PortalIndexBij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 HpD5UwnBij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Bij les Call of the Death { Aiden}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 14 2016, 14:08

Iro gaf aan dat hij Aiden tegen moest spreken over zijn conclusie. Aiden knikte en zei: "Ik heb in dit vision echter SSA ook niet gezien, en deze necromancer was oud. Misschien zit er wel een verband tussen de twee, maar ik ben het met U eens dat ik mogelijk erg snel een conclusie trok.". Meer woorden maakte Aiden er niet aan vuil aangezien dit niet het onderwerp van de les was. Master Iro gaf aan dat Milky Way een verboden spreuk is, en dat hij de gebruiker open liet voor aanvallen. Aiden knikte en grinnikte: "Dus eigenlijk heeft u mij daarnet iets geleerd waar ik geen gebruik van mag maken?".
Plotseling begon Iro te praten over de schaduw wezens die in de verlaten villa waren. Toen Iro zei dat hij Aiden niet in zijn tocht naar informatie uit het huis wou betrekken lachte Aiden nogmaals. Al vond hij het verwarrend dat Iro vervolgens zei dat als Aiden door bleef gaan met trainen het geen moeite zou kosten voor Iro om hem bij een groep te krijgen. Aiden wist niet over wat voor groepje het ging maar dat was ook niet belangrijk vond hij. Toen Iro hem vertelden dat Aiden tot die tijd weg moest blijven bij dat huis keek Aiden hem awkward aan. "Ah wel, uhm, you see, I've been in there already..." zei Aiden waarna hij nog voor dat Iro kon antwoorden zei Aiden: "Ik heb dat huis al erg onderzocht uit opdracht van Ryak. Het huis verstoord de energie balans tussen de demonen wereld en onze wereld. Wist u dat er een exacte kopie van het huis bestaat in de demonen wereld? Akuma en ik zijn aan het onderzoeken of het huis mogelijk een grote hell gate verbergt. Ook betwijfel ik of mijn rang iets uit maakt bij die wezens, als ze rogues zijn of niet tot het rijk van Ryak behoren zullen ze niet gehoorzamen. Er zijn meerdere koninkrijken in hun wereld. De kans is groot dat ze niet tot Ryak zijn rijk behoren, het enige wat mij dan beschermt is het feit dat ik een hoge positie heb en dat een aanval van hun op mij een reden tot oorlog is. Echter vervalt dat allemaal als ze niet weten wie ik ben of als ze rogues zijn. En ik kan niet gewoon zeggen tegen ze wie ik ben want dat geloven ze nooit, dat een mensen jongen zo een rang heeft. Ook kan ik Akuma niet in dat gevaar brengen. Daarom hebben wij het huis vanuit de andere zeiden verkent. Akuma heeft daar een spreuk gebruikt waardoor we in huis konden rond zoeken vanuit de demonen wereld. Daar hadden we van Ryak en een paar bondgenoten een aantal krijgers voor mee gekregen." vertelde Aiden.
Wat later ging de les weer verder. Iro riep een menselijke lich op en zei dat Aiden moest proberen de Lich onder controle te krijgen. Aiden dacht snel na en herinnerde zich toen het menselijke bot wat Iro hem eerder had gegeven. Aiden concentreerde zich op het bot en vervolgens op het skelet van de Lich die inmiddels op hem af stapte. "Stop." zei Aiden met autoriteit in zijn stem. Toen de lich hier niet naar luisterde begon Aiden te op de overeenkomsten tussen het bot, zijn eigen skelet en het skelet van de lich. Inmiddels was de lich nog maar 3 meter van Aiden verwijderd toen Aiden recht in de lich zijn ogen keek en nogmaals het commando sprak met autoriteit. Je kon aan de lich merken dat hij geen zin had om naar Aiden te luisteren en de twee staarde 20 seconden in elkaars ogen waarna de lich toch maar opgaf. Aiden keek naar Iro en zei toen: "Now I see why I don't like most people, even though we are all very similar, we hate each other thanks to our differences.". Vervolgens keek hij weer naar de Lich en zei hij: "You made the right choice.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 14 2016, 23:18

Aiden zei dat hij tijdens het visioen Star shine ook niet gezien had. Daar moest Iro hem gelijk in geven. Nu hij terug dacht. Zelf had hij het kasteel ook niet gezien toen hij de spreuk gebruikte. Heel even gingen zijn ogen richting de plek waar het kasteel nu stond. Nu hij de Dark matter weer los had gelaten kwam het kasteel al snel weer in zicht. Toen zijn leerling zei dat hij eigenlijk geen gebruik van deze spreuk zou mogen maken grijnsde Iro even. 'Misschien, maar het vreet veel energie en het kan je helpen je Titanen bloed onder controle te houden mocht je weer te veel energie hebben.' grinnikte Iro voor hij weer naar de jongeman en Akuma keek. Maar Aiden verraste hem dat Ryak zijn leerling als opdracht had gegeven het verlaten huis te onderzoeken. Aan het verhaal van Aiden leiden Iro af dat ze wel in het huis waren geweest met genoeg bescherming, maar vanuit een op twee druppels water lijkende woning in de demonen wereld. Zijn wenkbrauwen gingen omhoog, maar gingen al snel weer naar beneden. 'Nooit gedacht dat het zo ernstig was?!' zei iro en hij kon niet begrijpen wat ze vroeger aan het aanklooien waren geweest!!! Maar dat was iets voor na de les, nu moesten ze verder en Iro riep een van zijn menselijke lichen op om Aiden die te laten beheersen. Net als bij Theneras lukte de eerste poging niet en de tweede keer leek ook niet te slagen. Maar bij de derde poging stopte de Lich toch en moest Iro onbedoeld toch even lachen. 'Daar kun je nog wel eens gelijk in hebben.' grinnikte hij nog na. Zijn lichen had Iro zelf vermoord en niet perse omdat hij het wilde. Nee Iro werd er toe gedwongen voor hij Aurora ontmoet had en ze hem geholpen had. Hij voelde de drang zo nu en dan nog wel eens, maar nu kon Iro het negeren of zichzelf op iets anders focussen. 'Menselijke lichen oftewel skeletten zijn heel anders dan de andere vorm van ondode. Ze zijn ondood nu en worden bij een gehouden door magie. Maar kun je mij de andere vorm benoemen die geen magie nodig heeft, Aiden?' vroeg Iro zijn leerling en zichzelf concentreren op de les, hoewel er een stemmetje in zijn achterhoofd bleef zeuren. Maar Iro negeerde het en wachten tot Aiden antwoorden zou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 15 2016, 16:16

