PortalIndexJust a nice day to swim (Roakes) HpD5UwnJust a nice day to swim (Roakes) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just a nice day to swim (Roakes)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimema jul 09 2012, 10:46

Het was warm weer, de zon scheen en dus het ideale weer om te gaan zwemmen. Hij had zijn zwemshort aangedaan in plaats van een gewone broek dat gewoon ook als een driekwartbroek kon gezien worden. Hij wandelde al fluitend naar de waterval sinds hij goed gezind was en hij dus ook veel sneller arriveerde als gepland. Maar hoe sneller hij er was, hoe sneller hij kon gaan zwemmen. Hij deed zijn t-shirt, deed zijn tas af en sandalen uit en sprong in het water. Het water was enorm verkoelend en dat deed fantastisch goed. Het deed zijn zorgen letterlijk wegnemen. Zijn zorgen om Roakes, Sasori en Sue. Met Sasori had hij ruzie, Roakes had hij ongewild gekust tijdens zijn valpartij en Sue had geheugenverlies sinds ze tegen die tak was gebotst tijdens een achtervolging. Allemaal dingen waar hij kon over piekeren en na het piekeren helemaal zot van kon worden. Hij dook onderwater om zijn gedachten te zuiveren en dan kwam hij weer boven. "Deidara, je moet rustig blijven en er niet over piekeren.. Hm" mompelde hij maar veel nut had het niet dus zwom hij naar de oever. Hij klom op de rand en nam uit zijn tas een handdoek om die op het gras te leggen. Hij moest misschien gewoon even rusten. Hij legde zich neer op de handdoek en hij sloot zijn ogen om dan al snel in slaap te vallen.

~Flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimema jul 09 2012, 11:05

Het was een warme dag op Starshine Academy en Roakes had dus zin om te gaan zwemmen. Ze deed haar vuurrode met zwarte bikini aan, deed er een rode jurk over en trok slippers aan. Ze stapte naar de waterval, trok het kleedje uit en legde de slippers ernaast. Roakes zag het gerief van iemand anders er lag. Ze sprong in het water en schrok toen ze zag dat die andere persoon... Deidara was! Deidara had haar gisteren per ongeluk gekust... Ze deed alsof ze het vergeten was en zei: "O, hallo, Deidara..." Ze glimlachte scheef en keek even omhoog naar de lucht. Het was dag en de zon brandde aan de hemel. Natuurlijk was hij hierheen gekomen, het was superwarm! Ze ging aan de rand van het water zitten.

Le me draagt dit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimema jul 09 2012, 11:17

Hij had zoveel zorgen om over te piekeren. Zijn zorgen om Roakes, Sasori en Sue. Met Sasori had hij ruzie, Roakes had hij ongewild gekust tijdens zijn valpartij en Sue had geheugenverlies sinds ze tegen die tak was gebotst tijdens een achtervolging. Allemaal dingen waar hij kon over piekeren en na het piekeren helemaal zot van kon worden. Hij dook onderwater om zijn gedachten te zuiveren en dan kwam hij weer boven. "Deidara, je moet rustig blijven en er niet over piekeren.. Hm" mompelde hij maar veel nut had het niet dus zwom hij naar de oever. Hij klom op de rand en nam uit zijn tas een handdoek om die op het gras te leggen. Hij moest misschien gewoon even rusten.
Hij lag op de badhanddoek en sliep haast. Maar hij was zijn zonnebrand niet vergeten dus dat was al in orde. Hij geeuwde en hoorde dan een stem vaag: "O, hallo, Deidara..." en dan herkende hij de stem. Hij zat opeens met zijn ogen wagewijd open rechtovereind. Roakes aankijkend. Ze glimlachte scheef en keek even omhoog naar de lucht. Hij keek dan naar waar Roakes keek en kneep zijn ogen weer stijf dicht voor de zon die heftig brandde. "Hallo.. Roakes, hoe gaat het met je.. Hm?" zei hij met een grijns, misschien was ze het incident van gisteren vergeten, dat zou de situatie er zeker makkelijker door maken. Hij stond op en droogde zich af, om dan zijn t-shirt weer aan te doen. Hij zette zich neer, naast Roakes, aan de oever. Hij had zich voorbereid op een hele dag hier, dus hij had eten en drinken bij. hij nam zijn tas beet en keek er even in, zijn favoriete middageten zat er in, lekkere zoete dango's. Gekookte deegballetjes gemaakt van rijstbloem met daarover een zoete siroop, maar die had hij apart in een plastieken potje gestopt. Misschien zou Roakes hier ook blijven, dan kon ze ervan proeven, als ze wou tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimema jul 09 2012, 13:25

