PortalIndexOh, just stop talking... HpD5UwnOh, just stop talking... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Oh, just stop talking...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Finbar
.
.
Finbar

Oh, just stop talking... UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Oh, just stop talking... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Oh, just stop talking... Empty
BerichtOnderwerp: Oh, just stop talking...   Oh, just stop talking... Icon_minitimewo jul 13 2011, 12:59

'But don't bloom, withered, fell and rotted, like bloody fountain.' humde het meisje mee op de muziek, terwijl ze naar buiten liep. Dat de band niet meer bestond wilde nog niet zeggen dat ze haar liedjes niet meer kon zingen. Dit was dan wel een van de liedjes uit haar depressieve periode, de melodie was zo vrolijk dat je wel moest glimlachen. De tekst was echter bijna horror. Sja, dan moest je een depressieve zestienjarige geen nummers laten schrijven. 'I am, Crimson Camellia.' ging ze verder, terwijl ze zich verder van de school verwijderde. Crimson Camellia. De enige die haar nog zo noemde was Kaito. Megurine zuchtte. Zij wist ook wel dat het eigenlijk een vreselijke reactie was geweest, maar ze kon er echt niet langer tegen. Toen Len was weggegaan was ze weer even teruggevallen in haar depressies. Twee weken lang was Kaito de enige geweest die tegen haar had gepraat. En het enige wat hij had gezegd, waren de woorden "Crimson Camellia", om haar eraan te herinneren dat ze hen veel pijn deed. Maar het had haar niets kunnen schelen. Ze was net een paar jaar van de depressies af, en dan kwam dit. 'Not as strong as the meaningless blood.' Haar stem was hoog, maar zacht. Als iemand haar zou horen zou ze het hele verhaal misschien moeten uitleggen, omdat het nieuws hier kennelijk nog niet doorgedrongen was. Dat ze gestopt waren.

Haar iPod gleed soepel in haar tas, de oortjes uit haar oren. Ze pakte haar bruine haarband, en deed die op zijn plek. Als ze haar boek wilde lezen, moest ze dat wel snel gaan doen. Haar ogen gleden over het grasveld. Toen zij hier op school had gezeten, een tijd die eeuwen geleden leek, was de helft van het grasveld bezaaid geweest met verschillend gekleurde bloemen. Een grap van een aantal tweedeklassers, waar zij bij hoorde. Ja, ze hadden flink straf gekregen, maar de bloemen konden niet weggehaald worden. Kennelijk was er in de tussentijd veel veranderd. Haar afscheidscadeautje aan de school had ze nog niet gecheckt. Een enorme muzieknoot, op een van de muren, met daar onder, in bloedrode letters: Crimson Camellia. Altijd. Die naam gebruikte ze toen altijd. Eigenlijk wilde ze er nu vanaf. Dat was een naam uit een ver verleden. Maar ze kwam hem gewoon overal tegen. Het was bijna irritant. Zuchtend plofte ze neer, zich voorbereidend op een leerzame middag van eindeloos gezever over de wonderschone wereld van de eik. Nou ja, het moest voor haar studie. Zodra ze klaar was, zou ze geen eik meer aankijken. Bah. Nee, Megurine was meer van de bloemen. De bloemen en de dieren waren meer haar ding. Dat combineerde ze met luchtmagie, en dan was ze bijna onverslaanbaar. In haar ogen dan. Haar lichtblauwe jurkje waaide een klein beetje op, maar dat boeide haar niet. Ze had genanter momenten gehand. Even sloot ze haar ogen, genietend van de zon op haar gezicht.

-Anyone?-
-Jurkje: Klik!-
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Oh, just stop talking... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Oh, just stop talking... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Oh, just stop talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, just stop talking...   Oh, just stop talking... Icon_minitimedo jul 14 2011, 16:52

Oh, just stop talking... Castor00031

Life is like a garden, where everyone you know is an flower. You decide which one you let witter away, and which one may grow to a gigantic tree.

Doffe poten weerklonken over het grasveld. Gehijg, gevolgd door een blaf. Een witte gedaante schoot vooruit. Zijn oren spits overeind en zijn staart die wild heen en weer ging van genot. Het was heerlijk om weer eens een keer vrijuit te rennen met zijn baas. Eyolf genoot van de wind, even weg van alles even alleen met zijn metgezel.

De man met rode haren glimlachte en liep rustig achter de wat drukke wolf aan. Norwood glimlachte enkel. "Je kunt ook voor geen meter stil zitten of wel..." sprak hij kalm en grinnikte. Norwood zette kalme passen. Dacht kort aan Malaika. Ze was niet van zijn gedachten af te slaan. Enerzijds positief anderzijds negatief. Norwood wilde er niet op vertrouwen maar om een of andere reden had Eyolf weer het gevoel dat er een driehoek werd gemetseld. Weer een waar een vrouw het slachtoffer van zou worden. Norwood schudde zijn hoofd, onmogelijk. Savador zou verdwijnen, Savador zou niet meer achter zijn partner aan kunnen gaan. Yet, was hij toch niet helemaal zeker van zijn zaak. Norwood zuchtte. Malaika was een trouwe partner, ze zou niet zomaar in iets duiken wat ze zelf niet wilde. En al helemaal niet iets wat hem door het slijk zou halen, toch?

