PortalIndexUnpacking - Pagina 2 HpD5UwnUnpacking - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Unpacking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 11 2010, 16:34

Sapphire keek naar Kijito, verwonderd, omdat die haar knuffel beantwoordde, maar ze vond het ook fijn om te weten dat Kijito echt haar vriendin was. Ze keek naar Kijtio en luisterde ondertussen blij naar die haar woorden. Ze grinnikte en keek even verlegen naar de grond toen Kijtio iets zei over dat ze wel blij was met het advies. Sapphire schoot in de lach toen Kijito haar confronteerde met haar nieuwsgierige blik die ze had geworpen toen Kijito praatte over Roxas. Ze dacht even na, maar had verder geen vragen meer. Best wel gek. 'Nee. Ik heb geen vragen meer. Gek genoeg zijn die allemaal verloren gegaan, dus ik weet ze niet meer. Ik weet niet meer wat ik zou moeten vragen aan je,' zei ze, terwijl ze in de lach schoot en Kijito rustig aankeek daarna. Ze was blij dat Kijito zo'n goede vriendin voor haar was.

- OMG! Ik ga ook zo gauw mogelijk met Bluewave reageren. Als het vandaag of morgen nog niet is gebeurd, mag je me pb'en op al mijn WC accounts Razz -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 11 2010, 16:53

'Nee. Ik heb geen vragen meer. Gek genoeg zijn die allemaal verloren gegaan, dus ik weet ze niet meer. Ik weet niet meer wat ik zou moeten vragen aan je,' antwoordde Sapphire. Kijito schoot in de lach. 'Zeker?' plaagde ze nog even. 'Nee, ik geloof je wel hoor.' Ze had mensen om op te steunen, en dat voelde goed. 'Kom jij ook naar het schoolreisje naar Cassia?' vroeg Kijito toen nieuwsgierig. Het was altijd gezellig natuurlijk, Jadira kwam ook, maar hoe meer mensen mee zouden gaan, hoe gezelliger het werd, niet? Kijito liet zich achterover op het bed vallen. 'Ik ga wel, dan kan ik een keer naar Cassia zonder mijn ouders te zien! Het wordt vast heel gezellig.' Kijito lachte even. Toen keek ze weer naar Sapphire. Vrienden had je nodig.

- Zal ik doen Razz Sorry voor de korte post, maar ik ga collecteren voor serious request met het rode kruis. Ja, ik zit op E.H.B.O. ;P -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 16 2010, 08:27

Toen Kijito over het duiken op Cassia begon, trok Sapphire even een moeilijk gezicht. Ook toen Kijito haar vroeg of ze meeging, keek ze een beetje beteuterd naar de grond. 'Kijito... Ik kan niet mee. Mijn oma is daar overleden. Ik wil niet op Cassia zijn,' zei Sapphire, terwijl ze verlegen naar de grond keek. 'Maar jij moet wel gaan! Misschien gaan er enkele andere vriendinnen van je mee en ik wil dat je lol hebt,' zei Sapphire bemoedigend, terwijl ze Kijito even op haar schouder klopte en haar blij aankeek.

- Sorry. Weinig inspiratie.Cool dat je dat doet! Respect! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 18 2010, 16:53

Sapphire legde uit waarom ze niet naar Cassia wilde. Kijito knikte begrijpend. 'Ja, tuurlijk. Dat begrijp ik,' vertelde ze haar vriendin. Maar het schouderklopje gaf haar toch het idee dat ze wel moest gaan. Jadira en Torak gingen vast wel.. Kijito lachte naar Sapphire. 'Ik zal wel gaan hoor, Ik ben dol op zwemmen,' verzekerde ze haar met een glimlach. 'Ach, we gaan vast nog veel dingen doen, samen of met de klas!' voegde ze er met een glimlach aan toe. Kijito had echt zin in een schooluitje. Ook in het kerstfeest, als dat kwam. Ze was dol op kerst en op sneeuw. Sneeuw was per slot van rekening toch water.. wat betekende dat ze sneeuw kon sturen zonder het aan te raken. Zo kreeg je geen koude vingers en kon je toch meedoen aan een sneeuwballengevecht! 'Als er sneeuw komt, sleur ik je mee naar buiten voor een sneeuwballengevecht,' lachte Kijito terwijl ze Sapphire aanstootte, zachtjes. Het werd al kouder.. misschien zou het heel snel al gaan sneeuwen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 18 2010, 17:46

