PortalIndexA New Kid In This World - Pagina 2 HpD5UwnA New Kid In This World - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel

A New Kid In This World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yara
.
.
Yara

A New Kid In This World - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 81
A New Kid In This World - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud/Gren
Klas: 3de leerjaar
Partner: I'm alone...

A New Kid In This World - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimema nov 01 2010, 21:37

Yara glimlachte even naar Gebbeth. Het was natuurlijk fijn voor hem dat hij een plaatsje had gevonden. Dat hij verdwaald was, kon haar niks schelen. Iedereen verdwaalde bij het eerste aanzicht. Dat was zo normaal, dat Yara zich er nauwelijks zorgen over maakte. Na een tijdje zou je het hele kasteel vanbuiten weten. Yara legde zich rustig tegen de leuning neer en keek Gebbeth aan. 'Gelukkig is alles verder goed gegaan', zei Gebbeth en Yara glimlachte even. 'Dat is fijn om te horen', zei ze. 'Sorry als ik het vraag.. maar heb je vaak last van die nachtmerries?', zei Gebbeth en Yara knikte. 'De laatste dagen steeds meer. Over mishandeling. Ik zie iemand die me slaat en het volgende moment schrik ik wakker. Nou ja... Niet echt iets om je zorgen over te maken', glimlachte Yara vrolijk. 'En binnenkort vind je je weg hier vast', probeerde Yara eroverheen te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gebbeth

Gebbeth

A New Kid In This World - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 32
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister / Shadra
Klas: 5de klas
Partner: None

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 22:03

Gebbeth keek eventjes ongerust naar Yara.. Het was nooit goed al je vaak nachtmerries had. En vooral niet als je net op een nieuwe school zat. Gebbeth moest er niet aan denken en nu nachtmerries te hebben, leek hem alleen maar akkeliger doordat hij nieuw was hier. 'Niet echt iets om je zorgen over te maken', glimlachte Yara vrolijk. 'Nou... dat hoop ik maar, want het is natuurlijk niet leuk'. Hij keek Yara vragend aan, maar ze prate er snel overheen. 'En binnenkort vind je je weg hier vast' Zei Yara.. 'Jaa, dat denk ik ook wel, maar anders kijk ik jou of Shemoa wel eventjes lief aan'. Zei hij met een brede grijns. Maar toch wou hij graag weten waar ze nou over droomde.. ofjah.. nachtmerriede. 'Yara... ' Begon hij aazelend.. 'Nee.. laat maar..' En hij keek op naar de lucht. Hij zag dat het al aardig donker begon te worden, maar hij zat er ook al redelijk een tijdje. Hij kwam s'middags pas aan, en toen ontmoete hij de 2 meisjes.. en toen nog de slaapzalen zoeken. Misschien was het wel beter om maar eens richting kasteel te gaan. Hij keek Yara vragend aan. 'Weet jij de weg naar jou slaapzaal?', of wil je hier nog blijven zitten?, ik begin aardig moe te worden..' En hij rekte zich een goed uit. Hij bleef naar de lucht kijken en bekeek hoe de wolken langs de opkomende maan zweefde. 'Ik wil wel meelopen naar je slaapzaal'. Zei hij aazelend met een glimlach... Gebbeth bleef naar de lucht kijken met zijn hoofd op de bankleuning.....

[Sorry voor zo laaat... veel HW... en weing inspiratie.. sorry]
http://jelle410.hyves.nl
Yara
.
.
Yara