Toen Aiden opmerkte dat hij eigenlijk geen gebruik mocht maken van de spreuk zei Iro dat het veel energie koste en dat het wel zou helpen om het titanen bloed onder controle te houden. Daar moest Aiden Iro dan toch gelijk in geen. "Begrepen, bedankt!" zei Aiden waarna hij vertelde over zijn opdracht om het verlaten huis te onderzoeken. "Nooit gedacht dat het zo ernstig was?!" zei Iro, Aiden lachte even en zei toen: "Nou ja, dit gebeurd zo nu en dan, klootzakken die onvoorzichtig omgaan met ritueelen waarvan ze de consequencies niet aan kunnen.".
Toen Aiden vertelde dat hij nu begreep waarom hij de meeste mensen niet leuk vond zei Aiden dat hij daar wel eens gelijk in kon hebben. Wat later vroeg Iro of Aiden de andere vorm van ondoden kon noemen die geen magie nodig hadden om samen te blijven. Aiden dacht even na en zei toen: "Waarschijnlijk bedoeld u vampieren of zombies. Vampieren hebben echter de magische energie in ons bloed nodig om te blijven leven. Zombies daarin tegen hebben hun huid nog en hebben verder niks nodig aangezien ze niet na kunnen denken.".
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 15 2016, 16:45

Aiden begreep waar zijn docent heen wilde en Iro knikte na de woorden van zijn leerling. Er waren inderdaad mensen die niet wisten wat sommige rituelen deden. 'Daar hoorde mijn groot ouders ook bij. Dankzij hen ben ik jaren lang gedwongen te doden. zonder geldige reden. Dankzij Miss Aurora zal dat hopelijk tot het verleden behoren. ' zei Iro eerlijk. Hij kende van Aiden dat de jongen in verbond stond met de demonen wereld dus was het wel zo eerlijk en beetje van hem prijs te geven. Vertrouwen onderling werd zo alleen maar sterker. Toen Iro zijn leerling vroeg of hij de andere vorm van ondode ook kende sprak hij over vampiers een zombies. [b]'Heel juist. Vampiers kun je net iets gemakkelijker de baas dan zombies. En zoals je zelf al aangeeft kunnen de laatste vormen niet zo helder na denken alles wij of de vampiers. Wel zin ze een veel grotere bedreiging. Zombies kunnen dan niets zien nog voelen, maar hun gehoor is erg scherp en kunnen een muis nog wel in het donker vinden als het moet. Toch zijn zombies niet te controleren zoals een lich. Lichten ontlenen de gebruiker magie. Een zombie is ongevoelig voor die energie stroom ook al was het ooit zelf een magiër geweest. Nu laat je pas gekregen lich eens wat bewegen. Alles wat in zijn mogelijkheid ligt, natuurlijk. '[legde Iro Aiden uit en droeg zijn leerling meteen een opdracht op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 16 2016, 20:26

"Daar hoorde mijn groot ouders ook bij. Dankzij hen ben ik jaren lang gedwongen te doden. Zonder geldige reden. Dankzij Miss Aurora zal dat hopelijk tot het verleden behoren." zei Iro. Aiden keek hem even aan en vroeg toen: "Dwongen uw grootouders u om te moorden of was het iets anders? En kende u Miss Aurey toen al?". Door wat Iro gezegt had was Aiden nu wel erg nieuwsgierig geworden. Toen Aiden antwoord had gegeven op Iro zijn vraag zei Iro dat Aiden het correcte antwoord gaf. Vervolgens gaf Iro aan dat vampiers makkelijker onder controle te houden. Ook vertelde Iro wat meer over Zombies. Aiden knikte en daarna vroeg Iro hem om de lich te laten bewegen. Aiden ging er vanuit dat Iro de menselijke lich bedoelde en ademde even diep in tot hij de lich liet rond lopen, rond rennen, springen, iets oppakken en gooien, van alles liet Aiden de lich doen. Aiden vond het wel lastig, maar het ging hem goed af. "Zo iets neem ik aan?" vroeg Aiden ter bevestiging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 16 2016, 21:22

Aiden was nieuwschierig geworden en toen de jongen vroeg of zijn groot ouders hem gedwongen hadden schudden Iro zijn hoofd. 'Als dat ze was geweest had ik wel een manier kunnen vinden om eronderuit te komen. Nee wat ze wilde doen was mijn tweede vorm van magie weg halen. Daar riepen ze een demon voor op die hen zou kunnen helpen, maar de demon bleek te sterk voor hen te zijn. Wat de demon precies gedaan heeft weet ik niet, maar het versterkte mijn eerste magie en wanneer het op een killings pree wilde gaan nam een duisternis bezit van me. Als ik me verzetten raakte ik bewusteloos en herinnerde me later niets van wat er gebeurd was. Liet ik de duisternis toe dan wist ik nog wel wat er gebeurden. Echter zijn dat nooit echt beelden geweest die ik graag nog terug zie. Soms lukte het me om me te verzetten en van de duisternis te winnen, maar dat duurde hoog uit een dag of zo.' zei hij en toen Aiden vroeg of Iro Miss Aurora toen al kende ontschoot hem even een lach. 'Novanen komen niet graag naar Shadra en andersom ook niet. Ik heb haar pas ontmoet toen ze hier aan kwam. Echter toen ik haar aanbood een rondleiding te geven wilde de duisternis opnieuw bezit van me nemen. Reaper hielp toen der tijd de aanvang te blokkeren, maar toen kwamen Aurora en ik er achter dat de duisternis energie van buiten af aan trok zodat het mij en Reaper de baas wilde worden. Ik heb haar toen verteld wat er gebeurde. veel keus had ik niet en een pas aan gekomen docente doden is ook niet slim. Maar ze was bereid om me te helpen en een paar dagen terug hebben we samen een ritueel gehouden die de duisternis uit me zou drijven. De overvloedige duisternis. Ik denk niet dat het zal helpen met het titanen bloed dat ze in je aderen hebben gesmokkeld?' vertelde iro ondertussen dat Aiden zijn menselijke Lich alles liet doen wat er in de macht van het skelet lag. De info over de andere soorten ondode ervoor gegeven, maar toch was het interessant hoe Aiden het er vanaf bracht. 'Dat is prima zo, kijk een of je hem ook kunt laten klimmen? De dikke boom een stukje verderop daar.' vroeg Iro Aiden te doen en hij wees naar de boom niet ver bij hun vandaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2016, 14:10

