PortalIndexDe eerste les - Pagina 2 HpD5UwnDe eerste les - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 De eerste les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 254
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 22 2009, 16:23

Donovan keek even naar beneden toen de leraar tegen hem begon te praten. Hij draaide het touw een paar maal om zijn been en liet zich toen afrollen naar beneden zodat hij op ooghoogte van de leraar bleef hangen al was dat ondersteboven. Donovan had zijn armen kalm over elkaar geslagen en zijn haar hing zo recht naar beneden. ''Excuseer, maar voor zover ik kon zien en dacht zag ik dat U met Rose wou praten. Het zou grof zijn om daar tussendoor te gaan'' zei hij kalm maar aan de ondertoon in zijn stem kon je duidelijk horen dat hij er flink de pest in had. ''Mijn naam is Donovan Revas'' zei hij. Donovan`s donkere ogen keken even naar Aigaithis en toen weer naar de leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Joël

Master Joël

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 112
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/ik beheers de magie maar geef gym
Klas:
Partner: ...

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 22 2009, 16:33

"De broer van Agaithis,wel aangenaam meneer Revas heeft u enige problemen met gezondheid of andere noodzakkelijke dingen"vroeg hij aan hem. "Als Rose wil praten,moet ze maar afkomen"zei hij tegen hem en grijnsde. Hij hield wel van een leerling met haar op zijn tanden zoals Donovan. Dit jaar kon nog interessant worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 254
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 22 2009, 16:42

''Tja ik heb moeite met woede beheersing maar dat kan ik niet echt onder gezondheid rekenen'' zei Donovan droog. Hij greep het touw nu vast met zijn handen en draaide zo om waarna hij losliet en met beide voeten op de mat. Dat praatte een stuk gemakkelijker daarbij steeg het bloed naar zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 22 2009, 17:24

Rose liep dan naar de leraar toe, en ze keek nijdih naar Donovan. Daarna ging ze naast de leraar staan, en ze snoof heel even kort maar hard. "Master niemand hoeft dit te weten."Zei Rose dan tegen hem, en ze ging dan in afzondering staan van de anderen. Haar ogen hield ze op de master gericht, en ze geeuwde heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 08:03

Diva had gezien dat Donovan inmiddels ook binnen was gekomen vlak na haar zusje. Ze merkte ook dat hij haar blik ontweek. Ze grinnikte even zachtjes. Op Master Savador en Antony na wisten niemand buiten Donovan en Diva wat er precies was gebeurd op de etage van Razen. Van Master Savador wist Diva wel dat hij het niemand zou vertellen aar ze hoopte dat Antony dat ook niet zou doen. Diva keek even naar Aigaithis. ''Laten we je broer maar een beetje in de gaten houden voor het geval dat hij straks weer door het lint gaat'' zei ze zacht tegen hem. Daarna knipte ze eenmaal in haar vingers waardoor haar zwaard verscheen in haar hand. Ze trok hem uit de schede en wachtte tot Aigaithis zijn zwaard ook pakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Joël

Master Joël

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 112
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/ik beheers de magie maar geef gym
Klas:
Partner: ...

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 13:01

Master Joël keek hem even aan en liep dan naar Rose. "Wat wou je zeggen dat zo belangrijk was"zei hij tegen haar en zette zich neer op de bank. Hij keek even kort naar Diva en dan weer naar Rose. Een klein glanzend kruisje bengelde aan zijn nek en ook aan zijn pols.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 14:28

Rose keek hem aan, en zij bleef gewoon staan. "Het zit namelijk zo dat ik de dochter ben van de phoenixclan leider, en voor dat u hier aankwam was ik een tijdje geleden in een fury beland. En als ik daarin beland was dan had ik zowat het lanceringsplatform plus de raketten vernield, maar dat kwam doordat ik al mijn emoties naar boven voelde komen. Daarna herinnerde ik me niets en pas na 2 weken had ik al die herinneringen weer. Nu mijn familie is helemaal uitgemoord door mensen, alleen was mijn neef nog in leven. Deze stierf dan ook aan een ziekte, en dus ben ik de enige overlevende van de phoenixclan. Ook bezit ik alleen de kracht van de phoenix, en een paar weken terug ben ik samengesmolten met de phoenix die altijd bij ons was. Nu heb ik dagen en weken zitten trainen om de fury onder controle te hebben, en sinds eerder heb ik een kortsluiting in mijn kracht gekregen. Dat wil zeggen dat ik soms opeens in vlammen sta, maar het hoofd van bestuur van onderwijs kent de spreuk die mij terug normaal kan krijgen. Door die kortsluiting kan ik opeens bewusteloos vallen, en dus zal het een tijd duren voordat ik wakker word. Wij hebben allemaal in de clan een brandmerkteken op de rug van een phoenix." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek hem dan ook even in de ogen aan. Daarna draaide ze zich om, en ze liet het brandmerk van de Phoenix tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Joël

Master Joël

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 112
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/ik beheers de magie maar geef gym
Klas:
Partner: ...

