PROFILE Real Name : Linima Posts : 3443 Points : 83
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: ₪ Item Shop do jun 23 2016, 22:02
Welkom! Mijn naam is Andrea, kapitein, globetrotter en zonder twijfel de grootste leverancier in exotische handel die je hier kunt vinden. Ik verzamel Items van al over Kovomaka's Zeven - sommige alledaags, sommige zeldzaam; maar stuk voor stuk even bijzonder! Per shuttle breng ik ze hier, naar mijn trouwe klanten. Je kunt hier terecht voor al je nodige loot en goodies. Waar kan ik je vandaag mee helpen?
ITEM
DESCRIPTIE
PRIJS
Een kleine fles met daarin sterke, compacte luchtmagie. Gooi het stuk om de magie vrij te laten komen en in één klap een gigantische storm op te roepen. Het effect houd vierentwintig uur aan en kan de volledige arena vullen.
Deze stijlvolle en tijdloze muiltjes zijn gemaakt van het fijnste novaanse kristal en geven je voeten het gevoel alsof je zweeft. Zolang je ze draagt kan je op elk oppervlakte lopen al kunnen ze na verloop van tijd flink pijn gaan doen en wordt het niet geadviseerd om ze te lang achter elkaar te dragen.
De korrels die door deze zandloper stromen zijn afkomstig uit Avalon… daar waar de tijd stil staat. Als de zandloper omgedraaid wordt en de korrels beginnen te stromen zal de tijd vertragen en tot een volledige stop komen zolang het zand loopt. Het effect houd vijf minuten aan.
Verzameld van afstervende sterren is Stardust een zeer zeldzaam goedje. Nog steeds wordt er onderzoek gedaan naar het gebruik van Stardust. Een van de bijzondere bijwerkingen is het onverklaarbare effect dat het je primaire magie voor een paar uur kan omwisselen met een ander element. Goed voor drie keer gebruik (of één keer als je het effect langer wil laten duren)
Het lijkt een doodnormale schilderset. Gewoon een palet, penseel en een kleine variate aan leuke kleurtjes. Maar op het moment dat je begint te schilderen met deze verf worden de dingen die je maakt realiteit. De tubes verf zijn helaas maar klein en goed voor ongeveer vijf keer gebruik.
Soms is het handig om makkelijk te kunnen verdwijnen in de menigte. Door het dragen van dit masker kan je je uiterlijk veranderen totdat niemand je herkent. Zodra je het afneemt verander je terug in jezelf.
Gewond? Op je laatste punt van je krachten? Heb je dringend wat genezende krachten nodig? Het wordt gezegd van de eeuwige traan dat het alles geneest waar je last van hebt. Ze zijn echter wel erg prijzig.
[i][u]I'd like to buy an item![/u][/i] [b]Naam:[/b] [b]Item:[/b]
Laatst aangepast door Miss Eres op do aug 31 2017, 13:28; in totaal 5 keer bewerkt
Master Kalkstein
PROFILE Real Name : √Fox Posts : 585 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water x Woud Klas: Yes! Partner: Dies a virgin.
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop vr jul 29 2016, 22:29
Even zien - Kalkstein koopt een Twinkle Twinkle, een Puff Egg, Tea Leafs of Destiny en een Berry Bomb. Nu hoop ik niet dat dit gelimiteerde items zijn en de helft uit de shop opkoop tho :<
Miss Eres ...
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Licht en Duisternis Klas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop ma aug 01 2016, 17:42
Nee hoor. De items in deze shop zijn ruim op voorraad. Je talons worden afgeschreven. Je mag de items in je inventaris zetten.
Tea leaves of destiny, mag Sorey die aanschaffen? c:
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop vr aug 19 2016, 17:37
Dat mag, Maar met het lopende Event staat er ook een Shopping Spree voor de deur waarbij iedereen een gratis item mag uitkiezen. Misschien wil je nog even wachten totdat die ook geopend is voordat je besluit iets te nemen uit de shop.
Aangezien dan toch iedereen het doet volg ik graag het voorbeeld.
een Dragon scale cape voor Aiden.
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop za aug 27 2016, 23:34
Master Iro en Aiden Youkai: Bedankt voor jullie Coins. Jullie mogen de items in je inventaris zetten.
Sarovyr .
PROFILE Real Name : ~ Posts : 393 Points : 8
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/Fire Klas: Partner: Shot trough the heart, and I am to blame. Darling, I give love a bad name.
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop zo aug 28 2016, 01:01
Ik wil ook wel een Dragon scale cape voor Sarovyr ^^
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop zo aug 28 2016, 22:58
Sarovyr: Bedankt voor je Coin, je mag je item in je inventaris plaatsen.
Kraven .
PROFILE Real Name : Rilana Posts : 1327 Points : 108
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark and fire Klas: Dark Magic Partner: If i can fit in your life as i am?
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop zo sep 18 2016, 21:58
Novaans Bloedkristal
Ik kom mijn gewonnen muntje inleveren.
[/quote]
Master Kalkstein
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop vr okt 14 2016, 22:45
Ik had begrepen dat ik nog een muntje te goed had van het afgelopen Event dat ik (helaas :< ) gemist heb. Ik hoop dat ik hem nog kan spenderen!
Ik zou graag een Novaans Bloedkristal willen voor Kalkstein Meld het maar even als deze uit de voorraad is, dan kies ik iets anders~
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop vr okt 14 2016, 22:50
@Iro: sorry, vergeten te reageren. Maar je mag het item aan je inventaris toevoegen.
@Kalkstein: Jammer voor het gemiste event inderdaad. Hopelijk dat dit dan een beetje een troostprijsje is. Je mag het item aan je inventaris toevoegen.
Master Kalkstein
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop zo okt 16 2016, 19:15
*raises hand* Ik zou graag een malachietgroene Dragon Scale Cape willen kopen kalkstein be like shut up and take my money
Master Kalkstein
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop do okt 27 2016, 01:19
Master Kalkstein schreef:
*raises hand* Ik zou graag een malachietgroene Dragon Scale Cape willen kopen kalkstein be like shut up and take my money
Item Shop }}
Master Kalkstein koopt een Dragon Scale Cape. Gefeliciteerd met je aankoop! Je ₮alons worden afgeschreven en je item(s) mag je in je inventory zetten!
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop do okt 27 2016, 06:49
Mijn excuses. Ik heb je helemaal over het hoofd gezien. Arme Kalkstein.
Master Kalkstein
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop do okt 27 2016, 23:32
Geeft niet, kan gebeuren! Ik koop een Fan of Yun~ inmiddels vaste klant hier, hohoho.
Miss Eres ...
Onderwerp: Re: ₪ Item Shop do okt 27 2016, 23:42
Waar de item shop dan ook heel blij mee is xD
Item Shop }}
Master Kalkstein koopt een Fan of Yun. Gefeliciteerd met je aankoop! Je ₮alons worden afgeschreven en je item(s) mag je in je inventory zetten!
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.