MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing za jun 04 2016, 23:27
Yleah
You plant your seed...
Garden of Fertility # 14
A. B. C.
Congratulations!
Je ontvangt de volgende prijs:
+5 Punten Punten zullen zo snel mogelijk op je account worden gestort!
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing za jun 04 2016, 23:33
Yang
You receive three seeds - the Father Tree thanks you
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing za jun 04 2016, 23:33
Kailee
You receive three seeds - the Father Tree thanks you
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing za jun 04 2016, 23:34
!
A new garden awaits..
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing za jun 04 2016, 23:38
Olivier
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
Plume Tree Dit boompje, ongeveer zo groot als een gemiddelde paraplu, bestaat uit de lichtste, zachtste en luchtigste bladeren die op heel Gren te vinden zijn. Je kunt ermee van grote hoogte springen en weer veilig naar de grond zweven. Of je kunt het natuurlijk stiekem als kussen tijdens de lessen gebruiken.
Ziva .
PROFILE Real Name : Linn Posts : 1678 Points : 76
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 00:42
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Ziva Vak: A-2 Huidig aantal zaadjes: 3
Lea .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie/watermagie Klas: Master Shong Partner:
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 01:00
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Lea Vak: C-1 & C-3 Huidig aantal zaadjes: 2
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 01:17
Ziva
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
Message in a Bottle Het opgerolde stukje perkament dat in het potje zit is van Grenaanse bodem. Het komt van de Ygg boom, een boom die erg populair is bij Grenaanse bosnimfen. Op het stukje papier kan je een naam schrijven. Een bosnimf zal je roep horen en je op dat moment geven wat je nodig hebt. Dit kan echter iets zijn wat jij niet wil hebben. Kan drie keer gebruikt worden.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 01:19
Lea
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
Utopia's Blessing De laatste levenskracht van stervende Novaanse strijdengelen uit het Rijk der Licht wordt gevangen en afgesloten in een heilig relikwie. Het maakt je vitaler, krachtiger en als herboren. In de kapitaal van Nova worden ze in kleine hoeveelheden verkocht aan de rijkere eliten die zich zo'n zeldzaam item kunnen veroorloven, meestal voor egoïstisch zelfgebruik. Met Utopia's Blessing kun je ieder moment gebruiken om één levenspunt aan te vullen in een gevecht. Goed voor één keer gebruik!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 01:23
Lea
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Luci .
PROFILE Real Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 09:42
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: yang Vak: c-2 Huidig aantal zaadjes:2
Sorry didnt switch acc, hopelijk is dit ook goed
Ziva .
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Fire and Light Klas: - Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 12:12
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Ziva Vak: A-1 Huidig aantal zaadjes: 2
Lea .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woudmagie/watermagie Klas: Master Shong Partner:
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 12:25
Ik ontvang graag nieuwe zaadjes! Naam: Lea
en als t mag (a) Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Lea Vak: B-3 Huidig aantal zaadjes: 3
Yagami Schrödinger's Cat
PROFILE Real Name : Trâm Posts : 320 Points : 20
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht Klas: Master Savador Partner: En wat als dit liefde is?
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing zo jun 05 2016, 15:56
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Yagami Vak: C-3 Huidig aantal zaadjes: 3
Ziva .
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing ma jun 06 2016, 07:56
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Ziva Vak: B-1 Huidig aantal zaadjes: 1
Yang .
PROFILE Real Name : Ruby~Pinksheep Posts : 827 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Lucht en vuur Klas: Master Geralt Partner: I guess, it's just not meant for me.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing ma jun 06 2016, 09:29
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Yang Vak: a - 3 Huidig aantal zaadjes: 1
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:42
Yang
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:43
Ziva
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:47
Lea
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
Spell: Tongue of Avalon Een tablet vol Oud-Grenaanse woorden betoont zich voor je. Op het moment dat je het beetpakt, lichten de ingekerfde runen groen op en krijg je de kennis om de woorden - enkel de woorden - op dit tablet te kunnen lezen, begrijpen en uitspreken. Het zijn de woorden van een Spreuk in het Oud-Grenaans, de taal van Avalon. Bij het uitspreken ervan roep je een willekeurig dier uit je omgeving (in arena-gevechten zal Fate dit dier voor je bepalen) aan je zijde om je in je gevecht bij te staan.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:51
Yagami
There already is a plant growing on this spot.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:53
Ziva
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
Obsidian Orb Ooit achtergelaten door een Shadraanse magiër die verdwaald was in de bossen van Gren. Deze bol gemaakt van obsidiaan werkt als een klein zwart gat. Het zuigt magie naar binnen en kan het ook weer in volle kracht loslaten. Dit kan maar met 1 spreuk tegelijk en de orb moet weer leeg zijn voor het de volgende spreuk kan absorberen.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 15:55
Yang
You plant your seed...
Garden of Fertility # 15
A. B. C.
Congratulations!
50 ₮alons ₮alons zullen zo snel mogelijk op je account worden gestort!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo jun 08 2016, 16:00
Event Closed
Bedankt voor je deelname! De winnaar zal zo snel mogelijk bekend worden gemaakt!
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.