|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:39 | |
| Als we de miracle energie allemaal genoeg delen zodat we allemaal sowieso een zes hebben dan is dat wel fijn *-*
Seth: Ik reageer meestal alleen op open topics als ze me echt aantrekken of als ik tijd genoeg heb, maar volgens mij wordt er wel redelijk op gereageerd. Als er dan uiteindelijk toch niet op gereageerd wordt, kan je hem altijd nog hier dumpen en vragen of iemand zin heeft in een topic ;D |
|
| |
Miss Tysha
PROFILEReal Name : A. Posts : 34 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Water en zelf aangeleerde airmagicKlas: -Partner: -
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:40 | |
| Ja opzich wel als we niet overladen zijn met topics xD En noem me Anne, please Ik ga waarschijnlijk een van de open topicjes een Damiannetje geven xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:47 | |
| Dus: Als ik geluk heb, wordt er gereageerd xD
Oh my, ik ga het proberen, Anne, maar ik ben vreselijk slecht in het herkennen van accounts. Waarschijnlijk ga ik je Adrien en Tysha nu 'Anne' noemen, maar noem ik een van je andere accounts (mocht je die hebben) gewoon nog bij hun karakternaam xD |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:49 | |
| - Seth schreef:
- Dus: Als ik geluk heb, wordt er gereageerd xD
Oh my, ik ga het proberen, Anne, maar ik ben vreselijk slecht in het herkennen van accounts. Waarschijnlijk ga ik je Adrien en Tysha nu 'Anne' noemen, maar noem ik een van je andere accounts (mocht je die hebben) gewoon nog bij hun karakternaam xD Kindaa xD Nee ik denk wel dat er uiteindelijk op gereageerd wordt hoor |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:52 | |
| - Seth schreef:
- Pfoeh, jullie praten veel.
@ Kindred || nog van forever ago, een topicje met Kindred en Seth lijkt me erg leuk! Wie maakt? ;w; Als jij kan maken? Dan reageer ik ergens deze week ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:53 | |
| @ Ziva || Ik ga iedereen gewoon lastig vallen tot ze op mijn topicje reageren B)
@ Kindred || Okidoki! Nog voorkeur voor een plek? c: |
|
| |
Kindred
PROFILEReal Name : Mistake Posts : 171 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: DarkKlas: xPartner: Not one, without the other.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:54 | |
| |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:54 | |
| Het toilet (enkel een suggestie) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:57 | |
| @ Kindred || Vast in de lift :'D Nee, je zult hem ergens vandaag of morgen of deze week of dit jaar zien verschijnen! |
|
| |
Kindred
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo maa 20 2016, 23:59 | |
| Oki is goed ^^ Take your time. |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:08 | |
| - Seth schreef:
- Dus: Als ik geluk heb, wordt er gereageerd xD
Oh my, ik ga het proberen, Anne, maar ik ben vreselijk slecht in het herkennen van accounts. Waarschijnlijk ga ik je Adrien en Tysha nu 'Anne' noemen, maar noem ik een van je andere accounts (mocht je die hebben) gewoon nog bij hun karakternaam xD Onder mijn ava zie je normaal mijn naam staan hurr |
|
| |
Gast Gast
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:17 | |
| Hey Anne, Sorry als ik je voorheen Adrian noemde, maar ik kijk meestal naar de naam boven de avatar. Je weet wel, in groot lettertype Daarna pas eronder. Soms zie ik ook een A. staan ofzo. Beetje verwarrend soms wie wie is wanneer iemand meerdere accounts heeft. Mocht ik je het vervelend vinden als ik je bij de character naam noem, stuur dan even een berichtje met daarin al je account namen, dan houd ik er rekening mee |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:21 | |
| @ Anne || Haha, nja zoals Seth met achternaam ook al zegt, sommige accounts staan onder de naam 'A.' hallo daar pretty little liars en overal staat ook wat anders, maar ik zal er op letten :'D |
|
| |
Kindred
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:22 | |
| Oh god Anne was A all along! D: |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:32 | |
| BUSTEDDDD XD @Drya: Maak je geen zorgen hoor! @Seth: Yes moet Tysh met dr naam eens bijwerken want was te lui voor mijn volledige naam er te zetten X'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:34 | |
| @ Anne || Oh wauw. Te lui voor 4 letters. En ik maar denken dat ík lui ben.. (': |
|
| |
Adrian
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:38 | |
| Shhhhttttttt :'D Laatme lui zijn xD En ik ben te druk voor een nacht |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 00:45 | |
| Thanks iedereen Ik hoop ook dat alles goed komt ~ &&Seth: love your avatar c: En yes, ik probeer altijd op open topics te reageren omdat ik open topics persoonlijk altijd leuk vind Maar tijd is mijn vijand ;c |
|
| |
Kindred
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 08:21 | |
| |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 08:45 | |
| Goodmorning Cat! & everybody! *rainbow sparkle* |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 08:52 | |
| Goodmorning everyone.
Pff een goede quote voor Oriël bedenken is echt lastig. |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 09:11 | |
| Oriël! Y u so mysterious! |
|
| |
Miss Oriël ...
PROFILEReal Name : Ayelinn Posts : 524 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Licht en LuchtKlas: -Partner: I met a girl across the sea. Her hair the gold that gold can be. Are you a teacher of the heart? Yes, but not for thee
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 09:36 | |
| It took me a while, but I found a nice one xD |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 10:19 | |
| Jammer genoeg wordt hier niet zo vaak op open topics gereageerd laten we daar een keer verandering in brengen pls |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma maa 21 2016, 10:24 | |
| Goodmorning~ |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|