PortalIndexOp zoek HpD5UwnOp zoek 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Op zoek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 08:55

Het was al bijna 9 uur in de ochtend, tot dat ze maar eens besloot om eens wakker te worden en om direct op te staan. Opeens merkte ze dat haar witte konijntje er niet meer was, dus besloot ze het maar te gaan zoeken ergens op het grasveld. Op het grasveld was ze nu net aangekomen, en ze begon de zoektocht direct al naar haar witte konijntje. Ze liep door het grasveld, en keek intussen ook maar wat rond. Ze hoopt dat er niks gebeurt was met haar witte konijntje, anders zou ze uit kunnen barsten in het huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 09:24

Imeth lag buiten op het grasveld. Het was een beetje vochtig buiten vanwege de ochtend dauw maar dat maakte Imeth niet veel uit. Hij lag met zijn handen onder zijn hoofd naar de lucht te staren. Hij zuchtte even zachtjes toen ineens iets bovenop zijn buik sprong. Imeth schoot overeind en zag nu pas dat het een konijntje was die bovenop hem gesprongen was. Het witte dier zat nu angstig op de grond. ''Waar kom jij nou weer vandaan?'' vroeg Imeth verward terwijl hij zachtjes het konijntje aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 09:38

Gina zag dan ineens iemand anders die buiten was op het grasveld wat aan het liggen was, dan zag ze ook haar witte konijntje angstig naast hem op de grond. Daarna zag ze ook nog dat ze zachtjes geaaid werd door hem, terwijl liep ze naar hem toe. "Sorry, stoor ik?" vroeg ze dan, terwijl ze naar haar witte konijntje keek die door hem nog steeds zachtjes geaaid werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 09:46

Imeth keek op toen hij een stem hoorde. ''Ik neem aan dat deze witte vriend van jou is'' zei hij doelend op het konijntje. Imeth stond op en pakte het witte konijn op waarna hij die terug gaf aan het meisje. ''Misschien kan je hem beter in een kooi stoppen voor hij echt een keer verdwaald. Hij zal misschien niet altijd terug gevonden worden en het bos kan voor een konijn best gevaarlijk zijn'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:02

"Ja, hij is van mij." zei ze terug tegen hem, terwijl ze haar witte konijntje terug kreeg. "Dank je wel." zei ze dan tegen hem, toen ze haar witte konijntje terug had. Daarna keek ze hem aan, terwijl ze haar konijntje goed vast had in haar armen. "Hij heeft ook een kooi alleen is hij eruit kunnen ontsnappen, maar hij zou niet verdwalen want hij heeft wat speciaals." zei ze terug tegen hem, alleen wat dat dan nog niet in werking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:07

Imeth knikte even. ''Vergeet dan maar wat ik zei'' zei hij tegen haar. ''Maar wie ben je eigenlijk. Ik heb je namelijk hier nog nooit gezien maar dat kan ook grotendeels door mij komen gezien ik hier nog niet zo heel lang ben'' zei hij met een kleine glimlach. ''Mijn naam is Imeth Lenore'' stelde hij zichzelf voor aan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:10

"Ik zou het niet vergeten eigenlijk want ergens heb jij wel gelijk." zei ze terug tegen hem. "Ik ben trouwens Gina." stelde ze zichzelf aan hem voor, terwijl ze hem alweer aan keek. "Aangenaam Imeth Lenore." zei ze tegen hem, nadat hij zichzelf ook aan haar voorgesteld had. Toen stak ze maar haar hand naar hem uit, bedoeling om ermee te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:21

''Wederzijds Gina'' zei Imeth. Hij schudde even Gina`s hand waarna hij zijn handen terug in zijn broekzakken stopte. ''Je bent van Gren toch?'' vroeg hij daarna. Tenminste zo zag het er wel uit. Zijn felpaarse ogen keken Gina vriendelijk aan. Hij streek even een witte haarlok achter zijn oor. Eigenlijk was zijn haar net zo bleek als huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:28

"Ja ik ben van Gren, hoe weet jij dat eigenlijk?" vroeg ze hem nieuwsgierig, terwijl ze hem terug aan keek. "En jij bent van...?" vroeg ze daarna nog. Ze zag ineens zijn felpaarse ogen vriendelijk naar haar kijken, toen keek ze hem ook maar terug vriendelijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imeth

Imeth

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 127
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, duistere magie.
Klas: 6e klasser/ De klas van Norwood.
Partner: Nee

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 10:35

''Dat kan ik aan je zien'' zei Imeth. ''Ik heb op verschillende planeten een tijdje gewoond, waaronder Gren. Ik ben zelf geboren op Shadra'' zei Imeth. Maar eigenlijk zou je dat alleen zeggen als je zijn uiterlijk zag. Zijn gedrag vertoonde echt niets van het gedrag van magican`s van Shadra. Maar dat kwam wellicht omdat hij op zoveel verschillende planeten gewoond had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gina.
.
.
Gina.

Op zoek UTL8oxA PROFILEPosts : 162
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud, Gren
Klas: VijfdeJaars / Klas van Master Norwood
Partner: Mudly

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitimezo sep 27 2009, 15:25

"Begrijp ik." zei ze dan tegen Imeth, en ze keek hem nog eens aan. "En ga jij voor het goede of voor het slechte?" vroeg ze plotseling wat nieuwsgierig aan hem, en ze wachtte dan maar op zijn antwoord. Voor haar maakte het helemaal niet uit wat zijn antwoord zou zijn, als ze haar maar niks zou doen. Gina had altijd al gedacht het duistere magie een slechte bedoeling was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Op zoek UTL8oxA PROFILE
Op zoek UTL8oxA MAGICIAN

Op zoek Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek   Op zoek Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek.
» Op zoek.
» Op zoek naar hulp.
» Op zoek naar Kori
» Op zoek naar Norwood.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-