PortalIndexWie kan mij helpen? HpD5UwnWie kan mij helpen? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Wie kan mij helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimezo okt 17 2010, 20:07

Faith liep het lokaal binnen. Ze had gehoord van somige dat ze hier moest zijn. Ze keek rond. Eerste dag op een gloednieuwe school terwijl ze haar krachten nog totaal niet kende. Maar volgens Kijito en Sapphire had ze woudmagie en dus zocht ze de leraar, misschien kan hij haar helpe met het zoeken naar haar krachten. Hallo? Is hier iemand?, vroeg ze iet wat verlegen. Ze had al moeite het lokaal te vinden laat staan dan de leraar. Ze wist niet eens Hoe hij er uit zag. Hmpf.. Kon de dag nog erger verlopen? Faith stapte het lokaal nog wat verder in en keek verder de klas in op zoek naar de leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:07

Norwood was ditmaal in de kas aan het werken. Rustig veegde hij de vloer en maakte andere troep schoon. Allemaal met de hand, hij vond Magie voor dit soort dingen nogal overbodig en daarbij gaf het hem tijd na te denken. Ineens stond Eyolf, de witte wolf, overeind en liep met platte oren richting het lokaal. Kalm liep de wolf naar het meisje dat binnen was gekomen en snuffelde voorzichtig. Norwood keek het lokaal binnen en zag de oorzaak van Eyolfs gedrag. Norwood glimlachte. "Er is zeker iemand..." antwoorde hij en glimlachte warm naar het meisje dat binnen was gekomen. "Waar kan ik je mee helpen..." vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimezo okt 24 2010, 21:26

Faith schrok bij het zien van een witte wolf die naar haar toe kwam lopen. En uit instinkt stapte ze naar achter terwijl het dier begon te snuffelen.. Okee Rustig maar is goed. Faith zette voorzichtig stapjes naar achter terwijl ze het dier wat naar achter probeerde te duwen. Er is zeker iemand.. Faith keek op naar een man die warm glimlachte naar haar. Faith glimlachte voorzichtig terug en richtte haar ogen weer op de wolf voor haar. "Waar kan ik je mee helpen..." Zijn stem klonk uiterst vriendelijk in de oren van Faith. Uhm.. Kunt u.. uh.. er voor zorgen.. dat de .. uhm.. wolf.. uhm .. weg kan.. zegmaar, alstublieft. Faith bleef het dier met grote ogen aankijken en stapte nog steeds telkens een beetje naar achter. Ik.. uh.. Ik heb het niet zo met dieren.. uhm,, en zeker niet met.. uhm.. grotere dieren. Verlegen keek ze even op. En wachte totdat de wolf weg was. Daarna richtte ze zich op de man. En kreeg voor ze begon met praten al een rood hoofd. Ja. oke. uhm. kwam er hakkelend uit. Ik wilde u zegmaar vragen.. Of u mij misschien kunt helpen met mijn magie, zegmaar. Uhm. Ik heb hem pas net ontdekt zegmaar. En ik.. uhm. Heb geen idee wat ik moet doen. Bij die woorden wist Faith niet hoe rood ze werd, maar rood werd ze zoiezo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimezo okt 24 2010, 22:43

Norwood zag dat ze het niet had op Eyolf en begreep het. "Eyolf, kun je haar even met rust laten..." sprak hij kalm tegen de wolf. Eyolf richtte zijn hoofd op en spitste zijn oren. Liep daarna terug naar zijn gebruikelijke plekje in de kas. "Iedereen heeft zo zijn angsten..." sprak Norwood als of het geen probleem was. "Nieuw dus..." sprak Norwood concluderend. Hij wilde het haar niet aandoen om haar rooster op te laten halen bij Savador. Als hij iets zou doen was het wel snauwend reageren dat ze, of hem stoorde, of haar rooster in de aula zou kunnen vinden. Norwood dacht kort na. Daarna liep hij naar zijn bureau waar een klein stapeltje met bruine mappen lagen. Hij ging kort langs de eerste pagina's van de wat dunne mappen. Het waren dossiers van nieuwe leerlingen die van Gren af kwamen. Toen hij een foto van dat sprekend op dit meisje leek zag opende hij de map. Hij keek naar de informatie, en met name de klas. Norwood maakte de klapper dicht en pakte een andere map waar hij de roosters in bewaarde. Daar zocht hij naar haar rooster. Hij haalde hem er uit. Daarna legde hij hem neer op zijn bureau. "Ten eerste kan ik je aanraden de lessen te volgen. En dan met name de woudmagie..." sprak hij kalm. "Andere lessen is mogelijk, maar het is niet verplicht..." sprak hij. Norwood glimlachte vriendelijk. "Daarnaast maak ik het mogelijk dat leerlingen in hun vrije tijd hier bijles kregen." kalm keek Norwood naar Faith. "Mocht je willen dan kun je wat extra les krijgen..." sprak hij vriendelijk. "Je kunt hier altijd binnen komen mocht je dat willen..." sprak hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 10:56

