|
Auteur | Bericht |
---|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Uitbreiding van het Team di maa 29 2016, 21:28 | |
|
Ik wil in dit topic even de gelegenheid nemen om de twee volgende mensen voor te stellen die vanaf heden nieuwe taken voor het Team op zich gaan nemen: Oliver & Lea Oliver zal vanaf nu deel uitmaken van het gloed nieuwe Event-Team. Een zijtak die zich zal wijden aan het bedenken, organiseren en goed laten verlopen van Events voor de site. Als jullie als leden ideeën hebben kunnen deze dus ook vanaf nu naar het account Oliver gestuurd worden. Lea zal bijstaan als kersverse Lore Writer onder de rangnaam Quill. Taken van deze zijtak is het opschrijven van de lore in de Kovomakian Library en leden bijstaan met advies of het beantwoorden van vragen over de lore van de site. Noah en ik heten beide leden welkom en we hopen dat we nog lang met jullie mogen samenwerken.
|
|
| |
Lea .
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 334 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Woudmagie/watermagieKlas: Master ShongPartner:
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team di maa 29 2016, 22:22 | |
| Thank you Linima & Noah Super fijn dat ik ook mijn steentje bij mag komen dragen in het team Ik hoop ook nog heel lang mee te mogen draaien op dit geweldige Forum en samen te kunnen werken met jullie |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team di maa 29 2016, 23:08 | |
| Gefeliciteerd met jullie rang beiden! o3o *gooit met slingers enzo* |
|
| |
Miss Abigail ...
PROFILEReal Name : Simmie Posts : 363 Points : 80 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x WoodKlas: Luchtmagie Partner: I'm protecting the organ in my chest 'Cause the blood, sweat, and tears they can make quite a mess
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team di maa 29 2016, 23:24 | |
| |
|
| |
Luna
PROFILEReal Name : Rilana Posts : 406 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth, AardeKlas: /Partner: If you can take it, dont break it
| |
| |
//
PROFILEReal Name : Pom Posts : 261 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AardeKlas: Partner: This tug of war; I'll always win; even when ur right.
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team wo maa 30 2016, 02:00 | |
| Happy new ye- Ohnee,Congrats |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team wo maa 30 2016, 09:34 | |
| Gefeliciteerd met de rangen |
|
| |
Drake .
PROFILEReal Name : Moon Posts : 1638 Points : 123 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire MagicanKlas: Miss EresPartner: This is the shadow place Mufasa once told you about. Stay away from it.
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team wo maa 30 2016, 16:57 | |
| Gefeliciteerd!! |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Uitbreiding van het Team | |
| |
|
| |
|