Onderwerp: The fruitstand [shop] di aug 02 2016, 21:31
Dag appels, peren, aardbeien en andere fruitsoorten!
Welcome in the fruitstand waar ik, zoals je misschien begrijpt, setjes ‘verkoop’ ! Waarvoor ik de setjes verkoop? Eigenlijk nergens voor, buiten een bedankje dan. Je hoeft van mij dan ook niet het setje te gebruiken wat ik maak, no hard feelings, really no problem. Iedereen heeft een andere smaak~! Ik heb inspiratie te veel en heb dus zodanig besloten om er wat mee te doen. Voorlopig houd ik het echter op één slotje en één reservatie voor het volgende slotje. Dit omdat ik gewoon niet zóveel tijd heb. Het enige wat je nu nog hoeft te doen is dit formulier invullen: WARNING: dit lijstje dient voor mij als referentie maar er is best kans dat ik soms van het plan afwijk en zelf wat verzin. Sorry!~
Code:
[b]Naam van jou:[/b] ??? [b]Naam van het karakter:[/b]??? [b]Soort setje?:[/b] Hiermee bedoel ik of je een avatar wil of een signature of beiden, en of een profielplaatje. [b]Kleuren?:[/b] Wat voor kleuren wil je dat ik gebruik? Geef hier aub een paar of een kleur op zodat ik een beetje een richting heb om mee te werken. [b]Thema?:[/b] Donker/licht/emotioneel/leeg/oorlog/bliksem. Maw geef hier alles aan wat je kwijt wil om duidelijk te maken wat er in voor moet komen. [b]Naam/tekst/lettertype:[/b] Wil je een naam of tekst ergens op? Vermeld dan hier de naam of de tekst en tevens in wat voor lettertype of wat voor soort lettertype (krullerig/statig) [b]Faceclaim:[/b] Wat is de naam van je faceclaim(s)? [b]Plaatjes:[/b] Plaatje zijn altijd handig, mits ze van hoge kwaliteit zijn, maar het hoeft niet. Ik kan ook zelf op zoek gaan naar plaatjes. C: [b]Overig:[/b] Nog iets anders wat je kwijt wil of een soort randje of dat je glitters wil, dat de oogkleur/haarkleur veranderd moet worden of dat je een specifieke texture/stijl mooi vind. Of dat je een van mijn voorbeelden mooi vind en dat je wil dat ik ongeveer in die stijl werk, alles is prima c:
SLOT 1: OPEN RESERVATIE: OPEN
Zo, dat viel wel mee right? Hier volgen wat voorbeeldjes zodat jullie weten wat ik ongeveer maak/wat mijn stijl is. (klik er op om de volledige versie te zien).Ik ga heel eerlijk zeggen dat ik niet goed ben met hele drukke dingen. Dus dat kun je beter overlaten aan iemand anders!
[signatures] click to view bigger preview               
[avatars] click to view bigger preview          
this kiss is,
something i cannot resist. your lips are undeniable, this kiss is something i can't resist - your heart is unreliable. something so sentimental, you make so detrimental. and i wish it didn't feel like this because i don't wanna miss this kiss. this kiss is some
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] wo aug 03 2016, 20:48
Ja? Gelukkig! Ben blij om dat te horen You're welcome!
Raül .
PROFILE Real Name : Sims Posts : 171 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood & Water Klas: Master Iro Partner: I was born to smother you with flowers
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] do aug 04 2016, 15:49
Heya, Pomme
Naam van jou: Simone Naam van het karakter: Raül Soort setje?: Avatar, signature & profielplaatje (i'm needy xD) Kleuren?: Umhh... Beige, geel, blauw, paars, rood, zwart, wit, grijs? Thema?: Donker, somber, afstandelijk, eenzaam. Raül zijn karaktereigenschappen zijn: Narcist || Sarcastisch || Zelfverzekerd || Passief agressief || Soft spoken || Moeite met emoties || sceptisch || Charmant || ijdel || Hypocriet || Perfectionistisch Naam/tekst/lettertype: Yes~ Raül & als tekst wil ik graag: Even if you can forget, you can't erase the past. En het font/ lettertype statig, stijf, netjes. Plaatjes: Ik heb een pinterest map met plaatjes, waar je vandaan kan halen? ^_^ Als je losse plaatjes wilt, als in linkjes ofs, dan hoor ik het graag https://nl.pinterest.com/simoneverver/johan-liebertmonster/ Overig: Zijn FC is Johan liebert uit de anime Monster. Voor extra informatie/inspiratie die je eventueel nodig hebt voor de setjes kan je natuurlijk zijn karakter kaart bekijken ^^ Also take your time en feel free to message me en doe wat jij mooi en leuk vindt ^_^
De profielpic en sommige sigs weet ik niet zeker haha ;v; Sorry for my lackingheid T_T Anyway, je hoeft het niet te gebruiken if you don't like it lol! Thanks for je aanvraagje anyways!
Raül .
PROFILE Real Name : Sims Posts : 171 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Wood & Water Klas: Master Iro Partner: I was born to smother you with flowers
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] ma aug 15 2016, 13:53
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] ma aug 15 2016, 15:31
Hehe gelukkig dat je ze nice vind c: mhihi ja vooral omdat hij iets anders is als de standaard animefiguur ;D Maar het was wel leuk hoor. Ik enjoy al het bewerken PYUUU ~
Theneras .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 989 Points : 43
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] zo sep 04 2016, 18:20
Naam van jou: Simone Naam van het karakter: Theneras Soort setje?: Avatar en Siggie pls :33 En enkel als je zin / tijd hebt een profiel plaatje :3 Kleuren?: Beige, blauw, grijs, wit, zwart, groen Thema?: pfoe, das nog best lastig xD Donker,licht, conflicted. i rlly dunno ;o Thennie zijn karaktereigenschappen zijn iig: Rustig||Vriendelijk||Verlegen||speels/ondeugend||leergierig||Sarcastisch||koppig||onzeker||introvert||Dierenvriend Naam/tekst/lettertype: Met naam please En umh lettertype niet te netjes? Een beetje messy? zoiets? Faceclaim: Cole - Dragon age: Asunder & Dragon age: Inquisition Plaatjes: Here, have my pinterest links ^^ Als je linkjes wilt naar precieze plaatjes moet je het maar zeggen heur~ https://nl.pinterest.com/simoneverver/cole/ https://nl.pinterest.com/simoneverver/dragon-age-%2B-cole/ https://nl.pinterest.com/simoneverver/theneras-ssa-char/ https://nl.pinterest.com/simoneverver/ssa-char-inspiration/ Overig: Neem je tijd, schroom niet om me shit te vragen en have fun deary~! En mocht je meer info nodig hebben mag je het altijd vragen of mag/kan je zijn karakter kaart doorlezen ofs xD
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] di nov 15 2016, 15:25
Yo ~ Sorry for the incredible long wait lolololo~ Anyways volgens de afspraak via Skype hier uw Osjes. Ik hoop! Dat je het wat vind. Sorry dat ik niet veel namen er op heb gezet lol; i like empty. xD Die laatste is meer voor de lol. Ik heb een beetje wit/rood/grijs/geel en zwart gekozen als kleuren hoop dat je het wat vind. Mijn stijl is simpel lolol! xD
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] zo nov 20 2016, 15:29
Naam van jou: Maaike jup you were right :') new charrie Naam van het karakter: Francesca Soort setje?: Avatar, Signatur & profielplaatje plox (a) Kleuren?: Geel, zacht blauw, zacht roze, groen, wit, zwart Thema?: Kalm, beetje eenzaam, caring, free spirited, natuurlijk, birdies! muziek! down to earth! Naam/tekst/lettertype: Naam yes please en dan deze naam: Doodle Teskst yes please XD: "I’m sick of losing soulmates So why don’t we begin I can finally see you’re as fucked up as me So how do we win"
Letterype: Krullerig ^^
Faceclaim: Heb ik niet sawrryy Plaatjes:https://imgur.com/a/fajlI Sommige zijn wat artsiefartsie en een beetje weinig details ^^' hoop dat je er mee kan werken, if not? let me know! dan ga ik nog even verder zoeken cuz I don't use a fc Overig: Ze heeft grijze ogen en misschien dat er hier en daar een plaatje zit met andere kleur ogen. If you like, zou je dat willen veranderen (a) en qua randje enzo mag je helemaal zelf mee spelen XD sws mag je helemaal je eigen ding gaan doen en kijken wat leuk is en wat niet XD
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] ma nov 21 2016, 16:09
Yuww,
Hier zijn ze dan. Voel je niet verplicht om ze (allemaal) überhaupt te gebruiken als je het niets vind; me won't be mad or something lol!! Ah yeah, ik heb de tekst achterwege gelaten want dat werd echt best wel een beetje veel. heb het geprobeerd bij de Profielpic maar daar vond ik het ook te veel lol! Mocht je het toch nog willen op een specifiek plaatje of whateffs dan laat me het weten of feel free to add yourself c:
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] za nov 26 2016, 14:06
Naam van jou: Star* Naam van het karakter: Lay Soort setje?: ALLES. Want ik ben hebberig af. x] Kleuren?: blauw en pink? Maybe. Of whatever jij er mooi bij vind. Thema?: Naar eigen invulling? :O stars? x} Naam/tekst/lettertype: Evt naam op onderschrift? Is niet noodzakelijk. Als, dan graag meer statig. Faceclaim: Rin van de MV Shelter van Madeon. Plaatjes: Ik kan je er wat sturen, maar weet niet hoe hoge kwaliteit hoog is voor jou... x] ik stuur wel een aantal met pm, want dat aantal is best veel! xD Overig: GAMBARE!
Onderwerp: Re: The fruitstand [shop] zo dec 11 2016, 22:23
Naam van jou: It's-a-me: Cat! Naam van het karakter: Ezio Soort setje?: Can I have all ;-; (ava - Os - Prof) Kleuren?: Graag aardse kleuren, het hoeft niet perse donker of zwart te zijn, graag zoals zijn setje eigenlijk nu is, als je daar iets mee kan. Thema?: Mysterieus, afstandelijk maar toch ook charmant en uitnodigend (ayy lekker duidelijk~) Naam/tekst/lettertype: Zoals zijn naam nu gespeld is, vind ik wel erg mooi, ik weet niet of je dat lettertype misschien kan vinden, anders iets wat daar op lijkt, blokletters, niet sierlijk iig. Tekst: ''Life's hardest choices are the ones that force you to question your own moral code.'' Faceclaim: Ezio Auditore Da Firenze - ACII en AC Brotherhood Plaatjes:
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.