PortalIndexArriving - Pagina 2 HpD5UwnArriving - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Arriving

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 00:56

Ze glimlachte. "Ik vind het nog steeds raar dat je het me vergaf, op mijn vorige school zou het niet waar geweest zijn. Ik zou al lang met die persoon aan het vechten geweest zijn. Alles is zo raar en ... Anders hier. Ik dacht dat het een ramp zou worden, maar het valt eigenlijk best wel mee." Rhine grinnikte. Ach ja deze plek is raar en andrs en dat zul je ook aan de studenten merken. Zei ze rustig. Maar wat heb je eigenlijk gedaan dat je zo'n ding moet dragen? Vroeg ze rustig. Ze ging naar hem toe en gaf hem zachte likjes op zijn wang, ookal moest ze zich nu helemaal uitstrekken omdat hij nogal groot was. "Bedoel je zo?" Ze grinnikte. Shadow grinnikte en likte haar poezelige wangetjes met zijn grijze tong. Ja zoiets ja...[i]Knorde hij tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Lena
.
.
Lena

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Ines
Posts : 439
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Kana
Partner: Why don't you give it a try?

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 01:04

'Ach ja deze plek is raar en andrs en dat zul je ook aan de studenten merken.' Zei ze rustig. 'Maar wat heb je eigenlijk gedaan dat je zo'n ding moet dragen?' Ze slikte, eigenlijk wilde ze het niet graag zeggen. Ze wilde niet dat anderen zouden weten. Maar zei was te vertrouwen, toch? "Ik heb mijn hele familie uitgemoord, ook nichten en neven, nonkels en tantes, iedereen... Behalve mijn vader." Ze had moeite met de tranen binnen te houd. Ze had zo'n spijt, spijt van wat ze gedaan had. Maar ze wist hoe het kwam, ze bleef van haar vader houden. Misschien omdat hij haar keer op keer steunde en steeds in hem geloofde. Ze keek naar de grond, Rhine durfde ze niet meer aan te kijken.

Zijn grijze tong likte haar wangen. 'Ja zoiets ja...' Ze giechelde en strekte zich uit en ging liggen. "Dat shuttle ding of hoe mensen het ook noemen, is alles behalve comfortabel." Mopperde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 01:16

Ze zag dat ze twijfelde Rhine wachtte geduldig."Ik heb mijn hele familie uitgemoord, ook nichten en neven, nonkels en tantes, iedereen... Behalve mijn vader." Ze had moeite met de tranen binnen te houd. Rhine bleef haar droog aankijken. Ach dat is natuurlijk erg maar niet zo erg dat je me afschrikt je hebt teminste nog één iemand over. Zei ze kalm ze wendde haar blik af. Rhine had niemand meer haar hele familie en haar vrienden allemaal dood allemal dood door haar schuld. Ze giechelde en strekte zich uit en ging liggen. "Dat shuttle ding of hoe mensen het ook noemen, is alles behalve comfortabel." Mopperde ze. Hij grinnikte. En denk je dat een buisje wel comfortabel is? Hij keek haar aan likte haar buikje en ging voor haar zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Lena
.
.
Lena

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Ines
Posts : 439
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Kana
Partner: Why don't you give it a try?

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 01:24

'Ach dat is natuurlijk erg maar niet zo erg dat je me afschrikt je hebt teminste nog één iemand over.' Alice zuchte, ergens was ze blij dat hij nog leefde, maar ergens ook niet. Opeens merkte ze dat het al later werd. "Ik had gehoord dat het iets was van per afdeling? Ik behoor tot de shadranen, weet jij waar ze moeten slapen?" Ze stond recht en liet alle spullen van haar weer achter haar zweven. "Als je wil, leer ik je binnekort deze spreuk, het kost niets van moeite en is handiger dan alles zelf te zitten dragen." Ze knipoogde glimlachend.

'En denk je dat een buisje wel comfortabel is?' Hij keek haar aan likte haar buikje en ging voor haar zitten. Ze grinnikte en merkte dat Alice rechtstond. Roosje zuchtte. "Ik moet gaan, hopelijk zie ik je gauw weer." Ze knipoogde uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 15:07

"Ik had gehoord dat het iets was van per afdeling? Ik behoor tot de shadranen, weet jij waar ze moeten slapen?" Ze stond recht en liet alle spullen van haar weer achter haar zweven. Rhine glimlachtte. Wel,wel dan lig je dus op mijn etage. Zei ze met een grijns."Als je wil, leer ik je binnekort deze spreuk, het kost niets van moeite en is handiger dan alles zelf te zitten dragen." Ze knipoogde glimlachend. Rhine haalde haar schouders op het was niet echt nodig ze had niet zoveel spullen.
Roosje zuchtte. "Ik moet gaan, hopelijk zie ik je gauw weer." Ze knipoogde uitdagend. Hij grinnikte en knipoogde uitdagend. Pas maar op met wat je wenst schatje geen deur houd mij tegen Zei hij met een grijns voor hij weer naar het buisje zweefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Lena
.
.
Lena

Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Ines
Posts : 439
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Kana
Partner: Why don't you give it a try?

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitimezo jul 08 2012, 19:51

'Wel,wel dan lig je dus op mijn etage.' Alice grinnikte en volgde haar.
Pas maar op met wat je wenst schatje geen deur houd mij tegen Roosje grinnikte en zag hoe Schadow in het buisje ging. Het zag er nogal... vreemd uit.
Ze waren op hun etage en Alice ging naar haar kamer. "Bedankt." Ze gaf Rhine een knuffel en ging toen de kamer binnen. Ze begon haar spullen uit te pakken en alles op zijn plek te leggen, ze maakte zelfs een speciaal hoekje voor Roosje. Toen ze klaar was keek ze tevreden en plofte ze op haar bed.

-topic uit voor Alice-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Arriving - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Arriving - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Arriving - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arriving   Arriving - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Arriving

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Arriving..at last (Saf)
» Arriving. [&NIGHT]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-