|
|
Auteur | Bericht |
---|
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo feb 28 2016, 21:29 | |
| - Cyllae schreef:
- Ik zie saf eerder deze geven :')
- Image:
Poor Zack, alsof een normale F al niet genoeg is xD |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo feb 28 2016, 21:47 | |
| Arme Zack :c zelfs Ziva zou dat zielig vinden.
oke nee misschien zou ze lachen oeps |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo feb 28 2016, 23:17 | |
| haihai ik ben demi en ik ben hierheen geforceerd door tessa uwu |
|
| |
Ethan.
PROFILEReal Name : - Posts : 2 MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 00:44 | |
| Hoi hoi! Ik heb me hier net geregistreerd. Ik moet nog alle uitleg lezen enzo, en een FC vinden.
Oh, en bij m'n registratie stond dat Ethan al bezet, maar ik kon hem niet tussen de gebruikers vinden. Vast een forumotion foutje, dus ik heb me voor nu met een punt geregistreerd. Hoop dat dat goed is (: |
|
| |
ii
PROFILEReal Name : . Posts : 530 Points : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 01:03 | |
| Hello beiden &&Ethan.: Als je hulp nodig hebt ergens bij laat maar weten. En inderdaad dat is meestal een fout van actieforum. ;D Ben benieuwd naar wat voor personen Ethan & Demi gaan worden! |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 01:06 | |
| - Master Savador schreef:
-
- Cyllae schreef:
- Ik zie saf eerder deze geven :')
- Image:
Poor Zack, alsof een normale F al niet genoeg is xD Zack, getting F's since first grade by... Savador! xD Ik moet hem eens een tender warmth les laten doen, kan ie faliekant falen <3 - Ethan. schreef:
- Hoi hoi! Ik heb me hier net geregistreerd. Ik moet nog alle uitleg lezen enzo, en een FC vinden.
Oh, en bij m'n registratie stond dat Ethan al bezet, maar ik kon hem niet tussen de gebruikers vinden. Vast een forumotion foutje, dus ik heb me voor nu met een punt geregistreerd. Hoop dat dat goed is (: Welcome! |
|
| |
ii
PROFILEReal Name : . Posts : 530 Points : 57
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 01:11 | |
| Ethan: Ahh I forgot. Maar als er geen andere Ethan's zijn dan kun je het zelf ook aanpassen in je profiel c: Dus dan kun je de punt alvast zelf weghalen |
|
| |
Zack .
PROFILEReal Name : Cid Posts : 2575 Points : 25
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 01:13 | |
| Ik geloof wel dat er ooit een Ethan was.. o3o"
EDIT: I was wrong! XD |
|
| |
Deactivated person
PROFILEReal Name : Deactivated Posts : 265
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 07:23 | |
| Die nam kan ik me anders ook wel herinneren... Of het is gewoon een super commen naam. Met het aanmaken van accou t wel een spatie voor de naam gedaan?? |
|
| |
Miss Alylore
PROFILEReal Name : Sjaak Posts : 126 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: LightKlas: Light MagicPartner: I'm so lucky
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 07:34 | |
| - Rayne schreef:
- haihai ik ben demi en ik ben hierheen geforceerd door tessa uwu
no regrets bbe <3 |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 07:51 | |
| ((random thought)) Heeft iemand eigenlijk al een idee wat het winnende team kreeg bij ssnowball? ((light vs dark)) |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 11:06 | |
| Nowps, Puck was het vergeten XD En 2500 Berichten En welkom Rayne |
|
| |
Ethan.
PROFILEReal Name : - Posts : 2 MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 14:04 | |
| - Lavi schreef:
- Die nam kan ik me anders ook wel herinneren... Of het is gewoon een super commen naam.
Met het aanmaken van accou t wel een spatie voor de naam gedaan?? Ehm, nee haha. Moest dat? (a) |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 14:14 | |
| Wat ziet mijn oog o-Ô Een schooldokters assistent? I'm so very curious!