"Hallo.. Roakes, hoe gaat het met je.. Hm?"zei Deidara. Huj stond op, droogde zich af om en trok zijn shirt aan. Hij zette zich neer naast Roakes. Hij nam zijn tas en keek erin. Roakes keek nieuwsgierig mee. Ze zag een klein plastieken potje met siroop of zo erin. Ze viste het uit de tas en vroeg nieuwsgierig: "Hé, wat is dit?" Het zag er best plakkerig uit. Toen zag ze een paar balletjes liggen. Die nam ze ook. "Is dit eetbaar of zo?" Ze lachte. "Ik wil best eens proeven, als je het kan eten natuurlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimema jul 09 2012, 17:57

De wolken waren melkwit dus er was geen enkele kans op regen. Mooi zo, de hele dag lekker gezellig en warm weer. Roakes was gearriveerd en Deidara was wakker geschoten toen ze zei "Oh... Hallo Deidara..." Ze glimlachte scheef naar zijn zin maar hij negeerde de blik omdat hij er geen vragen over wou stellen. Roakes keek naar de lucht en hij volgde zijn blik en zag hoe blauw dat de lucht was dat het pijn deed aan zijn ogen, hij sloot ze dan ook even. Ze leek het incident van gisteren te zijn vergeten, dus dat zou de situatie makkelijker maken. Hij stond op en droogde zich af, om dan zijn t-shirt weer aan te doen. Hij zette zich neer, naast Roakes, aan de oever. Hij had zich voorbereid op een hele dag hier, dus hij had eten en drinken bij. hij nam zijn tas beet en keek er even in, zijn favoriete middageten zat er in, lekkere zoete dango's. Gekookte deegballetjes gemaakt van rijstbloem met daarover een zoete siroop, maar die had hij apart in een plastieken potje gestopt. Ze nam het plastieken potje uit zijn tas "Hé, wat is dit?" net zoals zijn dango's. Zijn mond viel open van verbazing. De meeste mensen vroegen eerst of ze in zijn tas mochten neuzen, maar zij was ook een geval apart.. Hij wees naar het potje "Dat is suikersiroop.. Hm" En dan wees hij naar de rijstdeegballetjes "Dat zijn dango's, mijn lievelingseten.. Hm" Hij grijnsde en nam stokjes uit zijn tas. Hij deed drie dango's op een stokje en goot daarover de suikersiroop. . "Is dit eetbaar of zo?" Ze lachte. "Ik wil best eens proeven, als je het kan eten natuurlijk." Hij gaf haar het stokje "Proef maar.. Hm" Zelf deed hij voor zichzelf ook drie dango's op een stokje en deed daar siroop over. Hij begon er smakelijk van te eten. Hij lustte het immers ook enorm graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 13:18

