PortalIndexJust... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 HpD5UwnJust... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just... Calm... Down... [Alexis]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 10 2011, 20:53

Toen Alexis haar hand van Kids gezicht haalde, voelde hoe erg warm haar hand was en hoe het zweet in haar handen stond. Ze voelde een lichte blos over haar wang trekken toen ze een kus op haar hand voelde en glimlachte.
‘Wauw, een echte gentleman,’ zei ze, genietend van het feit dat er deze keer geen gedachten of beelden in haar hoofd schoten, maar dat het gewoon rustig bleef. Ze was blij dat ze zich bij Kid een beetje op haar gemak voelde. Ze voelde hoe de rug van haar hand tintelde en hoe daar de haartjes overeind gingen staan, maar negeerde het gevoel dat ze daarbij kreeg. Het zou wel niks zijn.
Rustig keek ze naar een jochie verderop die stond te praten en wilde gebaren stond te maken richting hun. Haar hoofd hield ze vragend schuin, maar haar ogen lieten een woedende nadruk na toen de jongen richting haar keek. Jeetje, wat konden sommigen kinderen ook verschrikkelijk irritant doen.
Glimlachend keek ze naar Kid en voelde zich nu wel meer op haar gemak. Ze deed een stap dichterbij en legde haar handen tegen zijn borstkas, waarna ze een korte aarzeling in haar hoofd had. Daarna trok ze hem aan zijn arm voorzichtig mee en ging zitten, waarna ze hem naast zich trok, om vervolgens haar hoofd neer te leggen tegen zijn schouder.
Zijn geur rook vredig, waardoor zij zichzelf ook wat meer vertrouwd voelde. Ze voelde hoe al haar gedachten de andere kant op begonnen te gaan en probeerde de gedachten die ze toen kreeg zoveel mogelijk te negeren.

- Sorry, volgende wordt langer! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 19:37

'Wauw, een echte gentleman,' Zijn mondhoeken krulde omhoog toen hij de woorden hoorde. "Je spreekt tegen de zoon van een Headmaster, ik ben fatsoenlijk opgevoed," zei hij met een vleugje van trots door zijn stem heen toen hij het over zijn vader had. Hij had altijd genoten van de status die hij op Shibusen had gehad omdat zijn ouwe heer daar Headmaster had. Het feit dat hij hier onder aan de ladder moest beginnen was hem zwaar gevallen, maar hij had het al snel op gepikt en was eraan gaan werken. Wat er op uit draaide dat hij nog steeds alleen was en de meeste mensen hem negeerde omdat ze dacht dat zijn ziekte besmettelijk was. Kid was nog half niet zo zelfzeker als dat hij meestal over kwam, vooral door die OCD wist hij niet goed hoe 'ie met andere mensen om moest gaan. Het was voor hem dan ook plezierig om te zien dat Alexis niet meteen was weggerend toen hij die aanval had gehad.
Kid keek wat geschrokken toen ze opeens zijn pols pakte en hem naast haar op de grond trok. Hij glimlachte toen haar hoofd op zijn schouder leunde. Met een glimlach sloeg hij zijn armen om haar heen en legde zijn hoofd op de hare. "Gelukkig heb je iemand bij wie je normaal kan doen," zei hij zachtjes. "Al is het dan een asymmetrische freak die toevallen krijgt," Hij grinnikte even en keek voor zich uit.

[Mijne is ook niet geweldig D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 19:56

Een lichte grijns kwam om Alexis’ lippen toen ze Kids woorden hoorde. Ja, hij had wel gelijk. Ze kon bij hem gewoon zijn wie ze vroeger was en voor anderen haar muur gewoon omhooghouden, alhoewel het waarschijnlijk hoog tijd werd dat ze de muur ook voor de anderen gewoon liet vallen. Het was sowieso niet haar bedoeling om haar hele leven een snauwerig kreng te blijven, maar ze wou ook weer niet dat jongens dachten dat ze makkelijk was, ook al leek het bij Kid alsof dat juist wel zo was. Eerst was ze een bitch tegen hem geweest en nu lag ze zelfs zowat tegen hem aan. En het gekke was dat dat ook nog eens goed voelde.
‘Niemand is perfect, Kid. Jij niet, ik niet, niemand niet, ook al zijn er achterlijke mensen die denken dat ze het wel zijn. En het kan me niet schelen hoe je bent en wat je krijgt, als je maar gewoon jezelf blijft,’ mompelde ze en ze grinnikte even, waarna ze merkte hoe belangrijk die woorden opeens voor haar klonken. Vroeger zou ze die woorden waarschijnlijk niet eens gebruikt hebben en zou ze met haar ogen gedraaid hebben als iemand ze gebruikt zou hebben, maar nu merkte ze zelf pas echt hoe belangrijk de woorden waren.
De warme armen van Kid om zich heen lieten haar huid aangenaam tintelen en lieten alle haartjes die zich daar bevonden overeind komen. In plaats van dat ze de kenmerkende beelden zou krijgen die haar al heel haar leven lastigvielen, kreeg ze een heel ander beeld binnen. Eentje die ze niet echt kon plaatsen.
Met een oog open en een oog dichtgeknepen, keek Alexis naar haar lange benen, die fel afstaken tegen de zon. Dankzij haar nogal flatterende jurkje, vielen ze nogal op. Aandachtig begon ze naar haar jurkje te kijken en te kijken tot waar het stopte. Tot haar knieën, misschien nog een klein beetje eronder. Ergens voelde ze ook wel twijfels in zich opkomen. Niet die twijfels die elk meisje had, de vraag of ze er mooi uitzag in dat jurkje of zo, maar eerder of ze de jongens juist niet uitdaagde met haar kleding om aan haar te zitten.
Alexis slikte even. Nee, dat zou echt een te belachelijke reden zijn. Alsof elk meisje die iets moois aandeed erom vroeg om smerige aandacht van een jongen te krijgen. En trouwens, vroeger had ze zich er niet eens wat van aangetrokken. Misschien kon ze het KId vragen. Bij die gedachte stroomde het bloed al naar haar wangen, maar ze probeerde dat overweldigende gevoel vergeten.
‘Draag ik uitdagende kleding?’ vroeg ze schor en ze schraapte haar keel even, die door de verlamming van angst even dichtgeknepen leek te zijn. Ze keek naar haar benen en probeerde het gewoon te negeren. Misschien overdreef ze gewoon en was er helemaal niks aan de hand. Misschien daagde ze de mannen niet eens uit. Nee, vast niet. Een jurkje dat was toch gewoon heel normaal?
‘Shit, dat ik zelfs al aan mijn eigen kleding begin te twijfelen, hoe diep kan ik zakken?’ mompelde ze en treurig keek ze naar haar jurkje, die opeens in haar ogen veel te kort leek.

- Hopelijk kan je hier iets mee -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 20:27

‘Niemand is perfect, Kid. Jij niet, ik niet, niemand niet, ook al zijn er achterlijke mensen die denken dat ze het wel zijn. En het kan me niet schelen hoe je bent en wat je krijgt, als je maar gewoon jezelf blijft,’ Kid sloot zijn ogen even en dacht na. Ze had er gelijk in. Hij wist nog wat ooit een vriend tegen hem had gezegd; Je mag blij wezen dat niet iedereen hetzelfde is, dan wordt de wereld zo saai. Het had hem toen lang geduurd tot dat het tot hem door was gedrongen wat er was gezegd. Nu was hij blij met die uitspraak. Alexis had gelijk, niemand was perfect, al dachten sommige het wel. Anders zou de wereld saai en grijs worden. Hij glimlachte, slimme meid.
Het voelde vreemd... maar toch prettig om zo te zitten, ondanks dat het met een meisje was. Kid was nou niet echt iemand die nieuw was op dit gebied, hij had zowel vriendjes als vriendinnetjes gehad. Al waren er maar echt weinig mensen die wisten dat hij biseksueel was. Hij wist nog goed hoe zijn vader er over had gedacht, hij had het geaccepteerd. Net zoals de rest van zijn vrienden, maar toch had hij altijd het idee gehad dat hij meer werd gemeden door ze sinds hij het bekend had gemaakt. Vlak daarna was hij naar SSA gegaan en had hij er geen woord meer over gesproken. Alleen als iemand het hem specifiek zou vragen zou hij er antwoord op geven, maar hij zou het niet uit zichzelf zeggen, niet meer in ieder geval.
'Draag ik uitdagende kleding?’ Kid keek haar even vreemd aan. Haar woorden hadden hem even uit het veld geslagen. Hij kon zichzelf niet op tijd in houden en zijn goudgele ogen gleden naar haar jurkje toe. Hij voelde het bloed naar zijn wangen stromen, maar wist zichzelf al snel weer te kalmeren. "Nee hoor. Het staat je beeldig," zei hij gemeend. Kid was niet iemand die veel met mode had, zelf droeg hij eigenlijk standaard hetzelfde. Maar dat maakte niet veel uit .‘Shit, dat ik zelfs al aan mijn eigen kleding begin te twijfelen, hoe diep kan ik zakken?’ Hij glimlachte. "Kalm aan. Hoe diep je ook zinkt, ik zal je wel weer omhoog trekken. Deal?" vroeg hij met een grijns op zijn gezicht, terwijl hij voorzichtig met haar haar begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 20:50

Grijnzend keek Alexis naar de blosjes van Kid. Normaal zou ze het niet kunnen hebben van een jongen die zo deed als zij zoiets vroeg, maar van Kid kon ze het wel hebben. Hij had een geheel andere uitwerking op haar dan al die andere jongens, maar het kon haar niet veel schelen welke werking dat was, als ze er maar van genoot.
‘Dankjewel,’ mompelde ze gemeend en ze keek even verlegen naar haar blote voeten. Zo slim als ze was, had ze namelijk geen schoenen aangetrokken. Nou ja, haar geheimpje was dat ze altijd op haar blote voeten rondliep, dus eigenlijk altijd haar lelijke schoenen vergat. Nou ja, ergens waren ze ook best cool, maar op haar jurkjes stond het gewoon niet.
‘Deal,’ fluisterde ze zachtjes en een aangename trilling ging door haar heen toen ze zijn handen bij haar haren voelde. Ze keek naar zijn vingers en volgde die, maar besloot om daarna haar aandacht ergens anders op te richten. Het was lief van Kid dat hij vol had gehouden en dat nu nog steeds deed. Ze keek even omhoog en keek een beetje zenuwachtig naar zijn goudkleurige ogen. Oké, nu mocht hij vooral niet bewegen. Of wat dan ook. Nu wou ze ruimte en tijd hebben om zich te bewegen en te doen wat ze al een tijd wilde doen.
Nou ja, al een tijd? Eerder vanaf dat ze gingen zitten. Langzaam liet Alexis haar hoofd een beetje zakken, terwijl ze ondertussen scherp in de gaten hield wat hij met zijn handen deed en waar hij met zijn handen bleef. Nee, het was Kid. Hoe kon ze nu zo’n wantrouwen hebben? Kid was niet zoals de anderen. Ze had vroeger wel iemand vertrouwd die het eerst niet leek te zijn, maar achteraf uiteindelijk wel en die persoon had ze heel goed vertrouwd. Ook die angst was er weer. Fijn.
Ondertussen was haar hoofd naar Kids borstkas verplaatst en rustte ze nu dus tegen zijn borstkas, waarna ze haar hand naast haar legde en haar benen in een makkelijke houding legde. Een tinteling ging door haar lichaam en verspreidde zich overal.
‘Beloof me gewoon dat je me nooit in de steek laat. Niet zoals… hem.’ Haar ogen waren nu meer gepijnigd, maar ze probeerde het gevoel zo ver mogelijk weg te drukken. Daarna wendde ze haar blik van zijn goudkleurige ogen af en sloot haar ogen, terwijl ze zich genietend dichter tegen Kid nestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 21:05

