PortalIndexOpheldering. - Pagina 4 HpD5UwnOpheldering. - Pagina 4 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Opheldering.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 04 2009, 20:26

Norwood keek naar de slang en merkte ineens een tweetal steken in zijn nek. Hij sloot zijn ogen en greep er met zijn handen naar. Hij voelde wat bloed uit de gaatjes ontstappen. Norwood pakte een drankje en dronk het op. Dit werkte enorm kalmerend waardoor ook zijn hartslag er laag werdt. Zo zou hij meer de tijd krijgen om er iets tegen te doen. Hij voelde het gif als een gek tintelen in zijn nek. Dit moest waarschijnlijk een teken zijn dat het daar al begon te werken. Het leek alsof er duizende naaldjes in zijn nek werden gestoken. Norwood rende via de schoolgebouw omhoog rende door het kantoor duwde Savador grofweg opzei en rende de gang uit. Hij moest er iets tegen doen. De boom der wijsheid had gemerkt dat Madeline niet op zijn verzoek in was gegaan en sprong naar beneden. Hij keek naar Madeline en wachtte af wat er zou gaan gebeuren. Norwood had hem opgedragen om haar te beschermen en dat zou hij dus doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 04 2009, 20:38

Diva keek toe hoe Savador van een slang weer terug in zichzelf veranderde. Met behulp van Savador lukte het Diva om ook weer op te staan. Toch weigerde ze nog steeds haar arm voor haar buik weg te halen. Het leek wel alsof hij eraan vastgelijmd zat. Ze drukte zichzelf tegen de muur toen Norwood ineens langs rende. Ze besloot te zwijgen zoals ze het afgelopen uur continu had gedaan. Vanaf het moment dat Deshas was binnen gekomen had Diva niks meer gezegd en alles in stilte gevolgd. Ze betwijfelde nu zelfs of ze nog een stem had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 04 2009, 20:42

Deshas knikte kort als teken dat hij het begrepen had. Toen hij Norwood langs zag rennen grijnsde hij even vals. ''Dat moet vast mijn startsein zijn'' zei hij kalm. Hij rende hem achterna. Onder het rennen smolt hij samen met de schaduwen in de grond. Als een ongewone schaduw die eigenlijk niets thuishoorde op de grond gleed Deshas in een rap tempo verder. Het was moeilijk hem zo te zien maar als je goed keek zag je zo af en toe een zwarte vlek over de vloer of over de muur flitsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 04 2009, 21:34

Savador donderde bijna voorover toen hij grof opzij werd geduwd door Norwood die plotseling langsrende. Zijn ogen fonkelden fel terwijl hij hem nakeek. Hij trok woedend een grote glasscherf uit zijn rug, zette het in vuur en vlam en wierp het als een mes richting Norwood. Helaas miste hij hem maar net. Met een doffe klap boorde de scherf zich in de deurpost en het vuur sloeg langzaam over op de steunbalken. Met een knip van zijn vingers liet Savador het vuur doven en klaagde een vermoeide zucht. Tot zijn tevredenheid ging Deshas hem al achterna om het af te handelen. Hij hoopte vurig dat hij hem een beetje met de harde hand zou aanpakken, zoals hij verdiend had. Savador kuchte zacht en hoeste wat bloed op, dat hij direct weer doorslikte. Hij pakte Diva's hand vast en keek glimlachend op haar neer. 'Laten we gaan,' zei hij zacht.

(Ik open wel een topic bij de Toren)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimevr dec 04 2009, 22:14

Norwood liep rustig terug over het schoolterrein naar Madeline. Hij had nog steeds twee puntjes in zijn nek staan. Hij glimlachte naar haar en keek naar Kale. "Madeline....ik ben vanavond in het bos....zou je ook willen komen...?" vroeg hij op vriendelijke toon. Hij glimlachte. Hij had het liefst dat ze wel kwam. Hij wachtte even op haar reactie voor hij verder wat zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 05 2009, 14:43

Madeline was bij Kale blijven zitten. Ze streelde hem zachtjes door zijn haar en drukte hem even stevig tegen zich aan. ''Je hebt het fantastisch gedaan Kale'' fluisterde ze zacht in zijn oor. Haar stem trilde een beetje. Ze keek op toen ze Norwood hoorde. Ze knikte even licht. ''Ik zal er zijn'' zei ze zacht. Ze keek weer even naar Kale en toen weer naar Norwood. ''Maar eerst moet ik hem naar Hatori brengen. Wat Deshas heeft gedaan weet ik niet maar Kale is er ernstig aan toe'' zei ze zacht en bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:04

Norwood knikte. "Dan ben ik nog even naar de bibliotheek..." zei hij. Hij had namelijk nog wat opzoeken. Maar het was meer voor vanavond dan dat hij het voor zijn studie deed. Hij gaf Madeline nog een kusje en liep toen aan. Hij glimlachte en liep richting de bibliotheek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA PROFILE
Opheldering. - Pagina 4 UTL8oxA MAGICIAN

Opheldering. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Opheldering.   Opheldering. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Opheldering.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Opheldering van het nieuwe.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-