Neytiri .
PROFILEReal Name : ellen Posts : 90
| Onderwerp: Back from 8 years ago di jan 29 2019, 18:59 | |
| Hey guys,
herken je me nog? Ik ben eindelijk na een hiatus van 8 jaar terug. Al zal ik terug alles moeten leren hier. Want ik heb een paar vraagjes |
|
Master Aido ...
PROFILEReal Name : Béatrice Posts : 156 Points : 95
| Onderwerp: Re: Back from 8 years ago di jan 29 2019, 19:38 | |
| Hi there !! Nope still a newbie here Don't hesitate to ask Welcome back !! |
|
Neytiri .
| Onderwerp: Re: Back from 8 years ago di jan 29 2019, 19:48 | |
| |
|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Back from 8 years ago di jan 29 2019, 19:57 | |
| Hallo daar en welkom terug. Om je magie te kunnen veranderen kan je naar het kopje "profile" in de navigatie bar bovenin je scherm gaan. Vandaar scroll je naar beneden en kan je verschillende iconen zien die elk een eigen magie soort representeren; licht, duister, lucht, aarde, woud vuur en water. Zodra je een nieuwe magie soort hebt gekozen zal de titel onder je naam veranderd worden door een lid van het team. Ik hoop dat je vraag beantwoord is en als je er meer hebt, mag je ze natuurlijk altijd stellen. |
|
Neytiri .
| Onderwerp: Re: Back from 8 years ago di jan 29 2019, 20:53 | |
| - Miss Eres schreef:
- Hallo daar en welkom terug.
Om je magie te kunnen veranderen kan je naar het kopje "profile" in de navigatie bar bovenin je scherm gaan. Vandaar scroll je naar beneden en kan je verschillende iconen zien die elk een eigen magie soort representeren; licht, duister, lucht, aarde, woud vuur en water. Zodra je een nieuwe magie soort hebt gekozen zal de titel onder je naam veranderd worden door een lid van het team. Ik hoop dat je vraag beantwoord is en als je er meer hebt, mag je ze natuurlijk altijd stellen. Bedankt voor de uitleg en voor de welcome terug. Ik ga meteen mijn profiel aanpassen. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Back from 8 years ago | |
| |
|