PortalIndexDancing on my own [open] HpD5UwnDancing on my own [open] 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dancing on my own [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimevr jul 13 2012, 00:22


Er klonk een zacht getik op de gang van het muzieklokaal. Aerys's hakken veroorzaakten dit geluid terwijl ze versnelde richting de deur aan het einde van de gang. In haar ene hand droeg ze een vioolkoffer en in haar andere hand een muziekboek. Het was al een tijdje geleden geweest dat ze iets had gespeeld en ze had besloten dat ze haar muziek weer op moest pakken.
Voorzichtig keek ze om het hoekje van het lokaal en zag dat er niemand was. Dat had ze ook niet verwacht, aangezien het al begon te schemeren, maar ze was toch opgelucht. Ze kon zich altijd beter concentreren als er niemand in de buurt was.
Het lokaal was erg breed en alle meubels waren opzij geschoven. De zwarte stoelen waren opgestapeld en alle kasten stonden tegen de muur aan. Voor de kasten stonden een aantal instrumenten en de grote vleugel stond zoals gewoonlijk in een hoekje.
Aerys legde haar vioolkoffer op het enige bureau dat in de kamer stond en opende hem voorzichtig. Haar kersenhouten viool kwam tevoorschijn en er was geen spatje vuil op het instrument te zien. Tevreden pakte ze het uit de koffer en legde de viool op haar schouder onder haar kin. Daarna pakte ze de strijkstok en begon aan een klein wijsje. Na een tijdje begon ze aan wat meer serieuze muziek, maar ze zorgde ervoor dat het vrolijk bleef. Langzaam danste ze mee op de tonen die ze zelf maakte en draaide een beetje rond in het lokaal. De viool maakte een rijk, melodieus geluid dat op de gang nog te horen was. Aerys hoopte maar dat niemand het zou horen.
Even later begon ze aan een zelfgeschreven melodie. Ze pakte haar schrift erbij en zette elke nieuwe noot er op. Uiteindelijk speelde ze het lied een tijdje en danste wer mee op de maat. Uiteindelijk legde ze de viool weer voorzichtig terug in de koffer, maar de melodie wilde maar niet uit haar hoofd gaan.
Vrolijk danste ze verder door het lokaal zonder muzikale begeleiding. Met haar ogen gesloten draaide ze een aantal rondjes door het lokaal en negeerde de wereld om haar heen. Haar korte witte lokken wapperden langzaam heen en weer bij elke stap die ze zette. Aerys spreidde haar armen een beetje en bewoog ze met de passen mee. Ze had het gevoel dat ze zich ergens anders bevond dan in de school en draaide nog een rondje. Intussen was ze het hele lokaal al doorgegaan.
Dit is echt niets voor mij, dacht ze terwijl er een grijns op haar gezicht speelde. Ze was helemaal geen meisje dat een droomwereld creëerde en maar een beetje in een lokaal stond te dansen, maar voor nu deed ze het graag. Daar ging het om.




Maximaal twee mensen


Laatst aangepast door Aerys op za jul 14 2012, 00:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimevr jul 13 2012, 16:38

Sasuke was door de gangen aan het wandelen ook al was het misschien al aan het schemeren en mocht dit niet. Hij had nood aan rust en dat vond hij hier dus op deze tijd van de dag. Maar hij was niet alleen, een getik van hakken was hoorbaar door de gangen, dus hij was niet de enige die hier af en toe naartoe ging als hij rust nodig had. Het meisje had hem niet gezien en dat was maar goed ook. Hij zuchtte opgelucht en het meisje ging het lokaal binnen. Dan hoorde hij al snel vioolklanken. Hij kreeg een kleine glimlach op zijn gezicht en memoriseerde de klanken. Het was echt prachtig, hij liep verder en stond nu voor het lokaal. Het meisje met het witte haar speelde viool en danste erbij en schreef elke noot op die ze speelde. Dan legde ze de viool terug zorgvuldig weg en begon op gevoel te dansen. Ze was zo ver van de wereld vast dacht Sasuke en hij ging stilletjes het lokaal binnen en bekeek het schriftje. Hij kon het niet laten en deed de koffer van de viool open. Hij keek er met een verbaasde blik naar, die viool was echt een prachtstuk. Hij had ongeveer dezelfde maar van een ander merk. Hij nam de viool vast en bekeek de noten nogmaals die het meisje had opgeschreven en begon haar melodie te spelen. Het was te prachtig, hij wou het gewoon zelf eens spelen. Hij had zijn viool moeten meebrengen..

(hoop dat je er wat mee kan)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimeza jul 14 2012, 13:26


Langzaam draaide ze nog een rondje en de muziek leek steeds duidelijker te worden. Plotseling bedacht ze zich dat er iemand aan het spelen was. Ze had het niet doorgehad omdat dezelfde melodie in haar hoofd zat, maar na een tijdje was de muziek te duidelijk om in haar hoofd te zitten.
Abrupt stond ze stil en opende haar ogen. Ze keek naar een jongen die haar viool vast had en haar lied aan het spelen was. Het verbaasde haar dat hij het zo goed kon spelen.
Langzaam kleurden haar wangen een beetje rood. De jongen was binnengekomen terwijl ze aan het dansen was op muziek in haar hoofd en speelde nu haar lied dat nog helemaal niet af of geperfectioneerd was.
"Hallo," zei ze nadat hij was uitgespeeld. "Hoe lang ben je hier eigenlijk?"
Ze had best een tijdje gedanst, dus hij had hier de hele tijd kunnen zijn. Verlegen keek ze naar haar schoenen en wachtte op antwoord.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimeza jul 14 2012, 18:31