Opnieuw zuchtte Norwood. Eyolf keek op. Gromde even speels en rende toen op zijn baas af. Sprong tegen zijn borstkas op, en duwde hem op de grond. Norwood lachtte kort. "Jaja, ik zal niet zo zitten mokken..." sprak hij. Eyolf kwam weer van hem af en keek op toen hij de geur van Grens magie opsnoof. Norwood keek op. Hij voelde de bron ook. Te zwak voor een leraar, te sterk voor een doorsnee leerling. Stagiaire? Norwood had niets gehoord van een mogelijke stagiaire. Toch kon hij niet ontkennen dat het zijn nieuwschierigheid gewekt was. Dus hij ging direct op onderzoek uit.

Met kalme passen naderde hij de bron. Toen het uiteindelijk in zicht kwam deed hij glimlachen. Dat was wat anders, een vrouwelijke stagiaire. Hij bespeurde ook een vlaag windmagie, misschien was ze toch stagiaire van de wind. Norwood besloot dat het niet verkeerd was een praatje te maken. Vooral niet als het een stagiaire was. Het was en bleef een soort collega. Norwood glimlachte en liep de heuvel verder op. Rustig kwam hij dichterbij en nam plaats naast de persoon. Hij glimlachte en keek naar de lucht. "Mooi weer vandaag..." begon hij. "Ik neem aan dat we elkaar nog niet kennen...' sprak hij. "Norwood, Master Norwood, leraar woudmagie op deze academy en opvolger van de vrouwe van het woud." sprak hij kalm. Hij glimlachte vriendelijk. Hij stak zijn hand uit om zich netjes voor te stellen. Hij was dan misschien ouder, maar een goed voorbeeld zou altijd goed volgen.


Nature can't be controlled
Terug naar boven Ga naar beneden
Finbar
.
.
Finbar

Oh, just stop talking... UTL8oxA PROFILEPosts : 504
Oh, just stop talking... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas: -
Partner: All of my dreams are all I want to see, try not to wake me, let me be ✗

Oh, just stop talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, just stop talking...   Oh, just stop talking... Icon_minitimevr jul 15 2011, 11:23

'Wij kennen elkaar niet?' Bijna vragend hiel Megurine haar hoofd scheef. 'Maar ik herinner me toch duidelijk dat ik een keer strafwerk van u heb gekregen. Ehm.. Omdat ik niet luisterde, volgens mij. Ja, dat was het.' Even mijmerde ze waarnaar ze dan luisterde. Dat was eigenlijk een domme vraag. Natuurlijk had ze nooit echt goed naar leraren geluisterd. Muziek was veel interessanter, in haar oogpunt. Veel interessanter. Het had tenminste niet van die talloze feiten die je moest onthouden. Alleen woorden, en dat was lang zo moeilijk niet. Je sloeg de juiste noten aan, en dan lukte het wel. Als je er een beetje talent voor had, maar dat was zo standaard geworden voor Megurine dat ze daar gewoonweg niet meer aan dacht. Haar gedachten waren al bijna weer vergeten dat er nog iemand was. Dat deed ze altijd. Zelfs met concerten was ze wel eens vergeten dat ze zich moest omkleden, of in plaats van de gitaar de bas moest pakken. Hoewel het dan altijd goed afliep, en misschien bij een kennismaking niet. 'Megurine. Ik ben uw nieuwe stagaire. Ik heb hier maar twee jaar gezeten, daarna moest ik terug naar Puffoon.' Met een grijns schudde ze zijn hand, terwijl ze iets rechter op ging zitten. Het was misschien een slim idee om tenminste een beetje een goede indruk te maken. Tweede indruk dan. Haar eerste was volledig verpest door het feit dat ze de klas binnen was komen lopen, in een discussie met haar tas. En dan dat ze de verkeerde boeken had meegenomen ook. Nou ja. Ze was misschien wel iets veranderd. Iets verantwoordelijker, misschien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Oh, just stop talking... UTL8oxA PROFILE
Oh, just stop talking... UTL8oxA MAGICIAN

Oh, just stop talking... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh, just stop talking...   Oh, just stop talking... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Oh, just stop talking...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Talking with Roxas...
» Your wish is my command- talking about a sig, honey.
» Time to meet thé guy everyone is talking about.
» The voice that never stops talking...
» Ik stop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-