PortalIndexJust a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 HpD5UwnJust a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just a visit, or is it? {Esther-Anne}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 11 2016, 16:35

"Dat is goed hoor,"zei Aurora. Ze maakte vaart zodat de shuttle kon opstijgen. Na een tijdje liet Aurora de neus van het vliegtuig omhoog wijzen. Esther-Anne kon na een tijdje de school zien. Als ik er door heen loop lijkt het groot maar als ik de school zo zie dan is het zo klein, maar dat is ook logisch dacht Esther-Anne. De shuttle steeg en steeg omhoog. Na een paar minuten waren ze in de ruimte. Kijk daar is planeet Razen, die is kleiner als planeet Gren dacht Esther-Anne. "Je mag je gordel nu af doen. Als je wilt kan je gelijk dochen," zei Aurora terwijl ze haar gordel af deed. Esther-Anne voelde hoe vet haar haren waren. Erg vet dacht ze. "Ik ga wel gelijk douchen als je dat niet erg vind. Is er in de badkamer een handdoek aanwezig die ik kan gebruiken?" vroeg Esther-Anne terwijl ze ook haar gordel af deed.

-Sorry voor mijn late reactie. Ik was de laaste dagen erg ziek waardoor ik niet kon reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 12 2016, 01:29

"Ik ga wel gelijk douchen als je dat niet erg vind. Is er in de badkamer een handdoek aanwezig die ik kan gebruiken?". Aurora knikte. "Ja hoor, meerdere, ze vullen automatisch aan en gaan na gebruik ook automatisch de wasserette in." zei Aurora vriendelijk waarna ze de woonkamer van de shuttle in liep en achter de piano ging zitten. Vervolgens plaatste ze een microfoon bij zich in de buurt en liet ze de speakers in de shuttle aan gaan op een aangenaam geluidsniveau, zo was ze door de hele shuttle te horen. Vervolgens begon ze piano te spelen en te zingen. Aurora vond het heerlijk om muziek te maken en ze had ook zin om binnekort weer met haar band een paar concerten te gaan geven.

-Maakte niet uit joh! je bent nog erg snel hoor Smile Voel je je inmiddels weer beter?
-Oh en hier is het nummer wat Aurora speelt in de shuttle
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 13 2016, 16:46

"Ja hoor, meerdere, ze vullen automatisch aan en gaan na gebruik gelijk de wasserette in," zei Aurora. "Dat is handig," zei Esther-Anne. Ze liep naar de badkamer. Een douche, bubbelbad, wastafel en een toilet. Esther-Anne pakte haar shampoo uit haar tas dat er perongeluk er in zat. Kleedde zich uit en ging onder de douche. Esther-Anne hoorde op de achtergrond Aurora zingen. Wat zingt Aurora mooi! Dacht Esther-Anne. Na een tijdje was Esther-Anne klaar met douchen, ze droogte zich af met een handdoek. Esther-Anne liet de handdoek drogen op de rand van het bubbelbad maar toen kwam er een hand uit de muur en pakte de handdoek en nam hem mee. Luxe dacht Esther-Anne. Ze kleedde zich om liep naar Aurora toe die ondertussen een ander liedje aan het zingen was. Toen Aurora klaar was met het liedje klapte Esther-Anne. "Wat kan jij goed zingen en piano spelen," zei Esther-Anne terwijl ze naar de piano liep waar Aurora zat.

-Ik heb nog steeds last van hoofdpijn maar het is niet meer zo extreme als de vorige dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 13 2016, 23:06

Toen Aurora het nummer beïndigde klapte Esther-Anne en gaf ze een compliment. "Bedankt Esther-Anne" zei Aurora vrolijk. "Lekker gedoucht? Volgens de automatische piloot duurt het nog 2 uur en een kwartier voordat we Gren bereiken. Wat zou je in de tussen tijd graag willen doen?" vroeg Aurora vervolgens. Ze vond het erg gezellig om samen met Esther-Anne op een avontuur te gaan, Aurora was erg benieuwd naar de familie van Esther-Anne. Ze vroeg zich af hoe Esther-Anne het vond om met haar mentor op pad the gaan. Veel leerlingen hadden deze privilege niet, aangezien de meeste mentoren dat niet professioneel vonden. Aurora vond het juist een leuke manier om haar leerlingen te leren kennen.

