PortalIndex|| Sell Me Candy || HpD5Uwn|| Sell Me Candy || 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 || Sell Me Candy ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kuroh
.
.
Kuroh

|| Sell Me Candy || UTL8oxA PROFILEPosts : 256
|| Sell Me Candy || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Air
Klas: --
Partner: The only thing I believe in is death.

|| Sell Me Candy || Empty
BerichtOnderwerp: || Sell Me Candy ||   || Sell Me Candy || Icon_minitimezo jan 22 2012, 16:22

Sell me candy like the summer when it's melting in my hand
I know you're around like the ice cream man
I can hear you calling whisper something in my ear
Say it like sugar tell me what I wanna hear


Sait hield van mooie mensen, lange mensen, kleine mensen, jonge mensen, oudere mensen. Aantrekkelijke mensen, charmante mensen, slimme mensen, domme mensen. Mensen in allerlei vormen en maten. Allerlei kleuren en karakters. Maar ze moesten wel hét hebben. Hadden ze hét niet dan waren ze niet meer dan opvulling van het decor voor hem. Als ze iets hadden dan konden ze een beetje interessant zijn. Maar wanneer ze hét hadden. Dan moest Saito er op af. Dan wilde hij ze. Wilde meer en meer. Zou ze van hem maken. Zijn poppen om zijn spelletjes mee te spelen. Addicted was een goed woord voor zijn gedrag. Verslaafd aan liefde, aan plezier, aan zijn lichaam verstrengeld met het warme lichaam van een ander. Zijn lippen op een paar zacht lippen. Van zachte tedere zoenen tot hete, lustige, ruwe zoenen. Elkaar strelen, liefhebben. Of elkaar tegelijk zo veel mogelijk pijn willen doen. Vaak verkoos hij het laatste. Vond dat opwindend. Leuker. Spannender. Wat vaak zijn slachtoffers waren? Niet het standaard riedeltje van die beïnvloedbare, zwakke, zielige kindjes die je te makkelijk in kon palmen. Nee, hij zocht tegelijk ook graag uitdagingen op. Zoals het populairste meisje van de klas die tevens al bezet was. Wat hij dan wel het allerleukste vond was om jongens die altijd zeiden hetero te zijn. En zelfs sommigen die vriendinnen hadden kennis te laten maken met hem. In het begin waren ze afstandig. Verzetten ze zich tegen hun gevoelens. Maar hij wist ze zo ontzettend goed te bespelen. Maakte er ook geen geheim van dat hij bisexueel was. Bijna iedereen wist het wel. En wat was er dan mooier om de vriendin van de desbetreffende jongen een foto te laten zien waarop haar vriendjelief stond. Innig zoenend met Saito. Heerlijk was het niet? Wat men van hem dacht kon hem dan ook niets schelen. Hij deed toch wel wat hij wilde doen. Niemand die hem er van zou kunnen weerhouden de dingen te doen die hij wilde doen. Dan zou je een minder prettige kant van hem meemaken. Een kant die niet zo vriendelijk was. Want ja, ook die had hij. Moeilijk voor te stellen bij de op het eerste gezicht vriendelijke en rustig ogende jongeman. Schennis schoppen was ook niet aan hem besteed. Alles wat hij deed, deed hij in stilte. In het geheim. Zodat de schade des te groter zou zijn. Met zijn handen diep weggestoken in de zakkenvan zijn broek sjokte hij richting de eetzaal. Niet dat hij bijzonder hongerig was maar dan kon hij zijn ogen ook meteen even de kost geven. Hoe dichterbij hij kwam hoe meer geluid zijn hoofd binnendrong. Het leek wel alsof iemand met een trommel naast zijn hoofd aan het slaan was. Even bleef hij staan en haalde een hand uit zijn zak om die tegen zijn voorhoofd te leggen. Sloot daarbij zijn ogen en ademde eens diep in en uit. Vanmorgen was hij opgestaan met hoofdpijn. Iets wat zijn humeur niet positief beïnvloed had. Saito wreef eens in zijn ogen. Na het horen van een irritante schaterlach schoten zijn bloedrode ogen open en keek hij nogal geïrriteerd richting de eetzaal. Het moest toch maar wilde hij nog wat lekkers zien te spotten. Met rustige passen begaf hij zich naar de eetzaal. Haalde daar een kop koffie en een krant met nieuw uit Shadra. Niet dat het hem interesseerde wat daar gebeurde maar zo leek hij toch nog met iets bezig te zijn. Er waren nog maar een aantal lege tafels over. Aan de tafel het meeste weg van alle drukte nam hij plaats. Zette de koffie neer. Ging zitten en begon meteen de krant te lezen. Las de kleine lettertjes die er gedrukt waren echter niet. Zijn ogen gleden vluchtig over het papier heen terwijl hij soms onopvallend zijn ogen door de eetzaal liet glijden.

