PortalIndex[Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 HpD5Uwn[Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Mature Content] Lets talk {Eli}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Eli
.
.
Eli

[Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sansan
Posts : 268
Points : 0
[Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & Water
Klas:
Partner: I don't have a dirty mind, I have a sexy imagination.

[Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Mature Content] Lets talk {Eli}   [Mature Content] Lets talk {Eli} - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2016, 21:06

Eli gniffelde in zichzelf toen Aurora wederom aangaf dat ze niet door hun seksuele interacties afgeleid wenste te worden tijdens haar lessen. Dan moest ze het zelf maar weten. Echter, toen ze eraan toevoegde dat ze alleen maar “extreem” had gereageerd tijdens de seks om hem aan te moedigen, scheen er een listige en ietwat glans in zijn ogen. “En ik dacht nog wel dat jij zo “echt en open” wilde zijn naar elkaar toe? Hm, blijkbaar kan ik je dan toch niet vertrouwen. Maar goed dat ik gestopt ben om je alles te vertellen.” sneerde hij messcherp, voordat hij dat onderwerp van zijn kant liet rusten.

"Tja je hebt met me afgesproken dat ik al je vragen zou beantwoorden en dat jij mij dan jou geschiedenis zou vertellen. Ik weet ook relatief zeker dat dit nog niet je hele geschiedenis is, dus eigenlijk ben je geen man van je woord."
Gaf Aurora hem even later terug.
Eli lachte net zo vals terug. “Ik dacht dat we hadden afgesproken dat ik jou een vraag zou stellen en je dan per vraag een deel van mijn geschiedenis zou vertellen. Dat heb ik gedaan, maar je hoort mij nu toch niks meer over jouw verhaal aan je vragen? Dus volgens onze overeenkomst hoef ik dan ook niet in ruil daarvoor terug een deel van mijn geschiedenis te vertellen.” Hij lachte smalend.

Terwijl Eli de kamer doorzocht naar leuke speeltjes, hoorde hij hoe Aurora tegen hem sprak.
"Tja misschien moet je dan toch maar weer alleen gaan spelen. Het maakt mij niet echt veel uit, je bent fun, maar niet fun genoeg, ik dacht dat we wat naar elkaar toe konden groeien, maar dat lukt niet, dus dan kan het beter ophouden." zei ze doodleuk, waarbij ze hun contract liet verschijnen en deze doormidden scheurde. Toen ze ook nog haar kleding naar normale kleding veranderde, draaide hij zich verwonderd naar haar toe. Wat had ze dan verwacht? Dat ze plotseling ontzettend verliefd op elkaar zouden worden met haar "naar elkaar toegroeien"? Ze hadden slechts een zakelijke overeenkomst gehad. Er was zelfs een contract opgesteld! Wat zojuist verscheurd was dan.
Aha, dus als hij zijn grenzen aangaf door zíjn geschiedenis niet verder te vertellen dan dat híj wilde, dan was speeltijd ineens helemaal over? Prima. Zolang het op haar manier ging was alles dus leuk en aardig, maar anders…

Met een zachte plof zette Eli het schoonmaakrobotje die hij ondertussen had gerepareerd op de kast, terwijl hij aandachtig naar haar had geluisterd. Met een ietwat gepijnigde grimas keek hij haar aan. “Dan was dit het dan, kitten…” zei hij zacht. Zijn ogen waren donker. Zijn blik nietszeggend, maar zijn gedachten waren…neerslachtig, maar bovendien teleurgesteld. Nee, hij vond het niet leuk dat het zo eindigde, enkel omdat hij er nog niet klaar voor was zijn volledige verhaal met haar te delen. Hij had ergens gehoopt dat zíj misschien degene was die…
Nah, het deed er ook niet toe.
Eli haalde luchtig zijn schouders op, om zijn ware gedachten te verbloemen. “Goedenavond, Miss Aurora.” sprak hij uiterst beleefd met een neutraal gezicht, voor hij zich uit te voeten maakte en haar appartement verliet, zonder nog iets te zeggen. Op de kast stond nog steeds de robot die hij had gemaakt en stiekem wat had aangepast, zodat hij precies op een kat leek… of…een kitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Mature Content] Lets talk {Eli}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You and I need to talk || Savador [Mature Content]
» Talk the Talk [ Drake ]
» content
» [open] Lets swim
» Lets take a swim, Mister Nice Guy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors-