PortalIndexTwee vragen, twee onzekerheden. HpD5UwnTwee vragen, twee onzekerheden. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Twee vragen, twee onzekerheden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mitsu
.
.
Mitsu

Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitimevr dec 31 2010, 23:54

Mitsu liep met kalme passen over de gangen naar het lokaal van Darkmagie. Hij wist niet of Kale aanwezig was maar hij wist niet of iemand anders hem ook kon helpen. Hij liep rustig verder en stopte voor het lokaal. Hij klopte op de deur en wachtte op reactie. Geen antwoord. Opnieuw klopte hij maar nu harder. De deur ging op een kier open. Twijfelend duwde Mitsu de deur verder open en liep naar binnen. Zijn ogen gleden door het lege lokaal. Het was donker, geen kaars die brandde. Het had een spookachtig effect. De ramen waren geblindeerd. Hij liep naar binnen en keek nogmaals rond. Niemand aanwezig, en Kale ook niet, waar hij juist naar op zoek was. Mitsu draaide zich om om het lokaal te verlaten. Sloot kort zijn ogen wilde aanlopen maar verstijfde na twee stappen. De raam vloog luid open en de gordijnen begonnen te wapperen. Zijn ogen schoten naar het raam, was het Kale?

~Kale en Mitsu~
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitimeza jan 01 2011, 17:11

Kale sprong over de daken van de school. Hij moest op tijd terug zijn voor het volgende lesuur zou beginnen anders had hij een erg groot probleem. Hij haatte het als hij tussenopdrachten kreeg van de Suasama. Hij had maar twee tussenuur de tijd gehad om die opdracht uit te voeren. Gelukkig had hij niet ver gehoeven. Kale rende over het dak en sprong naar beneden. Hij greep de vensterbank vast van het eerste raam dat hij in zijn val tegenkwam. Zo klom Kale raam voor raam naar beneden tot hij bij zijn eigen lokaal kwam. Hij trapte het raam open en sprong naar binnen. Hij maakte een schouderrol en sprong soepel overeind. Daarna trok Kale de zwarte kap van zijn uniform van zijn hoofd en trok de donkerblauwe voorgeknoopte doek voor zijn neus en mond weg. Hij haalde kort een hand door zijn haar tot hij zich besefte dat hij niet alleen was. Hij draaide zich met een ruk om en keek recht in de ogen van Mitsu. Zonder er verder over na te denken stortte hij zich op de jongen. Ondertussen greep hij zijn zwaard met zijn vrije hand. Hij zette de kling van zijn zwaard strak tegen de keel van Mitsu. ‘Eigenlijk zou ik je keel door moeten snijden. Maar jammer genoeg kan ik me geen moord op school veroorloven. Dat kost me meer dan m’n baan. Dus ik vraag even je medewerking’ zei Kale zachtjes terwijl hij met een soort vloeibaar, zwart spul Mitsu’s polsen en enkels aan elkaar bond. Hij stond weer op en schoof zijn zwaard terug in de schede. Vervolgens liep hij naar de kast tegen de muur van het lokaal. Hij zocht tussen de potten en flessen vloeistoffen en poeders tot hij een glazen reageerbuis vond met een lichtblauwe vloeistof. Hij liep terug naar Mitsu en knielde bij hem neer. Hij greep hem misschien iets te ruw bij zijn gezicht vast en goot de inhoud van het buisje leeg in Mitsu’s keel. Het was een tien minuten vergeetdrank. Mitsu zou alles vergeten tot het moment dat hij binnen was komen lopen. Kale greep Mitsubij zijn drukpunt om hem tijdelijk buiten westen te krijgen. Hij maakte Mitsu daarna los en tilde hem op. Hij zette hem neer op een stoel waarna Kale een kast in verdween en zich snel omkleedde. Na een paar minuten kwam hij de voorraadkast weer uit in zijn gewone kleding. Hij trok zijn trui recht terwijl hij wachtte tot Mitsu weer bij zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitimeza jan 01 2011, 19:08

Mitsu wilde verder lopen toen hij niemand dacht te zien maar werd tegengehouden. Hij zag iemand die erg veel leek op Kale een zwaard naar zijn keel zetten. Hij slikte. Voelde de zwarte vloeistof langzaam kruipen. Toen de man weg liep wilde Mitsu met alle macht zich los trekken. De tatoeage bij zijn oog begon paars te gloeien van woede. Zijn ogen stonden furieus naar Kale. "Wat is..." hij stopte echter op het moment dat de vloeistof in zijn mond terecht kwam. Gedwongen was hij het door te slikken. Het was slikken of stikken. Zijn ogen sloten zich en ineens voelde hij een ferme tik tegen een bepaald punt. Daarna werd het zwart voor zijn ogen. Hij merkte niet dat Kale hem weer neerzette.