-Ah vervelend, maar wel fijn dat het al wat minder is! Beterschap in ieder geval nog!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 14 2016, 17:15

"Bedankt Esther-Anne," zei Aurora vrolijk nadat Esther-Anne had geklapt. "Lekker gedoucht? Volgens de automatische piloot duurt het nog 2 uur en een kwartier voordat we Gren bereiken. Wat zou je in de tussen tijd graag willen doen?" vroeg Aurora. "Ik heb heerlijk gedoucht. Zou ik een stukje piano mogen leren spelen? Ik kan wel piano spelen maar dan gebruik ik handen als planten die voor mij spelen. Maar ik wil graag een stukje leren piano spelen," zei Esther-Anne terwijl ze naar de piano liep waar Aurora nog op de kruk zat.

-Dankjewel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 15 2016, 00:07

Esther-Anne gaf aan dat ze heerlijk gedoucht had en vroeg toen of ze een stukje piano zou mogen leren spelen. "Maar natuurlijk mag dat schat!" zei Aurora enthousiast waarna ze een tweede pianokruk liet verschijnen naast haar. "Kom zitten, heb je een nummer wat je graag wil leren? Of zal ik je gewoon iets leuks leren?" vroeg Aurora vervolgens waarna ze zich even uitrekte. Aurora vond het erg gezellig om met Esther-Anne op stap te zijn. "Wil je trouwens iets te drinken of te snacken?" vroeg Aurora vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 15 2016, 17:21

"Maar natuurlijk mag dat schat!" zei Aurora op de vraag van Esther-Anne. "Kom zitten, heb je een nummer wat je graag zou willen leren? Of zal ik je gewoon iets leuks leren?" zei Aurora. "Ik ken niet de beroemde liedje maar ik wil graag een Grens liedje leren spelen. Zou dat kunnen?" zei Esther-Anne. "Wil je trouwens iets te drinken en te snacken?" vroeg Aurora. "Heb je Grense munt thee? Zo ja dan graag dat . Zo nee doe dan maar gewoon water. Heb je zoute stokjes?" vroeg Esther-Anne. Esther-Anne keek naar de pianotoetsen, wat zijn er veel pianotoetsen! Dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2016, 12:58

Esther-Anne zei dat ze de naam niet echt kende maar dat ze een grens liedje zou willen leren spelen. "Hmm dat moet wel lukken! Ik ken wel een leuk grens liedje, het is rustig maar wel energiek, ik denk dat je het wel leuk zal vinden." zei Aurora waarna ze Esther-Anne vroeg of ze wat wou drinken. Esther-Anne gaf aan dat ze graag grense munt thee en zoute stokjes zou willen. "Wil je die thee warm of wil je de ice tea variant?" vroeg Aurora waarna ze de zoute stokjes alvast pakte en bij het aanrecht wachtte tot Esther-Anne haar keuze had doorgegeven. Ondertussen maakte ze alvast een glas warme witte chocolade melk. "Ga maar vast voor de toetsen van de piano zetten, dan breng ik het zo." zei Aurora vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 17 2016, 14:05