Zijn vingers begonnen vliegensvlug vlechtjes in haar blauwe haar te draaien. Vroeger deed hij dat ook altijd bij Liz en Patty, onder veel protest dat wel. Jammer genoeg had hij toen zijn medicijnen niet en flipte hij uit op heet moment dat 'ie erachter kwam dat de vlechtjes ongelijk waren of er niet even veel in de haren van de meisjes zaten. Hij glimlachte even bij die gedachten en was ergens wel blij dat hij nu gewoon zijn medicatie had om rustig te blijven. Al had hij zo'n flauw vermoeden dat Alexis daar ook een rol in speelde. Alsof ze hem er van weerhield om alles symmetrisch gehad. Het was anders dan bij andere mensen waar hij om gaf. Als hij bij hun was, vond hij allerlei asymmetrische dingen en wilde deze zo snel mogelijk ordenen.
Hij zuchtte eventjes en ving de blik van Alexis. Hij glimlachte wat en zag dat ze wat zenuwachtig keek. Hij wreef over haar wang heen met zin vinger en glimlachte. "Vanwaar die zenuwachtigheid?" vroeg hij zachtjes. Hij glimlachte vrolijk en volgde haar nauwgezet terwijl ze onderuit ging liggen en tegen hem aanleunde. Zelf liet hi jzich achterover op het gras vallen, zodat ze half over hem heen lag. ‘Beloof me gewoon dat je me nooit in de steek laat. Niet zoals… hem.’ De glimlach op zijn gezicht verdween. "Ik heb geen intentie om je te verlaten en zelfs als ik die had, zou ik je nooit alleen laten," zei hij, na even erover te hebben nagedacht. Afwezig aaide hij haar haar, terwijl zijn goudgele ogen naar de lucht staarde en hij in gedachten verzonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 21:19

‘Daar zou ik zelf ook graag antwoord op willen. Volgens mij heb ik gevoelens bij jou die ik zelf ook niet helemaal kan plaatsen. Zenuwachtigheid en verlegenheid, ik? Dat mag in de krant komen,’ mompelde ze zachtjes, terwijl zijn geur haar langzaam maar zeker rustiger begon te maken. Ze sloot haar ogen en zonk zelf ook even weg met haar gedachten.
‘Dat is in elk geval al een hele geruststelling,’ mompelde ze op zijn woorden. Ze was wel blij dat ze meer zekerheid had dat hij haar nooit alleen zou laten. Het leek net alsof ze in een of andere droom beland was. Ze had eindelijk iemand gevonden die ze kon vertrouwen, iemand die haar begreep en uit de sleur kon halen als dat nodig was en voelde voor het eerst sinds lange tijd weer dat gevoel van vriendschap en acceptatie.
Misschien was het daarom ook gewoon zo dat ze mensen sneller accepteerde nu als die respecteerde, omdat ze zelf pas ook weer dat gevoel had van acceptatie. Ze had dan ook niet erg lang over Kids aanval nagedacht en besloot dat ook niet te gaan doen. Over dingen panikeren die niet eens belangrijk waren voor hun vriendschap, daar had ze niks aan.
‘Nee, ik laat jou ook nooit in de steek,’ fluisterde ze zachtjes en ergens had ze een lichte hekel dat ze zo verschrikkelijk dramatisch en meisjesachtig overkwam. Het leek net alsof ze weer de persoon aan het worden was die ze eigenlijk zou moeten worden. Ze voelde ook hoe haar wang tintelde onder de pasgeleden aanraking van Kid. Echt waar, wat had die jongen dat andere jongens niet hadden? Waarom had hij die werking die andere jongens niet op haar hadden? Nou ja, dat kon ook gewoon door haar eigen opgezette muur komen.
Kalm keek ze omhoog en schoof haar been wat dichter naar hem toe, waarna ze haar lichaam langzaam tegen de zijne begon te leggen. Voorzichtig probeerde ze haar been een beetje naar de zijne te schuiven, maar een schok ging door haar heen toen ze met haar knie zijn been raakte en een raspende ademhaling was voor een paar seconden te horen. Zachtjes ademde ze de lucht uit. Misschien waren een paar aanrakingen nog goed, maar teveel waren er dus gewoon echt teveel.
‘Sorry,’ mompelde ze zachtjes, terwijl ze met een rood hoofd naar haar eigen been keek, die nu half over de zijne lag. Ze probeerde een paar beelden uit haar hoofd te mijden en probeerde de tintelingen en de zenuwachtige trekjes in haar lichaam te vergeten. Ze slikte even en keek toen weer naar beneden.
‘Waarom ben ik zo fucking verlegen?’ mompelde ze en ze voelde hoe ze weer blosjes op haar wangen kreeg. Nee! Ze wou niet schattig overkomen! Dat vooral niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 22:01

