PortalIndexThe Second Column [Verhaallijn]  HpD5UwnThe Second Column [Verhaallijn]  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The Second Column [Verhaallijn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimezo feb 26 2012, 22:29

Hij had een groffe hekel aan de lente, de groei en bloei, het nieuwe leven dat dit seizoen de wereld schonk, de frisheid en het groen, maar bovenal het feit dat heel Kovomaka overwelmd werd met een immens grote helderheid. Het licht, de bloemen, het gras, het zonnigere weer. Tijdens zulke dagen sloot hij zich het liefst op in de martelkamer, onder in de kerkers. Met flessen wijn en enkel de eenzaamheid die hem omarmde als een lang verloren liefde. Geheel afgesloten van de maatschappij, want die sloot zich ook af voor hem. Maar de schemering en de nacht - het gaf hem nieuwe moed. Als volbloed Shadraan voelde hij zich op de laatste tijdstippen op zijn best, want behalve het feit dat de nacht zijn vriend was, schonk die hem meer kracht qua magie. Gehuld in zijn gekapte mantel stond Savador aan de voet van een grote wilg, net voorbij de rand van het bos. Zijn bleke hand rustte op de stam en hij had zijn ogen gesloten en zijn hoofd iets gebogen alsof hij zich diep op iets concentreerde. Toen hij zijn bleke gelaat weer oprichtte, snoof hij de prille avondlucht diep in. Zijn mondhoeken lichtjes omgekruld en een expressie van genot op zijn gezicht. Het was bijna alsof hij er opgewonden van raakte. Ja - de nacht was zijn vriend. Misschien zijn enige. De glimlach bleef als een teken van genoegen nog zichtbaar op zijn gelaat op het moment dat hij zijn ogen weer opende en zijn felle slangachtige blik langs de donkere bomen en struiken priemde. Langzaam zette hij zich in beweging om met trage tred een weg te banen door kleine lagen aan dorre bladeren en knappende twijgjes. Sigma - waar was hij? Het was fijn om even alleen te zijn om van de schemering te kunnen genieten, maar ze hadden taken te vervullen. En hij was laat.
Direct bij die gedachte verdween de glimlach op slag van zijn gezicht en leek zijn gelaat zich streng te verharden. Als er iets was dat hij haatte, dan was het wel wachten; ondanks zijn geduld. Het had nu wel lang genoeg geduurd. In een traag gebaar richtte Savador een bleke hand ten hemel en sprak een zachte spreuk uit. Een inktzwarte, onnatuurlijke schaduw die vanonder de mouw van zijn mantel tevoorschijn kwam, kronkelde zich als een slang om zijn pols en leek zich naar de palm van zijn hand te trekken. Daar kwamen alle kleine deeltjes van de schaduw bijeen om de vorm aan te nemen van een specht. Eentje van middelmatige grootte en met een effen zwart verendek, maar levensecht. Met een kleine zwiep van zijn hand wierp hij het dier de lucht in, waar het zijn kleine vleugels spreidde en richting de stam van een willekeurige boom zweefde. De schaduwspecht vestigde zich met zijn spitse klauwen aan de schors en begon aan een ritmisch serenade aan een aanhoudelijk getik dat door het gehele woud galmde door zijn snavel tegen de stam te laten komen. Met zijn blik afwachtend op een willekeurig punt gevestigd plaatste Savador kalm een hand tegen zijn heup om op Sigma's verschijning te wachten, want het teken dat hij zijn hulp kon bieden bij de tweede slag dat gecamoufleerd was door een doodnormaal natuurgeluid om anderen geen verdachte hints te bieden, zou enkel voor hem hoorbaar zijn.



[ S i g m a ]
- Later ook Neara.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimema feb 27 2012, 08:07

Zijn twee lijkbleke vingers kwamen zacht op de nek van de vrouw terecht. Geen hartslag meer te bekennen. De mond die nog serieus stond krulde langzaam om in een smalende glimlach. "Ditmaal was je lieftallige vriendje er niet om je te helpen, of wel?" sprak Sigma met een kille kalmte. "Het is zonde om zo'n mooie vrouw van het leven te beroven" sprak zijn stem tegen het levenloze lichaam dat voor hem op de grond lag. "Je had beter moeten weten toen je mijn storende factor wilde zijn." sprak hij verder. De slangachtige man draaide zijn hoofd naar het raam toen een irritant geratel zijn oren bereikte. "Nu al?" spraak hij ergerlijk. "Het zij zo. Zie dit als een offer voor een betere wereld..." sprak hij weer tegen de vrouw. "Of niet? Malaika?" vervolgde hij. Sigma lachte kort. Zijn mond die sporen van bloed bevatten en 2 gaatjes in de nek van Malaika verraadde de wijze waarop Sigma het had uitgevoerd. Leeg gedronken, tot op de druppel.

In de verte was de lijkbleke verschijning van Savador al te bekennen. Sigma grijnsde enkel. Hij had helemaal uitgewerkt hoe het zou gebeuren. En naar zijn mening zou er niets fout kunnen gaan. Het bloed dat hij had geconsumeerd vergrootte alleen maar zijn uithoudingsvermogen. En zijn grootste bedreiging was nog steeds op Puffoon om de problemen daar op te lossen. Neara, de enige van de eerste generatie legendarische magicians. De meeste ervaring en de meeste kracht was een van de meest dodelijkste combinaties voor zijn plan. Hij moest snel te werk gaan anders kon ze hier nog een stokje voor steken.
Savador was ongeduldig en vond dat zijn plan maar direct verder moest vorderen. Als een gehoorzaam kind dat een lolly zou krijgen volgde hij hem gewoon. Dieper het bos in. Tot dat Savador stil stond en even rond keek. Opnieuw het gebaar om de wacht te houden. In tegenstelling tot de vorige keer sloeg Sigma zijn armen over elkaar. Hij schudde zuchtend zijn hoofd. "Tsk tsk..." sprak hij. "Wanneer krijg ik nou wat ik verdien?" sprak hij kalmpjes. "Ik werk maar en voer alles uit wat je zegt. Maar een scharrel dankjewel is niet voldoende in mijn ogen..." concludeerde hij. "Ooit gehord van de 'puppet' die de 'master' werd?" sprak hij vragend. Dit zou voldoende moeten wezen om Savador van zijn opstand te laten weten. Zijn coupe de etate, revolutie en staatsgreep. Sigma grijnsde terwijl een schim van zijn nek af schoot. Al snel nam deze vorm aan als een man met een masker. Achter Sigma nam hij plaats. "Plaats de derde pilaar op het platform..." sprak hij kort maar krachtig. "As you wish..." reageerde de man en rende toen weg. Sigma ging tussen Savador en de wegrennende persoon staan. "Denk maar niet hem tegen te houden. Ik ben je tegenstander...." sprak hij kalm. "Wanneer de drie pilaren staan sluit het schild zich. Ik neem jou plaats in zonder dat iemand het tegenhoudt. Mijn grootste gevaar kan dan immers niet meer hier kunnen komen." sprak hij kalm en met de grootste zelfvoldaanheid. "Neara heette ze toch? Wat zal ze teleurgesteld in je zijn..." sprak hij neerbuigend om Savador uit de tent te lokken. "Kom maar, laat je toewijding in je plannen maar eens zien om mij neer te halen en de plaatsing van de derde kolom tegen te houden." sprak hij. Achter Sigma kwam een kloon van hem die begon met de spreuk voor de tweede kolom. "De tweede zal namelijk over een paar minuten staan" sprak Sigma terwijl hij kort lachte. "Wat doe je nu Savador? Heb je iets niet meegerekend in je plan? Is de wanhoop nabij?" sprak zijn stem spottend terwijl Sigma genietend de twee straaltjes bloed van Malaika, die langs zijn kin liepen, wegveegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimema feb 27 2012, 19:48

Er stak een lichte bries op die een aantal dorre bladeren langs zijn schoenen meenam, en net zo snel weer ging liggen als dat het gekomen was. De schaduwspecht stopte zijn tikspel abrupt en liet een doodse stilte in de donkere woud wederkeren die alle geluiden deed verstommen. Tussen Savadors donkere wenkbrauwen vormde zich een diepe, ontevreden frons. 'Je bent laat!' sneerde hij het bleke gestalte van zijn naderende dienaar snauwend toe. Het moest snel en ongezien gebeuren, en des te langer hij wezenloos moest wachten en daarbij kostbare tijd verspilde, hoe groter de kans werd dat ze opvielen. Twee gekapte mannen in een bos was immers niet iets alledaags. Het was op z'n minst nog een voordeel dat de schemering viel. Savador kneep zijn slangachtige ogen even tot spleetjes toen hij de bloedvegen langs Sigma's mondhoeken zag, als donkere vlekken afstekend tegen zijn lijkbleke huid. 'Wat bij Medusa heb jij nu weer uitgespookt?' vroeg hij op een argwanende toon. Hij trok zijn beide wenkbrauwen even op, maar draaide zich toen om om een langzame pas in te zetten. Niet dat het hem ook maar iets kon schelen wat dat vieze wezen in zijn vrije tijd deed. De vraag was dan ook meer retorisch gesteld, en een hardop gesproken uiting van zijn gedachten. Er waren nu zaken die belangrijker waren. In een vlotte, benende pas liep Savador voorop, sloeg paden en zanderige omweggetjes in alsof hij het gehele woud op zijn duimpje kende. De maan tegen de al donker vullende hemel kwam als een scherpe sikkel vanachter sluierwolken tevoorschijn terwijl ze een grote open plek overstaken naar het volgende deel van het bos. Bij iedere stap liepen ze meer richting het zuiden, zo ver mogelijk van het kasteel af. Rijen bomen en struiken doemden weer aan beide kanten van hun pad op, tot Savador besloot een kaler gebied te kiezen met hoge dennebomen en hier en daar zwarte zwerfkeien die varieërden van grootte. Verder dan dit konden ze niet; een paar meter verderop hield het stuk op en eindigde in een klif waarop je tot aan de horizon een overzichtelijk zicht kreeg over het woud dat honderden meters onder hen verder ging. Vlak bij de rand van de afgrond bleef Savador stilstaan om het wijde zicht te benutten en na te gaan of ze echt alleen waren. Met een geconcentreerde uitdrukking op zijn bleke gelaat, half zichtbaar onder zijn kap, draaide hij zich uiteindelijk weer om. Zijn blik gleed door het duister even heen en weer, en bleef vastbesloten hangen op een geschikt plekje tussen twee zwerfkeien in. Perfect. Voldaan krulden zijn mondhoeken om tot een licht, nauwelijks zichtbaar glimlachje terwijl hij kalm naar de gekozen plek toeliep. Nu alleen hier nog een bron plaatsen, als laatste nog op het platform, en hij was gereed. Zonder hem een blik waardig te gunnen gaf hij Sigma met een slap gebaar van zijn hand het commando hem te coveren tijdens het plaatsen van de tweede pilaar. Hij was al half op zijn hurken neergezegen om een hand boven de grond te plaatsen, maar in plaats van zijn protectieve daad te herhalen bleef Sigma gewoon op zijn plek staan en sloeg zijn armen over elkaar. 'Tsk tsk...,' kwam er over de bleke lippen van de man nadat hij met een zucht zijn hoofd schudde. 'Wanneer krijg ik nou wat ik verdien?' Langs de rand van zijn kap keek Savador vanuit zijn gehurkte positie diep gefronsd naar hem op. Waar kwam dit opeens vandaan?
'Ik werk maar en voer alles uit wat je zegt. Maar een scharrel dankjewel is niet voldoende in mijn ogen... Ooit gehoord van de 'puppet' die de 'master' werd?' Alsof hij een demonstratieve daad bij zijn woorden wilde voegen, schoot er een donkere schim van de plaats bij zijn nek die eenmaal op de grond de vorm van een man aannam. Met de verbazing lichtelijk zichtbaar op zijn gelaat bekeek Savador de gemaskerde man even terwijl deze plaatsnam achter Sigma. Hij richtte zijn plotseling verhardde blik weer tot zijn creatie die ooit als zijn dienaar diende. 'Wat heeft dit te betekenen, Sigma!?' stootte hij uit in een hese snauw. 'Plaats de derde pilaar op het platform,' beval Sigma de man die de positie als dienaar van een dienaar vervulde en direct gehoorzaam wegglipte. Savador volgde de schim die in het duister van de nacht verdween met zijn slangachtige ogen tot deze geheel buiten zicht was en staarde Sigma toen weer met een onwennig gevoel aan. 'Denk maar niet hem tegen te houden. Ik ben je tegenstander....' Werkelijk? Dus hij wilde het zo spelen.
'Dat was ik niet van plan,' besloot Savador kalmpjes terug te reageren. 'Wanneer de drie pilaren staan sluit het schild zich. Ik neem jou plaats in zonder dat iemand het tegenhoudt. Mijn grootste gevaar kan dan immers niet meer hier kunnen komen.' Minachtend trok Savador een enkele wenkbrauw op. 'Neara heette ze toch? Wat zal ze teleurgesteld in je zijn...' Wat bij Medusa had Neara hiermee te maken? 'Kom maar, laat je toewijding in je plannen maar eens zien om mij neer te halen en de plaatsing van de derde kolom tegen te houden,' vervolgde Sigma in een poging om hem uit te dagen. Zelfs als hij er iets tegen had willen doen zou hij te laat zijn om de verschijning van één van Sigma's klonen tegen te kunnen houden. 'De tweede zal namelijk over een paar minuten staan.' Een kort lachje verliet Sigma's keel, alsof zijn hele idee dat hij al die tijd voor hem verborgen wist te houden al succesvol verlopen was. 'Wat doe je nu Savador? Heb je iets niet meegerekend in je plan? Is de wanhoop nabij?' Als de rust zelve bleef Savador ongedeerd staan, roerloos, zijn starende blik kalm op Sigma gericht. 'Wat ik nu ga doen is kalm afwachten tot je trouwe onderdaan mijn overige pilaren heeft geplaatst. Het is immers nog steeds onderdeel van mijn concept, dus waarom zou ik er iets tegen doen?' sprak hij zacht. In een langzame beweging zette hij zijn kap af, zijn blik daarbij nog altijd op Sigma gevestigd. Parmantig gleed er een klein amusant glimlachje over zijn bleke gelaat. 'Wat dacht je nu, Sigma? Hoopte je me te slim af te zijn? Spijtig om je ondoordachtheid op deze manier weer eens te laten blijken, vind je ook niet. Maar nu je jezelf als storende factor hebt voorgedaan.. heb ik helaas geen andere keus dan je te - ELIMINEREN!' Zijn arm schoot in de hese schreeuw opzij om de tientallen slangen - die hij tijdens zijn kalme houding door een gebaar met de hand onder zijn mantel opgeroepen had en zolang als vermengde schaduwen verborgen had gehouden - oorverdovend sissend uit de bosgrond op te doen rijzen en als één moordlustig geheel op Sigma te laten storten. Tientallen wijd opengesperde bekken met spitse giftanden zo scherp als naalden. Zijn eigen vervorming van de perfecte dienaar - hoe had het zo ver kunnen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimewo feb 29 2012, 08:32

Sigma zijn ogen waren kalmpjes toen hij te horen kreeg dat hij weer eens te laat was. Het zou eens niet. Hij was in de ogen van Savador toch niet perfect en alleen maar een monsterlijk figuur dat zijn taken gehoorzaam uitvoerde. Echter had Sigma er genoeg van. Hij zou zijn mond ditmaal niet dicht houden en zeggen wat hij werkelijk van plan was. Het gesnauw dat hij naar zijn hoofd kreeg dat hij te laat was deed hem zijn schouders ophalen. “Dingen tussendoor…” sprak hij nietszeggend op de woorden die Savador nog vroeg. Het was niets wat deze man aanging. Helemaal niets. Sigma liep zwijgzaam achter Savador aan. De bos was eerst dichter en dichter. Vooral omdat het loofhout was dat voornamelijk dicht werd als het op een afstandje van elkaar groeide. Op het moment dat ze het naaldhout gedeelte in liepen werd het minder dicht. Minder bosjes op de grond en de bomen die als tandenstokers met een klein piepschuimen bolletje er op er stonden gaven amper een obstakel. Eenmaal verder kwamen ze bij een enorme klif aan. Perfecte plek om Savador ten val te brengen, letterlijk. Sigma grijnsde enkel toen Savador op zijn hurken ging zitten en al langzaam begon. Echter hield hij halt toen Sigma kalm zijn woorden uit sprak. Het moment dat Sigma klaar was met praten begon Savador het woord te nemen. Zijn lach stopte abrupt en hij zweeg kort alsof hij van zijn voetstuk afgebracht was. Maar dat was alles behalve. “Misschien moet je de spreuk die onze kloon hier uitvoert eens goed beluisteren. Er zit een klein verschil in met hetzelfde resultaat…” sprak hij zuchtend. “Het schild is alles behalve wat jij in je concept geplaatst zou hebben…” sprak Sigma en duwde zijn bril verder op zijn gezicht. “Elimineren…” sprak hij verbaasd. En keek naar Savador om niet veel later met wijde ogen bedolven te worden onder de slangenkoppen. Alsof Savador geslaagd was werd het een minuutje stil. Vanuit het niets schoten twee handen vanonder de grond om Savador’s voeten vast te pakken en hem onder de grond te trekken. Alsof het water was gaf Sigma hem een paar ferme vuistslagen tegen zijn borstkas en zij zonder daarbij al te veel weerstand te krijgen van de grond. Daarna wierp hij Savador de lucht in om tevoorschijn te komen. Een grijns kwam tevoorschijn. Hij kreeg twee vleugels. Het geraamte dat de vliezen op zijn plek hield zat was precies dat van een duivel maar het vlies dat er daadwerkelijk tussen zat was vergelijkbaar met dat van een insect. Sigma wist dat het vlies amper te doordringen was. Hij sloeg krachtig een aantal maal met de vleugels en schoot recht op Savador af. In de lucht pakte hij hem bij zijn keel en hield hem zonder moeite boven de klif. “Dacht je daadwerkelijk dat je een combinatie van alle zeven de elementen kon stoppen?” sprak Sigma ergerlijk. “Blijf dromen..” sprak hij terwijl hij op het punt stond om Savador naar beneden te werpen. Om het Savador nog wat moeilijker te maken kneep hij de keel lichtjes dicht. Maar zoals hij verwachtte kon de opvolger van de heer van het duister je nog verassen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimevr maa 02 2012, 23:41

'Misschien moet je de spreuk die onze kloon hier uitvoert eens goed beluisteren. Er zit een klein verschil in met hetzelfde resultaat…,' beweerde Sigma op zijn kalme reactie. Savadors slangachtige ogen schoten even kort naar de kloon, om vervolgens weer terug te gaan naar diens eigenaar. 'Het schild is alles behalve wat jij in je concept geplaatst zou hebben…' Hij kneep zijn ogen even tot spleetjes en zette daarna kalm de kap af. 'Dat valt nog te bezien..,' sprak hij zacht. De schijnheilige man moest niet denken nu al van hem te hebben gewonnen. Zoals Sigma zijn ware bedoeling had weten te bewaren, zo had hij zelf ook een klein truucje verborgen weten te houden. Voldaan krulden Savadors mondhoeken om tot een klein grijnsje toen zijn nietsvermoedende dienaar het volgende moment als vanuit het niets bedolven werd onder zijn tientallen slangen die als schimmen uit de grond oprezen. Spijtig - Sigma had hem toch een flink stuk in zijn plan voort geholpen voor zolang de pret had geduurd. Nu moest hij alsnog de overige stappen alleen uitvoeren. No matter. Hij liet een aantal shuttles defect gaan, en voilà; als hoofdmeester kon hij dan gemakkelijk het lanceringsplatform als tijdelijk verboden gebied bestempelen tot alles gerepareerd was. En uiteraard de laatste bron was geplaatst. Zonder Sigma's kunnen in magie zou de derde pilaar een stuk kwetsbaarder zijn dan de anderen, maar het zij zo. Het was niet dat iemand zonder oog voor precies detail ooit de onzichtbare objecten kon detecteren. Alles zou veilig zijn, zoals naar zijn idee. En zijn verdere concept zou vlekkeloos verlopen. Een licht zuchtje uit verlichting verliet zijn smalle lippen terwijl hij in een langzame beweging een hand tegen zijn heup zette, zijn blik nog gericht op het punt waar project Sigma zijn allerlaatste moment had beleefd. Toch ergerlijk dat de imbeciel in opstand had moeten komen. Hij had juist Norwood gekozen, niet enkel en alleen omdat het zijn grootste rivaal was, maar ook om het feit dat de man optimistisch van aard was. Norwood, altijd vriendelijk Norwood. Misselijkmakend. Sigma was met zijn eigen persoonlijkheid een hele verbetering geweest, al vond hij zelf. Hij zou de man ondanks zijn bedrog herdenken. Alleen had hij de eerste sprongen in zijn concept immers nooit kunnen uitvoeren. Met een zacht binnensmonds geluidje dat door kon gaan als een lach, draaide Savador zich glimlachend om, zijn ogen daarbij tevreden gesloten, om zijn weg terug te maken. Een stukje verder het bos in, want misschien was dit plekje toch iets te open. Zijn ogen schoten vergroot van wezenloze schrik open toen hij plotseling muurvast aan de grond stond en hij bijna voorover viel door het haast verliezen van zijn evenwicht. Verschrikt schoot zijn blik omlaag. Twee lijkbleke geschubde handen hadden zich dwars door de aarde geslagen en klauwden zich als ijzeren klemmen om zijn enkels. Hij probeerde zich met alle macht te verzetten, maar er leek geen beweging in de greep te krijgen. Langzaam maar zeker werd hij door een bron aan onuitputtend sterke magie onder de grond getrokken, dwars door de aarde heen alsof het een vloeibare substantie was. Tevergeefs klauwde hij met zijn nagels nog diepe strepen over de bovengrond in de hoop zichzelf op te kunnen trekken toen hij tot zijn middel onder de grond was. Het had een effect als drijfzand waar je je niet tegen kon verzetten zonder iets te hebben om je stevig aan vast te blijven houden. Aarde was helemaal niet zijn sterkste punt. Hij voelde zich geen menselijk individu meer op het moment dat hij zich uiteindelijk volledig ondergronds bevond, haast samengesmolten met de aardedonkere duisternis en de doodse stilte. Savador klapte met een pijnkreet dubbel en sloeg in een protectieve reactie zijn armen voor zijn borst, waar hij opeens een aantal rake klappen te verduren kreeg. Als onbruikbaar vuil werd hij vervolgens weer de kille wereld ingeworpen. Slapjes viel hij neer tegen de grond om daar even kuchend te blijven liggen. Terwijl hij het bloed dat langs zijn mondhoek sijpelde met de rug van zijn hand in een ruwe beweging wegveegde, tilde hij zich op trillende armen overeind om zijn gefronsde blik de omgeving af te laten gaan, een bleke hand daarbij nog geklauwd op de pijnlijke plek bij zijn borst. Waar zat hij? Dat vieze serpent, waar hield hij zich schuil? De lafaard. Hij nam al aanstalten om wankelend op te staan en naar een boom te vluchten, om in ieder geval uit de buurt te blijven van de grond en Sigma op een hoger punt te bevechten wanneer hij als de dwaze mol die hij was uit zijn molshoopje gekropen kwam. Alsof er een explosie onder de grond plaatsvond en de impact zich recht onder hem bevond, werd hij de lucht in gekatapuleerd voordat hij ook maar de kans kreeg de boom te bereiken. Hij ving een glimp op van Sigma die de lucht inschoot, de demonische bouw van zijn vleugels en de insectachtige vliezen. Het maakte het plaatje compleet als sadistische parasiet. Savador kon een zacht gorchelend geluid niet tegengaan toen Sigma's hand zich ruw om zijn keel sloot en hij als een slappe lappenpop in de lucht bungelde. 'Dacht je daadwerkelijk dat je een combinatie van alle zeven de elementen kon stoppen?' Hij snakte even naar adem, trok zijn dunne lippen in een tandenontblootte grauw als dat van een woest roofdier en klauwde zijn handen bars om die van Sigma in de hoop de greep om zijn keel wat te kunnen verlossen, maar ook daar leek nauwelijks beweging in te krijgen. Zijn slangachtige ogen boorden zich giftig in dezelfde serpentachtige ogen van het wezen dat ooit als zijn dienaar figureerde. Hij slaagde erin een snelle blik onder hem te werpen. Recht onder zijn schoenen die in het niets hingen bevond zich een metershoge, diepe afgrond. Hatelijk schoot zijn blik weer terug naar Sigma's gezicht. 'Blijf dromen..'
'JIJ KORTZICHTIGE.. VUILE -' De hese schreeuwen wist hij er met moeite, maar met alle gemeende woede uit te persen terwijl hij zijn handen ruw om die van Sigma sloot en ze door middel van vuurmagie met een hitte liet oplopen alsof het zijn withete woede symboliseerde tot hij de geschubde huid van Sigma meende hoorde te sissen onder de temperatuur die het waarschijnlijk niet kon verdragen. Hij slingerde zijn been vervolgens in een flinke trap tegen zijn maag omhoog om zich uit Sigma's greep te verlossen en zich een stukje te laten vallen voor hij een arm opzij wierp en een slang die zich vanonder zijn mouw schoot vast liet haken aan de rand van de afgrond. Alsof het diende als lasso wierp hij zich als menselijk object terug de hoogte in om veilig terug op de vaste grond neer te komen. Savador hijgde zwaar uit onder de pijn die hij leed, en die vooral groot was bij zijn luchtwegen en zijn borstkas. Er was geen tijd om te rusten. Hij draaide zich in een ruk om en wierp met een gecombineerde Shadraans-Raziaanse spreuk die hij eruit gooide als een woeste kreet zijn beide armen in een gekruiste positie. Van beide kanten schoten in de lucht reusachtige zwarte cobra's op Sigma af die in vuur en vlam stonden en die zich in een razendsnelle beweging om hem heen wikkelden alsof hij een pakketje was dat ingepakt werd. Savador maakte vervolgens een brute beweging met een arm richting de grond om de slangen met Sigma en al hard tegen de grond te werpen. De cobra's losten op in navlammende asdeeltjes terwijl hij woedend op de bleke man kwam afgebeend. Hij wierp zich met een knie op zijn borst op hem, pakte met onvoorzichtige bewegingen zijn handen bij elkaar en ging met een wijsvinger in golvende lijnen over zijn polsen terwijl hij een sissende spreuk uitsprak. Zijn vinger liet een inktzwart spoor na als een tatoeage onder Sigma's huid, dat al snel levensechte slangen vormden. Deze slangen lieten doodstil hun huid wegbranden, maar wat zich onder de schudden bevond waren geen geraamtes, maar ijzeren harde kettingen die zich zo strak dat Sigma's huid ertussen gekneld werd om zijn ledematen bonden. Ook om Sigma's middel vormde zich een grote, dikke ketting. De uiteinden van de kettingen schoten tenslotte diep de grond in, om zich daar in de aarde vast te haken. Zwaar hijgend richtte Savador zich uiteindelijk woedend tot Sigma. Hij greep de imbeciel bij de kraag van zijn mantel om hem met zuur op elkaar geperste lippen nog eens extra hard tegen de grond te slaan. 'WAAR BIJ MEDUSA ZAT JE MET JE HOOFD OM ZO'N ONBEZONNEN DAAD TEGEN ME OP TE ZETTEN!' barstte hij schreeuwend uit in Sigma's gezicht. Hij verstevigde zijn greep wat om Sigma's kledij terwijl hij zich iets meer voorover boog. 'Zeven vaardigheden of één enkele - wat maakt het verschil als je bij mijn hand de persoon bent geworden die je vandaag de dag bent, en bij mijn hand ook zal sterven?' sprak hij zacht in zijn oor. Savador rechtte zijn positie weer en staarde ernstig op Sigma neer terwijl hij uit zijn mouw een lang zwaard liet glijden, alsof het daar al die tijd al gezeten had. Twee wezenloze vliegen in één klap; hij had het er naar gemaakt, en nu hij moest, zou hij zowel Sigma als Norwood doorboren. Aan zijn zwaard rijgen als de idioten die ze hun levenlang waren geweest, ze openrijten om hun ingewanden de afgrond in te trappen en het bloed letterlijk te kunnen drinken dat hij al zolang van Norwood had kunnen drinken. Zijn eeuwige rivaal zou dan niets meer zijn dan een godvergeten hoopje pulp, maar meer dan een zielig hoopje driestigheid was hij immers nooit geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimeza maa 03 2012, 21:46