Langzaam opende hij zijn oog. Nog wazig van wat er gebeurd was bewoog hij zijn blik naar de eerste persoon die in zijn blikveld kwam. Het was Kale. "Vreemd, ik had een vage droom, iemand die me bedreigde en bewusteloos sloeg en...." hij stamelde kort wartaal uit maar stond ineens fier overeind en keek om zich heen om te checken waar hij stond. Het lokaal van Kale. Zijn ogen rustte zich daarna op Kale. "Nu ik je toch zie Kale ik had twee vragen..." kwam Mitsu direct tot de zaak. "Ik...laat ik beginnen met de minst voor de hand liggende..." sprak hij kalm. "Het zit zo, de laatste keer dat ik op Gren was heb ik deze gekregen..." sprak hij kalm en wees naar het teken. "Het is een teken dat in onze familie die ons kracht geeft. Maar mijn vraag is. Kan er een vloek samengesmolten worden met het teken?" vroeg hij. "De laatste tijd heb ik last van vlagen, alsof iemand mij overneemt en vanuit een ander punt bestuurd...." sprak hij kalm en zweeg daarna wachtend op wat Kale zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitimevr jan 07 2011, 18:58

Kale keek even kort op toen hij vanuit zijn ooghoek iets zag bewegen. Kennelijk kwam Mitsu weer terug bij zinnen. 'Dat is niet zo gek. Je stond hier voor mijn lokaal toen je ineens een smak tegen de grond maakte. Ik heb je maar in een stoel gezet' loog hij kalm zonder ook maar één teken te geven in zijn houding dat hij een leugen vertelde. Kale leunde tegen zijn bureau aan en sloeg zijn armen over elkaar, wachtte rustig tot Mitsu zich weer geörienteerd had. Maar zijn hart klopte nog steeds een paar slagen sneller door de inspanningen van de afgelopen tien minuten. Gelukkig was hij op tijd geweest voordat Mitsu hem echt goed herkend had. Maar Kale's blik betrok even toen Mitsu daarna tegen hem begon te spreken. 'Het is nog altijd Master en u voor jou. Dat is wellicht iets respectvoller' zei hij enkel. Daarna pas dacht hij na over de vraag van Mitsu. 'Dat ligt aan de magiesoort. Het is erg goed mogelijk dat er een vloek mee samengesmolten is. Maar of hij gevaarlijk en hoe gevaarlijk dan, dat kan ik je nu niet vertellen. Maar een vloek die over iemand wordt uitgesproken gaat vaak samen met een of ander symbool' vertelde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mitsu
.
.
Mitsu

Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILEReal Name : Mitch
Posts : 429
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Miss Eres class
Partner: 'I love you!' Screams my mind. 'I need you' says every cell in my body. 'I care about you' is what I whisper.

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitimevr jan 07 2011, 19:58

Mitsu kon zichzelf wel tegen het hoofd slaan toen Kale begon over het respect tonen. "Verontschuldig me, Master..." sprak hij kalm en wreef even over zijn achterhoofd terwijl hij zijn blik schuldbewust afwendde. Daarna ging zijn blik naar Kale op het moment dat deze begon te spreken. "Waarschijnlijk woud-magie..." sprak hij kalm ter uitleg. "Symbool?" herhaalde Mitsu vragend. "Ik begrijp niet waar U naartoe wilt.." sprak Mitsu en dacht kort na. "Wilt u zeggen dat je met dat symbool de vloek kan breken. Of heb ik het zo mis?" sprak Mitsu kalm. Zijn ogen gingen kort naar het raam maar daarna weer naar Kale. Wachtend op een mogelijke uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA PROFILE
Twee vragen, twee onzekerheden. UTL8oxA MAGICIAN

Twee vragen, twee onzekerheden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vragen, twee onzekerheden.   Twee vragen, twee onzekerheden. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Twee vragen, twee onzekerheden.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Twee nieuwe gebieden
» TWEE VIOLEN EN EEN TROMMEL EN EEN FLUIT.....
» Love - Deze Twee Zouden Goed Bij Elkaar Passen ♥
» Onzekerheden.
» Vragen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Dark Magic-