"Hmm dat moet wel lukken! Ik ken wel een leuk Grens liedje, het is rustig en energiek, ik denk dat je het wel leuk zou vinden," zei Aurora. "Wil je die thee warm of wil je de ice tea variant?" vroeg Aurora. "Het liefst warme thee, koud is Grense muntthee niet lekker," zei Esther-Anne. In de tussentijd had Aurora de zoute stokjes al gepakt, en maakte ze witte choclade melk. "Ga maar alvast voor de toetsen van de piano zetten, dan breng ik het zo," zei Aurora. "Is goed," zei Esther-Anne. Ze ging recht voor de toetsen zitten, het zijn 88 toetsen had Esther-Anne berekend. Zou er een liedje bestaan met alle 88 toetsen? Vroeg Esther-Anne zich af. Dat zo wel cool zijn dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 02:29

Esther-Anne gaf aan dat ze het liefst warme thee had aangezien ze koude grense muntthee niet lekker vond. Aurora begon met het klaar zetten van de thee en bracht de stokjes alvast naar de piano. Terwijl het water voor de thee begon te koken legde Aurora even snel uit hoe ze Esther-Anne zou leren om het nummer te spelen. "Ik ga de toetsen die je moet indrukken laten oplichten. Zodra een toets oplicht moet je hem meteen indrukken om het goede tempo te hebben, de toets zal dan steeds minder licht worden, alsof er een balkje met water leegloopt. Als de toets geen licht meer heeft dan moet je hem los laten. Ik zal je laten beginnen met iets heel simpels zodat je even kan oefenen met mijn manier van het leren.". Vervolgens liet Aurora het licht aangeven hoe Esther-Anne vader jacob moest spelen. Terwijl Esther-Anne begon te oefenen was het water net aan het koken gegaan. Aurora gebruikte wat lucht magie om te zorgen dat het water een fijne temperatuur had om te drinken en zette toen snel de thee voor Esther-Anne. Toen ze terug kwam bij Esther-Anne zetten ze de thee in de buurt van de zoute stokjes en ging ze op de tweede kruk zitten. "Het gaat zo te horen behoorlijk goed!" zei Aurora enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 11:21

Aurora legde uit hoe ze het liedje gingen spelen. Op een makkelijke manier, en dat ze eerst begonnen met Vader Jacob. Er scheen een lichtje op de piano, Esther-Anne drukte hem in en liet het net zo lang vasthouden totdat er geen liechtje meer scheen op de toets. Al snel was de andere toets. Esther-Anne bleef zo doorgaan, Aurora liep heel even weg maar Esther-Anne bleef doorgaan met oefenen. Na eentijdje kwam Aurora terug. Ze zette de thee en de zoute stokjes dicht in de buurt van Esther-Anne. "Het gaat zo te horen behoorlijk goed!" zei Aurora enthousiast. "Nou, ik mis telkens deze toets en deze," zei Esther-Anne terwijl ze de toetsen aan wees. "Of is dat juist knap?" vroeg Esther-Anne. Het melodietje bleef in Esther-Anne hoofd hangen. Lalalala zei Esther-Anne in haar hoofd. Ze pakte haar thee op om te voelen hoe warm die was. Heel erg heet dacht Esther-Anne. Ze pakte een zoute stokje en stak die in haar mond. Deze waren erg knapperig, dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 18 2016, 17:24

"Nou ik mis telkens deze toets en deze," zei Esther-Anne terwijl ze naar de toetsen wees. Aurora knikte en schudde haar hoofd toen Esther-Anne vroeg of dat misschien juist knap was. "Het niet missen van toetsen vereist oefening, maar dat betekend niet dat dit slecht klonk. Muziek is tenslotte bijzonder doordat het ook een stukje gevoel mee neemt. Als muziek perfect was zouden fouten en emoties geen onderdeel zijn en dan zou het gelijk minder leuk zijn." zei Aurora terwijl ze projectie van de toetsen aanpasten zodat het een wat lastiger grens nummer voor deed. "Wil je dat ik het nummer eerst een keer speel of wil je het meteen zelf doen?" vroeg Aurora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19 2016, 17:47