"Inderdaad valt dat te bezien. U zult er dadelijk volle teugen van genieten..." sprak Sigma grijnzend. Hij haalde zijn schouders op dat het klaar als een klontje was dat hij had gewonnen. "Schaak...m..." halverwege zijn zin werd hij afgebroken door de slangenmassa die op hem af schoot. Hij deed alsof hij bedolven werd en gilde er nog even bij. In tegenstelling daarvan wist hij zich te beschermen door een schild van schaduwen. Hij begroef zich zo snel mogelijk onder de grond en baande zich een weg onder Savador. De gene die dacht dat hij gewonnen had kwam echter van een koude kermis thuis en werd al weer vastgeketend aan de grond. Sigma trok hem de grond in en wist dat hij weinig houvast had. Een paar flinke klappen waarna hij hem de lucht in gooide. Hij klapte een stel vleugels uit en schoot recht op Savador af. Hij greep hem bij zijn keel en keek hem ergerlijk aan. Hij deed zijn zinnetje en keek zonder angst in de zelfde ogen van Savador. Hij grijnsde. "Schelden doet geen......AAAH..." in een reflex liet hij Savador's keel los gevolgd door een trap waardoor hij naar achteren schoot. Sigma's polsen gloeide nog oranje na. De vent had zich weten te bevrijden door zijn polsen te verhitten. Sigma herstelde zich halverwege en schoot terug. Hij was echter te laat want Savador stond al klaar. De twee cobra's rezen langs hem omhoog en wikkelde zich om hem heen. Even leek een stukje angst te zien. Maar al snel herstelde Sigma zich. Hij sloeg zijn handen opnieuw tegen elkaar. Een zwarte massa vormde zich vlak voor de slangen zich om hem heen sloegen. Toen de slangen uit elkaar klapte was deze weer weg. Sigma viel vervolgens naar beneden. Hij belande met een klap op de grond. Al snel belandde de knie van Savador op zijn borstkas. Hij kreunde van een pijnlijke steek. De slangen op zijn huid deden hem even angstig kijken maar hij herstelde zich weer en keek met een tevreden glimlach naar Savador. "Je amuseert me...." sprak hij grinnikend. De kettingen deden hem opzij kijken. De kou deed hem bewust worden dat hij geen kant meer op kon. Hij trok er even aan maar zonder effect. Sigma keek toen met een kille blik naar Savador. Deze sprak wat in zijn oor. Zijn ogen verwijdde zich. Alsof hij dat toeliet. Oh magandang panginoon, bigyan ako ang iyong lakas. Dalhin ang nagwawasak gubat ng kawayan opun amin. Hayaan ito ng tagusan sa pamamagitan ng aking mga enemys walang awa at hayaan itong maging walang higit pa ngunit isang patay na katawan.*** kwamen er in oud Grens uit. Sigma leek gebeden uit te kramen maar het was niets meer dan een spreuk. Zijn ogen sloten zich bij de laatste zinnen. Op het moment dat Savador zijn zwaard hief om hem de doorklieven. In een ruk schoten ze open. De grond begon te trillen. Het begon met een dikke bamboe-stok. Nog een schoot uit de grond. Een derde volgde. Op het moment dat er vijf in de omgeving stonden grijnsde Sigma. Uit iedere bamboe schoot een vertakking van bamboe die wat kleiner was. Op zijn beurt schoot er nog een vertakking uit die andere vertakking. En dit gebeurde continue. Langzaam maar zeker werd Savador steeds meer omgeven door de bamboe. De laatste vertrakking zorgde voor een vlijmscherpe naalden die Savador, die in een gedwongen positie stond op verschillende plekken zou doorboren. Het was bamboe wat bekend stond vanwege zijn pijnlijke splinters die dagenlang konden vervelen. En deze bamboe was doordrenkt met een laagje verlammend gif. Het gif was niet krachtig genoeg om het hart te verlammen maar voldoende om de persoon in kwestie een paar dagen goed stil te laten liggen. Daarnaast zorgde de wonden voor een ondragelijke pijn. Sigma bleef gespaard en zijn mond kreeg een glimlach. "Je hebt me onderschat..." sprak hij zacht. Zijn polsen waar de ketting om zaten werden gloeiend heet. De kettingen smolten los. Sigma kwam overeind en maakte zonder moeite de kettingen om zijn middel en benen los. Hij kwam overeind staan en keek naar de bos van bamboe dat was ontstaan. "Het spijt me Savador, ik had je graag wat langer geamuseerd..." sprak Sigma zwijgzaam. De kleinste vertakkingen trokken zich al weer terug waardoor Savador op de grond zou vallen.

Inmiddels was de tweede pilaar gezet en de derde was inmiddels al geactiveerd. Een zwarte massa kroop in de vorm van een driehoek langzaam op. Ineens verwijdde de ogen van Sigma zich. "Onmogelijk. De zwakte van hem was luchtmagie..." stamelde hij. Hij draaide zich om en keek naar de lucht. "Dus je bent terug..." mompelde hij. Hij zette zich vlug af. Een snijdende windvlaag schoot over de bamboe heen die alle bamboe wegblies en holle stompjes overlieten. Sigma keek richting het schoolgebouw en zag op het dak iets wapperen. Wat verdacht veel leek op een witte jurk. Was Neara terug? Had ze zijn onderdaan uitgeschakeld? Dit ging niet als gepland. Het schild trok zich dicht en ze was nu al terug? Dit zou ongetwijfeld tot een gevecht uitlopen waar hij niet meer van kon vluchten. Hij moest het ondergaan. Maar hij zou het winnen. "Kennelijk heb ik haar onderschat..." sprak hij zacht en wachtte geduldig af tot het gedaante in beweging kwam.

(Neara mag inmiddels haar entree maken)
(*** = Oh great lord, grant me your strength. Bring the devastating forest of bamboo opun us. Let it pierce through my enemies without mercy and let it become nothing more but a lifeless body.)

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimezo maa 04 2012, 00:57

Zwaar hijgend staarde Savador op Sigma neer, het heft van het zwaard strak in een hand geklemd. Het was nu of nooit. En hij moest nu niet opgeven. Zijn leed en uitputting kon nu niet de overhand nemen. Nog.. niet - nog even volhouden. De kling van het zwaard blikkerde in het maanlicht, maar hij hield het opzij gericht alsof hij ergens over twijfelde. Of zich eerst moest vermannen. Het was niet dat hij nog niet eerder een mens gedood had, nee. Met name ook dankzij Deshas had hij al zovele moorden op zijn naam staan. En de eer hebben om Norwood te mogen doden was als een wijnfles op de ochtend van zijn verjaardag. Het was meer dat hij het spijtig vond om zich nu al te moeten verlossen van zijn eigen bewerking in menselijke vorm. Het was briljant geweest, ronduit geniaal. En dat alles moest hij uiteindelijk weer verwerpen als oud vuil. Het deerde hem. Voor Sigma was het voorbij; de man lag vastgeketend aan de grond, en zou binnen nu en een minuut aan zijn einde komen door het genadeloze koude blad van een zwaard. Was het noodzakelijk, dan riep Savador voor alle zekerheid nog een aantal schaduwslangen op die hem op hetzelfde moment dat het zwaard door zijn borst zou tjakken zouden bedelven in een wirwar van krioelende geschubde lijven en opengesperde bekken die hun weg naar zijn keel vonden. 'Je amuseert me....' Savadors slangachtige ogen knepen zich even halfdicht. Het zweet gleed zichtbaar over zijn bleke gezicht terwijl hij doodstil op Sigma bleef neerstaren, waarschijnlijk wachtend op de laatste woorden van de man, of het juiste moment om alle tekenen van leven van zijn verraderlijke gezicht te vegen. 'Oh magandang panginoon, bigyan ako ang iyong lakas. Dalhin ang nagwawasak gubat ng kawayan opun amin!'
'NEE! -' schreeuwde Savador desperaat tussen Sigma's plotselinge waterval aan Oud-Grenaanse spreuken door. Verdomme. Gódverdomme. Zijn vrije bleke hand griste het zwaard omhoog met de bedoeling Sigma in een fractie van een seconde te doorklieven - voor het te laat was. 'Hayaan ito ng tagusan sa pamamagitan ng aking mga enemys walang awa at hayaan itong maging walang higit pa ngunit isang patay na katawan!' De grond begon opeens zo hevig te schudden dat het zwaard uit zijn handen geslingerd werd en hij zelf haast opzij viel. Zijn aandacht op Sigma verslapte terwijl hij onder de heftige trillingen halfovereind probeerde te komen en met een ernstige frons op zijn gezicht gespannen om zich heen keek, klaar om weg te vluchten indien het nodig was. Zijn blik bleef hangen op zijn zwaard dat enkele meters verderop tussen een aantal keien lag. Half vallend en half strompelend snelde hij er naar toe om het in ieder geval bij de hand te hebben. Vanonder de aarde barstte zich een dikke bamboetak omhoog naar de hemel. Savador draaide zich met een ruk om toen er een tweede tak vlak achter hem omhoog stak. Al gauw genoeg kwamen er meerderen om hem heen naar boven, alsof ze hem wilden insluiten. Vuile woudmagie. Hij draaide langzaam om zijn as om de takken na te blijven gaan, maar kon het niet meer bijhouden toen de bamboe zich opeens in een razendsnel tempo begon te vertakken. In een verhaaste handeling nam Savador nog de poging om een aantal bamboehakken met een paar snelle zwiepen van zijn zwaard af te hakken, maar hij moest zijn daad met een schelle kreet staken toen een vertakking die hij uit het oog verloren had zich dwars half een weg door zijn onderarm stak. Het zwaard belandde keurig met de kling rechtop in de grond, maar er gebruik van maken was niet meer mogelijk. Met een schreeuw die meer een uiting van woede was doordat hij zich hier niet op tijd uit wist te redden, rukte hij zijn arm uit de vlijmscherpe bamboeholm los. Hij was gedwongen zijn lichaam in een benarde positie te wenden om alle bamboestokken te kunnen ontwijken. Het was ondanks alles tevergeefs. Eéntje boorde zich in zijn kuit, twee op de plaats van zijn bovenlichaam en een kleine vertakking stak een diepe wond vlakbij zijn lies. Wat volgde was een tirade aan pijnlijke steken over zijn hele lichaam waardoor hij zich niet eens meer bewust was waar hij allemaal geraakt werd. 'Je hebt me onderschat...,' klonk Sigma's stem plotseling. Savadors verticale pupillen vielen diep weg in zijn verwijdde ogen toen hij Sigma's gedaante tussen de tientallen, honderden bamboeholmen door op kon vangen. Alsof zijn ijzersterke kettingen niets waren geweest had de man zich weten los te krijgen. 'Het spijt me Savador, ik had je graag wat langer geamuseerd...' Na deze woorden trokken de bamboeholmen zich gehoorzaam onder de grond terug en onthulden Savadors gewonde en verslagen gestalte. Hij voelde zich op zijn benen trillen en zich steeds bewuster worden van de pijn, zoals hij daar bijna op instorten stond. Zijn kleding zat vol scheuren en dieprood gekleurde gaten, en het bloed gutste over zijn onderlip langs zijn kin. Hij wilde nog niet aan zijn einde komen. Niet op deze manier. Niet door woudmagie en niet bij de hand van Norwood. Hij wilde -
Zijn hoofd hing opeens slap terwijl hij achteruit wankelde, alsof het te zwaar werd voor zijn nek. Starend naar het spoor van bloeddruppels dat hij achterliet nam hij een poging om de fouten in zijn plan te overdenken, maar zijn denkvermogen stond op zwart. Maar ondanks dat had hij de drang om te glimlachen, misschien nog een laatste luide lach te slaken. Want hij stond in ieder geval nog overeind, en dat symboliseerde zijn spirit. Sigma kon hem verwonden, hem pijnigen, en vernederen, maar zijn bittere koppigheid was iets wat niemand hem ooit af kon nemen. Er liepen scheuren in de grond, stukken aarde brokkelden af en Savador gleed achterover van de rand van het klif af. Hij was zich er nauwelijks bewust van dat hij de metershoge diepte in viel, de kille wind langs zijn huid streek en de maan recht boven hem op hem neerscheen zoals hij haar samen met Diva al zo vaak bewonderd had. Hij kwam met een doffe plof op de grond terecht, maar dat maakte hij niet meer mee. Alles wat er nu nog over bleef was een eenzame duisternis en een oorverdovende stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedi maa 13 2012, 21:06

ஓ Op de hoogste punt van de torens die het dak van de school sierde stond Neara op een enkele voet. Alsof het haar geen moeite kostte, zonder enige wiebeling, stak ze als fraaie piek uit vanaf de punt. Haar ogen waren niet zo goed als die van Eric, maar ze had genoeg gezien en gehoord om te weten wat hier aan de hand was. Ze wist dat ze dingen gemist had op de vergadering, maar dat alles precies onder haar neus zo uit de hand was gelopen had ze nooit verwacht. En waarvoor Savador dat schepsel voor had gecreëerd was haar niet duidelijk, maar ze zou het niet op haar dienst laten gebeuren dat er doden zouden komen op het schoolterrein. Het effect van haar hand die nog voor haar uit stak had Sigma gevoelt, en had het bamboe bos simpelweg onderuit gehaald. Haar voorheen zulke serene ogen, toonde nu keiharde kilheid die zich op de vage horizon hadden gericht. Haar twee enorme vleugels staken stralend af tegen de zwarte lucht, samen met haar wapperende lokken die hun golvende bewegingen versneld hadden. ’Kennelijk wel,’ sprak haar heldere, maar donderende stem tussen de bomen door. Overduidelijk alsof ze vanaf een kleine afstand in een megafoon stond te schreeuwen als antwoord op Sigma’s mompelende woorden. Haar vleugels strekte zich, waarna haar stem in een laatste, zachte fluistering onverstaanbaar doorklonk. Een zacht gefluister die van alle kanten leek te komen. In een oogwenk was haar gedaante verdwenen, schoot het op de snelheid van het geluid tussen de bomen door met haar eigen fluistering mee. Een oogwenk later verscheen haar gezicht in een enkele knippering van het oog vlak voor die van Sigma. Op het zelfde moment raakte haar slanke vingertop zachtjes zijn borstkas, keken haar kille, diepzilveren ogen in die van de vervormde man. Bij de lichte aanraking van haar vingertop stootte de overweldigende kracht Sigma naar achteren, een kracht die vanuit zo’n onverwachte hoek de meest beruchte vechter onderuit zou halen. Het lichaam vloog achteruit, waarbij Neara als zwevende watergodin zonder vleugels en met golvende lokken en jurk een stukje boven de grond bleef hangen. Een sereen, maar angstaanjagend gezicht met de kille woede die zich in haar ogen had verzameld. ‘Tijd om te spelen,’ haar mierzoete, fluwelen stem klonk als een jachtdier dat zijn prooi had uitgekozen. Terwijl Sigma’s lichaam nog tussen de bomen door suisde krulde Neara’s bloedrode lippen zich met duistere amusatie om, waarna haar lichaam zich razendsnel naar voren boog en ze weer vooruit schoot. Naast Sigma mee zweefde ze naast hem, richtte haar ogen zich weer amuserend in die van hem, verdween uit het zicht en kwam een fractie van een seconde erna boven hem te hangen. Weer plaatste ze in die zelfde seconde haar hand zachtjes op zijn borst, om hem met een luide knal richting de grond te sturen. Ze had geen vleugels nodig om te vliegen of zich op de snelheid van het geluid te verplaatsen. De lucht was haar domein, het geluid was van haar, de trillingen zo beheersend dat ze elke geest en elk brein op zo’n manier kon manipuleren dat het hypnotiseren werd. Het volgende moment verscheen haar sneeuwwitte gedaante als een gevallen engel weer op het open stuk waar Sigma en Savador hadden gestaan. ஓ
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedi maa 13 2012, 23:29

Sigma zijn ogen gingen naar Savador die overeind probeerde te komen. Sigma genoot. "Dus je hebt nog energie om op te staan?" sprak Sigma amuserend. Hij spreidde zijn armen en wenkte hem. "Kom maar..." sprak hij. Maar Savador viel achterover de klif in. Sigma glimlachte. Zo'n val was lastig te overleven. En Savador kon weinig doen in deze staat. Ineens schoten zijn ogen richting de toppen van de school. Een krachtige windmagie was duidelijk voelbaar. Op de top van de toren stond een wit gedaante. Sigma's kaken verbeten zich in een teleurgestelde grimas. "Dus je bent terug.." sprak hij ergerlijk in een mompel. Meer tegen zichzelf dan tegen Neara. Een reactie volgde wat Sigma verbaasde. "Voor je leeftijd heb je nog goede oren..." mompelde hij als enkele reactie. Sigma hoorde een fluistering, als spreuken. Ze kwam in beweging. Hij wilde een pose aannemen om zijn tegenspreuk klaar te maken maar het ging sneller dan gepland. Sigma zijn ogen schoten naar de schim die weg was. Vervolgens verscheen Neara vlak voor hem. "Onmo..." hij stopte abrupt toen Neara haar vingers op zijn borstkas legde. "Impota..." zijn spreuk werd ruw afgekapte door de enorme kracht die hem wegduwde. Zijn lucht leek tijdelijk uit zijn logen geperst te worden. In de lucht vormde hij een stel vleugels die hij had gevormd met Savador. Hij wilde zijn vaart verminderen maar het ging lastig. Snel, en krachtig. Dit werd nog lastig. Sigma zag Neara ineens naast hem. Hij richtte een hand op haar die schaduwen leek te verzamelen maar in een flits verdween ze weer. Hij keek naar boven en slikte. Opnieuw die twee vingers op zijn borstkas vervolgd door een neerwaartse beweging. Zijn vleugels scheurde onder de krachten die er opkwamen en afremmen leek onmogelijk. Kalm sloot Sigma zijn ogen en mompelde net op tijd wat. Met een klap kwam hij op de grond terecht, wat in het begin zeer deed. Maar de grond boog langzaam door waardoor zijn klap met de helft minder krachtig werd. Sigma kwam langzaam overeind en wreef over zijn rug. "Dit is nog leuk ook..." mompelde hij met een lage toon. Hij draaide zich om en maakte een stel zegels met zijn handen. Hij haalde diep adem. Zette zijn handen voor zijn mond en maakte een cirkel. Met een krachtige uitademing schoot een vlam richting Neara. Deze spreidde zich uit zodat het bereik er van werd vergroot. Hij moest en zou dit overleven. Hij moest de plek van Savador overnemen als heerser van de school en oak's field.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimema apr 02 2012, 03:00

The Second Column [Verhaallijn]  29fatex


Langzaam maar zeker leken lichte impulsjes hem weer naar de realiteit te trekken, al gebeurde dit in een geleidelijk proces. In het begin nog klein en zwak, alles nog onduidelijk en wazig alsof hij zich in een dimensie bevond met enkel een eindeloze leegte. Echoënde geluiden die van ver leken te komen, zwak licht dat door zijn gesloten oogleden zijn bewustzijn prikkelde, geuren en kleuren met weinig contrast die duidelijker werden. Hij lag als een verslagen, levenloos lichaam op zijn rug op de kille bosgrond. Schrammen en zwarte vegen over zijn bleke gelaat, half verborgen doordat zijn hoofd opzij was gedraaid en zijn sluike lokken gehavend over zijn gezicht gedrapeerd lagen. Het bloed dat in dunne stralen uit zijn mondhoek sijpelde was opgedroogd, en zijn handen lagen geopend naast hem alsof hij op het laatste moment van zijn val nog naar enig houvast hoopte te grijpen. De plooien van de lange zwarte mantel lagen verspreid over de grond, en ook de nette herenkledij die hij eronder droeg zaten vol gaten en scheuren. Hij hoorde iets dat luider was dan alle andere geluiden van ver komen. Een vrouwelijke stem die hij maar al te goed kende. Neara? Traag slaagde hij erin zijn oogleden te openen en nietsziend naar de met sterren bezaaide hemel boven hem te staren, dat voor hem nu niets meer was dan een wazige donkere eindeloosheid. Nog suf en zich niet bewust van zijn situatie. Het duurde een tijdje voor zijn zicht zich aanpaste tot zijn normale scherpte. Een tijdlang bleef hij nog roerloos liggen, maar hij wist dat hij zich moest bewegen, wilde hij in zijn status niet onderkoeld raken. Want wonder boven wonder had hij de val overleefd, maar hij was er zeker niet heelhuids van af gekomen. Verspreid over zijn hele lichaam lagen de wonden open, verschillend in grootte, maar allemaal even pijnlijk. Hij voelde het bloed vermengd met zijn klamme zweet langs zijn been naar beneden sijpelen, wat zijn bedrenkte pantalon onaangenaam aan zijn huid deed plakken. Steunend op trillende onderarmen werkte Savador zich overeind. Terwijl hij zich in zitpositie forceerde, was hij genoodzaakt een grote scheur die een deel van zijn bovenlichaam onthulde, en waarvan de strook kleding als een slappe flap omlaag hing omhoog te houden en daarbij de wond dicht te drukken. Zo goed en kwaad mogelijk als dat ging. Hij schreeuwde het uit voor hij het zelf ook maar in de gaten had toen hij een poging waagde om te verzitten. Het was een geluk dat hij niet op vitale delen geraakt was, maar de scherpe bamboe had diepe gapende wonden nagelaten op plaatsen waar het nu niet bepaald al te gemakkelijk was. Zijn ellebogen, armen, kuiten, zijn lies. Verdomme. Bij Medusa. Oké. Hij stond overeind. Al dan wel als een kreupel dier met hernia, maar toch. Dit ging al iets beter. Zijn armen hingen slapjes naast zijn lichaam terwijl hij zich voorzichtig in een rechtere positie werkte en zich in beweging zette. Wankelend en de afstand van zijn zicht op de grond niet kunnen inschattend. Ongetwijfeld dat er enig gif in dat bamboe had gezeten, en dat begon nu al aardig zijn werk te doen. Kreunend van de pijn en een grote vleeswond op zijn schouder dichtdrukkend, schuifelde Savador naar een zwerfkei onder een eik. Daar liet hij zich in een trage, voorzichtige handeling op neer zijgen. Hij legde zijn hoofd in zijn nek en staarde even vermoeid voor zich uit. Zijn ongewonde hand klauwde zich slapjes om de naad van zijn gescheurde mouw in een poging om die af te rukken en zijn hevigst bloedende wonden te kunnen verbinden, maar er kwam niet veel van terecht. Pas nu kwam alles weer geheel tot hem terug, tot in het precieze detail; Sigma, zijn verraad, het gevecht, de val van het klif. En Neara - wat bij Medusa deed ze hier? Hij was ervan overtuigd dat het haar stem was geweest. Hij herkende het uit duizenden zoals hij alleen haar uit duizenden kon herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimema apr 02 2012, 17:53

ஓ Haar witte gestalte leek als een spook van een ver verleden voort te bewegen. Haar bewegingen soepel maar sneller dan het oog kon volgen. Ze wist dat dit wezen slimmer was dan de gemiddelde magiër, en dat haar rake klappen op de een of andere manier niet zo hard zouden aankomen als ze waren bedoeld. Maar ze had de tijd, ze had de kracht en het uithoudingsvermogen. Genoeg om hem uren bezig te houden, als ze het wilde. Nadat Sigma de grond in was geslagen was haar gestalte weer verdwenen, verscheen deze als een standbeeld met een golvend gewaad op de open plek. Haar zilveren ogen gericht in de verte, volgde, hoorde, voelde elke beweging en elk woord van Sigma dat hij produceerde. De hitte om hem heen nam toe, en zelfs haar ogen konden de opkomende oranje gloed niet missen. Langzaam, vloeiend kwam haar hand weer omhoog. Strekte haar vingers en bracht haar handpalm naar voren terwijl de vuurzee naar haar toe schoot. Heel even kwamen haar volle lippen van elkaar, niet meer dan enkele millimeters. Een moment later spleet de vuurzee nog voordat hij bij haar was. Schoot langs haar heen, deed haar sneeuwwitte haren naar achter blazen en roodoranje kleuren. In de hitte tilde Neara enkel haar kin voorzichtig een stukje omhoog, verder bleef haar lichaam onbewegelijk. ‘Als je zo door gaat wordt dit spelletje nog saai. Kom op, doe een beetje je best, voor mij?’ haar zoete stem klonk akelig vlijend met de duistere ondertoon. Haar stem weergalmde tussen de bomen door als een zuiver lied, deed de bladeren ritselen en het gras buigen. ‘guerreiros, levanta-te e serve-me,’ op het moment dat haar lippen de spreuk vormde verdwenen haar zilveren irissen, werden deze het wit dat ook haar pupil leek te verzwelgen. Rond Sigma kleurde de draaiende lucht wit, waaruit de witte, ouderwetse krijgers stapte. Hun lichaam gemaakt uit de witte mist, hun wapens en zwaarden zo scherp dat het stenen kon splijten. ‘Misschien helpt dit je wat om eindelijk serieus te worden,’ haar mondhoek krulde lichtjes om, terwijl ze met haar weer normaal gekleurde ogen over haar persoonlijke krijgers gleden. Hun lichamen waren onvijlbaar, hun zwaarden konden kapot maar zouden het zelfde moment weer door de zelfde mist vervangen worden. Haar eigen creatie uit het Rijk der Winden. Gebonden aan haar eigen energie. Een laag, brommend geluid kwam uit de kelen van de krijgers, hun helmen lieten hun lege oogkassen amper zien. Zodra de wind opstak, Neara’s lokken en jurk deden opspelen, schoten de krijgers op de zelfde seconde naar Sigma toe. ஓ
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedo apr 05 2012, 15:30

