| Mag het vuur hier ontvlammen | |
|
Auteur | Bericht |
---|
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Mag het vuur hier ontvlammen zo maa 20 2016, 21:51 | |
| Hallo iedereen, Ik heb me nog niet echt voorgesteld, dus bij deze.
Ik ben bijna 20 jaar en heb zo'n 53.000 afbeeldingen op mijn computer. Ik teken veel, weet hoe ik een kwast moet vasthouden en schrijven doe ik ook vaak. Ik ben tevens op andere schrijfsites te vinden, waar ik ook de layout helemaal bewerk. Maar ik was opzoek naar een 'hoger niveau' qua leden. Positief bedoeld natuurlijk.
Mijn schrijven is, naar mijn mening, diepgaand en met vele verborgen symboliek. Het is een reflectie van mijzelf en mijn dagelijkse leven, wat deels nog beïnvloed wordt door mijn traumatische verleden. Dus verwacht van mij niks luchtigs.
Vragen beantwoord ik graag, want ik weet zo snel niks meer te vertellen. |
|
| |
Sepulcrus
PROFILEReal Name : Sepulcrus Posts : 131 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Aardmagie met een drupje waterKlas: Miss RoxannePartner: Let me be your knight in stone armour
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen zo maa 20 2016, 22:02 | |
| Welkom, welkom Ik heb enkel één vraagje voor je: zou je een topicje met Sep zien zitten? Oké, ik heb nog een vraag. Wat teken je voornamelijk? Gebruik je een speciale artstyle of kunststroming of zo (zoals kubisme, impressionisme, etc...)? |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen zo maa 20 2016, 22:08 | |
| Hoi Sepulcrus, Een topicje lijkt me ontzettend leuk, maar ik moet nog zeven weken me focussen op school (eindexamens). Dus daarna heb ik zeeën van tijd om me volledig te storten op hobby's. Ik ben een beetje van alle markten thuis wat betreft tekenen. Ik doe voornamelijk fantasy dieren en kleding design (wil mijn zus dat ik dat voor haar doe). Ik doe ook aan foto bewerking. Ik wil graag de realistische kant op, maar onder welke kunststroming ik val, geen idee Verder teken ik al 6 jaar digitaal en heb ik 2 tekentablets en vele tekenprogramma's tot mijn beschikking. Heb ik zo voldoende je vragen beantwoord |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 00:36 | |
| Hello hello mede artiest Welke tekenprogramma's gebruik je? Hopelijk ga je veel plezier hier hebben op SSA en mocht je vragen hebben, we bijten niet XxAnneswann |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 19:15 | |
| Hey Anne, Voornamelijk Painttool SAI en Photoshop Cs2. Verder heb ik MyPaint, Kritia, Gimp en nog wat andere. Ik had ook Photoshop Illustrator. Alles in combinatie met een Wacom tablet, of course Wat gebruik jij? |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 19:29 | |
| I wish I could use Photoshop, I envy you ;o; Ikzelf gebruik Painttool Sai om te tekenen en GIMP om te bewerken Ook met een wacom tabletje |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 20:01 | |
| Hey Anne, Ik kan je wel PS geven als je wilt. Weet alleen niet helemaal zeker of het het doet. Wat voor tablet heb je? |
|
| |
Tári .
PROFILEReal Name : Betsie Posts : 4699 Points : 15 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DuisterKlas: Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 20:19 | |
| Haihaaai, Welkom hier! Hopelijk ga je het hier naar je zin krijgen ^^ Lekker kort dit XD
xx Betsie |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen ma maa 21 2016, 22:27 | |
| Hallo Betsie, Dankjewel voor je bericht XD Hier ook een kort berichtje :p
Mvg, Seth Dryagan |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen di maa 22 2016, 02:16 | |
| Welkom welkom, Dryagan~ That's the best fuel for writing, if you ask me. Zover ik weet is hier maar weinig luchtigs in-RPG xD Over je tekenwerk: misschien zou je eens een topic moeten openen waar je je maaksels laat zien? Good luck met je eindexamens! Je weet waar me te vinden voor vragen en problems Met vriendelijke groet, Saf |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen di maa 22 2016, 09:47 | |
| Hallo Saf, Bedankt voor je reactie. Wellicht zet ik hier wat tekenwerk op de site. Maar om het dan een 'dump-topic' te noemen... Met vriendelijke groet, Seth Dryagan |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Mag het vuur hier ontvlammen | |
| |
|
| |
| Mag het vuur hier ontvlammen | |
|