Sapphire glimlachte, blij zijnd dat haar vriendin zo begripvol was. Maar aan de andere kant... Misschien was het wel goed voor haar als ze wat afleiding had, in plaats van hier zo zielig op haar kamer te zitten, rotten om Ryuu en haar dode oma. Sapphire leek het wel een goed idee te vinden. Ze luisterde ondertussen naar Kijito en schoot in de lach. 'Misschien heb je gelijk. Misschien kom ik toch mee naar dat uitje. De hele dag wegrotten is niks voor mij. Ik moet energiek zijn,' sprak Sapphire en ze lachte. Het idee al! Lekker gaan zwemmen. Maar dat leek haar aan de andere kant ook een beetje koud... Ze keek nieuwsgierig richting Kijito. Zou Roxas meegaan? 'Weet je toevallig al of Roxas meegaat?' vroeg Sapphire voorzichtig aan Kijito. Misschien was het wel leuk als Roxas meeging. Of zat Roxas bij Master Savador? Sapphire probeerde zich te herinneren of ze Roxas al is in hun klas bij Master Norwood had zien zitten, maar kon het zich niet herinneren. Misschien omdat ze toen niet echt op iemand lette. Toen was ze ook nieuw. Ze keek rustig richting Kijito, afwachtend op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 19 2010, 20:17

Kijito lachte naar Sapphire. 'Inderdaad, daar ben jij veel te actief voor!' Nee, Sapphire was niet het meisje dat graag thuis bleef zitten, zo goed kende Kijito haar al wel. Ze zou wel over het verlies heen komen. 'Ik weet niet of Roxas in onze mentorklas zit,' bekende Kijito daarna. Het zou wel leuk zijn als hij meeging.. Maar hij hield misschien helemaal niet van zwemmen. Ryuu zou vast niet meegaan. Hij kwam toch van Razen? Ach.. dat waren haar zaken niet. 'Misschien kan ik hem wel meeslepen,' grapte Kijito. Nee.. dan moest ze eerst tegen hem durven praten. En dat zat er nog niet aan te komen!

-Sorry voor de korte post, ik moet weg ^^ -
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimema dec 20 2010, 10:24

Sapphire knikte even. Dat was wel lastig. Misschien ging hij mee, maar misschien ook niet. Ryuu in elk geval niet. 'Ook al zou Ryuu afkomstig van Cassia zijn, hij zit in de mentorklas van Master Savador, dus hij kan sowieso niet mee,' zei ze lachend. 'Alhoewel ik het natuurlijk wel graag zou willen!' Toen sloeg Sapphire haar arm om Kijito's schouders heen. 'Ja... Dat wordt een uitje zonder onze jongens,' zei ze al iets vrolijker dan eerst. Ze schoot in de lach. 'Nee, we ontvoeren ze om middernacht wel. We trekken een zak over hun hoofd,' schaterde Sapphire. Ze glimlachte rustig. Daarna keek ze richting de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 24 2010, 13:59

Sapphires jongen zat ook niet in hun mentorklas. Jammer.. ze had Roxas graag meegenomen naar Cassia. Eigenlijk was ze wel een beetje trots op de planeet, gewoon omdat ze er vandaan kwam. Niet omdat ze er iets mee te maken; ze had niets bijgedragen aan de wording van Cassia, totaal niets! Ze voelde Sapphires arm om haar heen en keek met een glimlach naar Sapphire, die al vrolijker keek. 'Jammer dat ze niet meegaan.. we zullen ze moeten ontvoeren,' zei Kijito melig, tegelijkertijd met Sapphire. Daardoor schoot ze in de lach en schaterde vrolijk met Sapphire mee. 'Dat vind ik een heel goed idee,' antwoordde ze op Sapphires voorstel, met een zo serieus mogelijk gezicht. 'Zo'n zak moet wel te regelen zijn.' Toen kon ze haar gezicht niet meer in de plooi houden en kreeg een grote grijns op haar gezicht. 'Het komt vast allemaal wel goed,' zei ze, met iets wat heel erg op hoop leek in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 25 2010, 16:11