Kid humde wat toen Alexis weer wat zei. Hij grinnikte toen ze haar over de krant hoorde praten. Misschien was dat wel waar ja, misschien mocht het wel in de krant. Misschien ... Kid schudde zijn hoofd, nu geen verkeerde gedachten krijgen. Hij staarde naar de lucht en probeerde zijn gedachten op een rijtje te houden, al was het niet echt simpel. Telkens gleed hij weer weg in de schemerwereld van zijn onderbewustzijn. 'Nee, ik laat jou ook nooit in de steek,' het was niet meer dan een fluistering, maar toch deed het hem ergens van binnen gloeien. Het idee alleen al dat ze niet bij hem weg ging... Het was vreemd om het te beseffen dat hij haar gewoon graag bij zich wilde houden. Hij glimlachte naar de lucht en sloot zijn ogen voor een tel.
Hij keek op toen hij opeens haar been tegen de zijne voelde en een zachte 'Sorry' hoorde. Hij grinnikte. "Doesn't matter," zei hij kalmpjes terwijl hij merkte dat haar been half over de zijne heen lag. Hij liet zijn hoofd weer op de grond vallen en zuchtte zachtjes. Dit was toch wel het beste wat hem was overkomen in de twee jaar dat hij hier op school zat. Hij vond het jammer dat hij Alexis nog niet eerder had opgemerkt. Al was het nu ook maar puur toeval dat dit gebeurd was. Zo zag hij het tenminste.
Met een snelle omhaal rolde Kid om, waardoor hij opeens boven Alexis zweefde. "Sorry," zei hij zachtjes, zich verontschuldigen voor zijn plotselinge aanval. "Ik wilde je niet aan het schrikken brengen..." Hij keek even weg van haar ogen en zuchtte. "Het is gewoon..." verder kwam 'ie niet. Kid was nooit echt goed geweest met gevoelens, iets wat duidelijk te zien was aan de rode vlekken in zijn bleke nek. Hij haalde diep adem, keek haar weer aan en drukte zachtjes zijn lippen op de hare.

[Ik kon het gewoon niet laten xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 11 2011, 22:23

Gelijk dat Kid zuchtte, zuchtte Alexis ook. Het was zo verschrikkelijk om allemaal gevoelens tegelijk te hebben. Ze legde haar hoofd ook weer op zijn borstkas neer en wou net iets zeggen, toen ze plots voelde dat haar hoofd het zachte gras aanraakte en dat haar ogen op de goudkleurige ogen van Kid gericht waren.
‘Huh,’ mompelde ze zachtjes en ze keek verbaasd naar zijn ligging. Ze grinnikte zachtjes toen ze merkte dat hij op haar lag. Het was eigenlijk best komisch om hem zo te zien. Ze keek naar de rode vlekjes in zijn nek en wou daar net een vraag over stellen, toen ze plots twee lippen op de hare voelde.
Een warm gevoel verspreidde zich door haar lichaam en zwak liet Alexis haar hoofd liggen tegen de grond. Eerst kwam er een terughouding in haar op. Die terughouding wou dat ze Kid van zich afduwde, hem een klap in zijn gezicht gaf en hem daarna achterliet, om vervolgens niet meer te spreken. Haar verstand zei niks en haar hart zei dat ze hem terug moest zoenen en dat het goed was.
Kid was niet zoals al die andere mannen. Hij was anders en ze vertrouwde hem. Het weke en het warme gevoel in haar binnenste liet haar genieten van de kus, maar ergens kwam er ook een soort angst in haar op. Hopelijk deed hij het niet om… Nee, zo was hij niet!
De warme en intense gevoelens gingen zo erg omhoog en namen zo’n krachtig punt aan, dat ze het niet meer kon weerhouden. Haar armen leken zich ritmisch om zijn nek te slaan en ze tilde haar hoofd op, waarna ze haar eigen lippen steviger op de zijne drukte. Haar ogen waren genietend gesloten en ze moest moeite doen om een genietende kreun te onderdrukken.
Ze onderdrukte het niet omdat ze zich schaamde, eerder om hem niet de verkeerde gedachten te geven. Haar hart leek wel een paar octaven omhoog geschoten te zijn, ook al kon dat normaal alleen maar met je stem.
Ze voelde hoe haar hart onrustig tegen haar borstkas bonsde en hoe haar ogen genietend gesloten waren, maar ook hoe erg ze zich naar Kid hunkerde en die gevoelens nu pas begreep. Ze voelde iets in haar onderbuik dat haar nerveus, bang en nieuwsgierig maakte naar wat er meer was.
Het was niet de eerste keer dat ze lippen op zich had. Nou ja, op haar mond was het de eerste keer. Ze konden het geloven of niet, maar nog nooit had een man haar op haar mond gezoend toen hij zijn zaakje deed. Altijd in de nek of op de wang.
Misschien was dat daarom ook wel de reden waarom ze niet wist hoe ze zo’n zoen moest doen. Zo eentje die meestal in films voorkwam. Bah, dit was niet eens een film. Dit was de harde realiteit en zij was erin aan het zoenen met iemand die ze zo erg vertrouwde en waar ze langzaam…. verliefd op was?
Alexis loste haar lippen van die van Kid en ademde zachtjes. ‘Ademnood,’ zei ze hijgend en ze keek hem toen aan met een zachte blik. ‘Waarom deed je dat?’ vroeg ze zachtjes en ze liet tevreden haar hoofd zakken op de grond, waarna ze hem glimlachend aankeek en voelde hoe erg haar hart aan het kloppen was. Voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 12:04

