PortalIndexSeven minutes in Heaven; SSAstyle HpD5UwnSeven minutes in Heaven; SSAstyle 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Seven minutes in Heaven; SSAstyle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lesaiah

Lesaiah

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimezo dec 25 2011, 21:48

Seven minutes in Heaven; Het is een spelletje wat vooral in Amerika bekend is. Je krijgt zeven minuten in een kast met iemand, waarin letterlijk álles mag. Het is vaak romantisch bedoeld. Maar na die zeven minuten gaat de kast open, en is het afgelopen. Dit is mijn versie van het spel, met de SSA karakters. Voorlopig doe ik alleen de meisjesversie, misschien ook nog eentje voor jongens. Ik update af en toe, een nieuw karakter. Verwacht niet te veel, het is gewoon voor de lol.
De bedoeling is dat je een van de opties kiest, en met degene van wie dat symbool is, het stukje leest.
Note; In dit spel is de situatie zo dat géén van de karakters een partner of geliefde hebben, zelfs al hebben ze die nu wel. Ik gebruik karakters ook van anderen, dus als je het niet fijn vind, zeg het dan even. Daarnaast zullen ze soms een beetje OOC zijn, maar deal with it. Verzoekjes kunnen in overweging worden genomen. Enjoy~


Je schud je hoofd lichtjes, de grijns die er eerder op stond weggeveegd. God, Alois is echt een slecht persoon om een feestje mee te vieren. Niet dat je dat al veel langer weet, maar de jongen heeft zichzelf vandaag echt overtroffen. ‘Kom op, [Naam], het wordt vast leuk. Je moet gewoon meedoen, ah toe?’ Je probeert jezelf nog te weerhouden om in zijn ogen te kijken, maar zodra je zijn puppyblik ook maar een seconde ziet, zwicht je automatisch. Maar kom op, wie kan die twee ogen nu weerstaan, zo enorm schattig? ‘Oke, Alois. Maar als er iets mis gaat, vermóórd ik je.’ Dreigend kijk je hem aan, maar de jongen is te blij om je serieuze toon op te merken. ‘Jippie, ik wist wel dat je het leuk zou vinden.’ Hij trok je weer mee de kamer in, naar de rest. Hij staat bijna te stuiteren van enthousiasme, merk je. God, hij moet het echt wel vreselijk leuk vinden. Maar jij vind het maar kinderachtig, houd je jezelf groot. Seven minutes in Heaven, dat is iets voor kleine kinderen. Maar diep vanbinnen ben je bloednerveus. ‘Oke, iedereen doet zijn papiertje in de hoed.’ De blonde jongen gaat haast stuiterend van geluk de cirkel rond, en iedereen laat zijn stukje papier in de hoed vallen. Nerveus schuifel je wat met je voeten, staar je naar je nagels. God, dit is echt doodeng. Na iets wat eeuwen lijkt te duren komt Alois weer bij jou, staat hij stil. ‘Nou, [Naam], pak een kaart,’ glimlacht hij. Nerveus giechel je. Je hand reikt in de hoed, graait wat tussen de hagelwitte papiertjes. Uiteindelijk pak je degene die het best aanvoelt. Met een blozend gezicht geef je het papiertje aan Alois, die het aanpakt en openvouwt. Hij grijnst, en laat het zien. Op het papiertje staat een;


Meidenversie;
Veer
Rat
Rook

Jongensversie; By Ruuz
Fotocamera

Langzaam haal je adem, maar voordat je je adem hervonden hebt grijpt Alois je beet, en duwt hij je de kast in. 'Je gast komt er zo aan, wees niet bang. We vergeten je niet hoor,' Met die woorden sluit hij de deur van de kast, je in het donker achterlatend.

Meiden
Veer:
Rat:
Rook:


Jongens;
Fotocamera:
And yes, there’s more to come <3
Hope you enjoyed.. Till now~


Laatst aangepast door Lesaiah op ma dec 26 2011, 14:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimezo dec 25 2011, 22:03

OMG, NOAH-IS-ZO-NOAH.
GEWELDIG, JUUD! <333
We want more! We want more!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimema dec 26 2011, 14:26

.. Ik niet snappen Oh Noes!
Ken het spelletje wel enzo, maar maar maar *is blond* wat moet je hier nou doen? Of lezen? Of iets? Oh Noes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimema dec 26 2011, 14:33

Noukijk;
Je kiest een van de opties uit het lijstje, en dan lees je het stukje wat erbij hoort.
That's it, eigenlijk.
Levenloos~
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimema dec 26 2011, 14:34

Aaaaaah Ö
Ja dat lukt me nog net wel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimema dec 26 2011, 14:41

Awesome~
Maar ik kon niet kiezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Eillish
.
.
Eillish

Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILEPosts : 575
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia || Water
Klas: Mr Norwood
Partner: You need me but I don't need you

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitimema dec 26 2011, 14:55

Rook
Waaromnamikrook?
Slaatnergensop :C
Maar wel echt fantastisch<3

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA PROFILE
Seven minutes in Heaven; SSAstyle UTL8oxA MAGICIAN

Seven minutes in Heaven; SSAstyle Empty
BerichtOnderwerp: Re: Seven minutes in Heaven; SSAstyle   Seven minutes in Heaven; SSAstyle Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Seven minutes in Heaven; SSAstyle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Son of Heaven
» War in heaven
» I keep heaven||Open
» [story] Between Heaven and Hell
» Heaven is overrated [LIGHTNING<'3]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Atelier-