Deidara's mond viel open van verbazing. Hij deed 3 balletjes op een stokje en antwoordde: "Proef maar... Hm." Roakes nam met haar vingertoppen en balletje en stak het in haar mond. Ze trok een vies gezicht. "Gatver, da's echt niet lekker," zuchtte ze. Ze slikte het balletje door en dronk haar waterfles in een keer leeg. "Wat zit er hierin? Bah." Ze nam haar 2e waterfles en dronk tot de smaak weg was. Ze trok haar jurk en slippers weer aan en nam haar sterrentas. Ze haalde er een soort speciale doos uit die ze had gekregen van haar moeder voor ze naar Starshine Academy vertrok. De doos was helemaal oranje met kleine lichtgevende sterretjes en zorgde ervoor dat alles wat erin zat warm bleef. Ze opende de doos en keek blij naar de 16 zelfgemaakte kersentaartjes. Ze nam er een kleine warme kersentaartjes uit, haar favoriete eten en nam een grote hap. "Beter," lachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 14:40

Deidara's mond viel open van verbazing. Hij deed 3 balletjes op een stokje en antwoordde: "Proef maar... Hm." Roakes nam met haar vingertoppen en balletje en stak het in haar mond. Ze trok een vies gezicht. "Gatver, da's echt niet lekker," zuchtte ze. Ze slikte het balletje door en dronk haar waterfles in een keer leeg. "Wat zit er hierin? Bah." Ze nam haar 2e waterfles en dronk. Hij voelde zich beledigt, zijn zoete rijstdeegballetjes waren dus niet lekker. "Het zijn gefrituurde rijstdeegballetjes met zoete siroop.. Hm" Ze trok haar jurk en slippers weer aan en nam haar sterrentas. Ze haalde er een doos uit en deed die open, die zat volgepropt met kersentaartjes, iets wat hij hélémaal niet lekker vond. Hij ham het stokje van Roakes waar nog twee dango's op zaten, hij at ze op, anders was het zo'n zonde. Ze nam er een klein warm kersentaartje uit en nam een grote hap. "Beter," lachte ze. "Dan eet ik die van mij maar op.. Hm" zei hij met een glimlach en hij at ze al snel op. Hij legde zich dan op zijn rug en keek naar de wolken. Ze waren mooi vandaag, er waren allerlei vormen in te herkennen. Hij geeuwde en sloot zijn ogen even. Hij was moe, er was vandaag al wat gebeurd en hij had nood aan wat rust sinds hij straks plannen had. Hij zette zich weer recht en keek even met een grijns naar Roakes. Hij had al zo'n vreemd vermoeden wie die A was, hij had gisteren een blonde jongen zien wegrennen Omdat Deidara per ongeluk Roakes had gekust, dat zou A. wel geweest zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 19:44

"Het zijn gefrituurde rijstdeegballetjes met zoete siroop.. Hm"zei Deidara. "Beter," zei Roakes. "Dan eet ik die van mij maar op... Hm." Snel at hij de overige balletjes op. Hij ate het duidelijk heel graag. Hij legde zich op zijn rug en keek naar de wolken. Hij zette zich recht en keek met een grijns naar Roakes. "Waarom die grijns? Zit er iets op mijn neus of zo?" vroeg ze. Ze glimlachte, ging liggen om te zonnen en dacht aan Alois. Ze had iemand horen rennen nadat Deidara haar gekust had, dat was hij vast. Ze voelde zich enorm schuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 19:59

lekker vond. Hij ham het stokje van Roakes waar nog twee dango's op zaten, hij at ze op, anders was het zo'n zonde. "Het zijn gefrituurde rijstdeegballetjes met zoete siroop.. Hm"zei Deidara. "Beter," zei Roakes. "Dan eet ik die van mij maar op... Hm." Snel at hij de overige balletjes op. Hij ate het duidelijk heel graag. Hij legde zich op zijn rug en keek naar de wolken. Hij zette zich recht en keek met een grijns naar Roakes. "Waarom die grijns? Zit er iets op mijn neus of zo?" vroeg ze. Ze glimlachte, ging liggen. "Hm.. Trouwens, je moet je geen zorgen maken, die kus betekende niks, dat was een ongeluk, zeg dat maar trouwens tegen het mede blondje dat ik eerder heb gezien nadat ik was gestruikeld.. Ik neem aan dat dat A. was.. Hm" Ja nu was hij er zeker van want Roakes gezicht stond schuldig. "Ga er gewoon voor, je moet met mij geen rekening houden.. Hm" Hij zweeg en haalde zijn schouders zuchtend op, wat moest hij er aan toevoegen? Hij had toch bindingsangst dus waarom zou hij nog gevoelens moeten bekennen. Hij stond op en rekte zich uit. Hij had geen zin meer om hier te blijven. Maar toch ging hij weer zitten en keek hij Roakes even kort aan. Die A. die hij had gezien was zoveel keer schattiger dan hem dus hij hield Roakes niet tegen, dat deed hij van in het begin niet dus hij liet haar gewoon doen. Misschien was vrienden blijven beter sinds hij haar toch zou afwijzen, ondanks dat hij haar wel heel aardig vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 20:17