Een schok van verbazing ging door hem heen toen hij merkte dat Alexis de kus beantwoorden. Hij was bang geweest dat hij een klap van d'r zou krijgen en dat ze hem hier alleen achter zou laten met die gevoelens die hij niet kon omschrijven. Gelukkig gebeurde dat niet en zag hij dat ze haar ogen sloot. Een gevoel van gelukzaligheid verspreiden zich door zijn lichaam heen. Dit was het beste wat hem was over komen.
Hij voelde haar armen in zijn nek, terwijl ze dieper op de zoen in ging. Hij had zijn handen aan weerskanten van haar gezicht geplaatst om er voor te zorgen dat hij niet bovenop d'r viel. De intentie van de zoen overweldigde hem bijna, maar hij hielt stand en zijn goudgele ogen sloten zich loom.
Hij wilde haar bij zich hebben, voor altijd. Haar warmte, haar ogen die zo betoverend mooi waren. Dat zijdezachte haar in die mooie blauwe kleur. Het was vreemd om op te merken dat hij zo naar haar aanrakingen hunkerde.
Het warme gevoel dat zich opbolde onder in zijn maag voelde zo geweldig. Dit had hij altijd al gewild. Dit was iets, wat niemand anders waarmee hij ooit had gezoend voor elkaar had gekregen. Was dit echte liefde? Was hij verlieft geworden op Alexis?

Voordat 'ie er verder over na kon denken liet Alexis zijn lippen met rust en keek hem aan. Hij hijgde zachtjes en grinnikte toen ze over ademnood begon. Dat herkende hij wel, daar had ie zelf ook last van. 'Waarom deed je dat?' Zijn hart stond voor een tel stil. Damn, hoe moest hij dit gaan uitleggen. Dit had hij willen voorkomen. Dit was juist datgene waar hij het slechtste in was; gevoelens uiten in woorden. De rode vlekken in zijn nek kropen omhoog, terwijl hij krampachtig in de chaos in zijn hoofd zocht naar de juiste woorden. "Ik..." begon hij langzaam. Hij haalde en paar keer diep adem om tot rust te komen. "Omdat ik het al zo lang wilde. Je bent prachtig Alexis, ik kon er niet meer tegen." Bijna beschamend keek hij naar de grond, waarna hij op zijn rug rolde en naar de lucht keek. Langzaam sloot hij zijn ogen, wachtend op die fatale woorden die tot nu toe alleen nog maar door zijn hoofd heen spookte.

[Ik haat het om gevoelens te beschrijven >> Ik kan het niet D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 12:22

Grappig. Als Kid hier zo op haar lag, kon ze gewoon alle kleine donshaartjes op zijn bovenlip ontdekken, maar ook daar rond. Het was haar al eerder opgevallen dat Kid echt een glad gezicht had, voor een jongen dan. Maar dat kon ook gewoon komen omdat ze die ervaringen met andere mannen had en dat het gewoon veel ruwer voelde toen dan nu. Nu was het gewoon een intense kus geweest. Nee, niet eens gewoon. Het was speciaal, de gevoel voor hem. Iets wat ze voor andere jongens nog niet had gehad, zo’n gevoel was het.
Verlegen sloeg Alexis haar ogen neer toen ze de woorden van Kid hoorde. ‘Dat lieg je,’ mompelde ze zwak, maar het klonk zelfs zo zwak dat ze zelf niet eens geloofde dat ze vond dat hij loog. Ze vond het fijn om van hem te horen. Het zorgde voor een warm gevoel in haar binnenste die alleen hij haar kon schenken. ‘Nee, oké, ik ben gewoon onzeker dan,’ zei ze en ze grinnikte even, waarna ze naar de lucht keek en haar ogen even sloot.
Wat was liefde eigenlijk? Het was raar. Heel raar. Ze had het gevoel dat ze nu de rest van de dag bij Kid wou zijn en ook al die dagen erna. Dat had ze nog nooit meegemaakt. Het was een overweldigend, heerlijk gevoel die alleen hij haar kon schenken en waar ze zoveel van hield. Haar hart leek wel uit haar borstkas te bonzen. En haar hart zou breken als…
‘Wat heb je gedaan,’ fluisterde ze zachtjes en ze keek met grote ogen opzij, waarna ze die weer wat smaller liet worden en breed grijnsde. ‘Ik voel me raar. Maar het voelt ook wel fijn, ergens. Heel onverklaarbaar.’
Grijzend liet ze haar hoofd opnieuw zakken en genoot stilletjes van het samenzijn met hem. Haar lippen voelde branderig en in haar binnenste was een heerlijk gevoel, vooral meer naar haar onderbuik toe.
Zachtjes zuchtte ze en haalde ze diep adem, waarna ze met haar haren begon te spelen. Haar perfect vallende haar. Ze grijnsde even. Nee, daar zat veel te veel egoïsme in. Haar fijne haar dan maar? Ja, zoiets.
‘Mislukte hormonen,’ gromde ze, iets wat ze vaker zei als ze teveel gekke gevoelens tegelijk had. Ze grinnikte even en keek toen op naar de jochies die daarnet daar nog stonden. Ze waren weg, maar er was wel iemand. Een nogal ruig uitziend persoon. Ach ja, boeiend. Ze liet haar hoofd weer achterover zakken en liet haar benen plat in de grond.
Fijn, dankzij een jurk was het als vrouw onmogelijk om in een liggende positie je benen op te tillen. Dat haatte ze dus wel aan een jurk of aan een rokje, maar daarmee viel in elk geval te leven.
‘En ik die dacht dat ik een ijskoud hart had,’ mompelde ze en ze keek opzij naar Kid.
‘Fuck that,’ mompelde ze en ze kreeg een speels glimlachje rond haar lippen, waarna haar blik iets ondeugender werd, maar ze zei lekker niks. En van ondeugend naar schattig. En weer terug. Zonder iets te zeggen. Zalig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 20:29

'Dat lieg je,' Het was niet meer dan een fluistering, maar toch gaf het hem de rillingen. Welke woorden zullen er achter aan komen? Met welke woorden zou ze hem pijn doen, vanwege alles wat hij had gedaan. ‘Nee, oké, ik ben gewoon onzeker dan,’ Hij opende zijn goudgele ogen weer en keek naar e lucht, "Als die woorden gelogen waren," begon hij langzaam. "Dan loog ik mezelf de hele wereld voor," Hij zuchtte zachtjes en kruiste zijn armen achter zijn hoofd terwijl hij naar Alexis naast haar keek. Ze was zo iemand die hij nooit kwijt wilde raken. Net zoals zijn vader, Liz en Patty.
Met een schok besefte hij dat hij Alexis nog niets had verteld over Liz en Patty en was ergens bang voor haar reacties als hij over de twee dames begon. Het kon nog wel eens helemaal verkeerd uitpakken. Dan moest hij maar zijn mond houden erover. ‘Wat heb je gedaan,’ Kid keek op, wat had hij gedaan? ‘Ik voel me raar. Maar het voelt ook wel fijn, ergens. Heel onverklaarbaar.’ Hij glimlachte. Hij had zo'n vermoeden wat er aan de hand was. Maar hij brak zich er het hoofd niet over. Ze moest er zelf achter komen, hij zou haar niet helpen hiermee. Dit was haar ding, net zoals hij had bij zichzelf. Hij deed er niets eens meer moeite voor om het gelukzalige, warme gevoel dat door zijn lichaam stroomde te negeren. Dan zou hij zichzelf alleen maar meer pijn doen. Hij vroeg zich af hoelang het was dat hij hier nu al was, en hoelang het geleden was dat hij zijn pillen had ingenomen. hij haalde het potje uit zijn zak, opende het en nam snel twee pillen in, hopelijk zonder dat Alexis het merkte. Daarna deed hij het potje terug en zuchtte. Dit was het leven, dit was perfect. ‘En ik die dacht dat ik een ijskoud hart had,’ Hij keek haar aan. "Dan zal ik je eens goed opwarmen," zei hij met een glimlach op zijn gezicht, terwijl hij overeind krabbelde en zijn lippen de hare voor de tweede keer vandaag vonden.

[Yeah 8D]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 20:56

Een lichte blos kwam op Alexis’ wangen toen ze opzij keek naar Kid. Hij was ook zo verschrikkelijk knap. Ze kon er niks aan doen dat ze zulke gedachten kreeg in zijn buurt. Zijn goudkleurige ogen, die elke keer opnieuw leken te blinken. Of als hij diep in gedachte was, dan waren zijn goudkleurige ogen wat afwezig.
Een warm gevoel schoot door haar heen toen ze zijn lippen voelde op de hare. Haar ogen sloten zich en haar armen bleven levenloos naast haar liggen. Ze voelde hoe haar ademhaling langzaam maar zeker sneller ging en hoe haar hart veel sneller klopte. Glimlachend opende ze haar ogen en keek naar hem, waarna ze haar hand in zijn nek legde en zachtjes haar lippen van de zijne haalde.
Haar adem sloeg tegen zijn lippen en ze glimlachte. ‘Wauw, Kid,’ fluisterde ze zachtjes en ze glimlachte opnieuw toen ze een warm gevoel door zich heen voelde gaan, maar ook dat haar vingers klam waren. Hij zorgde gewoon voor van die gevoelens waarvan ze elf niet echt wist wat ze waren. Maar ze vond het verschrikkelijk fijn om ze te hebben. Het voelde alsof ze eindelijk rust had gevonden. In haar hart, maar ook in haar gevoel.
Vier woorden lagen op haar lippen, alleen durfde zij ze niet uit te spreken. Ze had ze nog nooit uitgesproken, dus waarom zou ze ze nu wel uitspreken? Hoe zou zij ze trouwens kunnen uitspreken? Het zou moeilijk zijn, maar ze kon altijd een poging wagen.
Zachtjes ging ze omhoog met haar hoofd en haar lippen zochten de zijne, waarna ze een kus begon. Ze voelde opnieuw een warm gevoel door zich heen gaan en de drang om de woorden te zeggen, werd groter en groter.
‘Hmm, lekker warm,’ mompelde ze en ze grinnikte even, waarna ze haar hoofd tegen zijn schouder legde. Haar ogen waren aan het blinken en glimlachend keek ze omhoog naar Kid. Ergens schuilde er nog onzekerheid in haar blik, maar de ging langzaam weg.
‘Kid?’ vroeg ze zachtjes en ze haalde diep adem. Ja, ze was er klaar voor.
‘Ik hou van je.’

