MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 02:47
Event
De »Tree of Yggdrasil« schudt jaarlijks rond het seizoen van de lente zijn machtige kruin en strooit fruit, noten en zaden rond om de groei en bloei bij te staan. De lokale bewoners op Gren verzamelen deze zaden om ze te planten in een typisch Grenaans offerfestival genaamd Avalon's Blessing, waarin ze hun dank aan de Vaderboom tonen. Kom ook planten en verdien leuke prijzen!
Garden of Fertility
A. B. C.
REGELS & UITLEG ▶ Ieder lid krijgt op het begin standaard drie zaden om te planten. Door onderstaand lijstje in de code in te vullen en te plaatsen, bepaal je waar in de Garden of Fertility je je zaadje plant (bijvoorbeeld A-3). Zijn je zaadjes op, gebruik dan het lijstje in de tweede spoiler om nieuwe aan te vragen. ▶ Met een Random Number Generator zal er worden bepaald of je zaadje vruchtbaar is. Is dit het geval, dan ontspruit er op je gekozen plaats een boompje en krijg je een prijs! Prijzen kunnen variëren van items en ₮alons tot punten. ▶ Als je volgens de Random Number Generator de pech hebt dat je geplante zaadje een zogenoemde bad seed is, zal er op je aangewezen plaats een verdorde boom groeien. Helaas! Je krijgt hierbij geen prijs. ▶ Probeer op deze manier een Garden of Fertility vol te krijgen met zoveel mogelijk gezonde boompjes! Zodra een tuintje 'vol' is, zal de Garden als het ware worden gereset en kan er opnieuw geplant worden. ▶ Na het planten van je drie zaden in één tuintje dien je te wachten tot er een nieuw tuintje komt, zodat anderen ook een kans hebben om te kunnen planten. ▶ Dit Event zal tot maandag 6 juni lopen. Degene die aan het eind van het Event de meeste gezonde boompjes heeft geplant, wint een hoofdprijs!
LIJSTJES
Planten:
Code:
[size=11][u][i]Ik kom mijn zaadje planten![/i][/u] [b]Naam:[/b] [b]Vak:[/b] (bijv. A-3) [b]Huidig aantal zaadjes:[/b][/size]
Zaadjes:
Code:
[size=11][u][i]Ik ontvang graag nieuwe zaadjes![/i][/u] [b]Naam:[/b][/size]
Miss Jackson ...
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Light & Wood Klas: Verzorging van Fabeldieren Partner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 02:59
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Miss Roxanne Vak: B-2 Huidig aantal zaadjes: 3
Omg I love the soundtrack
May I try? Als ik t fout doe moet u het zeggen ^^'
Miss Abigail ...
PROFILE Real Name : Simmie Posts : 363 Points : 80
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Wood Klas: Luchtmagie Partner: I'm protecting the organ in my chest 'Cause the blood, sweat, and tears they can make quite a mess
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 08:19
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Miss Abigail Vak: C-2 Huidig aantal zaadjes: 3
Jules
PROFILE Real Name : Cid. Posts : 111
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark/ Earth Klas: - Partner: Now watch your whole world get drowned in darkness
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 10:09
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Jules Vak: A-3 Huidig aantal zaadjes: 3
Jackie .
PROFILE Real Name : Noa Posts : 144
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: water (ijs) - woud Klas: Miss Roxanne Partner:
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 11:03
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Jackie Vak: C-3 Huidig aantal zaadjes: 3
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 12:31
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Ludwig Will Kresnik Vak: B-1 Huidig aantal zaadjes: 3
Xia Yu Yao .
PROFILE Real Name : Jimin Posts : 21
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Water Klas: Miss Roxanne Partner: I won’t be sad without you, I won’t break down
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 13:50
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Xia Yu Yao Vak: C-1 Huidig aantal zaadjes: 3
^3^
Master Savador
PROFILE Real Name : Saf Posts : 14626 Points : 0
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Dark // Fire Klas: Teacher FireMagic Partner: ♛ Seven Devils all around you
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:21
Miss Roxanne
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
Je ontvangt de volgende prijs:
Plume Tree Dit boompje, ongeveer zo groot als een gemiddelde paraplu, bestaat uit de lichtste, zachtste en luchtigste bladeren die op heel Gren te vinden zijn. Je kunt ermee van grote hoogte springen en weer veilig naar de grond zweven. Of je kunt het natuurlijk stiekem als kussen tijdens de lessen gebruiken.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:24
Miss Abigail
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
+5 punten Punten zullen zo snel mogelijk op je account worden gestort!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:29
Jules
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
Spell: Tongue of Avalon Een tablet vol Oud-Grenaanse woorden betoont zich voor je. Op het moment dat je het beetpakt, lichten de ingekerfde runen groen op en krijg je de kennis om de woorden - enkel de woorden - op dit tablet te kunnen lezen, begrijpen en uitspreken. Het zijn de woorden van een Spreuk in het Oud-Grenaans, de taal van Avalon. Bij het uitspreken ervan roep je een willekeurig dier uit je omgeving (in arena-gevechten zal Fate dit dier voor je bepalen) aan je zijde om je in je gevecht bij te staan.
