|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 13 2010, 18:16 | |
| Bij de plagende opmerking van Emrahnaiya verscheen er een zwak glimlachje op zijn gezicht. Nadat ze opmerkte dat ze nog huiswerk had bevroor Ace even in alle beweging. Er viel een plotse kalmte over hem heen, terwijl hij zich naar Emrahnaiya draaide. Hij glimlachte warm. "Ach, blijf toch. Het huiswerk kan wel wachten. Het is lang geleden sinds ik zo'n lol had met iemand." Hij toverde een kam tevoorschijn uit de binnenzak van zijn jas en kamde rustig zijn haar strak naar achter. Wie had ooit kunnen denken dat een simpele man als Ace met een kam op zak liep. Nadat hij klaar was deed hij de kam weer in zijn binnenzak en zat nog even aan zijn haar voordat hij rustig ging wachten op Emrahnaiya's reactie. |
|
| |
Emrahnaiya .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. Duistere Magie.Klas: vierde klasser.Partner: My love doesn't live here
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 13 2010, 19:03 | |
| Emrahnaiya glimlachte even licht op Ace' woorden. 'Ik ook' sprak ze zacht al zat er iets van droefheid door haar stem. Haar gedachten speelde met haar hoofd en lieten haar de andere kant opkijken. Ze sloeg haar even neer terwijl ze naar het gestage ritme van de wind luisterde die het maar niet kon laten om aan haar kleding en haar zachtjes te trekken. Ze zag vanuit haar ooghoeken Ace zijn haren kammen. En ineens werd ze bestookt door een ijzig gevoel. Een koude, gure herfst wind streek zachtjes over haar armen en lieten een onprettig rilling over haar rug lopen. Maar naast dat het gevoel van koud voelde ze de pijn tussen haar schouderbladen van haar vleugels die door wilde breken maar ze met dwang in haar menselijke omhulsel gevangen hield. Het deed pijn om ze binnen te houden en het liefst zou Emrahnaiya ze ook laten gaan. De twee kleine bobbels die gelukkig door haar kleding niet te zien waren leken steeds meer moeite te krijgen aan haar wil te gehoorzamen. |
|
| |
Ace.. .
PROFILEPosts : 350 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire & DarknessKlas: Master SavadorPartner: LOVELESS
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 13 2010, 19:54 | |
| Ace trok lichtjes 1 van zijn wenkbrauwen op en bekeek Emrahnaiya. Er was iets mis. Misschien had ze het gewoon koud, misschien was er iets meer, Ace wilde het weten. "Is er iets mis? Heb je het koud?" Hij sprak de rest van zijn gedachten niet uit. Voor hetzelfde geld was het wel iets meer maar wilde ze of kon ze het niet vertellen. Hij deed zijn jas uit, die was veel te warm. Hij wees er even mee naar Emrahnaiya. "Wil je misschien mijn jas lenen?" Hij paste toe wat hij ooit had gelezen in het boek 'Hoe Word Je Een Heer?' |
|
| |
Emrahnaiya .
PROFILEPosts : 51 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Shadra. Duistere Magie.Klas: vierde klasser.Partner: My love doesn't live here
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 13 2010, 21:15 | |
| Emrahnaiya keek Ace even aan en besefte dat ze iets te opvallend was geweest. 'Ik...nee...ja ik heb het wel een beetje koud' struikelde ze een beetje over haar woorden terwijl ze zijn eerste vraag probeerde te ontwijken. Twijfelend deed Emrahnaiya een pas richting Ace toen hij zijn jas aanbood. Het was een felle pijnscheut door haar rug en schouders die haar over de streep trok om hem aan te nemen. 'Weet je het zeker?' vroeg ze zacht terwijl ze hem twijfelend aantrok. Gelukkig net op tijd want ze wist niet hoe lang haar vleugels het nog zouden houden voor ze door zouden breken. En met die jas kon ze het makkelijker verbergen want inmiddels was haar eigen vest daar niet goed genoeg meer voor. Eigenlijk moest ze een uitweg zoeken. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 13 2010, 22:56 | |
| Ace keek weer met een warme glimlach naar Emrahnaiya. "Geen zorgen, joh." Hij sloeg met zijn de binnenkant van zijn vuist op zijn linkerborst en hield zijn vuist daar. "Ik ben half-Raziaans" Zei hij heel trots, met rechte rug en kin omhoog. "Een beetje kou houdt mij niet tegen." Zei hij daarna een beetje speelzaam. Hij viel terug op zijn eerste vraag, voor de zekerheid. "Weet je zeker dat er niks is? Mij kan je alles vertellen hoor." Hij had een nieuwe vriendin gemaakt, het zou een beetje slecht beginnen als hij er niet voor haar was.
-Oh by the way, zonder jas of hoed en met gekamd haar ziet hij er dus letterlijk uit als de Halloween Outfit die ik heb gemaakt, maar dan zonder cape en minder vampierig.- |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 17:25 | |
| Met iets meer zekerheid glimlachte Emrahnaiya terug naar Ace en trok de jas iets dichter om zich heen. Haar blik ging afwezig voor zich uit toen hij opnieuw aandrong en terug viel op zijn eerdere vraag. Ze hield de twee zijde van de jas dicht bij elkaar. Omdat hij wel iets te groot was kwamen alleen haar vingers uit de mouwen tevoorschijn. 'Ace, mag ik je wat raars vragen?' vroeg ze zachtjes. Ze streek even kort een paar lokken haar achteren haar oor en sloeg haar ogen even neer. 'Hoe oud denk je dat ik ben?' vroeg ze daarna zachtjes. Nu ze er toch niet meer onderuit kon komen kon ze het hem maar beter vertellen. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 18:20 | |
| Ace trok een wenkbrauw op en bekeek even goed Emrahnaiya's gezicht. "Hmm..." Zijn mond ging al open, maar hij sloot hem weer en besloot nog eens goed te kijken. "Ik denk 16, 17, misschien 18." Hij staarde even voor zich uit. Hij keek weer naar Emrahnaiya. "Hoe oud ben je dan?" Door zijn plotse nieuwsgierigheid werden zijn ogen crimson-rood en hij stond even op. Hij ging nu in plaats van weer zitten, hurken. "En waarom vraag je me dit eigenlijk?" |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 18:45 | |
| Emrahnaiya had haar ogen weer geopend bij het horen van Ace' antwoord. Ze had dat antwoord wel al verwacht. Zo oud zag ze er ook niet uit. Ze ging niet in op zijn vragen. In plaats daarvan sloot ze opnieuw haar ogen en genoeg moed te verzamelen. Als haar vader wist dat ze dit zou vertellen. Wie weet wat hij dan zou doen. Toen Emrahnaiya haar ogen weer opende keek ze Ace aan. 'Ik ben driehonderdzestien. Ik weet het, ik zie er niet zo uit, maar waar ik vandaan kom is het normaal dat ik er ongeveer als dit uitzie op mijn leeftijd. Ik kom niet van het Shadra dat jij misschien kent. Ik kom van een plek waar haast geen stervelingen komen. Ik ben geboren in het Rijk der Schaduwen. Het is het rijk dat mijn vader in zijn bezit heeft en waar hij als Heer der Duisternis over moet waken. Mijn moeder kwam ook uit dat Rijk vandaan. Net als mijn vader was ze een demon. Demonen kunnen heel oud worden. Wel ouder dan tienduizend jaar. Ik ben ook een demon maar loop qua mijn leeftijd gelijk met dat van de andere leerlingen hier op school. Hoewel ik niet veel heb meegemaakt van mijn leven. Ik ben een flink aantal jaar in een magische slaap geweest. Het is heel lang geleden dat ik echt iemand had waar ik goed mee kon praten. Daarbij maakt mijn ware vorm het me steeds moeilijk hier te blijven. Als ik niet eens in de zoveel tijd al die kracht loslaat en verander dan gebeurd het uit zichzelf. En meestal op de meest ongunstige momenten' zei ze zacht terwijl ze naar haar voeten keek. Haar menselijke lichaam was maar iets tijdelijks wat ze wanneer ze wou kon veranderen. Het was net als zonnebrand. Het beschermde haar tegen de buitenwereld. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 20:11 | |
| Ace liet het even inzinken terwijl hij langzaam opstond. Zijn haar viel voor zijn gezicht en hij keek even naar het dak onder zijn voeten. Hij ademde even diep in en somde op wat hem zojuist verteld was. "Dus, je bent driehonderdzestien jaar oud, maar loopt qua leeftijd gelijk met de rest van ons, omdat je een demon bent, net als je ouders. En dit is niet je ware vorm, maar een menselijke gedaante..." Hij sloeg zijn hoofd achterover, waardoor zijn lange manen weer achter hem kwamen. Hij glimlachte naar Emrahnaiya. "Gaaf. Ik vroeg me al af wat er zo anders was aan jou." Hij dacht even aan de recente, merkwaardige dingen die hij aan Emrahnaiya had gezien. "Dus, Je ware vorm wil nu naar buiten komen?" |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 21:06 | |