- :3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 21:37

Kid vroeg zichzelf of hij het aandurfde, of Alexis het aandurfde, om verder te gaan. Een klein stapje maar. Maar toch deed 'ie het niet. Vandaag nog niet, maar hij had zo'n idee dat het later nog wel zou komen. Later, misschien morgen, misschien over een week, misschien pas over een paar maanden. Het maakte niet uit, de tijd vloog met Alexis erbij en dat was goed genoeg voor hem. Zolang ze bij hem was, was alles in orde.
'Wauw, Kid,' Een grijns verscheen. "Dat had je niet verwacht, hea," zei hij plagend, terwijl hij een haarlok uit d'r gezicht haalde en een kusje op d'r voorhoofd plaatste. Een shot van hormonen racete door zijn lichaam heen, terwijl hij zichzelf overeind hees en op z'n handen leunend boven haar bleef zweven. Hij was blij dat 'ie haar ontmoet had, dat hij haar kon helpen en dat dit eruit was opgebloeid. Hij wist dat 'ie van Alexis hielt, maar had de woorden nog niet hardop gesproken. Ditmaal zou het dat moment aan Alexis overlaten. Hij had zo'n idee dat zij er de meeste moeite mee zou hebben. En aangezien ze voor hem niet zijn eerste liefde was, was het voor hem makkelijker. Dacht hij tenminste.
Zijn lippen werd geclaimd door haar en hij hielt d'r niet tegen. Zachtjes verdiepte hij de kus en hij sloot zijn ogen. 'Hmm, lekker warm,' Kid grinnikte wat en keek haar vrolijk aan. "Missie geslaagd," zei hij zachtjes en glimlachte.
Hij vroeg zich af waar die onzekerheid vandaan kwam, maar bemoeide zich er niet mee. Misschien had ze het inderdaad lastiger dan dat hij had verwacht. Was hij soms te overhaast geweest? Was het, again, zijn fout?
'Kid?' Kid keek haar aan en humde een Ja. 'Ik hou van je,' Hij keek haar even verbaast aan, maar glimlachte daarna. "Dat duurde lang," zei hij plagend. "Ik zoek naar mooie woorden," begon hij langzaam. "Om je hartje te bekoren. Elke avond bij jou. Ik droom van blauwe zeeën, van de mooiste orchideeën, en de liefde met jou.
Ik schrijf een mooi gedicht, en hoop dan dat jij dan voor me zwicht, als ik iets zeggen zou. Maar dan bederf ik alles met dat afgezaagde zinnetje."
Hij stopte eventjes, keek weg en grijnsde daarna.
"Ik hou van jou,"

[Volledige liedje; Klik]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 21:49

‘Dat meen je niet, echt?’ mompelde ze sarcastisch en ze grijnsde even. Toen ze de woorden daarna hoorde, viel haar mond open. Nee, echt. Een klein stukje. Er zou een vliegje in kunnen vliegen, zo ver stond haar mond open. Oké, nu kon er een hommel in vliegen. Oh oh, pas op! Nu kon er een lijster in vliegen! En nu moest ze ophouden.
‘Wauw, Kid,’ mompelde ze en ze grijnsde even. ‘Dat was heel… mooi,’ grinnikte ze even. ‘What the hell, zeg ik daarop,’ besloot ze uiteindelijk en ze grinnikte opnieuw, waarna ze haar hoofd liet zakken en hem onder haar lange wimpers grijnzend aankeek. Ze voelde de verleiding om een klein beetje verder te gaan opduiken, maar probeerde deze te negeren.
Ja, als ze beelden terug wou hebben van haar verleden, moest ze dat vooral doen. Maar aan de andere kant moest ze het ook leren te vergeten. En Kid kon ze wel vertrouwen, dat was nu wel duidelijk. Zuchtend liet ze zich achterover zakken, zodat haar rug contact maakte met de grond en ze Kid recht kon aankijken in zijn prachtige, betoverende, goudkleurige ogen.
‘Hmm, eigenlijk wil ik je wel eens uitnodigen om mee te gaan trainen met me, maar daar zitten voorwaarden aan,’ zei ze plagend, terwijl ze Kid omduwde en bovenop hem ging liggen. Speels ging ze met haar vinger langs zijn lip af en plagend duwde ze even op zijn onderlip.
‘Om zes uur opstaan, urenlang trainen en je klep houden als je spierpijn hebt,’ grinnikte ze en ze grijnsde even. Als Kid zou nodig alle kanten van haar wou zien, dan zou hij moeten beginnen met haar harde en speelse kant. De harde doemde nog sneller op dan de speelse. Het zou leuk zijn als hij ’s morgens eens meekwam, maar het zou ook verschrikkelijk afleidend werken.
‘En je zult de kleding ook leuk vinden die ik dan aanheb,’ grinnikte ze en ze trok twee keer haar wenkbrauwen achter elkaar op. ‘Als je tenminste begrijpt wat ik bedoel,’ fluisterde ze in zijn oor, waarna ze een speels kusje op zijn onderlip gaf.
Oké, het was inderdaad wel leuk om naar te kijken, dat rokje wat ze dan aanhad – zijzelf vond het namelijk enig – zat lekker en ze had de ruimte om erin te bewegen. Plus Kid zou een hele andere kant van haar ontdekken. De speelse kant. En die wou ze juist ook weer hebben, aangezien die zo’n beetje verdoemd was.
‘Tenzij je korte rokjes niet leuk vindt natuurlijk,’ fluisterde ze plagend in zijn oor, waarna ze zachtjes kusjes in zijn hals drukte en hem daarna speels aankeek. Ach, het was een begin! En tot nu toe ging het nog goed, dus so what?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 22:19