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:32
Jackie
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:34
Ludwig
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
Oliver God of Mischief
PROFILE Real Name : ᕕ( ᐛ )ᕗ Posts : 968 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Air x Dark Klas: x Partner: Hello darkness, have we met? Last I saw you I was tangled in my head.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:37
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Oliver Vak: A-2 Huidig aantal zaadjes: 3
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:38
Xia Yu Yao
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 15:40
Oliver
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Too bad..
Volgende keer beter!
Tilorcian Florintia
PROFILE Real Name : Leon Posts : 101 Points : 35
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Hybrid, Wood x Air. Klas: Partner:
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 16:23
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Tilorcian Florintia Vak: A1 Huidig aantal zaadjes: 3
Kriss .
PROFILE Real Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 926 Points : 30
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Vuurmagie/Luchtmagie Klas: - Partner: Your body's poetry, speak to me, Won't you let me be your rhythm tonight? Move your body, move your body, I wanna be your muse, do your music, And let me be your rhythm tonight, Move your body
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing di mei 24 2016, 16:41
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Kriss Vak: B 3 Huidig aantal zaadjes: 2 (?)
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 03:16
Tilorcian
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
30 ₮alons ₮alons zullen zo snel mogelijk op je account worden gestort!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 03:21
Kriss
You plant your seed...
Garden of Fertility # 1
A. B. C.
Congratulations!
Utopia's Blessing De laatste levenskracht van stervende Novaanse strijdengelen uit het Rijk der Licht wordt gevangen en afgesloten in een heilig relikwie. Het maakt je vitaler, krachtiger en als herboren. In de kapitaal van Nova worden ze in kleine hoeveelheden verkocht aan de rijkere eliten die zich zo'n zeldzaam item kunnen veroorloven, meestal voor egoïstisch zelfgebruik. Met Utopia's Blessing kun je ieder moment gebruiken om één levenspunt aan te vullen in een gevecht. Goed voor één keer gebruik!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 03:27
!
A new garden awaits..
Garden of Fertility # 2
A. B. C.
Olivier .
PROFILE Real Name : Simone Posts : 342 Points : 5
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Earth & Light Klas: Miss Roxanne Partner: Half the time we laugh a lot. The other half we cry for love. In secret
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 10:31
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Olivier Vak: B-2 Huidig aantal zaadjes: 2 (?)
Luci .
PROFILE Real Name : A pinksheep called Ruby :3 Posts : 576 Points : 36
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: light x water Klas: Miss Roxanne Partner: Love is sweet when it's new. But it is sweeter when it's true.
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 10:34
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Luci Vak: A-1 Huidig aantal zaadjes: 3
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 10:41
Olivier
You plant your seed...
Garden of Fertility # 2
A. B. C.
Congratulations!
Master Savador
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 10:44
Luci
You plant your seed...
Garden of Fertility # 2
A. B. C.
Congratulations!
50 ₮alons ₮alons zullen zo snel mogelijk op je account worden gestort!
Yleah .
PROFILE Real Name : Julya Posts : 60 Points : 10
MAGICIAN ✦ CHARACTER ✦ Magic: Woud x lucht Klas: Miss Roxanne Partner:
Onderwerp: Re: ❧ Avalon's Blessing wo mei 25 2016, 11:13
Ik kom mijn zaadje planten! Naam: Yleah Vak: C-3 Huidig aantal zaadjes: 3
Volledig in het thema van Valentijn staan er twee Events op het programma van de site. Beide zullen van start gaan vanaf 14 februari, dus houd de site zeker goed in de gaten.
Cupid Hearts: Verras vrienden of in game characters met een vrolijk hartje deze Valentijn. Met of zonder lief berichtje eraan vast. Anoniem of juist niet. Stuur je hartjes naar het account van Alpha.
Valentine's Dance:Vanaf 14 februari zal de grote zaal van de school omgetoverd worden tot een danszaal vol met eten, drinken en live muziek. Iedereen is welkom om aan dit algemene topic deel te nemen.
WINTER
Tijdens de winter is het terrein van de school in diepe rust. De meeste dieren zijn onvindbaar verscholen en de ijzige wind houd ook de leerlingen binnen. De perfecte tijd om met een kop warme choco naar de vallende sneeuw te kijken.