Faith zuchte van opluchting toen de wolf weg ging en glimlachte iet wat verlegen. "Iedereen heeft zo zijn angsten..." Faith knikte wat onopvallend. Faith volgde met haar ogen de bewegingen van de master die wat in mapjes ging rommelen, zoeken. Faith liep richting zijn bureau en zag dat hij een rooster neerlegde. "Ten eerste kan ik je aanraden de lessen te volgen. En dan met name de woudmagie..." hoorde Faith hem kalm zeggen. "Andere lessen is mogelijk, maar het is niet verplicht..." Master Norwood glimlachte vriendelijk naar haar en Faith beantwoorde hem op die glimlach door terug te glimlachen. "Daarnaast maak ik het mogelijk dat leerlingen in hun vrije tijd hier bijles kregen. Mocht je willen dan kun je wat extra les krijgen..." sprak hij vriendelijk. "Je kunt hier altijd binnen komen mocht je dat willen..." Faith glimlachte vriendelijk. Danku, als het zou kunnen graag. Ik heb al wel wat dingen uit gevonden die ik kan doen, alleen laatst viel het iemand aan en ik kreeg het gewoon niet onder controle.Faith sloeg even haar ogen neer en dacht even terug aan het voorval, gelukkig had Ryuu het niet erg gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 11:58

Norwood knikte. En keek naar Faith. "Ik vind het altijd leuk om te horen dat leerlingen zelf gaan experimenteren. Maar blijf oppassen..." sprak hij kalm. Hij hoorde haar woorden en knikte kort. Met een spreidende bewegingen gleden de tafels aan de kant. "Ten eerste zal ik me maar eens netjes voorstellen. Master Norwood." sprak hij kalm. Hij glimlachte. "Mag ik je vragen, Faith, zou je hetzelfde willen doen als je deed op het moment dat het iemand aanviel..." vroeg hij. Norwood wist veel over woudmagie dus hij zou het wanneer het uit controle raakte zeker een halt kunnen toeroepen. Norwood keek even naar Faith en wees naar de lege ruimte die de tafels hadden gemaakt. "Probeer het nog eens..." zei hij kalm en vriendelijk. Norwood ging aan de andere kant van het bureau staan en knikte even. "Er gebeurt niets. Ik zal het onder controle houden wanneer het uit de hand loopt..." stelde hij haar gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 20:31

Faith knikte terwijl de master haar attendeerde op het gevaar van experimenteren. Waarna hij de tafels aan de kant schoof in één beweging. "Ten eerste zal ik me maar eens netjes voorstellen. Master Norwood." Faith glimlachte en antwoorde, Faith.
"Mag ik je vragen, Faith, zou je hetzelfde willen doen als je deed op het moment dat het iemand aanviel..."
Faith knikte maar keek een beetje twijfelend naar de grond. Die keer dat het gebeurde had ze gras voor zich en ze wist dus even niet hoe ze het hier kon doen. "Probeer het nog eens. Er gebeurt niets. Ik zal het onder controle houden wanneer het uit de hand loopt..." Faith keek naar de master terwijl hij achter zijn bureau ging staan en begon met praten.
Ja, uhm, ik was toen bij het stille meer, bij een stukje gras ernaast. En het gebeurde eigenlijk uit het niks. In het begin was ik met het gras aan het spelen toen een van de grasprietjes begon te groeien, doordat mijn vingers beweegde, en niet veel later ontstond er een bloem. En een van die bloemen viel ineens een jongen aan, doordat de bloem vooruit kroop en zich om de been van die jongen vast klampte. Ik weet niet zo goed hoe ik het hier moet doen. Ik heb eerlijk gezegt geen idee hoe ik het precies heb gedaan. De laatste zinnen voegde Faith er twijfelend aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 21:45

Norwood keek naar Faith en hoorde haar woorden. Hij dacht na. Dat was inderdaad wat anders. Nadenkend leunde hij met beide handen op het bureau. "Dat is inderdaad wat anders..." srpak Norwood kalm. "Hmmm...dus je bent al in staat om gras in een bloem te laten veranderen..." sprak hij kalm. Hij liep meteen naar de kas en kwam terug met een potje. Hij liet een tafel dichterbij komen en zette het potje er op. "Faith, in dit potje zit een zaadje, dit zaadje is echter nog niet bepaald wat het voor bloem wordt. Denk aan de mooiste bloem die jij ooit zag. Houdt je hand boven de pot, en concentreer op die bloem. Daarbij moet je magie, naar je hand sturen. Dan zal het plantje uiteindelijk een mooie bloem worden..." sprak Norwood kalm. Norwood deed dit om te kijken of het goed ging. Hij glimlachte naar Faith en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 22:21

Faith knikte bij de woorden van de master. Terwijl hij sprak leek het net of hij zijn gedachten hard op sprak. En na dat hij het uitgesproken had liep hij naar een kast in het lokaal en kwam met een potje met aarde terug waar blijkbaar een zaadje in zat. "Faith, in dit potje zit een zaadje, dit zaadje is echter nog niet bepaald wat het voor bloem wordt. Denk aan de mooiste bloem die jij ooit zag. Houdt je hand boven de pot, en concentreer op die bloem. Daarbij moet je magie, naar je hand sturen. Dan zal het plantje uiteindelijk een mooie bloem worden..." hoorde ze de master zeggen en Faith knikte. Ze stak haar hand uit naar het potje die boven het potje bleef hangen. Vol concentratie keerde ze zich in zichzelf. Na een paar tellen begonnen haar vingers te bewegen op een melodie in haar hoofd. Faith sloot haar ogen en probeerde de magie te sturen. Ze deed haar ogen open, maar niks was er gebeurt. Ze schudde verwarrend haar hoofd. Verdorie.sprak ze langzaam gefrustreerd rakend, maar dacht aan de worden van Ryuu, die had gezegt dat het dan alleen maar fout zou gaan. Faith hield die gedachten vast. Stak haar hand weer uit en dacht aan het moment dat ze voor het eerst een bloem had gemaakt. Sloot haar ogen, dacht aan een bloem en haar vingers begonnen weer ritmisch te bewegen. Faith voelde de magie en er verscheen een klein glimlachje om haar mond. Terwijl er eerst een klein sprietje omhoog kwam in het potje deed Faith haar ogen open en al snel begon het sneller te groeien tot een grote roze bloem die boven het potje uitkwam. Faith trok haar hand weg en keek tevrede naar de bloem. Hij leek precies op de bloem die Ryuu had aangevallen. Ze keek de master even aan en glimlachte voorzichtig terwijl haar ogen vragend stonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimema okt 25 2010, 22:30

Norwood zag dat Faith direct begon met wat hij had uitgelegd. Hij knikte kort en glimlachte. Hij keek toe naar hoe Faith probeerde het bloempje te laten groeien. Norwood keek glimlachend toe en merkte dat het niet lukte. Hij wilde haar aansporen het nogmaals te proberen maar ze deed het zelf al. Hij glimlachte een doorzetter dus. Dat had hij niet verwacht achter een meisje zoals haar. Hij merkte dat er niet veel later een roze bloem in de pot stond. Norwood glimlachte. Hij keek naar Faith. "je kunt meer dan je zelf weet..." sprak hij kalm. "Zolang jij niet denkt dat de plant iemand aan gaat vallen, dan doet zo'n plant het niet. Denk je dat het een allesverslindende plant is, dan krijg je dat..." sprak hij. "Bij woudmagie, en waarschijnlijk bij alle andere elementen, moet je je gedachten onder controle krijgen. Kun jij je gedachten voldoende onder controle krijgen. Dan kun jij je magie onder controle houden..." sprak hij kalm en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith
.
.
Faith

Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILEPosts : 80
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/Woud
Klas: 3e klasser, mentor; Master Norwood
Partner: You?

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitimedi okt 26 2010, 18:52

"je kunt meer dan je zelf weet..." Hoorde Faith de master zeggen nadat ze klaar was. "Zolang jij niet denkt dat de plant iemand aan gaat vallen, dan doet zo'n plant het niet. Denk je dat het een allesverslindende plant is, dan krijg je dat. Bij woudmagie, en waarschijnlijk bij alle andere elementen, moet je je gedachten onder controle krijgen. Kun jij je gedachten voldoende onder controle krijgen. Dan kun jij je magie onder controle houden..." Faith knikte. Maar al snel bedacht ze zich hoe het was gegaan toen bij Ryuu. Toen dacht ze aan niks en ook niet dat het moest aanvallen, het gebeurde gewoon. Faith keek even peinzend. Maar toen de bloem Ryuu aan viel, begon ze, had ik helemaal niet de gedachte om hem aan te vallen. Ikwas meer verwonderd hoe hij er uitzag. Ik heb werkelijk geen idee hoe het kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Wie kan mij helpen? UTL8oxA PROFILE
Wie kan mij helpen? UTL8oxA MAGICIAN

Wie kan mij helpen? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wie kan mij helpen?   Wie kan mij helpen? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wie kan mij helpen?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» op weg helpen
» Celedë helpen.
» Zalas helpen.
» Norwood helpen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Wood Magic-