Iro vertelde zijn verhaal en Aiden luisterde aandachtig. "Ja dat is inderdaad niet slim om een demoon op te roepen, zeker niet wanneer je zo een duister ritueel wil uitvoeren. Helaas gebruiken mensen demonen eigenlijk alleen maar voor duistere rituelen. Wanneer je een demoon aan roept voor een positief iets krijg je nooit een rogue, aangezien die hun kracht halen uit de negativiteit. Akuma vond mij doordat ik in het bos bij de demonen portalen op Shadra een bloed ritueel heb gedaan om hulp te krijgen aangezien ik niet wist wat ik moest doen. Toen was ik erg bang, maar mijn hulp vraag was niet duister. Het was een oprechte hulp vraag van een radeloos kind. Het was niet slim aangezien duistere demonen daar gebruik van hadden kunnen maken, maar Akuma was de gene die voor mij verscheen." zei Aiden waarna hij de opdracht die Iro had gegeven uitvoerde. Iro vertelde tijdens de opdracht hoe zijn ontmoeting met Miss Aurora was verlopen en wat er verder was gebeurd. "Ah voor zo ver ik gehoord heb is Miss Aurora een rare vogel, met haar uber vrolijke kant, maar ook iets mysterieus en duisters. Ze klinkt opzich wel aardig. Denkt u dat ze ooit op Shadra is geweest? Het is wel fijn dat ze U heeft kunnen en willen helpen. Toen ik mijn eerste les van u had leek u me een ijzere docent die geen zwaktes zou tolereren, dat beeld is inmiddels veranderd. Zeker aangezien u niet meer met dat stalen gezicht van toen rondloopt. Het staat u goed." zei Aiden vervolgens. Iro vertelde half vragend dat hij niet dacht dat Aurora haar trucjes zouden helpen met het titanen bloed in Aiden zijn lichaam. Aiden keek even naar beneden en zei toen: "Nee dat denk ik ook niet, ik ben erg benieuwd wat daar wel mee helpt.". Vervolgens vroeg Iro of Aiden de lich ook kon laten klimmen waarna hij verwees naar een grote boom. Aiden keek even naar de lich die er wat verveeld uit zag en knikte toen waarna hij de lich naar de boom liet rennen en hem met wat moeite liet klimmen. Toen de lich zich echter aan een tak vast pakte brak de tak af. Aiden schrok even toen de lich viel maar wist te zorgen dat de lich zich aan de boom vast greep zodat hij niet zou vallen. Op dat moment voelde Aiden dat het extra energie koste om het skelet bij elkaar te houden. Hij constateerde dat de magie de klap op ving inplaats van het skelet en liet de lich naar beneden klimmen. Toen hij even naar de tak keek kreeg hij het gevoel dat die helemaal niet had moeten knappen onder het gewicht van een skelet, mogelijk was de lich zwaarder dan alleen het skelet? Aiden liet de lich waar naar hem en Iro toe komen en wachtte de volgende opdracht af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2016, 22:08

De eerste uitleg van Aiden prentte iro in zijn hoofd. Dat zou hij later eens gaan opschrijven al kon je dat vast ook ergens in een boek vinden, maar daar had iro nu geen zin in om dat op te gaan zoeken. Roxanne had de boeken nog steeds die hij ook nodig had, maar ze was laatst zo kwaad geweest dat het misschien beter was om het even te laten rusten? 'Maar goed dat Akuma er toen is geweest. Misschien had het je slechter hebben kunnen vergaan als ze er niet was geweest.' zei iro en hij keek van Aiden even richting Akuma met een kleine glimlach. Toen Ze het over Miss Aurora hadden moest iro even na denken? Had ze dat ooit gezegd? Misschien? 'Ik ben niet zeker, maar het zou goed kunnen. Maar bedankt Aiden.' bedankte iro zijn leerling na dat de jongen hem zei dat het Iro goed stond om meer ontspannen te zijn en niet met een stalen gezicht rond te lopen. Dat was eigenlijk wel iets wat iro altijd gewend was geweest, maar zo voelde het eigenlijk ook wel beter moest Iro toe geven. Het titanen bloed van Aiden was een groot probleem en ook hij had nog niets kunnen vinden om Aiden te kunnen helpen. Dat was zo frustrerend! Maar toen veranderen er iets in de lucht. Iro keek meteen richting de tak die afbrak. Wat the... !!! Zijn blik gleed door de boom bladeren heen voor zover hij kon zien met zijn heldere blauwe ogen, maar al snel kleurde ze fel oranje/geel en eigenlijk zag hij daar niet perse beter mee, maar iets vreemd bewoog zich op een van de takken daarboven. Zonder dat het iemand op viel riep iro zijn zwaard op uit de schaduw van zichzelf achter zijn linkerbeen. Een rauwe dierlijke verwrongen brul was te horen voor wat er ook in de boom zat eruit. Het beest liet zijn onzichtbaarheid varen en het leek wel een grote katachtige, maar dan anders. Hij kwam tot iro zijn borst kwa schoft hoogte en in zijn liploze muil zaten zwarte tanden. over het algemeen was het beest zwart met een blauw/ groenige gloed van het licht dat op zijn geschubte lijf viel. Wat je niet meteen zag was dat het ding 6 poten had.

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 T7l9w1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 02:18

Iro zei dat het maar goed was dat Akuma er toen was geweest aangezien dat het veel slechter had kunnen aflopen. Aiden knikte en zei: "Dat is zeker waar, en ik ben Akuma ook erg dankbaar.". Vervolgens spraken ze over Miss Aurora en op de vraag van Aiden of Miss Aurora ooit op Shadra geweest was antwoorde Iro dat hij het niet wist. Ook bedankte hij Aiden voor het compliment. Aiden voelde een verandering in de omgeving en hoorde bijna dierect daarna een tak afbreken. Akuma gromde aangezien ze de energie kon zien en sprong beschermend voor Aiden. Door Akuma haar reactie liet Aiden zijn zwaarden verschijnen en liet hij Chronos ook bij hem komen. Chronos nam rustig positie in naast Aiden en wachtte de situatie af. Plotseling was er een luide brul te horen en was het beest in de boom te zien, het was een erg groot katachtig iets. Akuma gromde: "Arbûro", daardoor keek Aiden naar Iro en zei hij: "Een demon. Akuma geeft aan dat hij niet op volle kracht is en dat we hem met veel teamwork aan kunnen."Vervolgens wachtte Aiden op een reactie van zijn docent.


Laatst aangepast door Aiden Youkai op zo sep 18 2016, 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 03:54

Aiden was ook blij en dankbaar voor Akuma dat zij naar hem toe gekomen was een geen kwaad willende demon. Nadat de lich van Aiden bijna uit de boom was gevallen en de jongen zijn speeltje terug gehaald had, had een brul geklonken. Iro had al zijn zwaard op groepen en nu sloot zijn hand om het gevest. Aiden haalde zijn schaduw wezen Chronos er ook bij. Ergens voelde de aanwezigheid van de demon vertrouwd. Iro luisterde naar wat Akuma zei een de latere uitleg van zijn leerling. Iro snapte niet waarom een niet op volle kracht demon hier deed? Toen de demon uitdagend op zijn achter poten ging staan zwaaide met zijn vier stel voor poten rond en brulde hij opnieuw. Dat geluid had hij wel eens gehoord, maar steeds in zijn dromen. 'Er is iets aan deze demon wat me erg bekent voor komt.' zei hij zacht, maar duidelijk hoorbaar voor wie in zijn buurt stond. Naar Iro knikte op de woorden van Aiden. Even schoot het door zijn hoofd dat ze met zijn 8ten waren en de demon maar in zijn eentje. De flappers rond zijn kop waar ook nog een soort punten aan leken te zitten. Als ze uit zijn hals waren leek het net alsof je naar een lelijke vlees etende plant keek. Een grom kwam uit zijn bek en ineens zetten het een sprint in zonder enige verdere waarschuwing. Het beest was best nog snel alles het al nog niet op halve kracht was. De demon had totaal geen oog voor Aiden nog wie rond de jongen heen stonden. Het had maar 1 doel? Iro kon nog net een haag van boomwortels op roepen. De demon landen op de muur van wortels en klauwde zo hard en snel dat er al snel een gat zat waar het zijn kop in steken kon. 'Je zult me niet ontsnappen! Niet nu ik je weer gevonden heb! ' grauwde het mentaal naar Iro, maar hij projecteerde het naar iedereen die bij Iro stond. Reaper veranderde van vorm en vuurde verschillende dark en fire magie op de demon af. wast Iro in die ogen kon zien was pure haat. Iets waarmee Iro heel vaak mee gekeken had. Ineens wist Iro waarom de demon hem zo bekent voor kwam. Aurora moest het uit zijn lichaam hebben verbannen? Zeker was hij niet van zijn zaak, maar hij wilde hem niet terug als het even kon. Wel gebeurde er iets vreemds. Elke keer alles de demon geraakt werd voelde hij dezelfde pijn als die de demon werd toe gebracht. Het beest brak door de wortelen haag, maar Iro was hem voor en liet de weer een nieuwe porsie van wortelen groeien en liet die strak om het demonen lichaam komen. De demon was hier totaal niet blij mee en probeerde zich los te komen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 14:59

Toen Aiden zich klaarmaakte om te vechten kwam hij vrijwel direct in een kalme waas, dit was een resultaat van zijn vele trainingen om niet in paniek te raken maar om te analyseren en te profiteren. "Er is iets aan deze demon wat me erg bekent voor komt." hoorde Aiden Iro zeggen. "Oh? Hoezo?" vroeg Aiden terwijl hij zijn grip op zijn zwaarden wat verstevigde.
Aiden begon de situatie te analyseren terwijl Akuma stopte haar energie te laten weg ebben naar de hel, daardoor werd de energie concentratie en aura van de draak behoorlijk wat sterker. "Master Iro, ik laat bij deze formaliteiten vallen zodat we deze demon efficient te lijf kunnen gaan." verklaarde Aiden. Kort daarna gromde de demon nogmaals en begon deze vanuit het niets te sprinten. Door de volledige rust van Aiden veranderde zijn lichaam in zijn demonische vorm, hierdoor zou Aiden wat minder lucht weerstand hebben wat er toe leed dat hij een klein beetje sneller was. Pas na zijn verandering zag Aiden dat de demoon op Iro focusde en niet op hemzelf. Toen het beest Iro probeerde aan te vallen schoten Aiden en Chronos op het beest af. Akuma ging op Iro af en nam een defensieve houding in bij Iro. "De tanden van dit type demonen komen niet door mijn schubben heen. Echter heb ik hier geen toegang tot mijn normale magie, dus neem ik een defensieve positie.". Op dat zelfde moment viel Aiden de demoon met zijn twee zwaarden aan Hij gebruikte de Shadow Blade en Slicing Winds spreuken om zijn zwaarden te verscherpen en sneed moeiteloos de achterste twee poten van de demoon af. Chronos had een dark matter battleaxe laten verschijnen en sneed hiermee het achterste gedeelte van de demoon er af. Echter gebeurde er iets onverwachts en groeide de afgehakte delen vrijwel meteen weer terug. Uit de afgesneden delen ontstonde kleine demonische plantjes. Aiden analyseerde de situatie snel opnieuw terwijl de demon door de eerste barriere van Iro heen kwam. "Iro! Als ik een deel afsnijd zou het helpen als jij precies daar ook een plant laat groeien, dan groeit het gedeelte weer aan en zit de plant in deze demoon vast waardoor hij word verankerd!" riep Aiden. Toen hij zag dat zijn docent het gehoord had sneed Aiden het achter lichaam van de demoon er nogmaals af. Hiermee sneed hij ook de demonische planten doormidden en deze vermenigvuldigde zich vrij wel direct. "Shit wat is dit nu!?" riep Aiden in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 22:42

Hij kon de vraag van Aiden niet beantwoorden want de demon viel aan. Toen iro de demon vast zetten viel Aiden aan nadat hij gesproken had dat ze even alle formaliteiten lieten voor wat ze waren. Akuma sprong voor Iro en zei dat dit type demon zijn tanden niet door haar klauwen heen konden breken. Iro grimaste toen Reaper het beest aan gevallen had, maar meer dan een paar schrammen had dat niet op geleverd. Echter toen Aiden en Chronos de demon aanvielen sneed de pijn van de demon die het uit schreeuwde van de pijn ook voor zijn lichaam. Iro had het gevoel alsof iemand zijn benen afsneed, maar dat gebeurde niet echt, net als toen Chronos de achterhand van de demon eraf hakte. Iro kon een kreun niet bedwingen en hij kon niet langer op zijn voeten blijven staan. Iro zakte door zijn benen en hij hield zich zwaar hijgend aan zijn zwaard vast die hij ter steun in de grond had gestoken. De woorden die nog gesproken werden kwamen van ver en waren onduidelijk voor hem. Maar toen Aiden een nieuwe uitval deed en het aangegroeide deel weer af hakte en de pijn weer door Iro heen sneed verloor hij bijna de controle over zijn magie die de demon vast nog hield. 'Aiden... Stop!!!' zijn stem klonk hoger dan normaal en ook kon je duidelijk horen dat er pijn door heen klonk. Toen hij zich weer redelijk herpakt had en het afgehakte deel van de demon weer aan gegroeid was trok iro zich overeind en liep om Akuma heen. 'Ik kende zijn gezicht niet, maar zijn aanwezigheid ken ik uit duizenden. Deze demon is vast wie mijn groot ouders op geroepen hebben gehad.' legde hij uit en je kon de demon horen grinniken. 'Dat kwartje is laat gevallen Iro! Eigenlijk was ik bijna zo ver om je ziel naar de hel te sturen, maar toen moest dat miezerige licht vrouwtje zich er zo nodig mee bemoeien! Je groot ouders waren domme mensen, maar daar was je zelf ook al achter.' gromde de demon mentaal. Reaper haalde zijn zeis te voorschijn. 'Ik heb je controle over mijn meester weg gehakt dus je kunt hem weinig aan doen. Niets kan jouw nog in staat stellen om ooit weer controle over hem te krijgen.' snauwde Reaper en hij zwaaide gevaarlijk met de zeis. 'Misschien klein insect, maar wat ik nog wel kan doen dankzij onze connectie door het ritueel van ver voor iro jouw ontmoeten is dat ik 1 ding van hem opeis. Zelfs de duivel kan aan die regel niets veranderen. Eenmaal in opgeroepen blijf je in contract met die persoon. Zeg nu niet dat jij hier het lievertje bent en Iro niet probeerde je weer vrij te laten!' zei de demon slings. Iro wist nog heel goed hoe hij gestreden had met Reaper, maar dat gaf niet weg dat hij nu een keuze moest gaan maken. 'Aiden is dit waar wat hij zegt?' vroeg iro aan zijn leerling en hij wist dat over de regels en wetgevingen helemaal niets wist. 'Buiten dat moet ik nu ik uit jouw lijf ben, oproepbaar voor welke klus dan ook. Enkel is wel ik kan enkel door een speciaal wapen gedood worden zoals elke demon of wat voor mythisch wezen, jij daarin tegen, Als jij sterft, sterf ik ook.' de ogen van de demon waren nu minder moordlustig, maar hij was nog altijd scherp en alert.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2016, 01:28

Toen Aiden en Chronos de demon aanvielen schreeuwde Iro van de pijn. Aiden en Chronos dachten dat de demon Iro te pakken had. Toen Aiden nog maals aanviel riep Iro hard dat hij moest stoppen. Meteen staakte Aiden de aanval.
Iro zei dat dit zeer waarschijnlijk de demon is die zijn grootouders hadden op geroepen. De demon sprak mentaal tegen Iro maar Aiden kon het horen dankzij zijn hogere rang. Na de woorden van de demon lachte Aiden hard maar voor hij kon spreken zei Reaper al wat. Iets over de controle die de demon over Iro had weggehakt te hebben. Aiden dacht dat dit vast was gebeurd tijdens het ritueel van Aurora. Vervolgens vertelde de demon over een heilige regel onder de demonen, echter was deze regel nergens vastgezet maar veel demonen dachten dat dit wel een wet was. Toen Iro aan Aiden vroeg of het waar was wat de demon zei lachte Aiden. "Het is half waar, indien je 21 jaar of ouder was en zelf de demon hebt opgeroepen kan je een contract niet verbreken zonder de verbrekingsregels te volgen. Dit is een van de verbrekingsregels. Echter zodra je onder de 21 bent is deze regel veel genuanceerder en mag de demon wel iets van je eisen maar mag dit je niet direct of indirect in levensgevaar brengen en dit mag ook geen nieuw contract zijn. Dit type demon maakt vaak contracten met minderjarige en verwachten dan dat ze later met vieze manipulerende trucjes mensen een nieuw contract aan kunnen laten gaan wat wel volledig geldig is. Als je nu accepteert om met de demon in zee te gaan dan kan de duivel zelve niets veranderen aan de regel, maar als je dat niet doet dan heeft deze demon geen poten om op te staan. De reden waarom jij het voelt als hij word aangevallen is erg simpel, tevens is dat ook de reden waarom deze demon niet op volle kracht is. Er is een verboden demonische spreuk die tijdelijk pijn door kan geven, echter is deze erg zwaar en kan de pijn niet direct zelf veroorzaakt worden." verklaarde Aiden. Daarna zei de demon dat hij nu oproepbaar moest zijn voor welke klus dan ook en dat hij enkel door een speciaal wapen gedood kon worden, maar dat Iro door alles vermoord kon worden. Aiden lachte toen de demon zei dat hij zou sterven als Iro stierf. "Het klopt dat hij zal sterven als jij sterft Iro, echter is het andersom normaliter ook waar. Behalve wanneer het contract ongeldig is. Deze demon was oud genoeg om alles te kunnen accepteren, jij was dat niet als ik terug denk aan wat je eerder zei." zei Aiden waarna hij grinnikte en zich naar de demon draaide. Met een twinkeling in zijn ogen zei hij tegen de demon: "Mogelijk heb je wel eens van mij gehoord, mijn officiële naam is Paladin Aiden Youkai, maar in de lagere rangen waar jij toe behoord sta ik bekend als...". Aiden zijn ogen veranderde in een gelere versie van zijn demonische ogen. "Deathly Hybrid." vervolgde Aiden zijn zin. Hij kreeg een grimas toen je de ogen an de demon van scherp en alert naar schichtig en panikerend zag veranderen. Hoewel Aiden zijn demonkracht hier niet kon gebruiken wisten alleen Akuma, Ryak en Ryu dat. Deze demon zou nu de keuze krijgen om te vechten voor zijn leven of terug te gaan naar de diepte van de hel en niet terug naar Iro te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2016, 02:39

Iro luisterde naar de uitleg van Aiden. Dus hij kon hier nog gemakkelijk onder uit komen. Ergens voelde dat wel goed al was die pijn spreuk wel handig gevonden al was het een verboden spreuk. Toch kon en extra kracht nooit mis zijn. Het bleef lastig, maar toch ook zo simpel. Iro kon nee zeggen, maar ergens voelde het zo vertrouwd om de demon in zijn buurt te hebben. Misschien was dat wel een van die manipulatie trucjes van de demon? Ondertussen ging zijn leerling door met spreken. Iro voelde wel dat het, het best niet lekker zat om in de nabijheid van de paladin tree wezen nu. 'Dus mocht het zo zijn dat ik er mee in zou stemmen, wie kiest dan welk deel opgeoffert zal worden? ' vroeg Iro rustig en op zijn woorden lettend. Wat Iro wel geleerd had was dat je niet snel een woord moest noemen die een verbinding aan zouden kunnen gaan. 'Normaal kiest de magiër, maar als het niet uitmaakt mag ik kiezen. ' de manier van spreken stond hem niet aan. Wat de demon ook koos. Het zou voor hem het nadeel zijn. Iro maakte zich geen zorgen om Aiden, maar nu vooral om zichzelf. Hij kon geen lichaams deel missen! Zijn magie had Iro ook nodig. Maar zijn dierlijke vorm misschien? Het zou het beste zijn en als Iro goed gekeken had, best de demon geen vacht maar een soort schubben. Nog na denkend liet Iro zijn magie over de boom wortels los en was de krachtige demon kreeg weer vaste grond onder zin potten. Iro was niet snel van vertrouwen, want hij hield altijd iets achter de hand. Maar de demon ging zitten en wachten geduldig af op wat komen ging. Al was hij steeds met die vreemde dingen op zijn kop aan het spelen. Vast om Iro of Aiden af te lijden, maar dat zou hem niet lukken. Niet zolang Iro nuchter aan het denken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2016, 19:38

"Dus mocht het zo zijn dat ik er mee in zou stemmen, wie kiest dan welk deel opgeoffert zal worden?" vroeg Iro. Aiden merkte dat deze vraag niet meer richting hem werd gericht en besloot daarom ook stil te blijven. Al snel antwoordde de demon dat normaliter de magier koos maar dat de demon nu mocht kiezen aangezien het toch niet veel uit zou maken. Aiden knikte en grinnikte een beetje, bij veel contracten was het zo dat de demon koos, maar deze demon zal wel een contract hebben getekend waarin stond dat de magiër koos. Dat was wel erg dom zeg maar ja, dit type demonen was ook niet zo slim. Aiden zag dat Iro zijn magie over de wortels los liet waarna de demon op de grond ging zitten. Aiden keek snel om zich heen en zag dat er een aantal leerlingen een stuk verder op stonden te kijken naar wat er voor hun uit moest zien als Iro die met twee demonen, twee soulbeasts en een draak stond. Dat zal er vast raar uit zien. "Iro er zijn wat leerlingen die staan te kijken, het lijkt me handig als ik tot ze weg zijn in demonische vorm blijf, mogelijk denken ze dan dat ik een summon van jou ben." zei Aiden waarna hij Chronos liet verdwijnen, die was tijdelijk niet nodig en dan zou het er minder raar uit zien. Aiden richte zich op de demon en hield zijn zwaarden even vast zodat de demon wist dat hij niet moest gaan klooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2016, 23:13

De woorden van de demon zetten hem aan het denken, maar het gevoel dat hij nu kreeg was dat het aardig druk begon te worden. Aiden zei ook al dat er leerlingen aan kwamen. Uit het niets wierp hij een hoge barrière op die hen aan het zicht onttrok en dat in een grote cirkel om hen heen. De gaten vulde iro met Dark matter zodat nieuwsgierige nog niets konden zien door de kieren die via de wortels normaal er zaten. Ook had hij er voor gezorgd dat niemand van bovenaf hen zou kunnen zien nog horen, want de Dark matter was een handige manier om luistervinken te dwars bomen. 'Wees gerust Aiden, niemand zal ons voorlopig nog storen.' zei hij maar het zou misschien verstandig zijn om hier niet te blijven. 'Maar laten we voor de zekerheid hier weg gaan, het donkere bos is minder geliefd door de leerlingen.' zei hij en de schaduw die nu over hen allen gevallen was fungeerde ook als een portaal. Nou ja. Iro gebruikte Shadow trip om hen allen daar heen te krijgen. Hoewel het er dit keer meer dan 1 of 2 personen waren, ondanks dat Chronos al weg was. De barrière verdween zodra ze weg van het grasveld waren, maar iro deed het nu niet alleen op eigen kracht, maar ook met de hulp van Reaper die zich weer in zijn vogel vorm terug had veranderd. Eenmaal in het donkere bos zou iro bekent maken dat hij besloten had. Hij kon de demon niet laten kiezen dat was vroeger al gebeurd. Niet dat de demon dat zou vertellen natuurlijk. In dat contract kon Iro natuurlijk er ook dingen erin laten vast zetten zoals zijn verband met Reaper. Eenmaal tussen de bomen van het donkere bos voelde Iro zich gek genoeg rustig en was niet eens nerveus over deze keuze. 'Voor ik je contract aan neem wil ik wel wat dingen vast zetten. Je houd je aan deze eisen anders laat ik je door Paladin straffen en heeft hij de vrije keus hoe hij dat doet. 1 Je laat mijn magie met rust en probeert me niet opnieuw te dwingen om mensen te vermoorden! 2 Je gehoorzaamt me zonder tegen werken en 3 je houd je aan mijn keuze die jij krijgt ten bevestiging van ons contract.' Begon Iro. Hij zag de ogen van de demon even samen knijpen. Hij had Iro voor minder besluitvaardig gehouden, maar hij knikte op de voorwaarden. 'Dat is goed, wat wil je opgeven voor ons contract?' vroeg de demon en hij kon zijn enthousiasme nauwelijks bedwingen, maar je kon het enkel aan zijn houding zien. 'Ik offer mijn dierlijke vorm op en jij word mijn nieuwe dierlijke vorm Take it ore leave it!' zei Iro. Zijn dierlijke vorm was hij niet beu, maar dit was het enigste wat hij voor dit contract wilde opgeven. Plus dat hij een nieuw wapen in zijn arsenaal had. Mocht de demon dit contract toch niet willen hebben dan kon hij nu vertrekken. Je kon zien dat het beest zijn hersens liet kraken. Iets wat volgens Aiden niet vaak gebeurde, maar deze demon leek hem toch een stuk slimmer dan de rest van zijn soort genoten. De demon knikte en zijn staart zwiepte even vrolijk als dat van een hond. Voor hij richting Iro stapte. 'Deal accepted.' zei de demon en een lang dun ding dat veel weg had van een tentakel, maar wat geen tentakel was zwiepte opzij. Toen de demon naast Iro met zijn voorpoten stond zwiepte het ding naar Iro's nek. op de plek waar de schedel en de hals bij elkaar kwamen. De punt van de tentakelachtige ding opende zich en een kleine 20 achtige rozige dingetjes boorde zich een weg naar Iro's zenuwgestel dat daar het dichtstbij was om erbij te kunnen komen. Het deed maar heel even pijn als in een schrik moment, maar daarna leek Iro even helemaal niet te kunnen bewegen. Het duurde maar een tel of 3 en toen was het vreemde gevoel over en liet de demon Iro weer los. Het beest draaide zich zo rond dat hij weer voor iro kwam te staan en hij een buiging voor Iro maakte. Deal closed, Master. Mijn naam is Dusk.' zei De demon nog voor hij zich weer op zes poten stelde en Iro weer aan keek. Iro voelde zich nog licht in zijn hoofd, maar her pakte zich vrijwel meteen weer. Het voelde heel even raar dat de energie van de demon die zich Dusk noemde Weer door hem heen stroomde. 'Goed Dusk, je eerste taak. Wanneer ik les geef en Aiden is daarbij moet jij opletten of er vijandige demonen hem willen aanvallen.' zei iro en Dusk keek even naar Aiden, maar hield zijn mening binnen en knikte daarna voor hij weg sprong en ergens in de schaduwen de wacht ging houden.

XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2016, 14:44

Aiden wachtte rustig tot zijn docent klaar was met de onderhandelingen met de demon, ook vond hij het erg fijn dat Iro ze naar een andere plek had gebracht. Aiden vond dat de demon erg dom was, aangezien hij duidelijk niet begreep wat het betekende om contracten te maken. Toen de demon als een vrolijke hond reageerde op het moment dat Iro instemde om te tekenen zuchte Aiden, dit moest echt een van de domste demonen ooit zijn, totaal geen respect voor zichzelf. Als het een slimme demon was geweest dan zou hij niet instemmen met een contract waar hij zelf niks bijzonders uit kreeg. Dan zou die wel verder zoeken naar een slachtoffer waar hij wel wat bij kon krijgen. Maar goed gelukkig was het niet Aiden zijn demon. Vervolgens begon het ritueel om Iro en de demoon te koppelen. Aiden ging verveeld op de grond zitten en keek het hele gedoe een beetje ongelovend aan. Akuma zat hoofd schuddend naast Aiden, deze demon was vast en zeker zo een zwakke onderdaan die al blij was als hij snoep van een kind af kon pakken. Vervolgens stelde de demon zich voor als Dusk. Toen Iro Dusk de taak gaf om uit te kijken bij lessen of er geen vijandige demonen waren schoot Aiden in de lach. Hoewel het erg nobel van Iro was om dit te vragen zou zijn kat achtige demon niet veel meer kunnen doen dan waarschuwingen geven en een paar demonen tegen houden. Het was relatief duidelijk dat Iro de demonen die achter Aiden aan zaten onderschatte. "Bedankt voor uw zorgen Master Iro, zullen we verder gaan met de les?" vroeg Aiden totslot beleefd.

Aiden is not amused >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2016, 23:40

Iro deed het niet om de demon te gebruiken. Hij deed het meer om uit te vinden hoe slim demonen konden worden zonder dat je daar schade mee op liep. Iro zou de demon ook gaan trainen samen met zijn eigen trainingen. Dan werd hij misschien slimmer en sterker. Hij zag hoe Aiden er niets in leek te vinden. Hij wilde verder gaan en dat was dan ook wat ze gingen doen. 'Natuurlijk, Sluit je ogen en roep je menselijke en dierlijke Lich op. Laat ze jagen in het bos en laat ze een schaduw wezen vangen. Hier zet ik vier kooien neer. Je begint met de minst hoge in level die je hier kunt vinden en de laatste kooi is voor de sterkste schaduw wezen in het bos.' zei Iro en hij toverde uit Dark matter vier kooien op de grond en keek weer naar zijn leerling. Normaal was deze oefening voor een schaduw wezen, maar Chronos zou deze schepsels zonder enige moeite vangen en de Lichen van Aiden zouden er vast meer moeite voor moeten doen aangezien een Lich geen magie van zichzelf bezat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2016, 00:07

Aiden was blij dat Iro weer verder met de les wou gaan, Iro zei dat Aiden de Lich's deze keer samen moest oproepen en deze vervolgens schaduw wezens moest laten vangen. Aiden knikte en ging rustig staan zodat hij de energiën om zich heen kon voelen en concentreerde zich op de skeletten van de twee Lich's die hem toe behoorde. "Fall from heaven, rise from hell!" riep Aiden waarna zijn twee lichs uit de grond klommen. Aiden aaide even over de hoorn van de neushoorn waar hij nogsteeds perfect mee in sync was. "Goed Master Iro zei dat jullie hier 4 beesten moeten vangen, te beginnen met de zwakste, en vervolgens telkens een stapje hoger. Veel plezier!" zei Aiden waarna hij met zijn magie het commando gaf voor de twee om te jagen. De menselijke lich zag niet veel in het donker dus die wachtte op de neushoorn om een prooi te zien. "Rhion, jij moet de beesten knock out zien te krijgen, dan kan Sapion ze in een kooi doen en je vervolgens komen helpen." zei Aiden nadat hij had geconstateerd dat de menselijke lich niet al te bijzonder zou zijn voor aanvallen. Na een paar tellen schoot Rhion ineens tussen twee bomen door en was er een luide kreet te horen, gevolgd door een zachte bonk. Kort daarna liep Rhion met een vos achtig schaduw wezen aan zijn hoorn richting een van de kooien. Sapion haalde de vos van de hoorn af en stopte het beest in de eerste kooi. Aiden keek even naar boven en zag veel vogels vliegen waaronder een paar shadow birds, hij dacht even na en grinnikte toen: "Sapion, kom eens hier.". Toen Sapion bij Aiden ging staan pakte Aiden zijn eigen boog uit de schaduwen en gaf hij deze aan Sapion. "Probeer eens een van de shadow birds uit de lucht te schieten." zei Aiden waarna hij ervoor zorgde dat Sapion de boog de lucht in richte, een pijl oplegde en toen hij een zeer grote kans had om te raken liet hij de pees los. Direct daarna schoot de pijl op een van de shadow birds af. "Yes raak!" zei Aiden enthousiast terwijl de shadow bird naar beneden viel, de shadow bird was een grote adelaar. Kort daarna pakte Rhion de vogel in zijn bek en legde hij deze in de tweede kooi waarna hij deze sloot met zijn hoorn. "Hmm dat was best leuk" zei Aiden waarna hij zijn boog terug pakte en een darkmatter kopie maakte van zijn boog. "Hier dan kan je zelf leren boog schieten. Ik zal je ook een zwaard geven zodat je op de grond in close combat ook makkelijker mee kan." zei Aiden waarna hij ook een zwaard uit de grond haalde en aan zijn menselijke Lich gaf. "Goed tijd voor de laatste twee." zei Aiden. Waarna de twee Lichen weer naast elkaar gingen staan en Aiden ze op de omgeving liet concentreren. Toen Aiden een doelwit voor de lichen zag liet hij ze tot actie overgaan. Rhion zette zich schrap voor een volgende aanval en schoot vooruit, Sapion rende mee met het zwaard in zijn hand. Kort daarna hoorde je een kreet van Rhion af komen, hij had gemist, maar snel daarna hoorde je een zwaard snijden en had Sapion het shadow wezen geraakt. Daarna hoorde je nog wat gestommel en gevecht in de duisternis waarna Sapion en Rhion met een schaduw nijlpaard aan kwamen lopen. Ze duwde deze in de derde kooi en op het moment dat deze gesloten werd hoorde je een akelige oorverdovende, hoge schreeuw van dieper uit het bos komen. Aiden en Akuma stonden direct met hun nekharen overeind te kijken naar waar het vandaan kon komen, zelfs de lichen voelde de schreeuw door hun botten heen trillen. Kort daarna keek Aiden naar Iro terwijl Akuma zei: "Volgens mij komt het uit de grotten die hier in het bos verstopt zitten, wat zullen we doen? Misschien is een leerling in nood, ik stel voor om op onderzoek uit te gaan.". Aiden en Akuma wachtte op Iro zijn reactie.

-- Het lijkt me leuk als de laatste wat lastiger en akeliger is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Kraven
.
.
Kraven

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Rilana
Posts : 1327
Points : 108
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and fire
Klas: Dark Magic
Partner: If i can fit in your life as i am?

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 30 2016, 23:03

Aiden begon met de opdracht en riep zijn Lichen op. De neushoorn en de menselijke lich reageerde goed en kwamen al snel uit de grond. Zijn leerling begon uit te leggen waarom hij hen opgeroepen had en gaf ze mee hoe ze moesten gaan werken aangezien Rhion, de neushoorn Lich zoals Aiden hem noemde beter was om de prooi aan te vallen en met zijn klap zo danig te verdoven dat de menselijke Lich Sapion genoemd. De schaduw wezens dan in de kooi kon stoppen. Maar al snel had Aiden een nieuw idee en riep hij Sapion bij zich en gaf hem een boog die iro nog nooit gezien had. Maar het werkte prima en een vogelachtig schaduw wezen werd al snel uit de lucht geschoten. Het ging ze voor de wind en al snel waren bijna alle kooien gevuld tot een akelige hoge schreeuw tussen de bomen door klonk. Iro was meteen alert al had Dusk hem niet gewaarschuwd stuurde iro hem er meteen naar toe. Zijn ogen waren ook niet langer blauw, maar fel oranje/geel geworden. De woorden van Akuma liet hem haar even aan kijken en knikte toen. 'Je hebt gelijk. Er is daar een schaduw wezen die de boel op stelten aan het zetten is, maar Aiden zal hem best aan kunnen. hij valt net binnen zijn klasse.' zei iro. Hoe het kwam, misschien was het een deel van zijn Woud magie dat Iro via de wortelen veel informatie binnen kon krijgen, maar toch had hij het nog nooit met iemand gedeeld. De bomen en struiken leken misschien levenloos, maar dat waren ze niet. 'Kom laten we gaan!' zei iro en hij zetten meteen de pas erin, maar hij letten wel op dat de rest hem volgen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 08 2016, 18:44

Aiden keek naar Iro toen deze zei dat er een schaduw wezen de boel op stelten aan het zetten was en dat Aiden hem nog prima aan zou kunnen. Aiden had genoeg gehoord en schoot op volle snelheid met getrokken zwaarden richting de bron van de kreet. De lichen had hij weer de grond in laten zakken en mentaal had hij Chronos tot zich geroepen. Al gouw voegde de sabeltand tijger zich bij zijn meester. "Jij bent sneller dan ik, ga snel om mogelijke leerlingen in veiligheid te brengen." commandeerde Aiden waarna Chronos de grond in schoot. Aiden ging er zo snel als hij kon achteraan opnieuw was er een oor verdovende, schreeuw te horen. Inmiddels waren Iro en Akuma ook al begonnen richting de bron van het geschreeuw te rennen. Chronos was aangekomen bij de bron en zag twee meisjes in elkaar gedoken zitten terwijl er een groot hond-achtig schaduw wezen voor de twee stond. De meisjes zaten onder het bloed en de hond wou niet weer aanvallen toen Chronos er voor sprong en in zijn volledige vorm veranderde. Chronos hield het wezen tegen maar zou het wezen niet aanvallen om te verwonden of te doden. Dat stond niet in de taak die hij van Aiden had gekregen. Een halve minuut later bereikte ook Aiden de plek. Hmm het was raar dat Dusk niet aanwezig was, Aiden wist zeker dat Iro Dusk hier heen had gestuurd. Lang tijd om te denken nam Aiden niet, de eerste prioriteit was om de meisjes uit direct levens gevaar te halen, Chronos kon het schaduw wezen goed tegen houden, maar Aiden verwachtte niet dat dit lang zo zou blijven. Zodra Akuma in een straal van 25m van hem af zou zijn kon hij gebruik maken van haar magische voorraad. Aangezien dit niet meteen het geval was besloot Aiden een dekentje te maken van schaduwen waarmee hij het bloeden van de meisjes kon stoppen. Ze zouden later naar de school arts moeten. "Probeer rustig te worden, alles komt goed, Master Iro is ook onderweg hier heen. Zolang het nodig is zal ik jullie beschermen." sprak Aiden met een serene en zorgzame stem. Zodra hij voelde dat Akuma binnen bereik kwam veranderde Aiden zijn ogen in de demonische variant en creërde hij een circle waar alleen wezens die geen slechte bedoelingen hadden doorheen konden komen, daarna zag hij dat Chronos moe begon te worden. Shit dit schaduw wezen was dus erg sterk. "Master Iro, twee gewonden hier, als u de zorg over neemt kan ik me focussen op dit gevecht." riep Aiden toen hij Iro zag aan komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij les Call of the Death { Aiden}   Bij les Call of the Death { Aiden} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Bij les Call of the Death { Aiden}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Call of the Death {Theneras}
» Aiden?
» Aiden? Er is een vraag....
» Playing around [Aiden]
» ♣ ! Aiden Elric ! ♣

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-