PortalIndexThinkin' about all the shit that made me wrong in my head HpD5UwnThinkin' about all the shit that made me wrong in my head 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quinn
.
.
Quinn

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : blub.
Posts : 47
Points : 5
Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water x wood
Klas: Miss Eres
Partner: It's okay. It's okay. It's okay. Seasons are changing and waves are crashing.

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Empty
BerichtOnderwerp: Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head   Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Icon_minitimema apr 18 2016, 16:53

{{ your forever is all that I need
Ze was hier nog maar een week, en ze bezocht de kassen alweer. Ze kon het gewoon niet verhelpen dat ze de plaats zo betoverend vond. Ja, natuurlijk omdat ze van planten hield, maar ook gewoon door de rust, de stilte, het respect dat (de meeste) studenten voor de planten en bloemen hadden. Ze had nog niemand gezien die bloemen aan het plukken was, en ook niemand die planten aan het vertrappelen was. Ze had wel al een jongen gezien die probeerde een bloem te verzorgen, en dat slecht deed, aar ze was hem - verlegen en stotterend - te hulp geschoten. Meer om de bloem te redden, om eerlijk te zijn. Dat de jongen wat bijgeleerd had over planten, was alleen maar mooi meegenomen. Quinn had een jurkje aan, een schattig jurkje, eigenlijk. Ze voelde zich er licht oncomfortabel in, maar ze vond het een leuk jurkje, dus had ze besloten dat ze het wel kon dragen. Ze vond in het algemeen gewoon dat haar korte koppie niet zo mooi bij jurkjes paste, en juwelen dragen bij haar kledij vond ze ook niet passen bij het korte, bruine haar. Ze had een beetje mascara op, maar daar bleef het ook bij qua make-up. Soms deed ze nog lipgloss op, en als ze echt 'wild' ging deed ze misschien eens een bruintint lipstick op, maar dat was zeer zelden, en vooral alleen als ze naar feestjes ging. In haar oren droeg ze ook geen oorbellen, maar aan haar voeten droeg ze wel een witte ballerina (de soort schoen). Met een voorzichtige beweging ging Quinn op een steen zitten, maar ze vermoedde dat deze steen gemaakt was om op te zitten. Hij was zeer proper, geen mos, geen begroeiing op, en glad was die ook. Net een stoeltje. Ze keek een beetje op haar gemakje rond, prutste even aan haar nagel en aaide een lokje haar naar achter haar oor. Ja, zelfs met dat korte haar had ze lokjes. Want bij haar oren was het iets langer.

[Nariko + -click- dress]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nariko
.
.
Nariko

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : -
Posts : 375
Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud & Light
Klas: Miss Abigail
Partner: Some time the dreamers finally wake up, don't wake me I'm not dreaming.

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head   Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Icon_minitimema apr 18 2016, 17:18

Eindelijk was het weer lente. Wat zou betekenen dat de planten weer langzaam weer gingen ontkiemen en dat de dieren weer uit hun holletjes kwamen kruipen. Zelfs Lotus had besloten om zijn wat dikke lijfje van zijn grote kussen te lichten en wat rond te lopen in haar kamer. Soms waagde hij zich zelfs al in de leerlingenkamer waar hij van alle kanten snoepjes en knuffels toegeworpen kreeg. Dat hielp niet echt bij zijn overgewicht maar Nariko vond het te zielig om hem op een dieet te zetten. Nu zwierf het beestje mauwend om haar voeten heen. Hij wilde meer eten en meer aandacht. Het enige wat Nariko hem nu nog kon geven was een aai over zijn vacht een kusje op zijn kopje, waarna ze zich weer focuste op de plant voor haar. Ze had hem in een aardewerken pot gestopt en probeerde de bloem nu weer tot leven te laten komen. Ze had het de plant eerder aangetroffen op de grond, kapot gevallen en met alle aarde er om heen. Nariko, als wood magician, zag dit als een kans om haar krachten te oefenen en de plant een beter leven te geven. Het meisje had zich in een kas gevestigd en had haar handen op de pot gevestigd die nu warm aanvoelde. Ze sloot haar ogen, ademde door haar neus uit en concentreerde zich op het plantje. Op de levensstroom die er nog zwak doorheen vloeide. Nu was het haar beurt om wat van haar energie in de bloem te stoppen om het zo weer te laten ontkiemen en het te laten bloeien. Het was tenslotte het seizoen voor het bloemetje en ze vond het te zielig om hem niet mee te laten doen met de rest. Na een minuut van concentratie en het energie doorgeven opende Nariko haar ogen. Voor haar was de bloem ontkiemd en toonde het nu prachtige goudkleurige blaadjes die een zweem van oranje bevatte. Het meisje kon haar geluk niet op en ze klapte in haar handen van blijdschap. Lotus was tegen haar benen opgestaan en mauwde nu duidelijk om eten. Nariko wierp hem een wat boze blik toe. 'Nee fluffle, ik heb nu geen eten voor je.' Het beest leek het te begrijpen en met een zielig mauwtje draaide het zich om en rende de kas uit. Dat was nu ook weer niet de bedoeling. Haastig stond Nariko op, de pot nog in haar handen en rende ze de kat achterna. 'Lotus kom terug! Zo bedoelde ik het niet!' Ze kwam buiten de kas en zag tot haar verbazing een meisje zitten die nu al werd belaagd door Lotus die haar kopjes gaf. Wat onzeker glimlachte ze en liep ze naderbij. 'S-sorry, meneer heeft een beetje honger dus hij wil aandacht.' Glimlachte ze terwijl ze de pot met de pas ontkiemde bloem naast zich neer zette en Lotus naar zich toetrok en hem optilde. Met het zware gewicht wat het beestje had was dat nog een behoorlijke klus voor Nariko. Om nog niet te spreken over de grote hoeveelheid haar wat de Noorse boskat bezat. 'Hopelijk heeft hij je niet te erg belaagd.' Sprak Nariko vriendelijk waarna ze de tegenstribbelende kat weer neer zette die vrolijk verder begon met mauwen en aandacht te trekken. Vervolgens viel het beestje midden op de warme stenen neer en begon hij op zijn rug te rollen, al het vuil in zijn vacht meenemend. Het meisje rolde met haar ogen maar liet haar kat begaan. Ze stak haar hand uit naar het meisje op de steen. 'Ik ben Nariko.' Glimlachte ze en ze hoopte maar dat de ander haar hand zou aanpakken en geen tirade zou beginnen over hoe de kat haar niet had aan mogen raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinn
.
.
Quinn

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : blub.
Posts : 47
Points : 5
Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: water x wood
Klas: Miss Eres
Partner: It's okay. It's okay. It's okay. Seasons are changing and waves are crashing.

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head   Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Icon_minitimevr mei 20 2016, 19:35

Erg lang zat ze niet alleen, want nadat ze met haar nagels had zitten prullen, kwam er een kat aangelopen. Een schattige kat. Een beetje mollig, maar wel heel schattig. Ze vroeg zich af waarom ze Uma niet meegenomen had, die hond verdiende ook wat buitenlucht, maar nu deze kat naar haar toe kwam, was ze wel blij dat de golden retriever nog op de kamer zat. Uma was lief tegen katten, maar katten en honden bleven toch net zo slecht samen gaan als sneeuw en vuur. De kat was haar kopjes aan het geven, en met een spontane glimlach begon Quinn voorzichtig over het kopje van de kater en aaide ook over zijn rug, maar ze vermeed de staart. Niet alle katten hielden er van om aangeraakt te worden aan de staart. 'S-sorry, meneer heeft een beetje honger dus hij wil aandacht.' Quinn keek op van de kat, en zag nu een meisje staan. Een lief ding, ze zag er superaardig uit. En ze had mooie haren. Bruin en mooi. Het meisje had ook een aardige glimlach op haar gelaat. Ze had een pot met een kiem naast zich neer gezet en had de kat opgetild in de plaats van de pot. 'Hopelijk heeft hij je niet te erg belaagd', sprak het meisje, en ze zette de kat terug neer omdat die had zitten spartelen. Quinn glimlachte toen ze zag hoe de kat lag te rollen op de grond. De ogen van het meisje met het zeer korte haar gingen omhoog, van de kat naar het baasje van de kat, want die had haar hand uitgestoken. Quinn stond op van de steen die ze als stoeltje gebruikt had. 'Ik ben Nariko.' Met een glimlachje schudde Quinn de hand van het meisje tegenover haar. "Quinn, leuk je te leren kennen." Ze liet de hand los, met de perfecte timing. Ze had de hand niet onbeleefd kort vastgehouden, maar ook niet ongemakkelijk lang. "Wat een schatje is je kat", sprak ze vriendelijk. Ze keek weer even naar de kat. "Had ik je hem Lotus horen noemen?" vroeg ze, plots een beetje verlegen. Als de ander nu 'nee' zou zeggen, zou ze zich enorm awkward en dom voelen. En ze praatte verder, wat er voor zou zorgen dat ze zich dommer zou voelen als ze inderdaad fout zat: "Flower as in lotus flower?" Quinn bleef naar de kat kijken tot ze zeker was dat ze geen lichte traanvorming meer had in haar ooghoeken omdat ze spijt had dat ze was blijven doorpraten. Ze was blijven praten omdat de naam haar met het nummer lotus flower van Radiohead in haar hoofd deed zitten. Ze wou het nu ook neuriën, maar dat deed ze duidelijk niet. Nu wou ze écht dat ze Uma mee genomen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA PROFILE
Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head UTL8oxA MAGICIAN

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head   Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Thinkin' about all the shit that made me wrong in my head

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Did I made a wrong decision? [open]
» Wrong place, wrong time // Elveria
» I don't want this shit
» Some new Shit.
» Shit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses-