Serieus? Een tong?! Wat was hij 5? Rhine schudde haar hoofd met een grijns op haar gezicht. Mannen ze zou ze nooit begrijpen. freddy begon tegen het buisje te tikken dat harder begon te trillen Rhine keek hem aan. Dus hij wilde haar irriteren hmm? Ik zou dat niet te lang doen als je je hand wilt houden Zei ze kalm ja daar kon ie heel pissig van worden en een kwade wolf van 1.60 m die je niet kan afweren? Pijnlijk! Hij stopte met tikken toen Sasuke de nagel op de kop sloeg en raadde wat er in het buisje zat ze keek hem aan. Hmmm heel opmerkzaam van je. Zei ze met een goedkeurende stem. Ja heel clever. Ze voelde ineens druppels in haar nek ze draaide zich met een ruk om naar Freddy ze keek hem aan met een diepe frons en langzaam hief ze haar hand op voor ze hem achteruit duwde zodat hij lekker in de modder lag. Ze grijnsde. Jep don't mess with Rhine!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Adrian

Adrian

regenachtige dag  UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitimezo jul 22 2012, 23:14

Ja Freddy was een tomaat, maar eigenlijk nog erger. Sasuke had zin om zich ook te amuseren. Alois vroeg wat er in de buis zat en Rhine haar antwoord was simpel: "Een geheimpje." Het wiebelen van haar wenkbrauwen begonnen effect te krijgen op Sasuke's stemming. Eindelijk begon Sasuke emotie te tonen, hij begon te lachen en keek Alois en Freddy geamuseerd aan. Freddy stak zijn tong uit en Sasuke keek even afwezig naar zijn gsm maar die stopte hij al snel weer weg, hij hield ook van zijn broer, hij was bereid de hele situatie te vergeven. Nu wou hij gewoon even lol hebben. "Volgens mij is dat haar huisdier, het ziet zwart dus ik denk dat het iets met duistere magie te maken heeft." Zijn stem klonk misschien dan wel ongeïnteresseerd maar hij was eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat er in dat buisje zat. Freddy tikte tegen het buisje dat harder begon te trillen. Ja, hij had gelijk, er zat iets levends in, dat was al zeker. Wat het was zou hij vast wel te weten komen. "Ik zou dat niet te lang doen als je je hand wilt houden" Zei ze kalm. Sasuke grijnsde geamuseerd "Dus het ding in je buisje kan al bijten, dus dat is weer al eens iets dat we weten." zei hij met een lichte glimlach. Ja zijn humeur was helemaal omgeslagen sinds dat Rhine met haar wenkbrauwen had gewiebeld. "Hmmm heel opmerkzaam van je." Zei ze met een goedkeurende stem. "Dus ik ben slim" zei hij en hij knikte goedkeurend. Freddy haalde de paraplu van Rhine vandaan zodat ze nat werd. Geen goed idee, Rhine duwde Freddy recht de modder in. "Oké, ik mag dus al zeker niets met je uithalen, ik wil niet in de modder belanden" Sasuke's ogen werden groot, ja daarin wou hij dus NIET belanden.

(http://quizilla.teennick.com/user_images/Z/ZA/ZAC/ZACHIAHHATAKE/1294666342_4128_full.jpeg emotie bij het modderduwen van Rhine)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



regenachtige dag  UTL8oxA PROFILE
regenachtige dag  UTL8oxA MAGICIAN

regenachtige dag  Empty
BerichtOnderwerp: Re: regenachtige dag    regenachtige dag  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

regenachtige dag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-