|| T S U K I M A Y A ||
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia
.
.
avatar

|| Sell Me Candy || UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
|| Sell Me Candy || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

|| Sell Me Candy || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Sell Me Candy ||   || Sell Me Candy || Icon_minitimewo jan 25 2012, 13:45

Er waren niet meer zo veel leerlingen in de gang. Misschien waren de meeste leerlingen buiten, maar Miya niet. Ze had niet echt zin om weer naar buiten te gaan. Iedere dag dat voorbij ging werd Miya steeds ongeduldiger wanneer zou ze eindelijk de verassing krijgen. Omdat ze besefte dat ze nerveus kwam zette Tsukimiya haar koptelefoon op en luisterde naar haar muziek. Even bleven haar kristal blauwe ogen hangen op het scherm van haar IPod . ze zou snel nog eens er nieuwe liedjes op moeten zetten. Omdat er toch bijna niemand in de gangen waren zette Miya haar muziek op volle bak. Oké haar ouders zeiden altijd dat ze er zo doof van zou worden, maar het zijn haar oren niet die van hun. Dus eigenlijk moeten ze niets zeggen want het zijn de hare. Even bleef Miya stilstaan voor de deur van de eetzaal, haalde toen eens diep adem, zette de muziek wat stiller en stapte naar binnen. Haar ogen gleden even snel over alle tafels en zag wat verderop een tafel staan waar er maar 1 iemand zat met in haar ene hand een zak met eten en de andere haar IPod die ze weer even bekeek stapte ze met sierlijke stappen naar de bijna lege tafel. Trouwens het was geen zorg voor haar of die jongen nu expres allen zat om wat rust te hebben of gewoon omdat hij altijd alleen zat. Toen ze er uiteindelijk was ging ze wat verder van de jongen zitten. Toch bleven heel even haar ogen bij hem hangen. Zonder enige geluid te maken was ze al snel gaan zitten. Waarom las die gast eigenlijk de krant als hij toch maar naar iedereen heel even keek. Weer opnieuw waren het niet haar zaken dus richtte ze zich weer op haar zak met eten. Al snel haalde ze er een chocolade cake uit en een paar chocolade koeken. Miya was nu eenmaal dol op chocolade, maar eraan verslaafd zijn was ze nu ook weer niet. Ze kon zich zelf goed beheersen. Opnieuw gingen haar helder blauwe ogen even naar de jongen naast haar maar toch richtte ze zich snel weer op het eten voor haar. Lichtjes beet ze zelfs even op haar onderlip, dat aantoonde dat ze nerveus of zenuwachtig was. Het was haar gewoonte geworden. Waarschijnlijk zonder dat ze het echt had beseft was ze al aan een van haar chocolade koeken gaan knabbelen. Terwijl ze rechtzat keek Tsukimiya toch eens naar al de andere leerlingen. Enkele seconden tikten voorbij voordat ze echt besefte dat haar muziek was gestopt. Het nummer was gedaan. Miya was van plan om weer op Play te drukken toen ze zag dat de batterijen bijna plat waren. Met een stille maar geïrriteerde zucht zette ze haar IPod af en deed haar koptelefoon weer snel rond haar hals, waar die altijd hangt als ze het niet nodig had. Terwijl ze verder at dacht ze na hoe lang ze hier nu eigenlijk al was. Maar het enige wat ze goed kon inschatten was de tijd en nog moest ze daarvoor in de buitenlucht zijn, dan keek ze naar waar de zon stond en schatte zo de tijd in. Een fluitje van een cent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuroh
.
.
Kuroh

|| Sell Me Candy || UTL8oxA PROFILEPosts : 256
|| Sell Me Candy || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark x Air
Klas: --
Partner: The only thing I believe in is death.