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 22:15

- Hihi, no problem. Ik ken dat, Gebbeth Smile -

Yara keek hem glimlachend aan. 'Jaa, dat denk ik ook wel, maar anders kijk ik jou of Shemoa wel eventjes lief aan', zei Gebbeth en Yara bloosde. Ze keek gauw de andere kant uit, naar haar kat en deed alsof ze die wild aan het aaien was. Spirit keek haar beledigd aan en keek toen geamuseerd. Spirit sprong over Yara's schoot naar Gebbeth toe en mauwde even kort. 'Yara... ', klonk een stem aarzelend en Yara's hoofd schoot richting Gebbeth. 'Ja?', vroeg ze toen. Toen Gebbeth zei dat ze het moest laten, keek Yara even vreemd naar hem. Toen haalde ze haar schouders op. Als hij het nou wou. 'Weet jij de weg naar jou slaapzaal?', of wil je hier nog blijven zitten?, ik begin aardig moe te worden..', zei Gebbeth en Yara zag hoe hij zich uitrekte. Ze knikte. Ze was ook wel moe. 'Ik wil wel meelopen naar je slaapzaal', zei Gebbeth en zijn stem klonk aarzelend. Yara sprong op. 'Top!', zei ze. Ze bloosde toen. 'Ik bedoel, laten we dan maar gaan, want ik ben ook redelijk moe', zei ze met een blozende glimlach. Ze pakte Spirit op en liep alvast vooruit. Bij de deuropening keek ze of Gebebth haar volgde.
Gebbeth

Gebbeth

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 22:23

Gebbeth lag nog steeds met zijn hoofd op de bankleuning toen Yara antwoorde 'Top!', hij schrok van die uitbarsting opeens. Gebbeth lachte toen ze verder ging 'Ik bedoel, laten we dan maar gaan, want ik ben ook redelijk moe'. 'Okey, is prima' Lachte hij nog steeds. Maar hij zou echt de weg niet weten, en hopenlijk kon hij de weg nog vinden naar zijn slaapzaal. 'Nou... laten we maar eens gaan dan.' Maar hij zag dat Yara al aangelopen was, hij stond op en liep achter Yara aan naar de deuropening. Gebbeth hield de deur open en maakte een gebaar dat Yara voor mocht. 'Ga maar voor, jij weet de weg'. Hij keek weer naar de opkomende maan. Wat was dat toch een prachtig gezicht, en hij droomde eventjes weg. Schrok weer wakker en keek naar Yara....
Yara
.
.
Yara

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 22:29

Geduldig wachtte Yara af totdat Gebbeth bij haar was. Lachend keek ze hem aan. De opkomende maan was een mooi uitzicht. Yara zou blij zijn als ze eindelijk in haar bedje lag. Dan kon ze al haar gevoelens, van Gebbeth tot de omstandigheden, even opstapelen en op een rijtje zetten, want zo kwam ze ook weinig verder. Gebbeth kwam bij haar staan en hield de deur voor haar open. 'Ga maar voor, jij weet de weg', zei Gebbeth en Yara knikte glimlachend. Ze liep onder zijn arm door. Gebbeth leek even afgeleid te zijn door de maan. Yara wenkte hem toen hij weer bij zinnen was. Ze sloeg haar arm om Gebbeth heen. 'Zou het niet beter zijn als ik jou bij je slaapzaal bracht?', grinnikte ze fluisterend. Ze keek hem lachend aan. Hij mocht haar allemaal wel terug gaan brengen, maar zij wist haar plek wel. Gebbeth in dat geval nog niet. En Yara zou er ook niet voor terug deinzen om hem naar zijn kamer te brengen... Nou ja, beter gezegd naar zijn etage.
Gebbeth

Gebbeth

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 02 2010, 22:45

Toen Gebbeth weer bij zinnen was voelde dat hij aangetikt werd. Hij keek op en zag dat Yara hem had aangetikt. 'Zou het niet beter zijn als ik jou bij je slaapzaal bracht?', grinnikte ze fluisterend. Dat zou eigenlijk een goed idee zijn, maar hoorde het niet andersom? Maar hij was zo moe en wist niet of hij zijn eigen etage wel zou vinden, dus stemde hij er maar mee in. 'Nou.. Okey, want ik weet niet of ik het wel haal tot mijn eigen slaapzaal als ik jou eenmaal heb weg gebracht.' Hij gaapte luid en sloeg zijn hand voor zijn mond. 'Sorry..' Zei hij lachend en geeuwend tegelijk. 'Nou... wijs me maar de weg' Zei hij met een brede grijns en liet de deur achter hem met een zachte dreun dichtvallen. Hopenlijk kon hij wel slapen na deze dag, er was zoveel gebeurd.. 2 leuke meisjes ontmoet, meerdere huisdieren gezien, nieuwe school, andere slaapplek. Maar het zal wel goed komen, dat was iets wat hij zeker wist...
Yara
.
.
Yara

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 03 2010, 10:37

Yara keek hem glimlachend aan. Inderdaad, het moest eigenlijk andersom zijn, maar Gebbeth leek nogal onzeker over dat hij zijn etage kon vinden en Yara zou hem met alle plezier willen helpen. 'Nou.. Okey, want ik weet niet of ik het wel haal tot mijn eigen slaapzaal als ik jou eenmaal heb weg gebracht', zei Gebbeth en Yara knikte glimlachend. 'Dan help ik je toch? Geen probleem!', zei ze vrolijk. Gebbeth moest geeuwen en hield een hand voor zijn mond. Hij excuseerde zich, waardoor Yara ook moest lachen en ze geeuwde ook. 'Nou... wijs me maar de weg', zei Gebbeth met een grijns en Yara werd vrolijker. Ze liep een tijdje naast hem, geconcentreerd kijkend waar ze ook alweer moesten zijn. Ondertussen nam de moeheid toe en haar voeten werden zwaarder. Nou ja... Het leek net alsof haar voeten lood waren. Ze geeuwde af en toe ook en haar blik werd een beetje wazig. 'Ik zou blij zijn als ik in mijn bed lag. Goh.. Even zoeken hoor', grinnikte ze even, kijkend waar de Shadra etage was. Yara schudde haar hoofd even en wankelde af en toe. Uiteindelijk dacht ze dat ze juist stonden. 'Herken je het hier?', vroeg ze en ze leunde even tegen een muur aan, om niet om te vallen. Als Yara flink moe was, kon ze wel is de dreiging hebben om om te vallen. Daar had ze al langer last van.
Gebbeth

Gebbeth

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:07

Gebbeth en Yara liepen door de gangen zoekend naar de slaapzaal van de Shadranen. Gebbeth zag dat Yara ook moe begon te worden omdat ze steeds meer ging geeuwen en langzamer ging lopen. Hij keek hoe de gang werd verlicht door de kandelaren, met een mooi schaduweffecht op de andere muur. Het leek net of de gang maar langer en langer werd, en dat er geen einde kwam. 'Ik hoop dat dat niet zo is' Zei hij in zijn gedachten. Dan waren ze nog wel eventjes onderweg. Opeens schrok hij toen hij uit zijn gedachte werd ontwaken. 'Ik zou blij zijn als ik in mijn bed lag. Goh.. Even zoeken hoor', Zei Yara. 'Jaa, dat vind ik ook, het is vandaag en moeizame maar leuke dag geweest' Zei hij met een grijns en sloeg snel zijn hand voor zijn mond omdat weer moest geeuwen. Hij log niet, het was inderdaad een leuke maar moeizame dag geweest. 'Ik denk dat als ik op mijn bed ga liggen, dat ik meteen slaap'. Ze liepen verder maar Gebbeth herkende het nog steeds niet. Hij hoopte dat ze een Shadraan tegenkwamen, maar hij dacht dat dat niet het geval zou zijn. Want overal was het stil en verlaten. Opeens kwamen ze bij een grote trap uit. Yara vroeg of hij het hier herkende. 'Ik geloof van wel, ik had hier vanmiddag ook met Shemoa gelopen'. En hij dacht terug aan vanmiddag. Ja. als het goed was was hij hierlang geweest, moest hij de trap op en dan zou hij vanzelf bij de slaapzaal uitkomen. Hij zag dat Yara tegen de muur ging staan.'Ben je zo moe?' Vroeg hij lachend, en hij keek naar boven naar de trappen. Nu moest hij nog dat hele stuk omhoog lopen, maar waar moest Yara eigenlijk naartoe? Hij keek haar aan en vroeg 'Waar is jou slaapzaal eigenlijk?, want nu moet je helemaal teruglopen....'
Yara
.
.
Yara

