PortalIndexWhen tomorrow comes, I'll be on my own... HpD5UwnWhen tomorrow comes, I'll be on my own... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 When tomorrow comes, I'll be on my own...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matthew
.
.
Matthew

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimezo apr 09 2017, 20:27

Feeling frightened of the things that I don't know
When tomorrow comes
When tomorrow comes
When tomorrow comes...

Een wijvenliedje. En dat zat dan in zijn hoofd. Great. Hij had het nummer vanochtend gehoord vlak voordat zijn vader aankondigde dat hij maar eens naar de shuttle moest vertrekken. Er tegen in werpen dat ze hem zo laat in het jaar niet wilden had geen zin en dus had hij moeten vertrekken. Het had hem vooral pijn gedaan hoe zijn zusje hem met grote ogen aankeek terwijl er langzaamaan tranen over haar wangen begonnen te lopen, maar zoals altijd had hij zich weer emotieloos opgesteld zodat niemand zijn echte gevoelens kon zien. Hij onderdrukte een zucht. Over welke echte gevoelens had hij het eigenlijk? Het was bijna een leugen te noemen als hij zou zeggen dat hij ook maar gevoelens zou hebben. Of misschien was hij vergeten dat hij ze had. Nee, misschien ook niet. Zijn gevoelens braken af en toe door wanneer hij een roos op het graf van zijn moeder ging leggen. Zijn vader leek haar al vergeten te zijn en dat kon hij hem niet vergeven. Zijn vader ging werken en leek zich daarin te verstoppen. Gevolg? Matthew vloog uit zodra zijn vader terugkwam, de twee kregen ruzie, zijn zusje werd hysterisch en zijn vader had besloten dat Starshine Academy Matthew wel wat “manieren” bij zou leren. Die had hij allang niet meer sinds hij voor de eerste keer een roos op het graf van zijn moeder was gaan leggen, maar goed. Hij vond het vooral vreselijk voor zijn zusje, want zij kreeg dan natuurlijk helemaal geen aandacht meer. Hij had beloofd dat hij haar ging schrijven, maar in hoeverre zou dat mogelijk zijn op die verdomde school? Bah. Hij wilde thuisblijven en er zijn voor zijn zusje, maar in plaats daarvan werd hij naar een soort van internaat gestuurd omdat zijn vader vond dat de situatie onhandelbaar werd. En maar tegen de headmaster slijmen dat Matthew zijn magie bij wilde schroeven en er zo ontzettend goed in was. En hij was ook goed. Hij beheerste zowel Shadraanse krachten als Novaanse. Zijn moeder was een Novaanse geweest en soms leek het licht in die kracht terug in zijn hart te komen telkens als hij naar zijn zusje keek of als hij een roos bij haar graf ging leggen, maar hij had nu vooral het idee dat de Shadraanse krachten hem over probeerden te nemen. De duisternis van de Shadraanse krachten. Hij rolde met zijn ogen. Wat een gedoe, zeg. Weinig enthousiast keek hij toe hoe de shuttle landde op het platform van Starshine Academy. Hij stapte uit de shuttle, trok zijn koffer zo hard mee dat het tegen zijn hiel botste en klemde zijn kaken op elkaar om de pijn te verbijten terwijl hij verder naar beneden stapte totdat hij uit de shuttle was. Was dit het nu? Niet echt onder de indruk zijnde begon Matthew te lopen naar de ingang van de hel. Hoera, hoera.


- Open ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimema apr 10 2017, 14:12