|| Sell Me Candy || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Sell Me Candy ||   || Sell Me Candy || Icon_minitimezo feb 05 2012, 02:32

Veel bijzonders was er nog niet te spotten in de eetzaal. Wel een paar tamelijk aantrekkelijke jongens maar daar was hij snel al weer op uitgekeken. Ze waren te standaard. Te normaal. En hij had geen zin in dat gewone, grijzige, saaie gedoe. Dan zocht hij liever iets bijzonders uit. Een lolly met een aparte smaak die hij niet één, twee, drie zou vergeten. Zuur of zoet. Drop of wijn. Het maakte hem allemaal niets uit. Zolang ze maar iets hadden wat zijn aandacht trok. Hij keurde snel. Liet zijn ogen dan schaamteloos over een ander heen glijden. Scande alles. Van elke stukje huid tot de kleding. Letterlijk van top tot teen. Wanneer de ander door de keuring heen kwam werd het tijd voor een gesprek. Daar in was hij ook zeer kieskeurig. Ze moesten niet te snel happen want hij hield wel van een beetje voorspel. Hoe ruwer hoe beter. Als hij geweld moest gebruiken zij het zo. Want aangezien hij alles behalve lief was hoefde je geen natte plakzoentjes te verwachten. Want ging hij eenmaal los dan ging hij ook werkelijk los. Dan kwam het beest in hem naar boven. Het beest met zijn onbedwongen instincten die niet meer in toom te houden waren. Dan liet hij zichzelf gaan om zichzelf en vooral de ander hard aan het werk te zetten en een onvergetelijke nacht te bezorgen. Soms kwam het voor dat hij het vaker met dezelfde persoon deed. Dan sleurde hij de ander gewoon mee naar een leeg lokaal om dan de deur op slot te draaien. Of nam het desbetreffende meisje of jongen mee naar de wc. Wat weliswaar wel iet wat aan de krappe kant was maar het was mogelijk. Alles was mogelijk met Saito. Hoe vreemder hoe beter.
Zijn ogen hadden het meisje met het lange rozige haar al gespot toen ze de eetzaal binnen kwam. Koptelefoon op. Muziekmeisje dus. Oke daar kon hij wel wat mee met zijn geweldige muziekkennis. Onopvallend volgden zijn bloedrode ogen haar bewegingen. Hoe ze eten haalde en naar een plaatsje in de eetzaal zocht. Er waren wel meerdere tafels vrij. Natuurlijk het was nog tamelijk vroeg. En toch kwam ze overduidelijk zijn kant op. Zonder dat hij haar nog daadwerkelijk aan had gekeken. Nou dat begon dus al goed. Alsof hij haar niet opmerkte dook hij met zijn neus in de krant. Zonder op te kijken reikte hij met zijn rechterhand naar zijn beker met koffie. Toen zijn slanke vingers de beker omklemden bracht hij de beker naar zijn lippen om tenslotte een slok van de warme drank door zijn keel te laten stromen. Het meisje had naast hem plaats genomen en haalde het eten uit de zak tevoorschijn. Hijzelf kon nooit eten door zijn keel krijgen zo ’s ochtends vroeg wat hij dan ook erg knap van het meisje vond. Vanuit zijn ooghoeken zag hij zo nu en dan dat haar helblauwe ogen in zijn richting gleden. Te obvious. Maar hij bladerde rustig om naar de volgende bladzijde van de krant zonder nog naar haar te kijken. Zag haar op haar lip bijten. Heel even gleden zijn ogen naar haar toe. Legde de krant neer toen hij zag dat ze de koptelefoon rond haar nek hing. ”Batterij leeg? “ vroeg hij haar ineens. Een charmante glimlach deed zijn mondhoeken omhoog krullen. Saito sloeg de krant dicht en draaide zich wat in haar richting. Liet zijn bloedrode ogen daarbij onbeschaamd over het gelaat van het meisje glijden. Na deze goed bestudeerd te hebben gleden ze naar beneden om haar lichaam te scannen. Knikte bijna onzichtbaar en keek haar toen weer recht in haar helblauwe ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celestia
.
.
avatar

|| Sell Me Candy || UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
|| Sell Me Candy || UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

|| Sell Me Candy || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Sell Me Candy ||   || Sell Me Candy || Icon_minitimewo feb 08 2012, 14:10

Tsukimiya liet de meestendeel van haar concentratie naar haar eten gaan, jah ze had anders ook niets te doen. Miya had dan ook nog niet alles van de school gezien, en het liefst wil ze daar dan ook verandering in brengen, zoals de kaart die ze in een boek had zien staan en die daarom had gekopieerd. Wat later op die dag had ze ontdekt dat het een plattegrond was van de kerkers van de school, een interessante ontdekking dus. Daarom had ze die veilig opgeborgen in een van haar vele boeken. Dus wanneer er nog eens tijd over was ging ze die kaart zeker eens uitproberen. Nonchalant keek ze uiteindelijk weer eens naar de eetzaal en liet haar helder blauwe ogen naar alle leerlingen glijden behalve naar die van de buurjongen. ”Batterij leeg?” hoorde ze hem ineens vragen. Lichtjes verbaasd dat hij het tegen haar had draaide ze zich langzaam naar hem om. En dat was geen goed idee geweest, want ze voelde hoe hij eerst naar haar keek, maar toen zijn ogen naar benden liet zakken. Hij inspecteerde haar?! En nog zo opvallend. Hij had nogal lef. Het kon haar niets schelen wat zijn uitkomst was maar toch kon ze het niet laten door zichzelf te verdedigen. ”Bevalt het je wat je voor je ziet” was haar kribbige defensieve opmerking. Miya wist dat ze zich niet op stang moest laten jagen door deze jongen, maar dat was nogal moeilijk. Heel even ging het gevoel door haar heen dat ze nu zonder excuus weg zou kunnen stappen, en weg van hem. Toch hield iets die van binnen bij Miya haar tegen. Zou ze tegen hem zwijgen? Nee onbeleefd was ze nu ook weer niet.” Euh, ja die zijn leeg” sprak ze ineens kalm, maar toch hield ze hem strak in de gaten, kijkend naar iedere beweging dat hij maakte. Automatisch gleden haar vingers even naar haar IPod. Tsukimiya snapt het niet echt goed, normaal gezien negeerde ze de leerlingen als iets haar niet van hun aanstond, maar bij deze heeft ze echt de neiging om in een defensieve houding te staan en direct een weerwoord op hem af te voeren. Waarom had hij toch zo’n effect op haar. Het verwarde miya helemaal. En dat irriteerde haar natuurlijk wel een beetje. Nu pas keek Tsukimiya de jongen recht in zijn bloedrode ogen. "vind je dat trouwens wel beleeft?” vroeg ze het rustig, totaal niet kwaad of geïrriteerd. Ze kon haar emoties meestal gemakkelijk onder controle houden ook al was dat nu toch moeilijk dan ze had gedacht en dat ze gewoon was, en dat bracht Miya van haar stuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



|| Sell Me Candy || UTL8oxA PROFILE
|| Sell Me Candy || UTL8oxA MAGICIAN

|| Sell Me Candy || Empty
BerichtOnderwerp: Re: || Sell Me Candy ||   || Sell Me Candy || Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

|| Sell Me Candy ||

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Candy
» [ Candy Canes ] Mistletoes, they're everywhere! [ & Xavier ]
» [ ϟ Halloween 2016 ] Candy Collections
» ☀ Candy Carousel [Summer Events]
» [Fun Fair] Candy Cotton hair

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-