PortalIndexNadenken. HpD5UwnNadenken. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Nadenken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ferost

Ferost

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 19:46

Ferost was nadat hij Celebrian weer gezien had naar de Toren gegaan. Inmiddels had hij begrepen dat Clera, Deshas, Aiden, Celebrian en hijzelf weer 'ontwaakt' waren. Toch knaagde er vrees aan Ferost. En hij had gedachtes die hardop uitgesproken moesten worden. Hij liep naar het raam in de vergaderzaal en boog zich een beetje uit het raam. Hij keek naar de klimop tegen de muur. ''Ga iedereen van de legendarische magican's die je kan vinden waarschuwen dat ze naar de vergaderzaal moeten komen'' zei hij zacht tegen de klimop. Die groeide direct uit tot alle uithoeken van het terrein. Ferost zelf liep terug naar de grote ronde tafel waren zeven stoelen stonden. Elk in de eigen kleur en andere versiersel voor elke legendarische magican. Ferost ging op zijn eigen stoel zitten die uiteraard groen was.

(Enkel de legendarische Magican's)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 19:58

Aiden lag in zijn lavapoel te mijmeren.Toen hij een zacht,schuivend geluid hoorde keek hij op.Een klimplant was onder de deur door gewriemeld.Zijn ogen werden eventjes een beetje groter.Dus die oude knoest was ook weer wakker.Hij zuchtte,en stond op.Dat was lang geleden.Hij gordde zijn zwaard om,en liep zijn kamer uit.Het plantje slingerde de trap af richting de vergaderzaal.Natuurlijk.Aiden gaapte,en sjokte de trap af.Toen hij voor de deur stond,gooide hij die zonder kloppen open,en liep naar binnen."Goeiemorgen,Doornroosje."Aiden grijnsde kwajongensachtig,en ging in zijn stoel zitten.Die was rood,met oranje en gele afbeeldingen..Voornamelijk draken en vuurgeesten.Hij verschikte zijn zwaard,en legde zijn voeten op tafel."Had je me ergens voor nodig?"


Laatst aangepast door Aiden op ma dec 14 2009, 20:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 20:02

Deshas kwam kalm binnenlopen nadat de klimop van Ferost hem had gewaarschuwd. Hij zag dat Aiden er al was en knikte hem even toe. ''Ik dacht jouw aanwezigheid hier al weer te voelen Fer'' zei hij nuchter. Kalm liep hij naar zijn eigen stoel naast Aiden en ging zitten. Hij wreef even in zijn ogen. Hoewel hij er nu nog kalm onder bleef groeide vanbinnen zijn woede voor Ferost. Hij was hun laatste gevecht driehonderd jaar geleden nog niet vergeten. Hij keek Ferost recht aan. Enkel in zijn ogen waren zijn ware gevoelens weerspiegelt. ''Dus, waar gaat deze onverwachte vergadering over?'' vroeg hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 20:15

Ferost keek op uit zijn peinzenden gedachte toen de deur open vloog. Het was Aiden, zag hij. Hoe had het ook anders gekund. Een lichte, en misschien ergens sarcastische grijns, verscheen op zijn gezicht. Toch was die ook snel weer verdwenen. ''Ook een goedemorgen Aiden'' zei hij met een vriendelijke glimlach. Zijn donkergroene ogen vlogen terug naar de deur toen Deshas binnenkwam. Zijn vriendelijke glimlach was direct verdwenen. Hij zag de blik in Deshas's ogen. ''Dat is een tijdje geleden is het niet Deshas?'' zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 20:24

Clera kwam als zilveren duif door het raam binnen gevlogen en veranderde daar in zichzelf. Ze glimlachte breed naar Ferost. ''Het is goed je weer te zien Ferost'' zei ze zacht. Ze keek daarna even naar Aiden. ''Goedendag Aiden'' zei ze kalm. Ze keek hem echter wel even verwijtend aan over het feit dat hij zijn voeten op tafel had. Daarna keek ze even naar Deshas. Ze zweeg terwijl ze hem aankeek maar de spanning was om te snijden tussen hun tweeen nu. Ze keek hem aan alsof ze wou zeggen dat hij niets in zijn hoofd moest halen. Daarna ging ze kalm zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 20:28

Celebrian kwam ook binnenlopen. Haar ijsblauwe haar vertoonde een paar blonde lokken toen ze Ferost zag en tussen die twee kleuren ook een paar donkerrode toen ze zag dat Aiden er ook al was. ''Sorry dat ik laat ben'' verontschuldigde ze zichzelf en streek even met een hand door haar haren. Vervolgens liep ze naar haar eigen stoel en ging zitten. Ze keek Ferost afwachtend aan. Ze was blij dat hij er weer was. Misschien had Celebrian nog wel het meest in angst gezeten om wat er met Ferost was gebeurd na het gevecht tussen hem en Deshas. Celebrian had het ergste verwacht en was dus enorm opgelucht toen ze Ferost eerder vandaag tegen kwam bij de waterval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 21:09