Een grijns van oor tot oor kwam op zijn gezicht toen hij de open mond van Alexis zag. Voorzichtig duwde hij hem dicht. "Straks vang je nog vliegen," zei hij lachend. Hij keek haar met een grijns aan en ging wat overeind zitten. "Loud and clear," zei hij rustig, toen Alexis vroeg of ze dat hardop had gezegd. "Tenminste, zolang je niet in mijn gedachten praat," Hij grinnikte. Normaal was Kid niet zo iemand die snel grapjes maakte en de lol ergens van in zag, maar deze hele dag had zijn humeur en gedrag omgegooid.
‘Hmm, eigenlijk wil ik je wel eens uitnodigen om mee te gaan trainen met me, maar daar zitten voorwaarden aan,’ Kid wachtte rustig af. "Yes, Ma'am," zei hij kalm en keek haar serieus aan. Al hielt hij het niet lang vol, aangezien hij al snel werd omgeduwd en nu onderop lag. Hij grijnsde en beet zachtjes in de vinger die over lip heen ging. ‘Om zes uur opstaan, urenlang trainen en je klep houden als je spierpijn hebt,’ Hij dacht even na. "Ik ben standaard om half zes op. Trainen ben ik gewend en spierpijn is niets. Dat moet lukken," zei hij kalmpjes en liet haar vingers gaan. Hij glimlachte en liet zijn hoofd op het gras rusten. Kalm keek hij haar aan, zijn goudgele ogen gleden over haar bleke huid heen, bleven hangen bij d'r blauwe ogen en gingen daarna verder naar die perfecte mond. 'En je zult de kleding ook leuk vinden die ik dan aanheb,’ Kid hoefde de aanwijzing van Alexis niet eens te horen. Hij snapte al wat ze bedoelde. "Hmm, ik verheug me er nu al op," zei hij zachtjes, terwijl zijn goudgele ogen ondeugend glommen. Hij keek haar met een grijns aan, terwijl zijn vinger over haar kaak streek. ‘Tenzij je korte rokjes niet leuk vindt natuurlijk,’ Hij grinnikte toen Alexis hem een kusje in zijn nek gaf. Met zijn hand hief hij haar hoofd op en claimde haar lippen met de zijne. Voorzichtig likte hij met zijn tong over haar onderlip om toestemming te vragen.

[Yeah >D]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Alexis
.
.
Alexis

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 587
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light
Klas: Fifth Class
Partner: I hate that I love you boy.

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 12 2011, 22:39

Glimlachend keek Alexis naar Kid en voelde weer een warm gevoel toen ze zijn lippen op de hare voelde. Voorzichtig sloot ze haar ogen en een schrok ging door haar heen toen ze plots een tong tegen haar onderlip voelde. Oh oh, jeetjemina, heilige hallelujah, Jezus Christus, Heilige God! Hoe moest ze dit aanpakken? Gewoon rustig blijven!
Op goed geluk opende Alexis haar mond een beetje en liet haar tong toen langzaam in Kids mond glijden. Ze begon een soort verkenningstocht en voelde ondertussen het zweet in haar handen. Het was een verschrikkelijke afgang als ze nu iets verkeerds zou doen. Ze had dan ook nog nooit op deze manier met iemand gezoend.
Alexis’ armen sloegen zich ondertussen om Kids hals en Alexis trok hem dichter tegen zich aan, waarna ze wat meer op hem ging liggen en ondertussen het spel gewoon door liet gaan. Ze voelde hoe haar klamme handen langzaam weggingen en hoe het haar steeds makkelijker afging om Kid te zoenen. Ondertussen verspreidde zich een ontzettend heerlijk, warm gevoel door haar binnenste en zachtjes haalde ze door haar neus adem. Moest dat? Tja, hoe kon ze anders ademhalen?
Het duurde even, maar Alexis verbrak met tegenzin het magisch moment. Ze liet haar hoofd zakken, zodat haar neusje tegen het neusje van Kid leunde.
Haar ogen waren gesloten en een glimlach speelde om haar lippen, waarna ze opkeek en een schrok kreeg toen ze zijn prachtige, goudkleurige ogen zag. ‘Wauw,’ mompelde ze zachtjes en ze grijnsde breed, waarna ze liefkozend over zijn wang aaide. Al de haat in haar ogen was verdwenen en had plaats gemaakt voor een nieuwe blik: liefdevol.
‘Dat was eng,’ mompelde ze en ze grinnikte even, waarna ze hem opnieuw liefdevol aankeek. Die liefdevolle blik zou er waarschijnlijk wel een tijdje blijven zitten. Nou ja, zolang de meiden in haar zaal het niet doorhadden. Ze wou zich voor Kid namelijk helemaal openstellen, maar voor de anderen niet. Die moesten haar vertrouwen maar winnen, dan spraken ze later.
‘Dus....’ zei ze met haar melodieuze stem en ze ging langzaam naar Kids oor, waar ze zachtjes een kusje drukte. ‘Kom je morgenvroeg met me mee?’ vroeg ze en ze grijnsde breed, waarna ze overeind ging zitten en haar handen op zijn buik plaatste.
‘Oh, kom op, please, please, please!’ zei ze met een zeurderig stemmetje en in haar ogen blonken pretlichtjes, terwijl ze als een klein kind heen en weer begon te bewegen. Ze had het gevoel alsof haar hart met elke kleine seconde dat ze bij Kid was meer openging.
‘Oh, sorry,’ zei ze lachend, toen ze heen en weer aan het springen was op haar kont – wat voor omstanders vast een raar en onaangenaam beeld zou geven, maar waar zij zich geen shit om bekommerde – en doorhad dat dit voor Kid nogal pijnlijk zou zijn.
‘Hmm?’ vroeg ze en schattige blosjes verzamelden zich op haar wangen, waarna ze voorover ging hangen, zodat haar gezicht nog maar een paar centimeter van zijn gezicht verwijderd was.
‘Toe?’ piepte ze en ze grijnsde breed, waarna ze blozend een kusje op zijn neus drukte en haar knieën aan weerszijden van zijn lichaam liet zakken.
Ondertussen waren er een hoop blosjes naar haar wang gekropen. Nee hè! Niet weer! Oh, jeetje, als ze er nu maar niet stom uitzag!

- De boze Alexis, de snauwende Alexis, de onzekere Alexis, de ondeugende Alexis en dan hier... de hyperactieve, baby-achtige, blozende, smekende Alexis! :3
Sorry, ik vind dat gedrag bij haar nieuwe avatar passen :3 -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just... Calm... Down... [Alexis]   Just... Calm... Down... [Alexis] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just... Calm... Down... [Alexis]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Calm down.
» Now it's time to calm down
» Calm your-- //Yang
» Calm, concentration and endurance
» Music is the best thing to calm down ~Open~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-