Even kort wipte de demon op zijn tenen op en neer om vervolgens naar de lucht te kijken. Het was duidelijk dat de lente er weer aan kwam, gevolgd door een zeer waarschijnlijk, warme zomer. En als er iets was waar de demon niet tegen kon, was het een warme zomer. Lente stond hem zozeer ook niet aan. Al die bloemen en de mengelmoes van geuren die ze meebrachten. Het was niets voor hem. Nee, winter zou nog voor een lange tijd zijn favoriete seizoen blijven. Echter, was dit nog het begin van de lente, dus zo warm was het nog niet. Pas een paar bloemen en andere flora hadden besloten hun kopjes boven de grond te laten zien en aan de bomen zaten nog nauwelijks bladeren. Voor nu had Alpha dus ook nog niets om over te zeiken. Het enige waar hij over kon zeuren was dat hier buiten staan wachten op een shuttle niet echt iets was waar hij graag zijn tijd mee zou willen verdoen. Maar het moest, dat zou Alandria tenminste op de prijs stellen. Geen idee wat ze deze keer nodig had, maar blijkbaar waren nog niet alle spullen van Shadra naar Dorchadas verhuisd en was het aan hem om een van de laatste dozen op te halen die met de eerstvolgende shuttle aan zou komen.
De shuttle die nu langzaam in zijn blikveld verscheen. Een licht opgeluchte zucht ontsnapte zijn mond terwijl hij zich los maakte van de muur waar hij tegen aan had geleund. Zonder al te veel moeite landde het gevaarte een goed aantal meters van hem af. Van buiten leek er niets bijzonders te zien, maar Alpha wist heel goed hoe het was om er in te zitten wanneer het vloog. En god, hij haatte het uit het diepst van zijn koude, dode hart. Toen de deuren open gingen en er een aantal mensen naar buiten druppelden bekeek Alpha ze een voor een met zijn ijsblauwe ogen. Ze vielen uiteindelijk op een jongen, die duidelijk erg veel zin had om hier te zijn. De grijns op zijn lippen werd verborgen door het zilveren masker. 'Cheer up Buttercup. Life is only getting more worse from here.' Alsof de demon dat tegen iemand moest zeggen. Hij was nu ook niet bepaald het zonnetje in huis. De bestuurder van de shuttle had hem ondertussen opgemerkt en was komen aanlopen met een doos. Hij was kleiner als verwacht, godzijdank. Alpha knikte en nam de doos over, zijn staart bewoog om hem zijn evenwicht te laten behouden om op zijn hielen zich om te draaien, de richting van het kasteel weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimema apr 10 2017, 20:03

What the fuck? What the actual fuck? Bedrogen zijn ogen hem nu of…? Hij had al veel dingen gezien in zijn leven, maar een dierachtig iets dat hij niet eens kon omschrijven omdat het er zo vreemd uitzag met een masker, een staart en eigenlijk alles waar een kind van vijf jaar een nachtmerrie over kon hebben stond recht voor zijn neus. En het praatte tegen hem. In een taal die hij nog verstond ook. Had hij drugs ingenomen vlak voor hij de shuttle in was gegaan? Of misschien was hij in slaap gevallen in de shuttle, had de shuttle een ommetje gemaakt en was hij nu weer thuis. Lag hij gewoon te dromen in zijn bed van een soort van demon die vlak voor zijn neus stond. Of misschien was dit een student die te veel geoefend had met zijn dierlijke vorm en was dit fout gegaan waardoor dit resultaat eruit was gekomen. Als dat het geval was, zou Matthew hem in elk geval willen troosten met het feit dat zijn masker er in elk geval goed uitzag. Maar nee, het beest – zoals hij dat voor het gemak maar even zo noemde – nam een doos aan en deed net alsof er niks gebeurd was. Alsof hij Matthew niet verbluft achterliet met zijn verschijning. Zijn zware stem toonde in elk geval toch aan dat het wel om een man moest gaan. Of hij moest opeens zijn masker uitdoen en er bleek een beeldschone dame achter te zitten. Je weet wel, zo’n dame met een te bleek gezicht en felrode lippen waardoor ze meer als een dorstige vampier overkwam dan als de sexappeal zelf. ‘De naam is Matthew,’ mompelde hij dan maar omdat dat het beste was waar hij op kon komen. Een normaal mens zou zich nu waarschijnlijk per direct omgedraaid hebben en de shuttle weer terug naar huis hebben genomen, maar Matthew had het gevoel dat hij meerdere keren per jaar bewees dat hij niet normaal was. En zo ook nu. ‘En zei je dat omdat je stiekem mijn ergste nachtmerrie bent die me gaat begeleiden naar een hel of zat er aan andere reden achter? Ik had me niet voorgesteld dat de hel er zo… ironisch uit zou zien.’ Zijn ogen toonden geen emotie terwijl hij zijn koffer – deze keer wat voorzichtiger – achter zich aantrok en het beest maar volgde. Want wat moest hij anders doen, right? Als dit beest hem naar de hel zou leiden en hij daardoor de rest van het jaar niet meer hoefde te spenderen op deze academie, waarom ook niet eigenlijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimema apr 10 2017, 21:07

De demon had niet het idee dat deze jongen nou zo bijzonder was, gewoon een doorsnee leerling die weer eens door zijn ouders naar deze school was gestuurd in de hoop dat hij hier zichzelf kon vinden en er achter kon komen wie hij nu eigenlijk was. Hij had de verhalen vaak genoeg gehoord. Nooit meegemaakt, maar deze hele school leek er vol van te zitten. Alpha's klauwen omklemden de doos, die nog niet eens zo heel zwaar bleek te zijn, waarschijnlijk zat hier nog een restant papieren en boeken in, en hij keek kort om, om de jongen aan te staren. Niet veel later draaide hij zich weer om en vervolgde hij zijn weg, blij dat hij niet langer in het waterige lentezonnetje hoefde te staan. De bestuurder van de shuttle besteedde ook geen aandacht meer aan hem en verwachtte dat het wel goed was en was doorgegaan met het ding weer klaar te maken voor vertrek.
Het feit dat de jongen zich voorstelde kwam voor Alpha uit een onverwachte hoek. De demon bleef kort stil staan om zich om te draaien en hem aan te kijken. 'Good for you.' Was zijn antwoord. Alsof het hem wat uitmaakte. Op deze school liepen toch te veel mensen rond. Het verbaasde hem dat er geen overschot aan leerlingen was en dat er niet eens per maand een naar hem werd gestuurd om.. nou ja, opgegeten te worden. Maar nee, de leerlingen hadden allemaal vrienden en familie en een toekomst, dat kon je ze niet zo maar weg nemen, dat kon je zijn omgeving niet aan laten doen. En toch was Alpha het daar niet mee eens. Toch, moest de demon grinniken bij de opmerking van Matthew, zei het dat het kort en kil was. 'Ik kan je ergste nachtmerrie zijn, als je wilt. En graag zou ik iemand naar de Hel willen begeleiden, zei het niet dat ik dat verboden ben voor jou eigen veiligheid.' Bromde hij terwijl hij bij het einde van de gang even stil stond en van links naar rechts keek, opgelucht dat er nauwelijks leerlingen hier rondliepen. Zo heel veel zin in aandacht had de demoon niet. 'Ironisch of niet, ik kan er erger uit zien als dit. And I would love to.' Vervolgde hij waarna hij abrupt stopte en zich omdraaide. 'Waarom volg je me?' Siste hij. Verwachtte deze jongen nu daadwerkelijk dat Alpha een of andere gids was? Dat hij hem maar al te graag liet zien waar zijn afdeling zou zijn? Dat Matthew duistere magie met zich mee droeg, boeide hem werkelijk niets. Het maakte de jongen er niet beter of slechter op. Ze stonden toch allemaal beneden hem en Alpha kon doen en laten wat hij wilde. 'Don't expect me to take your hand and show you around. You are beneath me.' Gromde hij erachter aan, zijn ogen kil in die van Matthew borend. Zijn staart zwiepte kort op en neer van irritatie terwijl zijn klauwen zich lichtelijk in het hout van de doos groeven, het maakte een geluid als nagels over een schoolbord, maar voor Alpha klonk het als muziek in zijn oren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimema apr 10 2017, 22:12

Gezellig. Net toen hij dacht dat het één of andere 1 april grap was en dat er iemand van achter een ritsje naar beneden zou trekken om te laten zien dat het toch geen echte demon was, begon het beest weer te spreken. En het klonk allesbehalve aangenaam. Niet echt een stem waar je naar wilde luisteren als je moeite had met slapen. Nu was Matthew niet heel erg snel ergens van onder de indruk, maar de kille blik en de stem die erbij kwam liet zelfs hem heel even huiveren. Uiteraard gebeurde heel het proces in zijn hoofd enkel inwendig en bleef zijn blik emotieloos kijken. Hij dacht dat zijn blik zelfs emotieloos zou zijn als één of ander monster voor hem stond met wijd opengesperde kaken, klaar zijnde om hem op te eten. Nee, Matthew was niet snel van iets onder de indruk. Of toch niet iets wat hij direct liet zien. De enige keer dat hij echt iets van emotie toonde was wanneer hij bij zijn zusje in de buurt was, maar dat kwam voornamelijk omdat hij wilde voorkomen dat ze zich zorgen om hem zou maken. Ze was namelijk vrij jong, maar had een groot hart. ‘Ik denk dat die nachtmerrie die jij voor mij kan zijn niet tipt aan het feit dat ik hier nog minstens twee jaar ga moeten spenderen,’ zei Matthew op een vrij emotieloze toon terug. En daar geloofde hij heilig in, want hij was op dit moment bereid om met elke demon of beest of wat dan ook mee te gaan om te ontsnappen aan oersaaie lessen, vervelende kinderen en leerkrachten die dachten dat ze alles voor het zeggen hadden. Maar dat dacht deze gozer blijkbaar ook, want man… wat een kapsones. Hij haalde zijn schouders op. ‘Het is niet dat ik hier een plattegrond heb of zo en als je dan toch zo vrij bent om me te begeleiden naar de hel, sta ik daar echt wel voor open. Ik weet dat je het niet mag, maar jij maakt gewoon een uitzondering en ik kan niet meer eens protesteren.’ Simpel, toch? Vond hij wel in ieder geval. Het irritante geluid zorgde voor kippenvel op zijn huid, maar zoals altijd was dat weer eens niet te zien aan zijn blik. ‘Je moet het eerlijk zeggen als je gewoon een persoon bent in een best wel goed uitziend kostuum, tho. Dat helpt beter om de teleurstelling te verwerken bij het feit dat ik hier echt nog twee jaar moet zitten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimedi apr 11 2017, 11:23

Het was niet moeilijk om Alpha snel geïrriteerd te krijgen. Het feit dat je al in zijn buurt was zonder dat hij dat echt wilde, was al een reden genoeg. Matthew was daar geen uitzondering op. Oke, misschien dat Alandria dat wel was, maar het was zijn werk om bij haar in de buurt te blijven en te doen wat ze tegen hem zei en van hem vroeg. Iets waar hij het nog steeds niet helemaal mee eens was, maar de demon beschouwde haar als een van zijn enige.. vrienden. Het was een vreemd woord, vriend. Eigenlijk wilde hij het niet eens in zijn mond nemen. Het klonk zo achterlijk en cliché dat Alpha blij was dat het woord nooit over zijn lippen zou komen. Hij dacht wel twee keer na voordat hij iets zei. Nee, dat was een leugen en dat wist hij zelf ook. De demon vond het maar al te leuk om mensen op de kast te jagen, ze te stangen en uit te lokken. Je kon het gerust stoken noemen, het maakte hem niet veel uit. Dat hij daardoor in wat mindere situaties terecht kwam doordat hij weer eens niet zijn mond kon houden, was voor hem geen zorg. Alpha had wel ergere dingen mee gemaakt, sommige brandmerken op zijn huid voelden nog steeds alsof ze pas net in zijn huid gezet waren als hij bewoog. Een bijwerking waarschijnlijk, maar het kon hem op sommige momenten nog geïrriteerder maken dan dat hij al was. 'Als je gewoon rechtdoor loopt en aan het eind links, ben je er zo. Dat, of ik neem je graag mee naar de bovenste verdieping van de toren om je daar met alle liefde uit een raam te smijten.' Gromde hij terwijl zijn nagels stopten over het hout van de doos te gaan. 'Spijtig alleen, dat ik dat ook verboden ben.' Als iemands leven een hel was, dan was het die van Alpha wel. They sure knew how to suck the joy out of everything. Maar de demon maakte het wel vaker dramatischer dan dat het eigenlijk was. De demon trok een wenkbrauw op toen Matthew hem complimenteerde over zijn.. kostuum. Waarom had niemand door dat dit gewoon hem was? Een grom ontsnapte vanuit het onderste van zijn keel terwijl zijn ogen zich vernauwden. 'Pas op je woorden. Of ik zorg er daadwerkelijk voor dat je van de toren valt en dat niemand, maar dan ook niemand, daar naar om zal kijken. Ik gok dat Miss Alandria er zelfs blij om zou zijn.' Met die woorden draaide hij zich om en vervolgde hij zijn pad. Niet langer omkijkend of de jongen nog steeds het lef had om achter hem aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimezo apr 16 2017, 20:49