Sapphire schoot in de lach. 'Ach, we kopen er wel eentje op Cassia,' sprak ze lachend. Meteen voelde zij zichzelf weer rot. Nu had ze toch over Cassia gesproken, terwijl zij zichzelf er zo graag van af had willen houden. Ze we niet meer aan Casssia denken, nooit meer. Dan moest ze terug naar de plek waar haar oma was overleden en dat wou ze dus echt niet. Ze keek richting Kijito. 'Ja, dat denk ik ook,' sprak Sapphire op Kijito's laatste woorden. Kijito had altijd een rustgevende indruk. Dat vond ze wel fijn. Rustig wierp ze haar blik weer een beetje voor zich. 'Ik wil je wel alvast zeggen dat ik nooit, maar dan ook nooit, een jongen tussen ons zal laten komen. Daar ben je een veel te goede vriendin voor,' sprak Sapphire. Maar zij en Kijito zouden ook geen ruzie krijgen over een jongen. Dat was een beetje ouderwets. Ruzie maken over dezelfde jongen. Alhoewel... Niet dat Kijito dat deed, maar als iemand Ryuu zou proberen af te pakken van haar, dan zou ze er wel alles aan doen om dat te laten mislukken. Op dat vlak was ze dan wel weer heel erg fel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 25 2010, 16:50

Sapphires lach was aanstekelijk. Kijito lachte vrolijk met haar mee. Kopen.. ja, op Cassia was er genoeg te koop. Het was een relatief rijke planeet. Kijito legde haar handen op haar schoot en probeerde weer wat rustiger te worden. Niemand had er wat aan als ze de hele tijd liep te giechelen! Gelukkig was Sapphire best rustig van zichzelf, alleen af en toe wat melig. Dat kon gebeuren. De volgende woorden toverden toch weer een lach op haar gezicht. Kort omhelsde ze Sapphire. 'Dat laat ik ook nooit gebeuren, beloofd. Zonder jou zou alles veel minder leuk zijn,' antwoordde Kijito. Sapphire was verliefd op Ryuu.. dat zou niet snel overgaan, dat hoopte Kijito in ieder geval voor haar vriendin. Zelf zag ze ook niet iets speciaals in Ryuu, dus het was erg onwaarschijnlijk dat ze op het vlak van de liefde zouden botsen. Kijito had nog steeds een lach op haar gezicht. 'Nee, volgens mij hebben wij ook niet echt dezelfde smaak,' voegde ze aan haar eerdere woorden toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 25 2010, 16:56

Sapphire knikte, maar toch vond ze de woorden van Kijito op de een of andere manier erg lachwekkend. Ze schoot in de lach en keek Kijtio aan. 'Sorry! Het klonk gewoon zo grappig,' sprak ze lachend. Daarna keek ze richting Kijito en haar kledingkast. Ze grinnikte en liep richting de badkamer. Daarna kwam ze eruit. Ze deed overdreven en liep met haar heupen achterlijk wiegend richting het bed. De bedoeling was om Kijito in een stuip te laten liggen. Ze begon zelf al te lachen, maar probeerde zich in te houden. 'Zeg, Kijito,' sprak ze met een zeurderig stemmetje. 'Weet jij waar mijn Swarovski diamantje van 300 euro is?' vroeg ze overdreven. 'Daarmee ben ik namelijk zo mooi!' zei ze overdreven en ze wabberde met haar handje. Ze moest lachen, maar probeerde het in te houden. 'Kijk mij gaan!' zei ze met lage stem. Daarna deed ze expres alsof ze viel. 'Oh nee!'

- Ik word hier melig van XD -
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 25 2010, 17:16

- lol Very Happy Ik moet bekennen dat ik al een beetje melig was -

Kijito schoot nu echt in de lach. Waarom was Sapphire zo grappig? Verbaasd volgde haar blik haar vriendin, die even in de badkamer verdween en toen weer terugkwam. Overdreven wiegend met haar heupen. Kijito had het niet meer. Een grote grijns verscheen op haar gezicht en ze kreeg spontaan de slappe lach. Ze sloeg haar armen om haar buik, maar bleef Sapphire toch aankijken. Het wapperende handje had alle air van een verwend kind. Kijito stond nu ook op, deed haar haren snel in een scheve staart en liep naar Sapphire toe. 'Nee schatje, ik heb je énige diamantje niet gezien. Maar mijn kapsel, moet je dat eens bewonderen! De kapper van de sterren, weet je,' sprak ze overdreven, met een hoog, gemaakt stemmetje. Daarna deed ze een soort halve talk-to-the-hand en greep Sapphire bij haar arm. 'Schátje!! Kijk! Kijk dan! Daar is..' Ze wapperde zichzelf koelte toe met haar hand, 'Daar is de nieuwste collectie van V&D!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 25 2010, 18:50

