PortalIndexThe broken down and sick one HpD5UwnThe broken down and sick one 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The broken down and sick one

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Iviemu
.
.
Iviemu

The broken down and sick one UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : EeVee
Posts : 68
The broken down and sick one UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & fire
Klas: Miss Roxanne
Partner: Fuck me like you hate me

The broken down and sick one Empty
BerichtOnderwerp: The broken down and sick one   The broken down and sick one Icon_minitimema maa 07 2016, 19:36

F   M   L   Y   H   M   ;

Nieuw zijn op deze school had uiteindelijk toch ook wel een hele hoop voordelen. Bijvoorbeeld; blijkbaar zaten er een hele hoop schattige, behulpzame jongens op de school die haar de eerste dag al geholpen hadden met haar koffers naar haar kamer krijgen. Een andere jongen had haar een rondleiding door het gebouw gegeven - ook al had ze al drie rondleidingen gehad van andere schattige kerels - en nog eentje had haar een deel van Oak's Field laten zien. Ze had hem wel ergens achter gelaten toen hij blijkbaar zijn vriendinnetje tegen kwam en dacht dat hij wat met Iv had. Nee, zij was zo vrij als maar kon, en daar was ze ook zeer vrolijk mee. Het meisje met de paarse haren was hier dan wel nog niet lang, maar ze had besloten dat ze wel eens een dagje rond kon gaan hangen in Oak's Field. In haar oren had ze oortjes, maar echt goed waren die niet. Technologie in het algemeen niet. Deze dingen kwamen al van Erd, en kwaliteit waren ze niet echt. Daarbij waren ze van Remington, en Rem kennende had die ze al zeven keer in een regenplas laten vallen. Als ze zich niet vergistte, had Remington ze dan ook nog eens van Ayaan gejat. Ze hield wel van haar broers, maar ze waren allebei zo stom soms. De oortjes zaten aan haar walkman, en hetzelfde verhaal gold hier; oude, Erdse technologie. Eén van haar favoriete nummers stond op. Addicted van Saving Abel. I'm so addicted to all the things you do when you're going down on me in between the sheets. Ze grinnikte zachtjes en mompelde een stille "oops" bij zichzelf voor ze verder liep.

Ze had haar hand op de arm van een zeer mooi oogende jongeman gelegd. Hij had bruin, halflang haar, en droeg kledij die ze eerder tot de zomercollectie dan de wintercollectie zou labelen, maar daar ging het niet om. Met een verward gezicht keek hij op, een sigaret van bij zijn mondhoek bungelend. "Ik hou van je schoenen, heb je ze hier gekocht?" vroeg Iviemu, waarna ze vriendelijk glimlachte met haar roosrode gekleurde lippen. De jongen was nog steeds even van zijn stuk gebracht, en keek toen naar zijn schoenen. Combat boots, maar zeer nice wel. "Ja, ze zijn van hier in de buurt." Iv haalde haar hand van zijn arm af en trok de lits van haar tas weer netjes op haar schouder (daar had ze ondertussen haar walkman en oortjes ook in gestoken). "Kan je me de weg wijzen, alsjeblieft?" De kerel knikte en stond op. Hij gooide zijn trui over zijn schouder heen en glimlachte zacht naar Iviemu. "Mijn naam is Iviemu", glimlachte ze.

Een twintigtal minuten later kwamen ze aan de winkel aan, die eigenlijk maar op vijf minuten wandelen lag. De achterstraatjes waren leuker geweest. Natuurlijk had ze zich niet misdragen, ze zat pas op deze school, maar dan nog waren de achterstraatjes leuker om door te lopen dan over de drukke straten. Ze draaide zich naar de jongen om en ging op haar tenen staan (voor zover haar dat lukte met haar schoenen) om een kus op zijn wang te drukken. "Bedankt!" sprak ze vrolijk voor ze zich naar de winkel toe richtte. Oké. Meer schoenen kopen? Eigenlijk had ze daar het geld niet voor. Ze wachtte tot de jongen weer in de mening opgelost was en liet zich toen met een overduidelijke pruillip op de grond zakken, in kleermakerszit met haar tas op haar schoot. Gelukkig had ze een shortje aan en geen rokje, ook al leek het wel op een rokje. Het meisje met de paarse haren slaakte een diepe zucht. Nu was het wachten op iemand medelijden zou krijgen met haar en haar dilemma uit wou praten.

OOC: Pour Adrian // -click- outfit // -click- Addicted by Saving Abel
▲▲▲
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

The broken down and sick one UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
The broken down and sick one UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

The broken down and sick one Empty
BerichtOnderwerp: Re: The broken down and sick one   The broken down and sick one Icon_minitimevr maa 11 2016, 10:12


Strak in het pak, een das, een masker dat hem anonymous maakte. Het waren allemaal dingen die hij diep moest wegstoppen voor mochten er mensen zijn die het zouden herkennen. Een lege blik gunde hij de kleding toen hij deze in zijn kast stak onder een hoop andere kleding die hij voor school droeg. Adrian stak rustig een peuk op en klemde deze tussen zijn lippen terwijl hij nieuwe kleding koos en deze op een rustig tempo aantrok. Hij hoefde zich niets te haasten, er was toch niemand die hem ging lastigvallen op deze dag, daar had hij persoonlijk voor gezorgd. De blondharige jongen wreef door zijn ogen om dan nog een laatste blik te werpen op zijn enorm nette kamer. Hij moest zijn façade opzetten, zoals zijn vader het hem had geleerd, met een diepe ademhaling verscheen er een vrolijke glimlach op zijn gelaat. Met een brede vriendelijke glimlach legde hij de laatste dingen op zijn kamer nog mooi weg en vertrok.