| Emrahnaiya wende haar blik af en sloeg haar blik opnieuw neer toen Ace opsomde wat zij zojuist verteld had. Maar ze keek verbaasd naar hem om toen hij het gaaf vond. Ze had een compleet andere reactie verwacht. Het was niet normaal om in een monsterlijk ween te kunnen veranderen. Nou ja, behalve in het Rijk zelf waar het niet anders dan als doodnormaal werd beschouwd. Dat was niet gaaf, dat was raar. Ze knikte beschaamd op zijn vragende conclusie. 'Ik weet het, het is zielig. Ik kan niet eens mijn eigen magie of in dit geval transformatie onder controle houden' mompelde ze zachtjes. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. zo nov 14 2010, 21:27 | |
| Ace werd ietwat boos toen ze beschamend begon te doen. Wat was er om je voor te schamen? Hij liet niet merken dat hij lichtjes boos werd, want dat was niet zoals hij was. Hij glimlachte warm en probeerde haar een beetje op te beuren. "Niks zielig. Het is normaal dat je je magie, of in jouw geval, je tranformatie niet in controle kan houden. Daar ben je een tiener voor." Hij dacht even terug aan haar leeftijd en struikelde over zijn eigen woorden, maar herinnerde zich dat ze in vergelijking ongeveer even oud was als hijzelf. "Daarom zijn we ten slotte toch op deze school? Onze krachten leren kennen en controleren?" Hij deed zijn hand op haar schouder en dwong bijna oogcontact af. "Van mij hoef je geen geheimen te hebben. Je hoeft niet te liegen over je vriendje." Hij had toen ze zei dat het een goede vriend was, wel doorgehad dat het haar geliefde was, dat moest bijna wel. Als het toch niet zo was, dan zou hij er nu wel achterkomen. "En je hoeft ook niet je ware vorm in controle te houden." Hij keek even naar het dak onder hun voeten. "Dit dak is niet van mij, we zijn hier allebei vrij. Nu kan ik je niet dwingen om je ware vorm te laten zien, als je liever in je menselijke gedaante blijft, dan begrijp ik dat wel." Hij zocht haar ogen weer op. "Maar in een geval als dit, wanneer het bijna vanzelf gebeurt, dan moet het toch kunnen?" Hij liep een pas naar achter, niet echt verwachtend dat ze zou transformeren. Er was een grote kans dat het gewoon niet bij anderen in de buurt mocht, of dat ze hem nog niet genoeg vertrouwde. Maar als ze het zou doen moest hij klaar zijn om zijn jas, of de resten ervan, op te vangen. |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. ma nov 15 2010, 20:41 | |
| Emrahnaiya hield haar blik afgewend van Ace toen hij haar wat probeerde op te beuren. Maar ze moest hem wel aankijken toen hij zijn hand op haar schouder legde. Toen ze zijn woorden over Vasco hoorde werden haar ogen even groot. Zelfs de pupillen die al net zo zwart waren als haar irissen leken zich iets te vergroten. Daarna keken haar ogen opnieuw naar beneden. Was ze dan zo doorzichtig geweest? 'Vertel het alsjeblieft niet tegen mijn vader. Hij zou het nooit goedkeuren' fluisterde ze zachtjes. Ze keek hem als een angstige kleine mus vanonder haar lokken aan toen hij vertelde dat hij het niet erg zou vinden als ze zou transformeren. 'Kan ik niet. Mijn vader vilt me levend als hij erachter komt dat iemand mijn ware vorm heeft gezien. En hij komt er geheid achter. Op een of andere manier weet hij altijd alles. Ik mag niet te veel opvallen van hem. Hij is waarschijnlijk weer eens bezorgd om me' zei ze zachtjes. Een nieuwe pijnscheut ging door haar lijf en Emrahnaiya klapte even dubbel. Ze hijgde zwaar alsof ze meer dan twintig kilometer had gerend. Voorzichtig trok ze de jas van Ace uit en gaf hem terug. 'Ik wil niet dat hij stuk gaat' zei ze zachtjes. Daarna draaide ze zich om, om weer weg te lopen. Maar ze had nog geen vijf passen gedaan of viel voorover op haar knieën. Steun zoekend bij het dak werd haar blik wazig en zag ze dubbel. Een van haar handen tastte naar haar hoofd dat begon te bonken. Uiteindelijk kon ze niet anders dan al haar lichaamsdelen ontspannen. Ze zag vanuit haar ooghoeken haar nagels groeien. Een pijnlijke steek tussen haar schouderbladen lieten haar weten dat haar vleugels doorgebroken waren samen met haar vest dat scheurde. Ze sloeg haar armen voor haar borsten en ging in een geknielde positie zitten zodat haar vleugels zich uitvouwde en zich beschermend om haar heen vlijde. Ze zag de scheuren in haar zwarte broek ontstaan. Op dat moment sloot ze haar ogen en liet het maar over zich heen komen. Na een tijdje opende Emrahnaiya haar ogen weer. Ze was meer beest dan mens. Haar scherpe nagels kraste over het dak. Haar vleugels hadden zich kalm ingevouwen op haar rug en haar staart zwiepte onrustig heen en weer. Alleen haar ogen waren hetzelfde gebleven. Deze keken nu angstig naar Ace op. Ze voelde zich kwetsbaar in deze vorm al was ze nu gevaarlijker. Langzaam en behoedzaam liep ze achteruit over het dak, haar blik op Ace gevestigd. ( https://2img.net/r/ihimizer/img163/7852/10ye4ow.jpg ) |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. ma nov 15 2010, 21:19 | |
| Ace nam zijn jas aan en vond het jammer dat ze weg ging. Toen ze op haar knieën viel keek hij even bezorgd, maar toen zag hij de transformatie waar hij eerder over had gehoord. Een prachtige, majestueuze draak-hagedis-achtige demon kwam tevoorschijn uit de prachtige menselijke vorm van Emrahnaiya. Hij bekeek haar even. Dezelfde prachtige ogen en het uiterlijk van een van de mooiste levende wezens die hij ooit had gezien. Hij sprong richting haar, zijn jas aantrekkend in de lucht, en landde voor haar, proberend haar te stoppen. Hij bestudeerde de kop van Emrahnaiya's ware vorm, met zowel zijn ogen als zijn hand. Hij keek langs het gezicht richting de vleugels. Hij hurkte rustig en bekeek haar poten. Hij keek omhoog naar het gezicht van Emrahnaiya. "Wat is hier zo erg aan? Je bent toch prachtig?" Ace zijn merkwaardige genegenheid tegenover alle levende wezens en alles wat duister was, maakte het dat hij deze vorm van Emrahnaiya het mooiste was wat hij ooit in zijn leven zou zien. Hij stond weer op en keek naar Emrahnaiya. "Je bent trouwens vrij om te gaan. Je hoeft niet zo behoedzaam te doen." zei hij rustig, op een toon die eigenlijk bedoelde dat hij liever had dat ze bleef. |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. di nov 16 2010, 07:50 | |
| Emrahnaiya zette zich schrap toen Ace vlak voor haar landde. Ze dook lichtelijk ineen toen hij zijn hand op haar kop legde. Maar ze bleef wel staan en deed hem verder niks. Maar bij zijn woorden ging er een mengeling aan verbazing, verwarring en ergens ook een opgelucht gevoel door haar heen. Die drie dingen waren ook uit haar ogen af te lezen. Ze was verbaasd dat Ace er werkelijk geen probleem van maakte, verward dat hij haar prachtig vond in deze vorm en opgelucht dàt hij dat vond. Ze keek even om toen hij zei dat ze vrij was om te gaan. En even leek het ook of ze dat van plan was. Maar daarna sprong ze met een sierlijke boog over Ace heen om een vlakker stuk van het dak op te zoeken. Daar ging ze liggen met haar poten een beetje onder zich gevouwen, haar staart om zich heen geslagen en haar vleugels voorzichtig neer gevlijd. Haar kop had ze te rusten gelegd op haar voorpoten. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. di nov 16 2010, 22:23 | |
| Ace liep rustig richting de liggende Emrahnaiya. Hij ging naast haar op zijn buik liggen met zijn armen over elkaar heen, voor zijn lichaam. Hij rustte zijn nek op zijn armen, alsof hij in een guillotine werd gezet. Het was de meest menselijke variant van de liggende houding die Emrahnaiya had aangenomen. Zijn voeten waren zo plat gelegd, dat de bovenkant van zijn voeten het dak raakte. Hij keek even naar Emrahnaiya. "Hey..." Hij wendde zijn gezicht weer af en keek weer vooruit. "... Kan je eigenlijk nog praten in deze vorm?" Hij draaide zijn hoofd zodat hij nu goed naar Emrahnaiya kon kijken, wachtend op haar reactie hierop. |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. wo nov 17 2010, 17:40 | |
| Emrahnaiya keek enkel vanuit haar ooghoeken naar Ace die naar haar toegelopen kwam. Toen ze zijn stemgeluid hoorde keek ze even op. Na het horen van zijn vraag ging Emrahnaiya's blik, net als Ace eerder, weer terug naar voren. 'Dat ligt eraan waar je over wilt praten' sprak ze zacht. Maar ze sprak zonder dat er een beweging aanduidde dat ze dat deed. Haar stem klonk als zacht gefluister maar toch zuiver dat echoënd mee getild werd op de wind. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. do nov 18 2010, 18:11 | |
| Ace zijn pupillen schoot langs Emrahnaiya's gezicht en ietwat erlangs. Waar kwam dat vandaan? Haar mond was niet open gegaan. Nou ja, het was een antwoord op zijn vraag. Het kon toch niet zo veel gekker worden dan een demonenfamilie. "Hoe is het daar? In het Rijk der Schaduwen, bedoel ik." Zijn hoofd ging vol met vragen, alleen hij besloot de meest menselijke te stellen. "En hoe erg is het verschil in technologie tussen nu en 300 jaar geleden?" Ace was nog steeds aan het denken over hoe Emrahnaiya kon communiceren zonder ook maar enige aanduiding te geven dat ze dat deed, toen er een gedachte door zijn hoofd schoot... "Telepathie?" Vroeg hij, meer aan zichzelf dan aan haar. |
|
| |
Emrahnaiya .
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 20 2010, 09:32 | |
| Emrahnaiya keek even nadenkend voor zich uit nadat ze Ace' vraag gehoord had. 'Niet zo heel anders als op Shadra zelf denk ik. Wel een heel stuk stiller en er is veel meer groen. Veel mensen denken dat het somber is en nergens iets groeit maar dat valt heel erg mee. Hoewel sommige plaatsen wel aan die beschrijving voldoen' sprak ze weer met haar soort fluisterstem. Ze keek hem even aan toen hij vroeg over technologie. 'Ik weet niet hoe het hier driehonderd jaar geleden was maar in het Rijk der Schaduwen hebben we geen technologie. We zijn een beetje middeleeuws wat dat betreft' grinnikte ze. 'Soort van. Ik weet niet hoe ik het doe. Het is net zo natuurlijk als ademhaling' zei Emrahnaiya nog zachter dan de rest op Ace' laatste vraag of ze telepathie gebruikte. |
|
| |
Ace.. .
| Onderwerp: Re: Don't fall. za nov 27 2010, 17:54 | |
| Ace draaide op zijn rug en keek naar de lucht. "Ik zou er wel eens langs willen gaan. Die technologie komt me soms wel de nek uit." Hij lachte lichtjes. Vervolgens keek hij naar Emrahnaiya en trok een wenkbrauw op. "Maar... Je had het over je vader, dat die erachter zou komen als je jezelf in je ware vorm zou vertonen. Wat zou hij in dit geval doen?" Zijn zicht gleed weer naar de lucht met een vragende uitdrukking. "Ik bedoel... Het is toch niet jouw schuld geweest?" |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Don't fall. | |
| |
|
| |
|