Eigenlijk had hij zich om moeten draaien. Eigenlijk had hij de instructies van de gemaskerde, waarschijnlijk niet echt zijnde demon op moeten volgen en inderdaad rechtdoor moeten lopen en aan het einde naar links moeten draaien. Maar hij moest eerlijk toegeven dat het feit dat de demon het zag zitten om hem uit de toren te gooien hem nu ook wel aannemelijk in de oren klonk. De enige die hem er echter van weerhield om dat daadwerkelijk te gaan doen, was zijn zusje. Dan liet hij haar echt voor eeuwig achter en dat wilde hij niet. Hij wilde eerst nog wat dingetjes voor haar regelen en dan pas zou hij de demon wel opzoeken zodat hij zijn taak kon voltooien. Hij schatte dat hij binnen een jaar wel alles geregeld had en dat de demon daarna kon doen wat hij wilde doen met Matthew. Maar nee. Dat zou zijn zusje niet aankunnen. Zelfs zonder het gehijg van hun vader in haar nek had ze hem nodig. Ze had hem nodig omdat hij de enige was die haar wilde begrijpen. Ze klaagde altijd dat ze te weinig vrienden had en dat niemand zo belangrijk voor haar was als hij. Ze wilde hem elke seconde van haar vrije tijd bij haar hebben zodat ze met elkaar konden praten. Soms gingen hun conversaties over de problemen thuis en haar betrokken emoties daarbij, maar meestal praatte ze over dingen waar een kind van haar leeftijd over hoorde te praten. ‘Daar praten we nog wel eens over zodra ik er klaar voor ben,’ zei hij dan ook op een droge toon tegen de demon. Vervolgens haalde hij zijn wenkbrauw op. Miss wattes? ‘Geen idee wie Miss Alandria wel niet mag zijn, maar het zal wel. Als zij jouw vrouwelijke wederhelft is in hetzelfde kostuum ben ik er vrij zeker van dat ze inderdaad blij zal zijn.’ Hij haalde zijn schouders op en keek hoe de demon wegging. Hij had niet echt behoefte om achter hem aan te gaan. Zo zat hij nu eenmaal niet in elkaar. ‘Veel plezier in de hel,’ zei hij dan op een vrij ironische manier en liet zijn handen in zijn zakken gaan terwijl hij zich omdraaide. En toen besefte dat handen in je zakken hebben en je koffer meeslepen niet samen ging. En dus haalde hij één hand uit zijn zak en trok het vervloekte ding mee. Natuurlijk moest net op dat moment een steentje onder het wieltje van de koffer zitten, ging het ding veel te snel mee en ging het slot open. En liet het nu net zijn minst favoriete boxershort die zijn zusje als “lief cadeautje” had gekocht voor zijn verjaardag vorig jaar zijn. Jep. Diegene met de beren erop. Heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alpha
Czar of Sin
Czar of Sin
Alpha

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILEGuardian
Real Name : Cat
Posts : 425
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark - Fire
Klas: Classy af
Partner: No mourners, no funerals.

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimezo apr 23 2017, 10:13

Dit was waarom hij Dorchadas niet uit kwam. Dit was de exacte reden waarom Alpha liever binnen bleef om zijn werk te doen of een boek te lezen. Het maakte niet uit wie er op zijn pad terecht kwam, hij irriteerde zich er toch aan en zijn humeur ging er alleen maar meer naar van beneden. En deze jongen, met de oh zo prachtige naam Matthew waar Alpha ook helemaal niets om gaf, was goed op weg om zijn humeur zelfs nog beneden het nul punt te krijgen.
Ergens verraste het hem niet dat Matthew niet wist wie Alandria was, deze jongen leek al niet zo snugger, al helemaal niet nadat Alpha duidelijk had gemaakt dat hij hier niet was om een rondleiding te geven of zijn handje vast te pakken en hem te vertellen dat alles wel goed kwam en dat hij gewoon er even door heen moest bijten en weldra al weer buiten stond met een afstudeerdiploma. De demon stopte met lopen om zich half om te draaien en de jongen kil aan te kijken. Zijn ijsblauwe ogen liet hij kort over het lichaam glijden, alsof hij het keurde voor de slacht en nu aan het uitzoeken was welk deel hij als eerste zou gaan op eten, waarna hij zich weer richtte op het hoofd. 'Miss Alandria is de legendarische magician van het Duister.' Merkte hij droogjes op, zo goed mogelijk proberend zijn irritaties niet door te laten schemeren. Niet alleen was Matthew geen gezicht om aan te zien, hij bleek ook nog eens dom te zijn. Niet dat er voor Alpha veel tussen in zat tussen respect en haat. De demon verachtte iemand sneller dan dat hij naar iemand op keek. Het feit dat de koffer van Matthew open vloog en al zijn kleren nu aan hem werden tentoon gesteld, boeide de incubus vrij weinig, hij trok alleen maar een wenkbrauw op en staarde droog van de koffer naar de jongen en weer terug. 'Maybe you should get that cleaned up. Ik denk niet dat iemand dat graag zou willen zien.' Merkte hij droogjes op, al ging zijn staart even op en neer van amusement, waarna de demon zich omdraaide en rustig zijn weg vervolgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
.
.
Matthew

When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 37
Points : 0
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark || Light
Klas: Fifth
Partner: What?

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitimedo apr 27 2017, 22:24

Tussen het vervloeken van zijn koffer en zijn leven door had Matthew opgevangen dat Miss Alandria de legendarische magiër van het Duister was. En dat was wel interessant om te weten, want hij was juist afkomstig van Shadra. Zou deze demon dan ook in verband staan met duistere magie? Waarschijnlijk wel. Matthew kon zich geen perfectere mascotte voor de duistere magie indenken als de demon die voor zijn neus stond. Zijn zusje zou zich vast doodschrikken als ze dit voor haar neus zou zien. Waarschijnlijk zou ze al huilend naar de shuttle zijn gerend of achter Matthew zijn gaan staan. Niet dat Matthew dacht dat hij echt veel kon beginnen als de demon hun zou aanvallen, maar hij zou er in elk geval alles aan doen om zijn zusje te beschermen tegen dit… geval. Zou het ding zich beledigd voelen als Matthew hem een beest zou noemen? Hm. Misschien zou hij in geen elk opzicht beledigd zijn omdat het hem simpelweg niks kon schelen. In tegenstelling tot Matthew was deze demon niet alleen emotieloos, maar was hij ook niet bepaald goed in interesse tonen in zijn omgeving. Matthew kon niet zeggen dat hij veel emotie toonde, maar hij wist wel hoe hij interesse moest tonen wanneer dit van hem verwacht werd of op de juiste momenten. Zoals nu dus. Hij boog zich voorover en deed zijn koffer weer in het slot zodat het zicht op de boxer met teddybeertjes erop – wat de demon trouwens had laten lachen, want Matthew had de subtiele beweging van zijn staart heus wel ontzien én ontcijferd – verdween en draaide zich weer naar de demon toe. Deze had inmiddels zijn rug weer naar hem gekeerd en Matthew zuchtte. Of course. ‘En heb jij ook iets met de duistere magie te maken?’ riep hij de demon achterna. ‘Ik ben namelijk een Shadraan en het zou behoorlijk fijn zijn dat ik mijn soortgenoten kan herkennen als ze voor me staan. Hoewel ik niet denk dat ik zo’n figuur zoals jou ooit nog ga vergeten.’ Dat laatste mompelde hij er wat achteraan terwijl hij zijn koffer deze keer op een goede manier met zich meetrok en de andere kant op begon te lopen. Als de demon nu verder zou wandelen, zou hij naar zijn dorm zoeken en de demon voor de rest met rust laten. Als hij iets niet wilde doen dan was het wanhopig overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA PROFILE
When tomorrow comes, I'll be on my own... UTL8oxA MAGICIAN

When tomorrow comes, I'll be on my own... Empty
BerichtOnderwerp: Re: When tomorrow comes, I'll be on my own...   When tomorrow comes, I'll be on my own... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

When tomorrow comes, I'll be on my own...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» No tomorrow, no tomorrow
» Dancing like there's no tomorrow~
» Tomorrow is nearly yesterday and everyday is stupid
» The pain of yesterday, tortures you 'till tomorrow

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-