Aiden was grondig de rug van zijn hand aan het bestuderen,om maar niet naar de haast pijnlijke spaning tussen Deshas en Ferost te hoeven kijken.Toen Clera binnen kwam,gromde hij binnesmonds.Geweldig,nog meer spanning.Hij zei wel beleefd hallo terug,maar negeerde haar verwijtende blik grondig.Toen ging zijn blik weer terug naar zijn hand,en meteen weer door naar de deur toen Celebrian binnenkwam.Hij grijnsde,en zwaaide lichtjes.Toen ging zijn blik weer naar Ferost.Zijn ogen stonden redelijk ernstig."Zoals ik dus al vroeg,waar hebben we het genoegen aan te danken,Fer?"


Laatst aangepast door Aiden op vr dec 18 2009, 19:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 21:10

Ferost grijnsde breed naar Clera en Celebrian toen die binnen kwamen lopen. ''Het is ook goed jullie weer te zien'' zei hij tegen hen. Toen iedereen zat stond Ferost zelf op. Hij legde zijn handen plat op de tafel en keek een moment naar het tafelblad voordat hij zijn ogen oprichtte en de kring magican's rondkeek. ''Jullie vragen je vast af waarom ik jullie gevraagd heb hier te komen. Ik zit met een aantal gedachtes waarvan ik denk dat ze hardop uitgesproken moeten worden. Toen ik vandaag in het bos rondliep voelde ik vreemde magische spanningen om me heen. Ik weet niet of jullie die ook gevoeld hebben maar ik denk niet dat zoiets goed kan zijn. Ik heb wat onderzoek gedaan en ik denk dat met ons ontwaken de tijdcyclus is doorbroken. Het valt te vergelijken met een tijdbom vol magie. Elke psygologische, ferbale of non-ferbale spanning tussen ons vijfen kan voor de uitbarsting zorgen. Ik vrees voor wat er gebeurd als iedereen weer hier rondloopt. Silo en Ira dus ook. Ik wil weten waar de kern van al die opgeslagen magie is. Misschien kunnen we er op die manier iets aan doen'' vertelde hij aan een stuk door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimema dec 14 2009, 21:27

Deshas vouwde kalm zijn handen ineen maar zijn knokkels werden witter dan anders toen Clera binnen kwam. Hij beantwoorde haar onuitgesproken woorden met een uitdagende blik van kom dan als je durft. Hij richtte al zijn aandacht op Ferost toen die begon te spreken. ''Dat klinkt niet al te best. Ik dacht het eerder vandaag ookal te voelen. Het voelde alsof er iets compleet mis was'' zei hij en keek de rest even aan. Daarna rochtte hij zijn ogen weer op Ferost. ''Maar hoe verwacht je die kern van magiasche energie te vinden?'' vroeg hij en leunde achterover tegen zijn rugleuning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimedi dec 15 2009, 09:41

Celebrian wuifde even terug naar Aiden. Ze richtte haar ijsblauwe ogen op Ferost toen hij begon te spreken. Ze keek naar Deshas toen hij, nadat Ferost was uitgesproken, het woord nam. ''En als we die kern gevonden hebben wat verwacht je eraan te doen?'' ging ze verder op Deshas' vraag. ''Je zei immers zelf dat het erg instabiele magie is. Een klein tikje zou dus al voldoende zijn om alles te vernietigen volgens jou'' zei ze en keek Ferost strak aan zonder zelfs maar een keer te knipperen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimewo dec 16 2009, 21:20

Aiden knikte."Maar instabiele magie is wel krachtig."Er lag een hongerige schittering in zijn ogen,en zijn stem klonk gretig.Vuurgeesten hadden een sterke machtslust.Aiden was dan misschien maar een halfbloed,maar dat had hij wel meegekregen van zijn vader."Er moet een manier zijn waarop het te gebruiken is.We zouden het om kunnen zetten in.....bruikbare dingen."Hij tapte zachtjes tegen zijn zwaard,en grijnsde.Het was een onaangename grijns,alleen voor zichzelf bedoeld.Hij haalde uiteindelijk zijn schouders op.Hij kon de anderen waarschijnlijk niet overhalen hem er een nieuw wapen van te laten smeden."En anders kunnen we proberen het de ruimte in te schieten."Zijn stem was er duidelijk over welke manier hij het liefste had.