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:42

Yara dacht even na. Zelfs dat wist ze niet meer. Ze had geen idee meer. Behalve dat zei n bed wou liggen. 'Ik heb geen idee. Maar ik zoek en vind het wel hoor,' glimlachte ze. Toen stak ze haar hand uit naar Gebbeth en trok hem op de trap mee. Ze liep moeizaam de trappen op. 'Ik weet wel dat op elke etage de kamers hetzelfde ingesteld zijn. Ik weet dus wel waar de jongenszaal is,' zei Yara tegen hem, zachtjes natuurlijk. Ze viel bijna van de trap af en kon zich nog net vasthouden. 'Ik breek me nek nog is hier,' lachte zij en ze keek Gebbeth aan. 'Om mij moet je je echt geen zorgen maken. Desnoods val ik in slaap in de gang, het maakt mij niet uit,' lachte Yara moeizaam. Ze slenterde samen met Gebbeth de trappen op en wees toen even later de jongenszaal aan. 'Nou... Welterusten, ik ga je missen,' zei Yara glimlachend. Ze wist niet of ze het meende. 'Tot morgen,' zei ze glimlachend en ze leunde even tegen de muur.
Gebbeth

Gebbeth

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 15:56

Blijkbaar had Yara ook geen idee waar ze heen moesten. Dat was minder prettig. Maar ze was ervan overtuigd dat ze het zou vinden. 'Mooi zo' Zei hij glimlachend. Toen ze eenmaal midden op de trap waren was het al weer laat in de avond. 'Zoo!, dat was me een stuk omhoog zeg' Zei hij licht hijgend. 'Als ik dat elke dag ga doen krijg ik straks nog een goede conditie' En hij lachte. Opeens slipte Yara weg en viel ze bijna. Gebbeth sloeg zijn armen gelijk onder haar, zodat als ze viel, hij haar opgevangen had. Maar gelukkig kon ze zichzelf nog net opvangen. 'Wel opletten hè Yara, dit is een lange en pijnlijke val' en hij liep verder omhoog. Yara zei dat hij zich niet zn zorgen moest maken om haar.. Maar het zou heel lullig zijn als hij wel lekker kon slapen in zijn bedje, en dat Yara ergens op de gang moest slapen omdat ze het niet terug kon vinden. 'Weet je het echt 100% zeker?' En Gebbeth keek haar vragend aan. Maar ze ging gewoon verder en wenste hem weltrusten. En ze vertelde zelfs dat ze hem zou missen. Nou, dat had hij dus niet verwacht. Hij keek eventjes verbijsterd naar Yara maar antwoorde vrolijk 'Weltrusten Yara, en bedankt voor alles. Ik zie je morgen wel weer' Hij gaf haar een knuffel en liep richting de jongensslaapzaal. Draaide zich om en riep 'Dooeeeghh, slaap lekker' en liep de jongensslaapzaal in' .....

[Einde Topic...?]
Yara
.
.
Yara

✦ CHARACTER ✦

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 06 2010, 16:02

Yara ontving de knuffel glimlachend en had nog zoveel meer willen zeggen, maar dit was niet het goede moment ervoor. Ze waren allebei moe en wie weet was Gebbeth het 's morgens al weer vergeten. Toen Gebbeth een goedendag riep, grijnsde ze even en ze zwaaide een keer. Met het gevoel van de knuffel nog aanvoelend, liep ze wankelend de trap af. Haar hersenen konden de informatie niet meer bevatten war ze moest zijn. Ze liep zomaar, op goed geluk, ergens heen en keek rond. Waar was ze? Ze liep een beetje verder en herkende het. Ze zag een volgend stel trappen en ze liep omhoog. Toen ze de meidenzaal opendeed, zag ze eindelijk haar bed. Haar benen voelde als lood aan en ze struikelde. Ze viel in bed en viel meteen in slaap. Het laatste waar ze aan dacht was de knuffel van Gebbeth, voor de rest niks meer. Ze viel glimlachend in slaap...

(Einde Topic Very Happy)
Gesponsorde inhoud

A New Kid In This World - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE

BerichtOnderwerp: Re: A New Kid In This World   A New Kid In This World - Pagina 2 Icon_minitime

A New Kid In This World

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Soortgelijke onderwerpen

-
» Rule the world - Save the world
» hello world :D
» Big big world
» [RPG] Mad World
» New world

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum