Naam: Jinte/Cat
Rpg- Ervaring: 3 -4 Jaar
Eventuele ervaring met het runnen van een site + link of referenties als je die hebt: Ik heb vroeger wel een site gehad, maar die was vrij snel dood. Voor de rest ben ik op een paar andere dode sites moderator geweest.
Motivatie: Ik vind het altijd leuk om samen met andere mensen de koppen bij elkaar te steken en er iets leuks van te brouwen. Meestal heb ik wel ideeën maar het is altijd leuker als meerdere ideeën bij elkaar komen en dat daar iets groots uit ontstaat.
Er wordt je gevraagd een seizoensgebonden event te bedenken, zet hier je idee/voorbeeld neer: Voor Halloween:
- 'Trick or Treat': Eigenlijk hetzelfde als die schatkist; bij 'Treat' krijg je iets leuks, bij 'Trick' word je opgegeten door het ding en naar de arena getransporteerd waar een wezen op je staat te wachten om tegen te vechten.
- 'Spooky': SSA word de laatste dagen behuisd door spoken en klopgeesten. Het kan zo maar zijn dat een van de spoken je vredige topic binnenkomt en het harnas dat net naast je staat tot leven laat komen. Ren je weg, of ga je de strijd aan? [Fate topics].
- 'Booo!': Alsof echte spoken nog niet genoeg zijn; je kan nu ook meedoen aan een wandeling door het donkere bos, met z'n tweeën. Maar het word geen gezellige wandeling, want het is volle maan en van alles in het bos komt tot leven. Is dat nou gewoon een hert, of een of andere demoon die het op je ziel heeft voorzien? Rennen! [a.k.a: Spooktocht].
- 'Pumpkin carving': Een groepstopic waar men strijd om het maken van de beste/engste/mooiste/leukste pompoen. De winnaar krijgt een leuke prijs. [Groepstopic].
- 'Finder's keepers - Losers Weepers': Wie vind de meeste pompoentjes/appels/katjes/heksenhoedjes die in de topics ronddwalen? [OC]
Hoop dat ik het 'seizoensgebonden event' dingetje goed begrepen heb.