Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Starshine Academy: 1 jaar! ma aug 23 2010, 16:38 | |
| Eigenlijk had ik het topic door iemand anders willen aanmaken voor de gelegenheid maar dat kwam er niet van. En het moet toch zeker wel gemeld worden? ;D
17 augustus (heb ik dat goed? D;) is SSA 1 jaar geworden, gefeliciteerd! Ik had al ergens een dankrede geplaatst, maar toch: ik wil iedereen bedanken die het mogelijk heeft gemaakt SSA zolang staande te houden. De meeste andere nieuwe RPG's houden het nog geen paar maanden uit. De eer vind ik toch wel het meest naar Linima (Madeline) en Ayelinn (Kori) gaan en naar een aantal leden hier die al wat langer lid waren en die onder andere ook hebben meegedacht aan het hele idee van de site. Mitch (Norwood) heeft ook zijn best gedaan als moderator zijnde. En natuurlijk alle andere leden om niet te vergeten!
Het zou zonde zijn als dit forum onactief zou worden. Hopelijk houdt het het nog een lange tijd vol! |
|
Ephony Ere Oud-Lid
PROFILEReal Name : Elodie Posts : 2621 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Lucht magie.Klas: Mentorklas van sexy Saf :3Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥
| Onderwerp: Re: Starshine Academy: 1 jaar! ma aug 23 2010, 16:55 | |
| Mee eens met elk woord! Bedankt iedereen, xx Elodie |
|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: Starshine Academy: 1 jaar! wo aug 25 2010, 17:44 | |
| Ik wou dit topic inderdaad de 16de al aanmaken. Maar toen moesten we doorreizen van Spanje naar Portugal en zag ik de kans niet meer om het te doen. Ik wil iedereen inderdaad bedanken voor zijn en haar medewerking aan de site. Het is jammer dat het midden in de vakantie is, maar ja, het is niet anders xD. En dat SSA nog heel lang mag bestaan! |
|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Starshine Academy: 1 jaar! wo aug 25 2010, 21:03 | |
| MIJN DIEPSTE EXCUSES LINNEKE Als SSA het nog een jaar uithoudt - en vast wel, daar gaan we met z'n allen gewoon voor zorgen ;D - dan geef ik jou de gelegenheid het Hooray! SSA 2 jaar!-topic aan te maken, ja? Of iemand anders die je voor is. Beloofd, als ik het niet vergeet ;D |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Starshine Academy: 1 jaar! | |
| |
|