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 14:35

Hij keek naar de Phoenix op haar rug en streek met zijn hand door zijn haar. "Heb je enig idee,wat die kortsluiting percies is"zei hij tegen haar. Hiij dacht even aan zijn broer die het zelfde merkteken had maar hij was al 2 of 3 jaar dood. "Mijn broer,die had ook zoiets,misschien weet ik je wel te helpen"zei hij tegen haar. Hij keek haar bedachtzaam aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 14:37

Rose keek hem aan, en ze deed dan haar topje weer naar beneden. "Nee, dat weet ik helaas niet, maar ik werk wel samen met clans uit de andere planeten. Ook uit Shadra is er een clan dat onze bondgenoot is, en zij helpen me dan ook bij het trainen." Zei ze dan rustig tegen hem, en ze keek hem dan aan in de ogen. "Wat voor brandmerkteken had hij dan?" Vroeg Rose dan zachtjes aan hem, en ze bleef kalm bij hem staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Joël

Master Joël

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 112
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/ik beheers de magie maar geef gym
Klas:
Partner: ...

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 14:46

"Hetzelfde als jou,hij leefde op Razen en zat waarschijnlijk in diezelfde clan als jou"zei hij. Hij keek haar even aan en dacht terwijl na. "Bedoel je met kortsluiting dat je je krachten niet kan gebruiken,en dat je daardoor flauwvalt"zei hij tegen haar en krabte even aan zijn kin. Misschien was het hetzelfde als Alec had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 14:51

Rose keek hem heel even verbaasd aan, en ze wist niet wat ze moest zeggen. "Ohja? Dan zal ik hem denk ik wel gekend moeten hebben, nouja ik kende iedereen van de clan." Zei Rose dan zachtjes tegen hem, en ze ging wat dichter naar hem toe. "Maar in onze clan waren we allemaal familie." Zei ze dan zachtjes, waarna ze even naar hem keek. "Ja, en dan heb ik vaak dat ik me erg misselijk voel." Vertelde ze hem dan over de kortsluiting, en ze keek dan wat in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 23 2009, 18:09

Aigaithis knikte even licht en bleef naar Donovan kijken toen hij Diva hoorde praten. Daarna lichtte zijn handen op en haalde hij twee duo zwaarden tevoorschijn. Hij haalde de schede eraf. Hij draaide ze even rond in zijn hand en grijnzde toen naar Diva. Hij zette zich af en maakte een schijn bewegng naar links waarna hij aanviel van rechts.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 24 2009, 18:32

Diva greep het handvat van haar zwaard steviger vast en wachtte met een kleine grijns op haar gelaat op haar aanvaller. Ze was een paar seconden in de war toen Aigaithis een schijnbeweging maakte maar herstelde zich snel en bracht haar zwaard naar rechts waarna het tegen de duo zwaarden aanknalde. Het geluid van staal tegen staal weerklonk in de gymzaal. Ze draaide zichzelf en haar polsen om zodat ze de zwaarden wegsloeg. Daarna deed Diva een uitval naar voren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Joël

Master Joël

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 112
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra/ik beheers de magie maar geef gym
Klas:
Partner: ...

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 26 2009, 10:59

Joël keek de twee zwaardvechters aan en knikte goedkeurend. "Wel mensen,dit was het voor de les"zei hij tegen hun en keek toen rustig naar voor. Hij liep naar een bank en stak daar zijn spullen in die hij had gebruikt om namen en zo opteschrijven. Hij wachte maar tot elke leerling buiten was dan kon hij afsluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 610
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 26 2009, 20:07

Rose keek hem nog steeds vragend aan over zijn broer, en ze bleef rustig staan. Daarna hoorde ze zijn woorden, en ze liep dan maar naar de deur toe van de gym. Toch keek ze eerst om haar heen, en ze wilde dan kalmpjes naar de deur lopen. Ze had niet gedacht dat zijn broer in haar clan zat, maargoed veel kon men er nu niet over zeggen. Aangezien zij de enige overlevende was van de clan, en ze zucht dan ook heel even diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
De eerste les - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

De eerste les - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De eerste les   De eerste les - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De eerste les

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Eerste Les
» De eerste dag
» De eerste les.
» Ná de eerste mentorles :'D
» Eerste stappen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-