Welcome to all the new ssa members! \^o^/
en OMG! Noah XD loving that manip art! its fab! |
|
| |
Master Savador
PROFILEReal Name : Saf Posts : 14626 Points : 0 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark // FireKlas: Teacher FireMagicPartner: ♛ Seven Devils all around you
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 14:51 | |
| Wel een poopy werk, maargut xD Dat gezegd te hebben heb ik shame dat ik mijn sigshop intussen helemaal vergeten ben, damn. - Rayne schreef:
Welkom! - Ethan. schreef:
- Hoi hoi! Ik heb me hier net geregistreerd. Ik moet nog alle uitleg lezen enzo, en een FC vinden.
Oh, en bij m'n registratie stond dat Ethan al bezet, maar ik kon hem niet tussen de gebruikers vinden. Vast een forumotion foutje, dus ik heb me voor nu met een punt geregistreerd. Hoop dat dat goed is (: Hello hello~ Ik kan de punt voor je weghalen als je wilt? |
|
| |
Miss Jackson ...
PROFILEReal Name : Sergeant Pepper Puppycat Posts : 1162 Points : 86 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Light & WoodKlas: Verzorging van FabeldierenPartner: A woman is like and open book that doesn't want to be read... until she does...
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 15:48 | |
| I safed the F manip picture XD |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 16:01 | |
| Heb hem ook mooi bij m'n dumptopic gezet xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma feb 29 2016, 16:41 | |
| - Miss Alylore schreef:
- Rayne schreef:
no regrets bbe <3 hee gekkerd |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 08:53 | |
| - Ethan. schreef:
Ehm, nee haha. Moest dat? (a)
Sommige actieforums hebben dat, ik doe het altijd en had eigenlijk nooit problemen met namen ofzo :'] --- @Anne: Ik wil best clicken voor je... Maar er valt niets te klikken @Zack's eitje :[ --- @Ezz Sorry voor de topic Jamie, duurt even om begin posts te maken hier kinda ^^" Probeer het wel asap (Vaak na begin gaat het wel :3 ) Editts:: Waarom... zag dit er zo grappig uit? » « |
|
| |
Adrian
PROFILEReal Name : Anne. Posts : 3041 Points : 28 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Duister en VuurKlas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )Partner: Neen.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 11:25 | |
| Ik moest ook giechelen xD Ja als je al geklikt hebt is het goed. Over een paar dagen op een clicksite zetten se xD |
|
| |
Kailee .
PROFILEReal Name : Ez Posts : 1449 Points : 38 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: AirKlas: Master Geralt - 6thPartner: Broken memories consume me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 18:45 | |
| @Noah, DAT IS DE GENIAALSTE GIF OOIT HAHAHA @Trâm, Shia wouldn't mind either maar ja, laten we die misschien langzaam eerst vervolgen hahaha |
|
| |
Ryan King on the Rocks
PROFILEReal Name : Anne-swaaaannn Posts : 914 Points : 35 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Earth and fireKlas: Miss EresPartner: Even a banana is a better boyfriend than you ever were.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 18:47 | |
| JA ECHT WEL, ZACK VOELT ZICH VEREERD MET DIE F HOOR <3 |
|
| |
Iviemu .
PROFILEReal Name : EeVee Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark & fireKlas: Miss RoxannePartner: Fuck me like you hate me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 21:04 | |
| ik sla die gif gewoon op no regrets
zo Benjamin heeft niet lang mogen zijn :') |
|
| |
Zack .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 21:17 | |
| Ik ga hem wel gebruiken in Damianposts als je dat niet erg vindt |
|
| |
Master Savador
| Onderwerp: Re: Het onzin topic di maa 01 2016, 21:29 | |
| My oh my ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bai Benjamin. Hai Iviemu <3 @Anneswoop: Not sure of je de gif bedoelt( maar if so: sure, go ahead |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|