Ze was zo ver van de wereld vast dacht Sasuke en hij ging stilletjes het lokaal binnen en bekeek het schriftje. Hij kon het niet laten en deed de koffer van de viool open. Hij keek er met een verbaasde blik naar, die viool was echt een prachtstuk. Hij had ongeveer dezelfde maar van een ander merk. Hij nam de viool vast en bekeek de noten nogmaals die het meisje had opgeschreven en begon haar melodie te spelen. Het was te prachtig, hij wou het gewoon zelf eens spelen. Abrupt stond ze stil en opende haar ogen. Ze keek naar Sasuke die haar viool vast had en haar lied aan het spelen was, Hij had zijn ogen gesloten en merkte het dus totaal niet op. Hij opende ze dan weer en zag dat ze gestopt was met dansen en dat haar hoofd zo rood was als een tomaat. "Hallo," zei ze nadat hij was uitgespeeld. "Hoe lang ben je hier eigenlijk?". Verlegen keek ze naar haar schoenen en wachtte op antwoord.
Sasuke keek haar aan "Hallo, ik ben hier nog maar een kwartier, dus nog niet zo lang, wil je nog wat dansen? Je danst namalijk heel mooi, zeker op dit prachtige nummer van je." Sasuke legde haar viool in haar koffer en deed die dicht. Hij ging voor haar staan en zei dan "Waarom ben je zo verlegen? ben ik te eng?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimeza jul 14 2012, 20:15


"Hallo, ik ben hier nog maar een kwartier, dus niet zo lang. Wil je nog wat dansen? Je danst namelijk heel mooi, zeker op dit prachtige nummer van je," zei de jongen.
Aerys had het gevoel dat ze nog roder werd, maar dat kon waarschijnlijk niet echt. Ze lachte zachtjes en bedankte hem. Hij draaide zich om en legde de viool terug in de koffer.
"Waarom ben je zo verlegen? Ben ik te eng?" Toen hij dat vroeg begon Aerys te grijnzen. "Nee. Geloof me, ik heb veel engere mensen gezien," antwoordde ze. Bijvoorbeeld op de zwarte markt waar ze in een gevecht met een dief kwam. Zelfs haar ouders waren al best beangstigend.
"Het is gewoon dat ik nooit dans als er mensen bij zijn. Jij bent een van de weinigen die me ooit heeft zien dansen."
De jongen stond nu vlak voor haar en ze moest op kijken om zijn gezicht te zien. Zijn zwarte haar hing sluiks langs zijn gezicht en zijn rode ogen staken opvallend tegen het zwart af. Dat was waarschijnlijk ook zo bij hij haar, hoewel zij wit haar had.
"Aerys Cercei Victoria Aranzo," stelde ze zich voor. Ze had altijd geleerd om haar volledige naam te zeggen en het was niet haar bedoeling om daarmee stoer over te komen. Het was slechts een gewoonte.
"Het lied is nog niet echt af hoor. Er moeten nog een heleboel dingen bij en ik wilde er ook een stuk zang bij doen, maar dat gaat nogal moeilijk als ik ook moet spelen," vertelde ze.


Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitimeza jul 14 2012, 21:34

"Hallo, ik ben hier nog maar een kwartier, dus niet zo lang. Wil je nog wat dansen? Je danst namelijk heel mooi, zeker op dit prachtige nummer van je," zei Sasuke. Ze lachte zachtjes en bedankte hem. Hij draaide zich om en legde de viool terug in de koffer.
"Waarom ben je zo verlegen? Ben ik te eng?" Toen hij dat vroeg begon Aerys te grijnzen. "Nee. Geloof me, ik heb veel engere mensen gezien," antwoordde ze. "Mooi want ik vind mezelf nu niet bepaald eng... Behalve als ik kwaad ben." zei hij zachtjes. "Het is gewoon dat ik nooit dans als er mensen bij zijn. Jij bent een van de weinigen die me ooit heeft zien dansen."
De jongen stond nu vlak voor haar en ze moest op kijken om zijn gezicht te zien "Moet ik me nu speciaal voelen?" Hij grijnsde lichtjes. "Aerys Cercei Victoria Aranzo," stelde ze zich voor. Hij keek op en hoorde haar hele naam. "Sasuke Uchiha, middelnamen heb ik niet Aerys." Hij ging zitten op een van de banken en rekte zich uit. Hij was moe maar hij had best zin om hier te blijven nu. "Het lied is nog niet echt af hoor. Er moeten nog een heleboel dingen bij en ik wilde er ook een stuk zang bij doen, maar dat gaat nogal moeilijk als ik ook moet spelen," vertelde ze. "Ik vind het vioolstuk op zich al prachtig genoeg. zang zou het misschien alleen hinderen en het vioolstuk overstemmen. Viool moet je combineren met andere zachte instrumenten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Dancing on my own [open] UTL8oxA PROFILE
Dancing on my own [open] UTL8oxA MAGICIAN

Dancing on my own [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dancing on my own [open]   Dancing on my own [open] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dancing on my own [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» All alone (OPEN)
» Why don't you do Right [ Open ~ ]
» here comes the sun [open]
» Let it all out [open]
» As you see me. {open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Het Muzieklokaal-