Met grote passen voor zijn kleine lengte van 171 centimeter wandelde de blondharige jongen door de gangen, mensen die hij herkende, begroetend met een warme glimlach zoals hij het altijd deed de laatste tijd. De gangen waren al volbezaaid met mensen maar Adrian zelf had geen lessen vandaag, dus hij ging naar Oaks field, hij had nog een paar dingen nodig van de kledingswinkels zoals een nieuwe hoodie en een vest om aan te doen als er een frisse lente zou uitbreken. Het duurde niet al te lang voor hij in Oaks field was gearriveerd, zijn blauwe oog ging meteen naar een winkel waar hij zijn hoodies altijd haalde. Ze waren altijd al van goede kwaliteit geweest dus met diezelfde vrolijke glimlach ging hij een zwarte hoodie uit de winkel halen en zoals elke 'normale' man, was het zoals bij Adrian, de winkel binnen, gaan halen wat je nodig had, afrekenen en weer buiten. Zo was hij dus letterlijk maar 4 minuten in die snikhete winkel binnengeweest. Zijn oog gleed over de menigte en hij spotte een paarsharig meisje op de grond met een pruillip. Natuurlijk zou het geen goede façade zijn als hij zich anders zou gedragen dan anders. Zijn oog veranderde in een rooskleurig hart en hij sprintte naar haar toe en knielde voor haar neer. "Oh my what a lovely lady~ Why are you pouting?" zijn blik werd vragend terwijl zijn blauwe oog, weer normaal, naar haar keek. Een glimlach sierde zijn gezicht en hij nam haar hand om een zoen op de handrug te plaatsen. "Adrian Nessuno tot uwe redding~"

### WORDS
TAGGED
NOTES: BLAH!


// How he looked at her: https://camo.derpicdn.net/c56b83d2a2f1fc61901e5f51b6144498b74dc267?url=http%3A%2F%2Fauto.img.v4.skyrock.net%2F2985%2F86552985%2Fpics%2F3178274611_1_2_eqcNX9MF.gif
Terug naar boven Ga naar beneden
Iviemu
.
.
Iviemu

The broken down and sick one UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : EeVee
Posts : 68
The broken down and sick one UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark & fire
Klas: Miss Roxanne
Partner: Fuck me like you hate me

The broken down and sick one Empty
BerichtOnderwerp: Re: The broken down and sick one   The broken down and sick one Icon_minitimeza maa 12 2016, 17:17

tag: Adsie <3
words: ###
notes: ###
Sex Metal Barbie, Homicidal Queen
Al pruilend had zich zich voor de winkel neer laten vallen. Kleermakerszit zat eigenlijk niet zo lekker, maar het was de enige manier waarop zitten een beetje vrouwelijk was. Met haar benen vooruit zitten zou ook niet werken, dan zouden er een hele hoop mensen over struikelen, plus dan werden haar kousen misschien vies. Ze prulde wat aan haar tasje, dat ze op haar schoot had staan. Waarom moest ze net nu beseffen dat ze niet zomaar al haar geld over de balk heen kon gooien? Ze wou schoenen! Meer plateau schoenen, meer schattige schoenen, schoenen met strikjes, schoenen met pastelkleurtjes en met spikes en prulletjes op. Ook hakken; naaldhakken, gewone hakken, sleehakken, ze wou ze allemaal. Plots leek iemand haar opgemerkt te hebben. Had haar pruillipje geholpen? Ze keek op toen een jongen met blond haar voor haar knielde. "Oh my what a lovely lady~ Why are you pouting?" Ze keek een beetje verbaasd op van het feit dat zijn oog een hartje geweest was, maar hey, ze voelde zich er wel door gewaardeerd dus storen deed het haar niet. Ze wou dat meer jongens zo hartjes konden tonen! De jongen zag er best leuk uit, en ze vond het ook helemaal niet erg toen hij een kus op haar hand drukte.  "Adrian Nessuno tot uwe redding~" Een glimlachje kroop om haar lippen, en Iv leunde een beetje naar voren waarna ze een zoen op de blonde jongen zijn wang drukte. "Aw, wat een schatje", zei ze en ze glimlachte vrolijk naar hem. "Lieve heer Nessuno, het is Iviemu Jordan hier die de eer heeft met u te praten~", sprak het meisje met de paarse haren, een beetje zijn manier van spreken kopiërend. "Ik zat hier te pouten omdat een zeer vriendelijke jongeman me net naar deze winkel gebracht heeft omdat ik nieuwe schoentjes wou kopen, maar ik besefte dat ik me niet nog meer paar kan veroorloven. Daarbij poutte ik ook omdat ik mijn weg hier nog helemaal niet goed ken en ik geen galante heer meer bij mijn zijde heb die me kan helpen met me inburgeren hier op de school en in Oak's Field." Ze lachte en wreef een lok van haar haar achter haar oor in. Ze trok haar kous een beetje beter en keek dan Adrian aan. "Adrian is een leuke naam, trouwens, wat leuk je te leren kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The broken down and sick one UTL8oxA PROFILE
The broken down and sick one UTL8oxA MAGICIAN

The broken down and sick one Empty
BerichtOnderwerp: Re: The broken down and sick one   The broken down and sick one Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The broken down and sick one

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Broken...Healed...Broken. // Layth
» sick
» Sick little games
» The wrong timing for a sick game~
» Frustration is making me sick -Sasuke-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field-