Deidara antwoordde: "Hm.. Trouwens, je moet je geen zorgen maken, die kus betekende niks, dat was een ongeluk, zeg dat maar trouwens tegen het mede blondje dat ik eerder heb gezien nadat ik was gestruikeld.. Ik neem aan dat dat A. was.. Hm. Ga er gewoon voor, je moet met mij geen rekening houden.. Hm." Roakes keek Deidara even aan met een 'waaaaaat-zeg-je-daar-blik' om het 'mede blondje'-ding dat hij zei en knikte. "Het was A., ja. Maar euh... We kunnen wel vrienden blijven." zei ze toen. Toen dacht ze even en zei: "Ik weet dat je hebt gezegd dat ik hem uit mijn hoofd moest zetten, maar ik denk dat ik dat niet gedaan heb... Mmmh. Sorry... Maar ik vind hem echt super... Mmh."Ze hield jaar adem in en keek snel even weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitimedi jul 10 2012, 21:32

Deidara antwoordde: "Hm.. Trouwens, je moet je geen zorgen maken, die kus betekende niks, dat was een ongeluk, zeg dat maar trouwens tegen het mede blondje dat ik eerder heb gezien nadat ik was gestruikeld.. Ik neem aan dat dat A. was.. Hm. Ga er gewoon voor, je moet met mij geen rekening houden.. Hm." Roakes keek Deidara even aan met een 'waaaaaat-zeg-je-daar-blik' om het 'mede blondje'-ding dat hij zei en knikte. "Het was A., ja. Maar euh... We kunnen wel vrienden blijven." zei ze toen. Toen dacht ze even en zei: "Ik weet dat je hebt gezegd dat ik hem uit mijn hoofd moest zetten, maar ik denk dat ik dat niet gedaan heb... Mmmh. Sorry... Maar ik vind hem echt super... Mmh."Ze hield jaar adem in en keek snel even weg. Deidara keek haar met een serieuze blik aan en hij stond op. Hij nam zijn tas en spullen bij elkaar. "Hm jouw keuze. Ik vond je een aardige meid en ik wou je de pijn besparen.. Maar als je toch zo koppig bent, dan moet je de pijn maar verduren als hij je dumpt voor een ander, sinds je toch niet luistert, heb ik hier bij jou niets meer te zoeken.. Hm" Het klonk bot, maar hij sprak de barre waarheid. Maar als Roakes het niet wou inzien dan was het haar keuze. "Veel plezier nog, maatje.. Hm" Zei hij met een geforceerde glimlach, hij zei vooral het maatje op een sarcastische toon en hij vertrok. Het was misschien hard, maar zo ging het altijd bij mensen die Deidara's raad niet opvolgden.

*topic uit, Deidei is pissed*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA PROFILE
Just a nice day to swim (Roakes) UTL8oxA MAGICIAN

Just a nice day to swim (Roakes) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a nice day to swim (Roakes)   Just a nice day to swim (Roakes) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a nice day to swim (Roakes)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Lets take a swim, Mister Nice Guy
» Take a swim - Open
» Swim
» Let's take a swim!
» Swim...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-