Laatst aangepast door Aiden op wo dec 16 2009, 22:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimewo dec 16 2009, 22:01

Ferost maakte naar Deshas en Celebrian een gebaar van onmacht. ''Ik heb geen idee. Maar om ervoor te zorgen dat de uitbarsting niet komt moet iedereen zich een beetje rustig houden, ikzelf dus ook'' zei hij. Hij keek naar Aiden toen hij begon te spreken. Hij keek hem strak aan. ''En wat was jij er mee van plan te doen Aiden?'' vroeg hij scherp. ''De ruimte in schieten is al helemaal geen optie. Wie weet wat er dan zal gebeuren'' vervolgde hij. Zijn blik ging even langs iedereen aan de tafel en bleef hangen bij Clera die nog niets had gezegd. ''Waar denk je aan Clera?'' vroeg hij zacht en keek haar recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimedo dec 17 2009, 15:10

Clera had de hele tijd gezwegen. Ze was verzonken in haar eigen gedachten en luisterde maar met een half oor naar wat de anderen te zeggen hadden. Ze keek met haar zilveren ogen Ferist recht aan toen hij naar haar gedachte vroeg. ''Ik dacht zo. We zitten hier nu wel ove te discussieren maar om wat voor soort magie gaat het eigenlijk? Hoe krachtig is het? Kun je het absorberen of is het te gevaarlijk om aan te raken? Misschien als we die vragen eerst kunnen beantwoorden dat we dan naar een betere oplossing kunnen zoeken dan die nu worden gegeven'' zei ze met een steelse blik op Aiden. De ruimte in schieten was nou niet bepaald het meest geniale idee van vandaag. Ze keek weer naar Ferost, ditmaal met een vragende blik in haar ogen. Ze streek even een paar spierwitte lokken haar naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimedo dec 17 2009, 19:37

Deshas zweeg een tijdje. Hij had heus wel gemerkt wat Aiden van plan was en vond dat zelf niet eens zo'n slecht idee. Zolang hij er maar in kon meeprofiteren natuurlijk. ''Nou allereerst moet die magie gevonden worden niet?'' vroeg hij kalm en keek iedereen voor een kort moment aan. ''Ik wil dat best doen, die magie opsporen. Het zal vast niet erg makkelijk worden maar ik heb het er wel voor over'' zei hij kalm. Daarna ging Deshas' blik naar Aiden. ''Als jij me dan zou willen vergezelen. Ik weet zeker dat we met z'n tweeen die kern van magische energie zo gevonden hebben'' zei hij zo ondschuldig mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimedo dec 17 2009, 21:02

Aiden moest inwendig grijnzen.Op Des kon hij altijd vertrouwen.Hij veegde wat haar voor zijn gezicht weg,en schraapte zijn keel."Dat is prima.Als niemand bezwaar heeft tenminste,"zei hij met een strak gezicht.Zelfs als ze wel bezwaar zouden hebben,zou hij het proberen.Zijn hand ging omhoog om ongeduldig langs zijn halsband te strijken,maar hij trok hem met een ruk weer omlaag.Misschien viel hier meer uit te halen dan slechts een nieuw wapen,maar dan moest hij het niet verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimevr dec 18 2009, 12:48

Ferost leek even te twijfelen. Deshas had gelijk, die magie moest inderdad eerst gevonden worden voordat ze er ook maar iets mee konden doen. En als Deshas het zou doen scheelde dat Ferost weer wat denkwerk en kon hij zich op andere dingen richten. Toch, hij vertrouwede Deshas en Aiden niet meer voor de volle honderd procent. In elk geval niet meer na wat ze driehonderd jaar geleden hadden gedaan. Die stenen gevangenis stond Ferost nog goed in zijn geheugen gegraveerd. ''Goed dan'' gaf hij uiteindelijk toe. ''Maar ik wil niet hebben dat jullie met z'n tweeen gaan. Dat vertrouw ik niet meer. Celebrian, jij gaat met hen mee'' zei Ferost en keek nu nar de Vrouwe van het Water. ''Clera en ik kunnen ondertussen over verdere oplossing denken'' zei hij ten slotte. Ís iemand het daar niet mee eens?'' vroeg hij en keek de kring van Magican's even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Nadenken. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitimevr dec 18 2009, 16:22

Celebrian keek even op toen Ferost zei dat zij met Deshas en Aiden mee moest gaan. Ze zuchtte even onhoorbaar maar knikte toen. ''Ik hou ze wel in de gaten dat ze niets uitvreten Ferost'' zei ze kalm. Ze leunde achterover in haar stoel net haar armen over elkaar geslagen. Als er verder nog wat te melden was zou ze blijven zitten. Anders stond ze nu op om de zaal uit te lopen. Wat Celebrian betrof waren ze uitgepraat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nadenken. UTL8oxA PROFILE
Nadenken. UTL8oxA MAGICIAN

Nadenken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nadenken.   Nadenken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nadenken.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Nadenken.
» Nadenken
» Nadenken
» Nadenken
» Rust en nadenken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: The Conference Room-