"Het niet missen van toetsen vereist oefening, maar dat betekend niet dat het slecht klonk. Muziek is ten slotte bijzonder doordat het ook een stukje gevoel mee neemt. Als muziek perfect was zouden fouten en emoties geen onderdeel zijn en dan zouden fouten en emoties geen onderdeel zijn en dan zou het gelijk een stuk minder leuk zijn," zei Aurora. "Oke, dat is wel waar maar het klonk niet zo mooi maarja ik ben wel eens heel streng voor mi zelf," zei Esther-Anne een beetje zacht. "Wil je dat ik het nummer eerst een keer speel of wil je het meteen zelf doen?" broeg Aurora. "Speel jij het maar eerst voor, zo kan ik het liedje goed horen. Gelijk beginnen lijkt me heel moeilijk," zei Esther-Anne. Ze pakte haar thee op, een betere warmte en nam er een slokje van. Heerlijk deze muntthee dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20 2016, 00:29

Esther-Anne gaf aan dat ze het niet zo mooi vond klinken maar dat ze ook erg streng was voor zichzelf. Op Aurora haar vraag of Esther-Anne meteen zelf wou spelen gaf ze aan dat ze liever had dat Aurora het nummer een keertje voor deed. Aurora knikte en begon toen een rustig grens nummer te spelen. Met plezier in haar spel deed ze het nummer voor. Toen ze klaar was glimlachte ze lief naar Esther-Anne en liet ze de hulpmiddelen weer verschijnen. Jou beurt, en denk eraan perfectie is niet nodig, gevoel is veel belangrijker. Vervolgens maakte Aurora plaats voor Esther-Anne en name ze een slok van de witte chocolademelk.

-ik kan zo snel geen leuk piano nummer vinden, voornamelijk omdat het niet mijn muziek smaak is dus heb geen flauw idee waar ik moet zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21 2016, 19:50

Aurora liet haar handen zweven boven de toetsen tenminste dat vond Esther-Anne. Wauw dacht ze in zich zelf. Toen ze eenmaal klaar glimlachend ze naar Esther-Anne. Nu is het mijn beurt dacht Esther-Anne. "Jou beurt, en denk eraan perfectie is niet nodig, gevel is veel belangrijker," zei Aurora terwijl ze de hulpmiddelen liet verschijnen. "Ik ga mij  best doen!" zei Esther-Anne enthousiast. Ze ging gelijk aan de slag, nu die en dan die dacht Esther-Anne. Toen het liedje erbij was, pakte ze haar thee en dronk gulzig een grote slok Grense mint thee. "Klonk dat goed?" vroeg Esther-Anne. Ze pakte nog een paar zoute stokjes.

-Maakt niet uit. Ik ben zelf heel muzikaal, ik speel zelf wel piano, alleen ik snap dat voor jouw dan heel moeilijk is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 24 2016, 14:31

"Ik ga mijn best doen!" zei Esther-Anne waarna ze aan de slag ging. Aurora glimlachte bij hoe het meisje kon spelen. Zo hier en daar miste ze een toets, maar dat was niet storend, het klonk erg gezellig en Aurora kwam even tot rust. "Klonk dat goed?" vroeg Esther-Anne aan Aurora. Aurora knikte en zei: "Dat klonk behoorlijk goed, erg vloeiend, je deed het echt super goed.". Vervolgens keek ze even om zich heen en vroeg ze: "Zou je het leuk vinden als jij piano speelt dat ik je dan met de gitaar ondersteun?". Daarna stond ze op en haalde ze haar akoestische gitaar van de muur af.

-Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, Ik probeerde een piano nummer te vinden om onder mijn bericht te plaatsen zodat we het zelfde nummer in ons hoofd hadden, dan kon ik daar namelijk ook op inspelen. Echter is muziek met enkel en alleen piano, totaal niet mijn smaak. Zelf speel ik gitaar en hou ik meer van Rock, Metal en Country. Daarom heb ik geen piano nummer geplaatst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 24 2016, 20:17

Dat klonk behoorlijk goed, erg vloeiend, je deed het super goed," zei Aurora. "Oh... Dankjewel," zei Esther-Anne. Ze wist niet zo goed hoe ze moest reageren. "Zou je het leuk vinden als jij piano speelt dat ik je dan met de gitaar ondersteun?" vroeg Aurora. Prima, ik denk dat het wel leuk klink," zei Esther-Anne. Aurora haalde haar gitaar van de muur. Het was een prachtige gitaar. Esther-Anne dronk haar laaste slok thee op, en pakte ook de laatse zoute stokjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 01 2016, 23:13

Esther-Anne gaf aan dat ze het leuk zou vinden als Aurora haar gitaar erbij pakte en mee zou spelen. Vervolgens haalde Aurora haar gitaar van de muur af en ging ze naast Esther-Anne zitten. Ze begon een basis melodietje te spelen en liet oplichting van de piano toetsen mee bewegen zodat Esther-Anne in kon haken wanneer ze maar wou. Ondertussen keek Aurora even op de klok, ze waren inmiddels al anderhalf uur onderweg. "time truly flies when you're having fun!" zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 02 2016, 14:37

Aurora pakte haar gitaar van de muur. Ze ging wat basis liedjes spelen, ze liet de piano toetsen weer oplichten. Esther-Anne kon zo in haken. Esther-Anne haakte er al heel snel in, en het Grense lied klonk mooi door de kamer heen. Esther-Anne concentreerde zich heel erg op de piano, maar na een tijdje voelde Esther-Anne zich helemaal in de muziek. "Time truly flies when you're having fun," zei Aurora. "Dat klopt," zei Esther-Anne. Ze keek op de klok hoe lang ze al aan het vliegen waren. Al anderhalf uur, dat is lang dacht Esther-Anne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Aurora

Miss Aurora

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Maurice
Posts : 324
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: Light Magic
Partner: Positie beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 16 2016, 01:42

Aurora genoot ervan om samen met iemand muziek te maken. Ze vond het heerlijk om de muziek door haar lichaam heen te voelen trillen. De klanken waren aangenaam en het was erg gezellig vond Aurora. Toen Aurora op hield met spelen en op de klok keek gaf ze aan dat de tijd echt vloog wanneer je plezier had. Esther-Anne stemde hiermee in en Aurora glimlachte. "Eigenlijk heb ik wel zin om wat sneller te gaan. Jij ook? Ik kan de aandrijvingskristallen wat meer energie geven door wat magie erop uit te oefenen, maar dan moet jij even achter de knuppel zitten en de snelheids waarschuwingen van de shuttle weg drukken. Zullen we dat doen?" vroeg Aurora.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther-Anne
.
.
Esther-Anne

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Beau
Posts : 193
Points : 15
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: Miss Aurora
Partner: Positie is beschikbaar

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17 2016, 17:43

Aurora had aangegeven dat de tijd heel snel voor bij vloog. Esther-Anne vond dat ook. "Eigenlijk heb ik wel zin om sneller te gaan. Jij ook? Ik kan de aandrijvingskristallen wat meer energie geven door wat magie erop op uit te oefenen, maar dan moet jij wel even achter knuppel zitten en de snelheidswaarschuwingen van de shuttle weg drukken. Zullen we dat doen?" vroeg Aurora. "Ik vind het helemaal goed," zei Esther-Anne. Ze stond op en liep met Aurora mee. Ze keek nog een keer naar de piano. Ik ken het stuk helemaal uit mijn hoofd dacht ze blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just a visit, or is it? {Esther-Anne}   Just a visit, or is it? {Esther-Anne} - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just a visit, or is it? {Esther-Anne}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Esther-Anne
» Esther-Anne || Dumptopic
» Les Voice of Dawn - Esther-Anne
» Kennismaking mentor les Aurora {Esther-Anne, Eli, Sorey}
» [E-Missie] Grand Fragments Of Runedh (Esther-Anne)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform :: Gren, Planet of Wood-