PortalIndexHalloween evenement: spookhuis HpD5UwnHalloween evenement: spookhuis 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Halloween evenement: spookhuis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Kai

Master Kai

Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA PROFILEPosts : 102
Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova/licht
Klas: Art teacher
Partner: Narah

Halloween evenement: spookhuis Empty
BerichtOnderwerp: Halloween evenement: spookhuis   Halloween evenement: spookhuis Icon_minitimeza okt 08 2011, 21:16

Jah, ik heb wel een paar ideetjes, maar dat zijn er niet genoeg om heel het spookhuis op te vullen. Dus wie een idee heeft pleurt het hier maar even neer
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Halloween evenement: spookhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween evenement: spookhuis   Halloween evenement: spookhuis Icon_minitimeza okt 08 2011, 23:23

In het discussiedeel?
Achja dus wat ik zou doen is al zeker zorgen dat er een paar shadra mensen doden tot leven wekken ofzoiets. Of eventueel met hun krachten spoken laten verschijnen of zoiets. Levende muren van de aard mensen en nog andere dingen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Halloween evenement: spookhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween evenement: spookhuis   Halloween evenement: spookhuis Icon_minitimezo okt 09 2011, 00:03

Nou doden tot leven wekken lijkt me alleen iets voor de Heer der Duisternis xD, wel een beetje realistisch houden (voor zover dat kan hew 8D) gezien de magie wat de leerlingen/leraren kunnen. Bewegende muren zou wel kunnen, maar ik weet niet hoe het spookhuis zelf ge-RPGt moet gaan worden? In het spookhuis kunnen natuurlijk ook verkleede/geschminkte leerlingen zitten c:
Eph staat denk ik bij de ingang van het spookhuis voor de kaartjesverkoop en de doodangstige mensjes op te vangen/de sfeer erin te brengen. Hoe, dat moet onze eerste klas scheiterd nog eventjes verzinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA PROFILE
Halloween evenement: spookhuis UTL8oxA MAGICIAN

Halloween evenement: spookhuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Halloween evenement: spookhuis   Halloween evenement: spookhuis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Halloween evenement: spookhuis

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Halloween evenement: spookhuis
» Start van het Halloween Evenement ✇
» [Halloween Evenement] Het Gala
» [Halloween Evenement] Bostocht Groep Norwood
» [Halloween Evenement] Bostocht Groep Kale

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Discussiedeel-