| Onderwerp: vraagje ma feb 08 2016, 00:28 | |
| Ik had een aantal vraagjes voor ik helemaal begin met mijn karakter. Zijn er kwalificaties voor je de school in mag of kan iedereen naar binnen? Zijn er school kosten? Ik vraag dit eigenlijk omdat ik mijn karakter gewoon wilde laten binnenwandelen. Zonder dat iemand hem kent en dan gewoon in de klas gaan zitten Ik had nog meer vragen maar ik update wel als ik ze weer weet. |
|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: vraagje ma feb 08 2016, 00:39 | |
| Hoi,
Nee, iedereen kan als leerling gewoon starten op de school. In theorie zijn er natuurlijk kosten verbonden aan het volgen van een opleiding al kan je regering dat natuurlijk ook voor je betalen. Kinderbijslag ect. ect. Je kan het uitschrijven maar er is geen enkele regel die jou verbied de school binnen te lopen en mee te schrijven.
Hopelijk geeft dit genoeg antwoord op je vraag en als je nog meer vragen hebt mag je die natuurlijk altijd stellen. |
|
| Onderwerp: Re: vraagje ma feb 08 2016, 00:59 | |
| Bedankt voor je snelle antwoord Mijn karakter heeft absoluut geen geld zou het mogelijk zijn als hij komt binnenwandelen dat ie de school terug betaald dmv een baantje in de school ofzo? en is er een minimale leeftijd? |
|
Miss Eres ...
PROFILEReal Name : Linima Posts : 3443 Points : 83 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en DuisternisKlas: Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.
| Onderwerp: Re: vraagje ma feb 08 2016, 01:04 | |
| Tja, je kunt het ook oplossen zoals we in het echte leven naar school gaan. De regering betaald. Maar het is niet iets wat je verplicht bent uit te schrijven.
De leeftijd is als volgt: 12 - 13: eersteklasser 13 - 14: tweedeklasser 14 - 15: derdeklasser 15 - 16: vierdeklasser 16 - 17: vijfdeklasser 17 - 18: zesdeklasser
Er kunnen natuurlijk lichte afwijkingen zijn. Leerlingen die een jaar over moesten doen, leerlingen die vroeger geboren zijn en eerder in de brugklas terecht kwamen. Dat soort dingen. Er is een maximale afwijking van 1 jaar. Dus vanaf 11 tot uiterlijk 19. |
|
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: vraagje | |
| |
|