Sapphire kon niet meer, vooral niet toen Kijito meedeed, maar ze probeerde zich krachtig terug in te leven in haar rol en keek Kijito lachend aan. Dit onderdrukte ze. 'Oh my God! Nee!' riep ze overdreven uit met een hoog stemmetje. 'Oh my God! Dat topje! Dat moet ik hebben!' riep ze overdreven, terwijl ze alsof deed dat ze op hoge hakken rende naar een hoek in de kamer. 'Oh, schatje, moet je hier zien!' zei ze en ze pakte een leeg blaadje dat daar los lag. Ze wapperde ermee. 'De nieuwe fluwelen string! In de aanbieding!' riep ze en ze rende ermee naar Kijito. Haar haren gingen vrolijk mee, maar Sapphire zelf deed alle moeite om niet in de lach te schieten. 'Zou hij rond mijn kontje passen?' vroeg ze, om het allemaal nog even leuker te maken en tegelijk ook allemaal even erger te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 26 2010, 15:25

Kijito had het niet meer. Dit was te grappig.. gewoon te grappig.. Maar ze zorgde dat ze bij haar rol bleef. Dit was te grappig! Vooral toen Sapphire wat riep over een topje. Kijito deed het vreemde elastiek uit haar haren en rende naar Sapphire toe, druk met haar hand wapperend. 'Moet je doen, lieverd. Het staat je fántástísch!' Toen draaide ze zich om en deed alsof ze flauwviel. 'Een.. een echte.. Louis Verton! Voor maar 10.000 euro!' Ze pakte een versleten plastic tasje uit haar kast. 'Een designer die je nooit tegenkomt!' Enthousiast liep ze terug naar Sapphire. 'Daar passen onze aankopen wel in,' riep ze blij uit. Ze draaide zich om en deed of ze pinde. 'Wacht, schatje, kan ik wat van jou lenen? Mijn hondje kost ook zoveel,' jammerde ze, alsof haar bankrekening leeg was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sapphire
.
.
Sapphire

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 238
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water/Cassia
Klas: 1ste leerjaar
Partner: The love of my life is Ryuu

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 26 2010, 16:46

Bij Kijito's woorden en haar toneelspeling, schoot Sapphire in de lach, maar ze ging snel weer terug in haar rol. 'Bedoel je die chihuahua van jou? Hoe heet ze ook alweer?' vroeg ze met een klein stemmetje, terwijl ze Kijito haar een pas gaf. Dat was een bibpasje. Bij het zien van die pas, moest Sapphire zich ongelooflijk inhouden. 'Weet je, ik heb laatst met Brad Pitt gedated. Echt zo'n afknapper. Weet je wat hij had?' vroeg ze, terwijl ze verontwaardigd naar Kijito keek. 'Er stak een haartje tussen zijn bloesje uit! Oh my God!' schreeuwde ze overdreven, terwijl ze net deed alsof ze flauwviel en haar hand voor haar hoofd legde en met het andere handje wapperde. 'Die Justin Timberlake is vooral al een idioot!' zei ze met een hoog stemmetje. 'Hij werd onder ons etentje gebeld door een dame, die zijn moeder dus was!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ilyasviel
.
.
Ilyasviel

Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 915
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ShadraxPuffoon - DarkxAir
Klas: Master Norwood
Partner: ~Let's Play Make Believe ღ

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitimema dec 27 2010, 18:43

Kijito nam verontwaardigd het pasje van Sapphire aan en betaalde de tas. 'Bedankt lieverd. Hier past mijn Snoepy wel in,' legde ze met een hoog stemmetje uit. Sapphire ging verder, wat het allemaal nog hilarischer maakte. Toen ze over Brad Pitt begon pakte Kijito haar arm vast en rolde met haar ogen. 'Een háártje? Dat méén je niet, schatje! Wat een ongelooflijke.. ooh.. dat is vréselijk!' Ondertussen ging Sapphire vrolijk verder, over Justin Timberlake. Kijito praatte na haar verder, met een zeurderig stemmetje. 'Nou.. dan wil je die Zac Efron niet weten! Wij naar de disco.. nou, hij kan in het echt hélémáál niet dansen!' Ze gaf het pasje terug en gooide het plastic tasje op het bed, om er daarna gillend naartoe te rennen. 'Snoepy! Zeg wat! Nee... Snoepy!' Ze boog zich over het tasje. 'Nou schatje, we moeten nog een keer voor een nieuwe chihuahua gaan kijken hoor!' Ze gooide het plastic tasje in een hoekje en gooide haar haren overdreven naar achteren. 'Ja, het is wat met al die jongens, hoor! Geen enkele die zich fatsoenlijk gedraagt!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Unpacking - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Unpacking - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Unpacking   Unpacking - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Unpacking

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor V - Water Magicians Dormitory-