Sigma zijn houding was alert en hij probeerde de bewegingen van Neara nauwkeurig te volgen. Het was alleen lastig. Ze was snel, listig en nog eens sterk ook. De magie die ze uitstraalde was zo overwelmend dat hij het nog voelde. Hij kreeg de klappen te verduren en wist de laatste en hardste nog net te reduceren naar een krachtige vuistslag tegen zijn rug. Met wat moeite kwam hij overeind en schoot een vlam richting Neara. Hij zag dat deze door midden splijten en zuchtte. Tuurlijk wist ze daar doorheen te komen. Sigma keek naar de krijgers die uit de witte lucht stapte. De witte mist deed hem even zwijgen. Hij grijnsde. Hij sloeg tegen een van de krijgers die uit elkaar spatte. Hij draaide zich om en wilde de volgende aanvallen toen naast hem er weer een nieuwe zich herstelde. Hij zweeg kort en bedacht zich een mogelijke uitweg hier uit. Hij maakte een paar zegels. Om hem heen schoten verschillende bladeren uit hem die alle krijgers zou raken. Maar opnieuw herstelde ze zich. Sigma ging gewoon verder met het bevechten van de krijgers. Hij kreeg al zweetdruppels en begon langzamer te reageren. Tot een van de krijgers met een speer door zijn buik stak. Sigma leek verontwaardigd maar klapte toen uit elkaar in een zwarte mistwolk. "Aria mortius..." sprak achter Neara een stem met een vervaarlijk lage toon. Om Neara vormde zich tientallen verschillende zwarte magische cirkels. Sigma grijnsde. Uit iedere cirkel schoot een krachtige straal duistere magie die bij elkaars inpact een explosie achterlieten. Sigma keek op een afstand naar de zwarte vlammen die wegschoten. In de explosie moest Neara zijn. Het werd tijd om serieus te worden. Aangezien hij Neara zeer had onderschat. Hij keek gespannen naar de rookwalm die over was gebleven. Hij keek naar waar Neara voor het laatst was. Hij had een kloon gebruikt om haar, in de tijd dat hij de spreuk achter haar gebruikte, bezig te houden en het was gelukt. Nu nog de vraag of ze daadwerkelijk deze spreuk van dit kaliber nog kon overleven. "Oi Neara, is dit spelletje leuker?" vroeg zijn stem laag en met een lichte spot. Hij zou van zelf wel reactie krijgen, of als hij geluk had niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedo apr 19 2012, 16:10

ஓ Haar beste wapen was haar snelheid. Dat was het altijd al geweest, naast het geen dat haar slechtste wapen het feit was dat als ze de controle op zichzelf verloor – en zeker in dit soort dingen – de ergste dingen konden gebeuren. Haar aandacht was op Sigma gericht, die omsingelt stond door haar luchtkrijgers. Haar geest was op zoek naar Savador, voelde zijn hartslag en hoorde zijn ademhaling. Zolang dat er was, was hij nog te redden en was het goed. Ze wist niet in wat voor status hij was, maar ze kon haar aandacht niet op hem gericht houden. Hoewel de klappen die ze nu had aangericht simpel hadden geleken voor haar, wist ze dat Sigma niet zomaar een persoon was. Samen met de kracht van Norwood was hij een opvolger in opleiding, en daarbij gekozen door Savador als zijn ‘slaaf’. En hem kende ze goed genoeg om te weten dat hij niet zomaar een willekeurig persoon zou kiezen om om te toveren tot puppet. Met een ruk bewoog haar bewustzijn terug naar haar eigen lichaam, hoorde de lage stem achter haar waarbij haar pupillen zich automatisch even verwijdde. In een fractie ontstonden de donkere cirkels om haar heen, waarna haar helder witte gestalte verdween in de donkere explosies van Sigma’s aanval.
Het dreunde door haar lichaam heen, en ze wist aan de pijn in haar spieren dat ze niet ongedeerd was gebleven. De kleine sneden in haar huid vulde zich maar haar eigen bloed, en langzaam opende ze haar ogen weer waardoor de verwilderde, sneeuwwitte lokken voor haar ogen weer zichtbaar werden en haar blik belemmerde. De rook trok weg totdat haar ineengedoken lichaam zichtbaar werd onder het vederdek van haar enorme vleugels. Deze glimde en zoemde verdacht, waaruit bleek dat ze beschermt werden met verschillende spreuken en technieken. Een reflex, zo in haar doen geprint voor momenten als dit. Dat ze verrast werd, van haar stuk werd gebracht en haar grootste minnaar haar beschermde; de lucht zelf. Zodra de rook weg getrokken was, zakte het zacht, haast fluisterende gezoem rond haar vleugels en kregen deze hun stralende witte kleur terug. Neara’s slanke benen strekte zich langzaam, waarna haar vleugels zich als beschermend schild ophieven en zich opzij uitstrekte. Het waren enkel haar vleugels die nog parelwit waren, niet beschadigt door de spreuk. Haar sneeuwwitte lokken dreven in een slowmotion golf langs haar besmeurde gezicht, waaronder haar witte gewaad aan flarden hing aan haar lichaam. Haar enorme, onmenselijk grote vleugels verwijdde zich terwijl Neara zich op haar benen hees. Hij had kracht, controle. Dat was zeker. Haar zwaktepunt lag een stuk verderop, te bloeden en gewond te wezen. Haar slanke benen zaten onder de krassen, evenals haar armen en het deel van haar buik waar de stof van haar gewaad weg geslagen was. ‘Vele malen leuker,’ de grijns die rond haar lippen krulde terwijl ze sprak weerspiegelde de duistere gedrevenheid in haar grijze ogen. ‘Laten we verder spelen,’ haar stem nog steeds fluweel zacht, zuiver en strelend in zijn gehoor. Griezelachtig als je het in combinatie nam met de uitdrukking op haar gezicht. Haar vleugels klapte zich uit, als twee elegante wapens. Met een enkele slag naar beneden schoot Neara’s slanke gestalte de lucht in. ‘Ren muisje van me. Ren,’ haar zangerige stem trilde tussen de bomen door, leek van alle kanten af te komen. In een oogwenk was de enorme, mystieke boog in haar handen verschenen. ‘Het volgende spel. Ik ben de jager.. En jij het hert,’ vloeiend legde ze de boog in positie, waarna er tussen haar vingers en op de boog de witte pijl verscheen. Trillend van de energie, zijn contouren golvend door de magie waaruit hij was ontstaan. ‘Ren, voordat ik je pak,’ met deze laatste woorden schoot de pijl op zijn doel af, maakte een hoog, onmenselijk gillend geluid voordat het een fractie van een seconde later voor de neus van Sigma stil bleef hangen. ‘De volgende is raak als je niet begint met rennen,’ weg van deze school, weg van de kinderen, van haar dierbaren. Weg van Savador. Een waarschuwing vanaf de grote hoogte, zuivere duisternis in het plezier wat haar dit gaf. Ze was geen onmenselijk persoon, maar raakte haar op de verkeerde plekken en de knoppen zouden omslaan. ஓ
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedi apr 24 2012, 20:52

De stofwolk die op was geklaard onthulde een laken van veren. De vleugels waren onbeschadigd gebleven en Sigma's zijn uitdrukking werd aardig geërgerd. "Dat meen je niet..." mompelde hij. Een van zijn meest krachtigste spreuken had niet geholpen. Hetgeen wat ieder materiaal in stof om kon zetten bleek te falen. Wat werkte dan nog wel. Het enige wat hij nu nog op kon maken was haar frustratie en woede die haar blind maakte en regelmatig haar oplettendheid verloor. Hij had al vaker onopgemerkt achter haar kunnen komen. Haar reactie tijd was zo verdomd snel en dat maakte het hem alleen maar moeilijker. Wat deed hij fout, dat was het! Hij had tot nu toe steeds gepraat. Ditmaal was het anders, ditmaal zou hij het snel en kort maken. Hij slikte echter toen een boog tevoorschijn kwam. Hij stond lager en keek naar boven doordat Neara vaart maakte. Hij zag de pijl op hem af komen en gaf geen kick. Hij stopte vlak voor zijn neus. "Gevaarlijk speelgoed heb je daar..." sprak hij. "Hou er wel rekening mee dat je met de opvolger van je collega bezig bent. Ik mag dan wel een slaaf zijn van Savador ik ben en blijf het lichaam van Norwood..." sprak hij haar even wat kennis bij. "Alles wat je mij aan schade geeft breng je toe aan Norwood. Doorboor mijn hart en je hebt een mensenleven op je naam staan. Niet alleen dat, je collega zal er niet zo blij mee zijn..." sprak hij enkel. Hij keek haar aan toen ze sprak dat de volgende raak zal zijn. "Ja ja, ik ga al..." sprak hij gehoorzaam. Hij draaide zich om rende op een simpel tempo, voldoende om de inkomende pijlen te ontwijken. Hij grijnsde. Rende een rondje en maakte een zegel. Op mijlen verre afstand vormde zich in de lucht een zwarte massa. Deze massa werd Sigma en maakte een hoop zegels in no-time achter elkaar. Snel, krachtig en stil... schoot het door zijn kop. Een vuurachtige boog maakte zich vorm in zijn hand. Het had vele tandwielen die geruisloos bewogen en geen enkele luchtstroming afstootte. Allemaal zodat Neara het niet zou merken. In zijn ogen zat de kilheid die hij altijd al had. Hij trok de pees aan en liet los. Een pijl schoot in snelle handeling op haar af. Na een rondje gerend te hebben sprong hij omhoog en vloog met een paar insectachtige vleugels op haar af. "Er komt een tijd dat de jager de gejaagde wordt" sprak hij de woorden nog maar net uit of de pijl was op een enkele centimeter van Neara's rug, klaar om hem te doorboren. De kans dat ze hier een defensie op wist was klein, achtte Sigma. Maar hij had geleerd dat hij haar niet moest onderschatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimewo apr 25 2012, 12:25


×
Neara's zang

ஓ De zuivere vechtlust in haar verharde irissen leek voor even minder te zijn toen haar pupillen zich verwijdde bij de woorden van Sigma. Dus zo had Savador hem werkelijk gecreëerd. Puur uit het lichaam van Norwood, wat onderdrukt en vervormd was tot zijn eigen marionet. Haar wenkbrauwen trokken lichtjes naar elkaar toe, en ondanks alles nam ze haar boog op en volgde Sigma tussen de bomen door. Op gevoel, zonder zicht. Voelde hoe de wind vervormde rond zijn lichaam, hoe de lucht weg gedrukt werd door zijn verplaatsing. Hij rende rondjes, en zijn snelle handen waren te vluchtig om herkend te worden wat hij precies deed. In tussen maalde haar gedachtes voor een oplossing. Vervorming van DNA en het wezen dat al in zo’n verre fase was, was onmogelijk om binnen vijf minuten ongedaan te maken. Mocht het erg tegen zitten, kon het dagen gaan duren. Haar kaken klemde zich op elkaar, vervloekte Savador van binnen voor zijn karaktertrekken en om wat hij gedaan had. Ze wist hoe hij omhoog schoot met zijn eigen vleugels, voelde uit puur natuur de afkeer voor de dingen op zijn rug. Een schande, een schending van de zuivere kunst en eeuwen oude gave die doorgegeven werd in de Puffoonse lijn. Vleugels waren enkel de dingen die zij en haar volk droeg, dit waren slappe aftreksels die niet eens vleugels genoemd mochten worden. Haar ogen vernauwde toen hij voor haar hing, haar boog opgeheven en de pees gespannen, hoewel ze van zichzelf wist dat ze niet zou schieten. Hoe kon ze. Zijn woorden waren waar, precies het gene wat haar zwakte was. Ze kon hem niet dodelijk verwonden of er nu simpel weg met één slag een einde aan maken, ze zou Norwood in zijn dood mee nemen. En dat verdiende de man niet. Een volgend moment sidderde haar vleugels als waarschuwing, strekte zich uit maar konden niet geheel voorkomen dat de punt van de pijl haar vlees bereikte. Haar pupillen verwijdde bij de pijnscheut, en ondanks dat het schild om haar vleugels de pijl gedeeltelijk had tegengehouden voelde ze nu de warme straaltjes bloed uit haar rug lopen. De gehele tijd was haar aandacht niet van Sigma afgehaald, haar ogen strak in die van hem. Zijn verdorde kijkers, verduisterd door zijn eigen ziel. ‘Kom op zeg. Verzin je eigen trucjes,’ siste ze hem tussen haar tanden door toe, voelde hoe het straaltje bloed haar hielen bereikte en haar wittige huid besmeurt had. Wist hoe de druppels nu vanaf deze grote hoogte beneden op de rosten zou vallen. ‘Tijd om Norwood zijn lichaam terug te geven, vind je niet? Daarbij, een marionet is nooit bedoeld om voort te leven,’ de pijn negerend daalde de luchtdruk om hen heen, om een moment daarna Sigma met een daverende snelheid vanuit het niets richting de aarde te drukken. Alsof het gehele kasteel op Sigma drukte, duwde ze hem tegen de grond aan, zorgde dat hij geen vinger kon bewegen en zelf ademhalen een gevecht werd. Boven hem zakte ze langzaam mee naar beneden, zonder haar uitgestrekte vleugels te bewegen. Haar heldere stem vulde de omgeving, een zang die haar gehele gestalte langzaam deed oplichten en de omgeving deed sidderen. Langzaam lichtte haar lichte huid wit op, verdwenen haar irissen en pupillen om het wit van de rest van het oog de plek te geven. Vanuit de opeengepakte wolken doken witte stralen van stof naar beneden, op de plek waar Sigma tegen de grond was gedrukt. Neara’s gezang nam toe, vulde de lucht met de klanken. Haar sneeuwwitte haren golfde omhoog langs haar hoofd, golfde als een waaier alsof ze onder water naar beneden zakte. Langzaam richtte haar kin zich omhoog, haar armen verwijd en haar witte ogen naar de hemel gericht. Uit de witte stralen ontstonden de vogels van het Rijk der Winden, de vogels waar ook Azule een van was. Hun lange, glimmende staarten en hun lange nek hadden weg van een sprookjesvorm van een reiger. Met de hoge klanken van het lied weergalmde hun kreten mee, vlogen ze cirkelend boven Sigma’s plat gedrukte lichaam alsof het een sereen moment van magie was. Hun lange vleugels klapwiekte langzaam in hun bochten, waarbij hun diepzwarte ogen in die van Sigma gericht bleven. Langzaam gleed zijn lichaam omhoog, werd gevangen door hun gecirkel en kreeg geen mogelijkheid van bewegen. De witte bol van magie werd langzaam voor het menselijke oog zichtbaar, tilde Sigma de lucht in en liet hem daar hangen als pop zonder draadjes. Gevangen door de stilstaande lucht en magie, niet eens de mogelijkheid om te ademen. Gaf hem de zuurstof die hij nodig had, maar niet de mogelijkheid om zijn longen te vullen met de zoete lucht. Voor hem hing het wit oplichtende gestalte van Neara, die haar witte ogen langzaam op Sigma richtte, hun beide nu omcirkeld door de vliegende vogels. Haar lippen bewogen langzaam mee met de woorden van het lied, haar gezichtsuitdrukking kalm als het lied, haar handen wat meer naar voren gebracht alsof ze Sigma verwelkomde in haar armen. Aan de andere kant van de bol verzamelde de drie vogels zich, hingen op de zelfde hoogte als Sigma en Neara terwijl Neara’s gezang aan bleef houden. Zuiver en kalmerend, alsof ze haar kind toezong voor het slapengaan. Deze klanken, de woorden en van wie ze afkwamen gaven het enkel een hele andere bedoeling. Een van de vogels sloeg nog een enkele keer met zijn vleugels, kwam naar voren waarbij het puntje van zijn snavel de bol rond Sigma aanraakte. Meteen lichte deze op, van binnen en van buiten, waarbij de vogel erdoor leek te worden verzwolgen. Een witte zon waarin Sigma’s lichaam verborgen zat, zijn magie ontnomen, zijn beweging ontnomen en nu ook van zijn bewustzijn ontnomen. Opgeslokt door het witte licht en de vogel die hem overnam. De laatste klanken van Neara’s zang verstomde, waarbij de overige vogels weer begonnen met cirkelen rond de nu gedimde bol waarin Sigma’s slappe lichaam weer zichtbaar was. Neara’s vleugels klapte in, en haar eigen gestalte zakte naar de grond toe. De lange weg waarin het licht van haar lichaam dimde en geheel verdwenen was toen haar tenen de grond raakte. Daar zakte ze langzaam door tot op haar knieën, alsof ze zich nu pas weer bewust was van de pijl in haar rug die haar ruggengraat gemist had. Hoog boven haar cirkelde de enorme vogels rond de doorzichtige bol met Sigma’s slappe lichaam, waarin van binnen de strijd werd gestreden voor het bewustzijn, met de vogel aan Norwoods kant. Dit was misschien niet het enige wat gedaan moest worden, maar het was een begin. Langzaam reikte haar slanke vingers naar haar rug, maar kon de bocht niet vinden om haar rug recht te houden en de pijl te pakken te krijgen. Tussen haar tanden door siste ze in haar moedertaal, vervloekte zichzelf voor haar onoplettendheid. Hoewel ze wist dat Sigma nu geen kant uit kon, iets wat hij eigenlijk nooit had gekund ondanks het feit dat hij het lichaam had van een opvolger. Zelfs Norwood was nog lang niet klaar met zijn training, en met haar langere levensjaren, meer kennis in magie en haar eigen en Airmids spreuken die nu op scholen werden geleerd aan de opkomende magiërs was ze vele stappen op hem voor. Haar tanden klemde zich op elkaar bij de kleinste beweging van haar rug, probeerde nog steeds uiterst voorzichtig met haar vingertoppen de pijl te bereiken. ‘Kom op klein rot ding,’ siste ze woedend, gromde haast zachtjes toen de volgende pijnscheut weer door haar lichaam dreef. ஓ
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimewo apr 25 2012, 15:13

Sigma zijn emotie begon met de minuut steeds geërgerder te worden. Want opnieuw bleek zijn magie niet geholpen te hebben. Opnieuw bleek het weer een mislukte poging om Neara ten einde te brengen. Nee, het lukte weer eens niet. Ze wist een wond niet te voorkomen maar ze wist de fatale plek af te buigen. Hij vloekte in oud-shadraanse woorden en keek haar venijning aan. "Je bent sterk..." gaf hij toe. "Oh, maar we leren van andere...ik jat wat trucjes om het te verbeteren naar mijn hand..." sprak hij grijnzend. Haar woorden deden hem niets. "Geef het op, ik heb nog geen schrammetje en jij hebt een pijl in je..." sprak hij. "Ik ga dit winnen als je zo door..." hij hapte ineens naar adem. Merkte de dalende luchtdruk in zijn omgeving. Hij keek met een strakke blik naar Neara en wilde hier iets tegen doen maar werd al tegen de grond geduwd. Hij wilde overeind komen maar alsof een hoop massa hem naar beneden duwde kon hij geen vinger optillen. Hij hapte naar adem en keek met een ziedende blik naar Neara die langzaam naar beneden daalde. "Dat....je...nog....deze....kracht hebt..." sprak hij hijgend en met pauzes. Hij beet zijn kaken op elkaar en zag haar dichterbij komen. Haar zang deed hem geen kick geven maar diep van binnen wel.
Ineen kamer waar geen licht binnen kwam. Een donkere zwarte kubus zat een persoon. Eentje met rode haren en een stoppelbaard. Het was nu al een paar maanden dat hij in deze ruimte opgesloten zat en geen klap kon uitvoeren. Het moment dat Sigma tegen de grond werd gedrukt en Neara's zang begon scheurde het plafond. Een verblindend licht schoot de kamer in. Haar zang klonk door tot in de diepste van het persoon. Het waren mooie klanken, rustgevend en toch zo energiek. Het was iets wat de persoon moed inblaasde. Ondertussen scheurde de zwarte wanden langzaam verder.
Sigma kon niets doen, werd opgetild als een pop en kon zich niet verzetten. De bol deed hem zijn blik verstrakken. Hij kon niet meer ademen en toch hield ze hem in leven door het minimale wat een mens nodig had te geven. En toch diende hij te happen naar adem. Hopend dat het tekort dat hij had nog aan te vullen. Een effectieve marteling zou het kunnen zijn voor mensen om zich te laten praten. Maar Sigma hield zich sterk en probeerde zich nog steeds hevig te verzetten. Maar het mocht niet baten. Neara kwam dichterbij en wilde hem omhelzen. Hij beet zijn kaken op elkaar en keek haar aan met een giftige blik. Hij keek naar de reigerachtige wezens. Hij zweeg en keek toen naar Neara. Hij kon niets alleen maar toekijken hoe een van de vogels zich versmolt met de cirkel. Sigma voelde zijn bewustzijn, zijn magie krimpen tot een onmenselijk klein iets en werd meegetrokken alsof hij in een waterval zat.
Ondertussen was de kamer waar Norwood in opgesloten zat volledig aan het doorscheuren. Sommige brokstukken vielen naar beneden wat Norwood de kans gaf om zich een weg omhoog te bannen. Eenmaal boven kwam hij op een woesternij van zand, rots en dode bomen. De lucht was kraakhelder en was vol blauw. Geen wolkje te zien. De man hield zijn handen voor zijn ogen om zijn zicht te laten wennen aan het licht. Ondertussen viel er een gedaante met een grote klap op de grond. Langzaam kwam het overeind. Sigma keek naar Norwood. Hij had al veel geleden met het gevecht met Neara en voelde zijn limiet naderen. Een van de reigers schoot door de lucht om Sigma nog een klap te geven met een van zijn krachtige vleugels. Norwood hoorde het gezang verstommen en keek toen strak naar Sigma. Rende er op af om het gevecht aan te gaan. Samen met de hulp van Neara's vogel rondde hij het gevecht af met een aantal krachtige klappen. Magie? Dat was hier niet te vinden noch te gebruiken. Neara had waarschijnlijk bewust een slot op het magie in het lichaam gezet. Norwood voelde haar vertrouwen dat hij het vuist-op-vuist gevecht tot een goed einde zou brengen. Schonk hem kracht en moed om dit daadwerkelijk goed te laten eindigen. Na een stevige worstelwedstrijd lag Sigma bewusteloos op de grond, zijn lichaam in deze wereld die zijn wilskracht moest voorstellen begon langzaam te roken om langzaam te vergaan tot as. Norwood hijgde na, zijn wilskracht had veel geschaad de afgelopen tijd en het zou wel even duren voor hij hier weer bovenop zou komen. Maar het gevecht van binnen was gewonnen. Hij glimlachte en voelde de zonnenstralen hevig schijnen. Zakte op zijn knieën en viel bewusteloos neer. Het innerlijke gevecht met Sigma was over. Nu moest zijn DNA nog op de juiste volgorde gezet worden.
Het lichaam van Sigma dat nog steeds als een pop hing kreeg langzaam wat rodere gloed bij zijn haar. Langzaam trok een deel van de schubben zich terug om de lijkbleke huid van hem achter te laten. Het teken dat Norwood het innerlijk gevecht ten einde had gebracht. Het enige wat nu nog restte was de ziekenzaal. Zijn houding bleef in dezelfde houding, bewusteloos maar levend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimevr apr 27 2012, 17:03

The Second Column [Verhaallijn]  29fatex


Zijn slangachtige ogen bleven gevestigd op de fonkelende sterren aan de nachtelijke hemel, zich eigenlijk nog maar half bewust van de gehavende staat waarin hij verkeerde. Alles leek donkerder en serener om hem heen alsof de klok bevroren was en de tijd stil leek te staan. Het was enkel een deel van zijn verbeelding, dat wist hij. Het was hoe dan ook een buitengewoon geluk dat hij nog in leven was, dat hij het belastende incident van zojuist kon overdenken en zich nog dingen kon inbeelden. Hij durfde niet in te schatten hoe serieus zijn wonden precies waren, en hoe levensbedreigend het gif van Sigma was dat zich nu ongetwijfeld in een rap tempo door zijn lichaam verspreidde. Savador onderdrukte een zachte kreun en liet zijn hoofd en lichaam langzaam verder in een half liggende houding neerzakken op de kei. Met kloppend hart hoorde hij de vage geluiden uit de verte aan, als galmende echo's in de nacht waarbij hij zijn vinger er niet precies op kon leggen wat het nu precies was. Hij had Neara's melodieuze stem gehoord, en vervolgens een aantal kreten en geluiden alsof het gevecht tussen hem en Sigma enkel door iemand anders overgenomen werd en was voortgezet. Vervolgens een magisch gezang dat zijn binnenste beroerde en tot rust bracht - dat kon enkel zij zijn. Krampachtig bracht hij een hand naar de plek van zijn hart, waar de steken in zijn borst het hevigst waren. Meer om een half schietgebedje te doen dan echt om zijn eigen pijn, want bij Medusa; laat haar niets overkomen. Hij verafschuwde haar, minachtte haar, haatte haar. Nog steeds. Om alles wat ze hem ooit aan had gedaan, om haar egoïstische instelling door haarzelf zomaar een plek in zijn gezin te gunnen, en bovendien om haar onuitputtelijke elegantie in vrijwel álles. Wanneer ze serieus was, geïrriteerd, teleurgesteld. Het kalme maskertje bleef eigenlijk altijd wel aanwezig, als een permanent iets. En dat was waar hij zich altijd dood aan kon ergeren. Maar anderzijds was er ook een soort onverklaarbare aantrekkingskracht tussen hen, als twee magneten die elkaar zowel aantrokken als afstoten. Wellicht vormde juist datgene de precieze reden waarom hij enigzins bezorgd om haar was en wat hem de aandrang gaf om op de een of andere manier dat klif weer op te komen en zich als een schild van vlees en bloed beschermend voor haar te werpen. Voor nu kon hij tot zijn grootste ergernis echter alleen maar liggen, wachten en vurig hopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimedi mei 08 2012, 19:09


Met sissende geluiden, die deels tussen haar tanden uit kwamen van de pijn, verpulverde de pijl in haar rug met wat lichte magie. Ze had er niet bij gekund, en het ding belemmerde haar in haar bewegingen. Op die manier had ze waarschijnlijk niet eens het kasteel kunnen halen, nu had ze tenminste iets meer vrijheid nu haar spieren weer vrij waren van de vastpinnende pijl. Terwijl ze het bloed langs haar lichte huid voelde lopen ondanks de lichte, helende spreuk, rechte ze haar benen en tilde ze haar kin op. De zangerige tonen van de enorme, hemelse vogels boven haar klinken meer ontspannen dan voorheen. ’ Leve-o para a enfermería,’ sprak ze glimlachend tegen de dieren, terwijl ze de veranderingen aan Norwoods uiterlijke trekken langzaam zag beginnen. De strijd die hij zelf moest voeren had hij blijkbaar gewonnen, en als alles voor de rest voorspoedig verliep mochten ze zeggen dat dit hoofdstuk afgesloten was en achter zich kon worden gelaten. Hoewel ze er persoonlijk voor zou zorgen dat Savador eens flink aan de tand zouden worden gevoelt over dit hele gebeuren. Haar blik schoot door, draaide haar lichaam met zich mee om en keek naar de punt van de grond waar deze eindigde en de afgrond begon. ‘Savador,’ hij was hier nog. Hij lag daar, terwijl zij ervoor zorgde dat de kinderen en het hele gebied van de school ongedeerd zou blijven. Hem bewust maken van zijn fouten zal later moeten gebeuren, de eerste prioriteit was om te kijken of hij überhaupt nog in staat was om die bewustmaking ooit nog eens te kunnen ontvangen. Haar vleugels spreidde zich met een lichte klap, waarna haar lichaam vooruit schoot ondanks de pijn en ze als een snelle schaduw plots boven de afgrond stil bleef hangen vanuit haar snelle vaart. Daar, een stukje beneden zag ze zijn in donkere kleding gehulde lichaam. Dwarrelend, iets stijfjes voor haar doen, landde haar blote voeten geluidloos op de grond naast hem en klapte haar vleugels zich in. Haar kaken klemde op elkaar toen de steek in haar rug haar herinnerde aan de wond terwijl ze voorzichtig door haar knieën zakte in een hurkende houding en haar eigen hand op die van Savador legde die hij op zijn eigen hart had gelegd. Haar zilveren ogen keken op zijn gezicht neer, had genoeg van zijn lichaam gezien dat ze wist dat bewegen nu een moeilijke taak zou worden. Langzaam gleden haar ogen van zijn gezicht weg, over zijn borstkast en hun handen tot aan zijn tenen. Langzaam, rustig alsof ze in detail in zich op wilde nemen waar zijn lichaam overal kapot was gegaan. ‘Ik ben geen doktor. Dit is het enige wat ik kan doen, zonder het risico dat ik dingen enkel erger zal maken,’ sprak haar stem weer zuiver zacht, zachter dan normaal waarbij haar ogen voor even terug schoten naar die van hem. Daarna wende ze haar gezicht weg, draaide op haar voorvoeten waarna ze op haar knieën naast hem zakte. Een zacht geneurie steeg op vanuit haar keel, waarbij haar handen net erboven over zijn lichaam gleden. Op de plekken waar zijn huid gescheurd was en het bloed de vrijheid uit zijn aderen nam, trilde de lucht. Sidderde onder de magie, alsof het genoot van de aanraking, genoot van de taak die het moest uitvoeren. Bracht een warmte naar de wonden, waarbij langzamerhand de bloedingen stelpte en de wonden geen rode watervallen meer leken. Haar handen kwamen bij zijn gezicht aan, waarna ze dezen er zachtjes tegenaan legde op de hoogte van zijn slapen. ‘Dit kan misschien gek voelen, maar ontspan. Het zal de pijn weg nemen,’ voegde ze de woorden bij haar nog niet gedane daden, waarna haar lippen langzaam begonnen te bewegen in het lied dat niet te horen was. Speelde ze met zijn geest, zijn zicht en zijn evenwichtsorgaan. Hypnotiseerde hem voor gedeeltes zodat de pijn zou afnemen, zodat enkel een blik op zijn lichaam eraan zou herinneren dat hij gewond was. Haar lippen kwamen weer stil te liggen, en de concentratie verdween uit haar ogen. Toch bleven haar handen rond zijn gezicht liggen, keek ze op hem neer met een nieuwe droevenis. ’Vrouwe,’ Josephs stem weerklonk plots, deden Neara’s ogen pas na enkele secondes zonder iets te zeggen opkijken naar de oudere butler. De diepliggende, donkere ogen van de man keken bezorgt op haar neer. ‘Bel Puffoon. Laat ze de experts hierheen komen voor Norwood. Regel Vorman, voor hen beiden,’ Joseph boog lichtjes op Neara’s zachte maar strenge verzoeken. Ze wist dat hij haar eigen wond had opgemerkt, maar haar houding en verzoeken maakte duidelijk dat er andere prioriteiten waren. ‘Oh, en kun je de logeerkamer klaar maken,’ na haar woorden, en een tweede lichte hoofdknik van Joseph verdween de man in een zachte plof. Haar blik vestigde zich weer in die van Savador. ‘Klaar om te reizen?’ ze had haar handen terug genomen zodra ze Joseph had beantwoord, had ze op haar eigen bovenbenen gelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimewo mei 09 2012, 19:54

The Second Column [Verhaallijn]  29fatex


In een wenteling van draaierigheid en een licht gevoel in zijn hoofd, wist hij dat hij zo weer tegen de vlakte zou storten als hij nu opstond. Maar hij moest in beweging blijven, het bloed laten doorstromen - wilde hij niet onderkoeld raken of helemaal wegzakken in een staat van buiten bewust zijn. Hij voelde iets groots en machtigs naderen als een soort siddering langs zijn ruggengraat, maar reageerde er nauwelijks op. Toen iets warms dat voorzichtig op zijn hand werd gelegd. Niet specifiek warm van zichzelf, maar het schonk hem een warm en geruststellend gevoel van binnen, joeg de kou weg dat zich in zijn stijve en pijnlijke gewrichten genesteld had. Langzaam draaide hij zijn hoofd en opende hij vermoeid zijn ogen. In stilte staarde hij naar Neara's volmaakte gezicht op, naar de zuivere witte lokken en de heldere zilverkleurige ogen. Haar gelaat zo schoon vergeleken met het zijne, dat vol met schrammen en zwarte vegen zat. Met alle kracht en moeite forceerde hij zijn arm omhoog in de intentie om zacht met een hand langs dat propere gezicht te strijken. Dankbaar dat ze was gekomen, en verlicht om haar in levende lijve terug te mogen zien. Het lukte hem maar een paar centimeter voor zijn hand weer neerplofte op zijn borst. 'Ik ben geen doktor. Dit is het enige wat ik kan doen, zonder het risico dat ik dingen enkel erger zal maken,' even sloot hij zijn ogen bij het horen van haar melodieuze stem, zo kalm en sereen. Hij slaakte een zachte, vrijwel stille zucht in de hoop de pijn en het beklemmende gevoel in zijn hele lichaam iets te doen laten minderen terwijl hij zijn hoofd weer terugdraaide. Roerloos staarden zijn slangachtige ogen over zijn borst, toekijkend hoe Neara haar ranke handen onder een gracieus geneurie zijn lichaam afging. Haar kracht gaf hem de warmte, de geruststelling en de wegneming van zijn pijn waar hij zo naar snakte. Zijn hevig bloedende wonden werden gestelpt door een onzichtbare druk. Hij genoot ervan, voelde zijn eigen lijf weer terug op krachten komen, kreeg weer de mogelijkheid zijn ledematen te bewegen. Traag gleden haar handen terug omhoog, richting zijn gezicht, zacht rustend op zijn slapen. Op dat moment sloten zijn ogen zich weer, haar zachte aanrakingen in zich opnemend. 'Dit kan misschien gek voelen, maar ontspan. Het zal de pijn weg nemen,' sprak ze hem zacht toe, waarna ze een geluidloos gezang uit haar keel liet komen dat ongetwijfeld enkel hoorbaar zou zijn voor degenen die er bestemd voor waren het te horen. Er werd even met zijn bewustzijn gespeeld, zijn geest werd geteisterd en zijn evenwichtsorgaan getest, maar al om al voelde het alsof hij even ondersteboven hing. Hij hield zijn ogen daarbij nog liever even gesloten, geheel afgaand op het vertrouwen in haar. Zelfs toen het al gedaan was en haar droevige ogen op haar neerkeken, hield hij zijn zicht afgezonderd. Tot de kracht en de energie in zijn geheel weer terugsijpelde in zijn spieren en hij alles moeiteloos kon bewegen. Nog wel stroef en slapjes, maar zonder pijn. Een illusie of iets dat daar in de buurt kwam, want in werkelijkheid was hij nog altijd onstabiel. Uiteindelijk opende Savador zijn ogen weer, werkte zich zonder Neara's hulp overeind in een recht zittende positie en wreef met een hand over de pols waarvan hij dacht dat die gebroken zou zijn. Joseph was hier, spontaan uit het niets. Terwijl de oude butler de orders van zijn meesteres aanhoorde, was hij nog steeds bezig volledig terug bij bewustzijn te komen en vrijwel ieder deel van zijn ledematen te bewegen om na te gaan of er echt geen plekje meer was waarvan hij zou vergaan van de pijn. 'Klaar om te reizen?' Het had hem even wat tijd gekost om alles tot zich door te laten dringen, maar hij merkte Neara's stem en Joseph vertrek direct op. Zwijgend keek hij haar aan, hun gezichten bevonden zich nu hij rechtop zat iets dichterbij dan nodig was. Voorzichtig gleed zijn hand via haar arm naar beneden om bij haar middel stil te liggen. Op het eerste gezicht uit een gebaar van dankbaarheid, vreugde dat ze nog leefde. Maar toen trok hij met een vinger de stof van haar gewaad in zijn gezichtsveld en boog hij zich iets opzij om met een frons de met bloed doordrenkte vlek te aanschouwen. Een gat in haar kleding en een gat in haar rug. Overduidelijk een wond aangebracht door een getroffen pijl, maar die was nergens te bekennen. 'Je bent gewond,' zei hij op een zachte bezorgde toon terwijl hij zich weer terugboog, zich meer zorgen makend om haar dan om zijn eigen levensgevaarlijke verwondingen - door haar toedoen nu gelukkig minder levensgevaarlijk. Hij hoopte vurig dat ze de pijl in een keer uitgetrokken had, en niet had afgebroken zoals dat cruciaal was om te doen. Voorzichtig kwam hij verder overeind, stond even zwakjes op zijn benen om zijn evenwicht te vinden, en richtte zich toen op Neara - om zonder ook maar een woord los te laten een arm onder haar knieholtes te schuiven, haar onder trillende armspieren op te tillen en op zijn rug te plaatsen. Langzaam begon hij te lopen, stapje na stapje voortschuifelend, zijn ademhaling licht verzwaard en iets gebogen door de inspanning en de kracht die hij eigenlijk nog niet eens zou moeten leveren in zijn staat. Hij zou haar naar een open plek brengen waar de opgetrommelde dienaren van Puffoon of wie of wat het ook waren die voor hen zouden komen, hen makkelijker konden treffen. Desnoods zou hij helemaal naar het lanceringsplatform strompelen. Maar hij zou haar niet laten lopen. Wie weet hoe diep die pijl haar had getroffen, misschien wel belangrijke zenuwen in haar ruggenmerg had geraakt. Zo ver moest het niet zijn. Hier, ze waren al twee meter verder. Nog even en ze zouden beide in veiligheid verkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimewo mei 16 2012, 16:25

Barl wat kon ze hem haten, wat haatte ze zijn koppigheid, zijn ego en zijn beslissingen. Maar verwikkeld met dat was het enige wat ze nu wilde dat hij er bovenop kwam. Dat hij weer als normale vader kon opdraven, en dat ze hem en zijn kinderen weer vanaf een afstand in de gaten kon houden. Haar houding veranderde geen centimeter, enkel een paar losse plukken golvend haar dwarrelde op de wind mee. Toch sloeg ze haar ogen neer en haalde ze een keer onhoorbaar dieper adem door haar lippen, toen zijn vingers in de buurt kwamen van haar rug. ‘Het is niets,’ verzekerde ze hem met zachte stem, keek daarna pas weer op en krulde haar mondhoeken dun om in een schuine glimlach. Hoe egoïstisch hij ook kon zijn, er waren momenten dat dat niet opging. ‘Savador,’ haar zachte stem haast geschokt toen hij opeens ging staan. Strekte ook haar eigen benen en held haar handen naar hem toe gestrekt in het geval hij zijn evenwicht verloor. ‘Je mag dan geen pijn voelen, de wonden zitten er nog steeds,’ zacht mopperend als een moeder wie enkel boos was omdat ze het moest zijn, maar het eigenlijk niet was. Haar zilveren ogen konden hem enkel aanstaren toen zijn armen om haar heen gleden en haar van de grond optilde. Overdonderd door zijn actie, iets wat ze niet had zien aankomen aangezien hun relatie nou niet echt vriendelijk was geweest de afgelopen weken, als het geen maanden was geweest. De vastberadenheid in zijn blik deed haar stilvallen. Ze sprak niet, bleek hem echter aankijken terwijl hij voort ploeterde. Hij kon zo niet door, hij zou zijn wonden open trekken en de mogelijke gebroken botten enkel en alleen meer verbrijzelen. Haar hand kwam omhoog, legde deze zachtjes tegen de zijkant van zijn gezicht en duwde deze lichtjes om zodat hij gedwongen was haar aan te kijken. ‘Niet schrikken,’ een volgend moment waren hun contouren verdwenen en ruiste de wind op. Het was een licht gevoel wat je ervan kreeg, vergruizelen. Gevangen in het magische net van de wind, het gebruikend als vervoersmiddel kon je als je goed getraind was duizenden kilometers afleggen in enkele secondes. Zo ook nu. Het gevoel van een zweverig bewustzijn was maar kort, en een moment later verschenen hun lichamen midden in Angani. Neara in zijn armen, haar hand nog op zijn wang en haar kalme, zachte blik op in die van hem gericht. ‘Je kan weer ademen,’ een moment alsof je niets was, enkel een bewustzijn. Verder niets. Dat alles was weer over zodra het zicht weer terug kwam en de meubels en kamers van haar eigen vertrek zichtbaar werden. ‘Je moet gaan liggen,’ haar benen gleden geluid- en gewichtsloos naar de grond, waarna ze voor hem stond en haar handen voor haar in elkaar liet glijden. Op dat zelfde moment werd de deur van Angani geopend en kwamen de vreemde mensen in witte jassen binnen. ’Vrouwe,’ was Josephs zware basstem hoorbaar, waarbij Neara haar hoofd omdraaide naar de mensen die binnen kwamen. Deze knikte ietwat zenuwachtig en eerbiedig naar de godinachtige verschijning. Enkel Josephs ogen waren op de rode verpesting van haar gestalte gericht, liep naar haar toe en bood zijn eigen hand aan haar aan. ‘Hij is onder invloed van een spreuk. Hij zal niets voelen, maar dat betekend niet dat jullie minder voorzichtig kunnen zijn. Help hem, verzorg hem en je hebt je taak vervuld. Versnel de processen desnoods,’ de kalme elegantie die van Neara afkwam had opeens het gezag van een wereldleidster. Geen botheid of harde klanken, maar haast tedere commando’s die zelfs het koppigste kind tot daden zou aanzetten. ‘Savador,’ Neara’s ogen hadden zich in die van hem gevestigd. ‘Laat ze alsjeblieft hun werk doen,’ haar zachte stem en de flinterdunne glimlach braken niet de vage droevigheid in haar ogen. Ze draaide zich om, liep naar haar eigen slaapkamer onder begeleiding van Joseph alsof hij haar naar de balzaal vergezelde.

Speel maar wat met de doktoren enzo, laat ze ook maar weg gaan. Joseph gaat Neara genezen 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimeza mei 19 2012, 02:53

The Second Column [Verhaallijn]  29fatex


Tolerantie was er niet bij toen hij besefte dat Neara de diepe wond in haar rug voor hem mogelijk probeerde te verbergen. 'Het is niets,' wimpelde ze het af alsof het daadwerkelijk niets was, daarbij zuinig glimlachend en hem de intentie gevend dat hij het maar zoetjes moest accepteren. Met een ernstige, bijna geïrriteerde frons richtte Savador zich weer tot haar. Hoe ze het zo achteloos als niets kon bestempelen. Dat ding had er ongetwijfeld diep in gezeten. Waar dacht ze dat ze mee bezig was? Hij negeerde haar zachte, haast geschokte stem op het moment dat hij al zijn kracht en inspanning moest leveren om overeind te komen. Voorzichtig, alles behalve gehaast, met beleid. En het mocht dan nog wel zo wankel zijn, het was gelukt. Ondanks dat zijn knieën stijf aanvoelden en hij het staan ervaarde alsof er een gewicht van twintig kilo aan zijn benen hing. 'Je mag dan geen pijn voelen, de wonden zitten er nog steeds.' Bezorgd als een voogd die ze niet over hem was, dus hoefde hij ook niet naar haar te luisteren, hoe erg ze het gelijk ook mocht hebben. De wonden zaten er nog en pijn voelde hij amper meer, zodat hij zodanig kon handelen waarbij hij zijn eigen status onbewust alleen maar meer kon verslechteren. Maar dat deerde hem nu niet, koppig zoals hij altijd al was geweest. Veiligheid; dat was het enige dat door zijn hoofd schoot. Voor zowel hem als voor Neara, maar hij vond haar terug in bescherming en de warmte brengen op het moment veel belangrijker. Zijn slangachtige ogen staarden strak maar vastberaden voor zich uit, gevestigd op een willekeurig punt in het schimmige woud waarin ze zich bevonden. Zoals hij al wel verwachtte was ze alles behalve zwaar, verbazingwekkend licht zelfs, en vormde ze daarbij nauwelijks een last op zijn rug. Toch ging het lopen zwaar, voelde hij bij iedere stap de plaatsen die gebroken waren in zijn lichaam door wrijvingen tussen zijn gewrichten op te merken die hij niet behoorde op te merken. Alsof hij op zijn voetbeenderen liep en zijn armen de hele tijd uit de kom schoten. Maar hij moest en zou doorzetten. Hij zou haar in veiligheid brengen, weg van de kou van de nacht en weg van Sigma, mocht hij nog in leven zijn. Zijn ademhaling verzwaarde zich, zijn stappen werden steeds stroever en zijn oogleden werden zwaar. Zo vermoeid en uitgeput na alles, en tegelijkertijd beschroomd om het feit dat dit alles zijn schuld was. Afwezig staarde hij met gebogen hoofd naar de grond toen Neara rustig een hand tegen de zijkant van zijn bezweette gezicht plaatste, wat hem een directe aanleiding gaf om uiteindelijk tot stilstand te komen. Afwachtend op iets dat ze zou zeggen; een preek die haar eigen bezorgdheid over hem zou betuigen, over hoe stom en stuntelig hij nu wel niet bezig was - een zachte en begripvolle toelichting dat hij beter even eerst op adem kon komen. Maar niets van datgene volgde. Haar stem sprak, uiteraard, maar hij had niet gerekend op wat volgde. 'Niet schrikken.' Nog geen moment later vervaagde alles om hen heen als een mengelmoes van vage kleuren en contouren die rond hen heen tolden, en stonden ze binnen een paar seconden plotseling in een kamer. Binnen, warm en veilig. Nog wat versuft door de lichthoofdig makende transportatie liet Savador zijn blik even door de ruimte glijden, en kwam tot de conclusie dat ze zich in Angani bevonden. Daar waar hij in het eerdere verleden al eens momenten met een onverwachte wending met Neara had beleefd, en die hij of weer zou willen herbeleven, of permanent uit zijn geheugen wenste buiten te sluiten. 'Je kan weer ademen,' Neara's stem die hem kalm toesprak bracht hem weer tot bezinning, en tegelijkertijd tot de realisatie dat zij er ook nog was. Natuurlijk. Zonder dat hij het wist had hij haar al die tijd al in zijn armen gehad, en keek hij daarom nu ook een beetje glazig op haar neer. 'Je moet gaan liggen.' De bleke huid tussen zijn wenkbrauwen viel weer weg in een diepe frons. 'Ik hoef helemaal niet te gaan liggen,' reageerde hij iets verontwaardigd, nog steeds de wil voorhoudend dat haar gezondheid meer van belang was nu. Zelfs in een moment waarbij ze allebei als gewonden verkeerden ontstond er nog strijd, als de vlam van zowel passie als afkeer. Hij draaide zijn hoofd met een ruk opzij toen de deur plotseling opensloeg en Angani volstroomde met de opgeroepen medici en gevolgd werden door - hoe kan dat ook anders - Joseph. Hij schonk de butler een venijnige blik toe, maar besteedde er verder niet veel aandacht meer aan. ‘Hij is onder invloed van een spreuk. Hij zal niets voelen, maar dat betekend niet dat jullie minder voorzichtig kunnen zijn. Help hem, verzorg hem en je hebt je taak vervuld. Versnel de processen desnoods,' sprak Neara haar onderdanen met zowel vederzachte sereniteit als oprechte potentie toe. Hij merkte dat ze met haar woorden op hem doelde, en hij wilde al aanstalten maken om zich met een betrokken gezicht om te draaien en weg te strompelen. Medische behandelingen, helende Novanen die er vaak bij te pas kwamen, het water, de instrumenten, onhandige assistentes; hij had er zo'n verschrikkelijke hekel aan. 'Savador,' bijna boos vestigde hij zijn blik in de hare. 'Laat ze alsjeblieft hun werk doen.' Met tegenzin draaide hij zich om en liet hij zich door de doktoren begeleiden naar een bruikbaar bed in een andere kamer.
'Dat valt nog te bezien,' mompelde hij nog zacht tussen neus en lippen door. Neara werd door Joseph naar haar eigen kamer gebracht, hij moest de plicht uitvoeren om op het bed te gaan liggen en de artsen hun werk te laten doen door ze zijn schoenen uit te laten trekken. Vervolgens ging zijn mantel uit en knipten ze dwars de stof van zijn bovenkleding open, te penibel om het eenvoudig over zijn hoofd uit te trekken met de vele botbreuken die hij niet voelde, maar nog wel steeds had. Hij wierp de nogal wat terughoudende assistente een felle blik toe toen ze met een natte lap zijn gezicht en bovenlichaam schoon maakte. Onvermijdelijk dat zijn waterangst daarbij weer begon op te spelen, daar waren de dwazen niet van op de hoogte. Steriel gehandschoende handen gingen langs de wonden op zijn borst, desinfecteerden het. Er werd een naald van een injectiespuit zijn bovenarm in gedrukt, en andere doktoren waren bezig het kussen op te schudden en ter steun en verhoging achter zijn hoofd te plaatsen. Langzaam maar zeker voelde hij zich suf worden. Deels door Sigma's verlammende gif dat zijn mogelijkheid tot beweging sterk afnam, deels door wat voor verdovingsmiddel hem zojuist was ingespoten. De artsen gingen aan het werk, namen bloed af, er moesten wonden gehecht worden. Pas toen ze een poging waagden zijn knoop en gulp los te maken en zijn broek lager te trekken om naar de wonden op zijn onderlichaam te bekijken, schoot zijn bleke hand naar de rand van zijn pantalon. Gejaagd staarde hij zijn behandelaars aan, met de ijzige bekende kilte gevestigd in zijn slangachtige ogen. 'Dat is zover als jullie wonderbaarlijke medische kunsten gaan. Dank je zeer,' sprak hij kortaf, zijn stem ergens ook bedrenkt met spot. 'Maar meneer, u bent -'
'Dank je zeer!' kapte hij de woorden van de leidende arts die het gewaagd had aan zijn broek te sjorren snauwend af. Hij pinde zijn blik intimiderend diep in de grijsblauwe ogen achter de brilglazen van de medische man, en uit zijn overdonderde blik gebleken leek het succesvol effect te hebben. Ze gaven het op. In stilte pakten ze hun spullen, veegden de gebruikte steriele doekjes bijeen en verlieten vervolgens zwijgend de kamer. Rust. Eindelijk rust. De aanhoudelijke aanwijzingen die de artsen elkaar tijdens hun werk gaven, de handelingen die tegelijkertijd werden uitgevoerd en het water op zijn huid bij het reinigen. Voor een versuft persoon was het gewoon te druk en te vermoeiend. En hij was echt niet van plan om hier naakt voor hen te gaan liggen. Vermoeid slaakte Savador een zucht, en liet zijn hoofd dat zelfs in liggende positie nog loodzwaar aanvoelde richting het raam kantelen. Het verlammende gif was nu in zijn volle werking gekomen, merkte hij. Het was al extreem zwaar om een vinger op te tillen. Maar het zou overgaan. Uit kennis wist hij dat het niets levensbedreigend had. Het enige wat hij nodig had was veel rust. Loom zakten zijn ogen even dicht, uitgeput door alles wat zich de afgelopen uren had afgespeeld - en tegelijkertijd nieuwsgierig naar hoe het Neara afging in de andere kamer.

- Zullen we nieuw topicje doen in Angani om dit te vervolgen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Neara

Neara

The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 433
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie
Klas: x
Partner: All that you do, do with your might; things done by halves are never done right.

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitimeza mei 19 2012, 13:06

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA PROFILE
The Second Column [Verhaallijn]  UTL8oxA MAGICIAN

The Second Column [Verhaallijn]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Second Column [Verhaallijn]    The Second Column [Verhaallijn]  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Second Column [Verhaallijn]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The First Column [Verhaallijn]
» PD verhaallijn: What's up with all this?!
» [verhaallijn] See her.
» Pandora's Box [verhaallijn]
» PB verhaallijn: Heat of the moment

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-