Het spijt me, maar dat vind ik wel een heel zwak excuus. Titels zijn maar titels, het is maar dat het topic een naam heeft. Dat de meeste in het Engels zijn doet er niet toe. Dat zou ook betekenen dat je je ook moeilijk een weg kan banen op sommige andere fora, aangezien een aantal opties van actieforum alleen in het Engels zijn. Bovendien heb ik op uw forum gekeken en er zijn nogal wat topics met Engelse titels waar u ook in hebt gepost. Alle posts hier zijn verder gewoon in het Nederlands, dus als je wenst mee te doen dan kan dat gewoon. Heb je er moeite mee, dan kun je altijd beginnen bij de RPG-Training, en snap je iets niet; mijn inbox en die van de andere beheerder en onze nieuwe moderator staan voor u open. Maar uit eerdere confrontaties weten we allebei dat u niet hier bent om te RPG'en, Maxime. Daar hoef je geen excuus voor te bedenken.
Anyways, wat promoten en reclame maken betreft is het sinds de laatste keer dat u hier bent een beetje veranderd. Je kunt niet zelf meer je forum bij linkpartners plaatsen, precies om de reden dat leden zich enkel aan kunnen melden om te promoten zoals u zich hier hebt aangemeld. Dat deel van het forum is gesloten voor de leden en in plaats daarvan doen de admins dat.
Om dit eerlijk op te lossen stel ik voor dat wij uw site promoten, als u Starshine allereerst op uw eigen forum promoot. Dan is er verder ook geen gedoe meer om iets kleins als dit en zijn we allemaal weer blij en dansen we vanaf vandaag hand in hand met prikcocktails en rainbows. Yes?