PortalIndexOp zoek naar Miss Madeline HpD5UwnOp zoek naar Miss Madeline 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Op zoek naar Miss Madeline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 14:26

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 17:52

Rose liep wat rond door de gangen van de lokalen, en ze zucht heel even diep. Ze kon het maar niet vergeten van wat er gebeurd was, en ze schud dan ook het hoofd. Daarna zag ze in de verte een meisje nogal zoeken naar iemand, en ze bekeek haar heel even kort. Dan besluit ze om er naartoe te gaan, en ze keek het meisje aan. "Zoek je soms iemand? Als je het schoolhoofd zoekt zal je die hier niet vinden in deze gang." Zei Rose dan tegen haar, en ze rolde dan even met de ogen.

(Madeline haar lokaal is apart gezet Wink https://staracademy.forumtwilight.com/kantoor-van-de-hoofdmeesteres-f27/ )
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 18:11

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:37; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 19:08

(Sinds wanneer noem jij Amy Razz op dit forum Razz)

Rose keek het meisje even aan, en ze keek dan in het rond. Ineens kwam er een phoenix aangevlogen, en hij kwam op Rose haar schouder zitten. Hij keek het meisje aan waar Rose mee aan het praten was, en ze aaide het dier over zijn veren. Deze vond dat natuurlijk erg leuk, en hij genoot er dan ook van. "Aangenaam ik ben Rose dochter van de clanleider van de Phoenixclan, en sinds kort zelf de leider ervan geworden." Zei Rose dan tegen haar, en ze keek wat in het rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 20:03

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 20:11

Rose keek haar even aan, en dan naar phoenix. Ze bleef deze gewoon aaien, en ze gaf hem een kusje. Dan hoorde ze de woorden van Eva, en ze keek haar rustig aan. Phoenix keek het meisje wantrouwend aan, en hij duwde zijn kop tegen Rose aan. "Hij is de enige phoenix die in ons land leeft." Zei Rose dan tegen haar, en ze geeuwde heel even kort. Natuurlijk was dat de enige, aangezien zij en hij verbonden waren met elkaar. Maar dat zou ze echt niet gaan vertellen aan iemand anders, maar wel zou ze het aan Selavin vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimedo aug 27 2009, 20:16

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 05:28

Savador liep door de gangen met een stapel dikke boeken in zijn handen. Zijn gezicht betrok toen hij voor zijn lokaal Rose met nog een ander meisje zag staan praten. 'Heb ik nog een fan?' mompelde hij boos in zichzelf terwijl hij om zich heenkeek om een goede verstopplek te ontdekken. Hij kon echter geen verstopplek in de buurt zien. Savador besloot dat hij gewoon verder zou lopen; hij kon zich immers niet eeuwig verstoppen met een aantal kilo aan boeken in zijn handen. 'Wat moet dat hier voor mijn lokaal?!' riep hij snauwend terwijl hij de twee meisjes naderde. Savador bleef voor hen stilstaan en keek nors op Rose en Eva neer. Toen merkte hij de feniks op die op Rose's schouder zat. 'Breng dat beest naar buiten. Het is hier geen dierentuin!' gromde hij er bot achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 07:46

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:38; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 13:53

Savador richtte zich nors tot Eva en keek haar een poos aan voor hij iets zei. Nog een brutaal kreng die niets van discipline afwist. 'Omdat dit mijn lokaal is waar jullie als een stelletje theeleuten voor staan te kletsen,' reageerde hij grommend. 'Ga maar bij Norwood voor zijn lokaal staan. Die vind dat vast héél leuk!' Savador graaide in zijn broekzak en haalde er een grote sleutel uit, die hij in het slot stak van zijn lokaaldeur. Met een droge klik ontgrendelde hij de deur en bracht de zware boeken naar binnen. Toen hij weer terugkwam beet hij zijn tanden hard op elkaar. 'Wat willen jullie nou?' siste Savador toen hij de twee meisjes nog steeds voor zijn lokaal zag staan. Hij deed de deur weer op slot en keek Rose en Eva met een geïrriteerde blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 17:24

Rose merkte plots Savador op, en ze keek hem rustig aan. Ze hoorde zijn woorden, en ze keek dan naar phoenix. Deze vloog dan gewoon weer weg, en hij verdween daarna gewoon uit het zicht. "Master Savador ik kwam gewoon wat vragen aan u, maar blijkbaar zal dat even moeten wachten?" Zei Rose dan zachtjes tegen hem, en ze zucht heel even diep. Dan keek ze naar Eva, en ze glimlacht heel even kort naar haar. Toch richt ze voor enkele seconden haar blik weer op Savador, al waren dat niet echt veel seconden. Ze had geen zin om een preek te ontvangen, maar ze wou vanalles vragen aan hem. Dit omwille van dat ze niet echt veel kon herinneren, en ze keek dan gewoon naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 17:34

Savador's ogen vernauwden zich toen hij Rose hoorde. Hij stak de sleutel weer in zijn broekzak en leunde met zijn rug tegen de deur aan. Hij vouwde zijn armen over zijn borst en keek haar verveeld aan. 'Nou, wat wil je vragen? Hoe sneller je het vraagt, hoe sneller dit is afgehandelt,' zei hij nors. Savador keek even naar de feniks die weer wegvloog, en richtte zijn blik daarna op Eva. Vervolgens keek hij Rose weer aan en wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 17:38

Rose zucht heel even diep, en ze bleef naar de grond kijken. "Dat kan ik niet vragen zolang er iemand anders bij is, en het heeft nogal te maken bij dat gevecht." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek hem kort aan in de ogen. Ze keek dan even naar Eva, en ze zou het echt niet in haar buurt zeggen. Dit omwille van dat het haar zaken niet zijn, maar ook wilt ze het echt niet vertellen als er een 'wildvreemde' bij staat. "Ik hoop dat u het begrijpt master Savador." Zei ze daarna dan zachtjes, en ze keek weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 17:50

Savador zuchtte zacht en haalde de sleutel weer tevoorschijn. Hij draaide zich om en ontgrendelde het lokaal. 'Kom maar binnen dan,' zei hij nors, doelend op Rose terwijl hij de deur van zijn lokaal openhield. Savador wachtte tot Rose binnen was en keek Eva kort aan voor hij zich omdraaide. Hij liep het lokaal in en leunde tegen zijn bureau. Hij was benieuwd waar dit nu weer over ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 17:55

Rose keek Savador aan, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze liep rustig naar binnen, en ze ging neerzitten op een bank. Ze keek hem aan, en ze wist voor kort niet hoe ze eraan moest beginnen. "Het zit zo dat ik een deel van mijn geheugen ben kwijtgeraakt nadat ik gekalmeerd was, en het spijt me van hoe ik in de les deed tegen u. Ik herinner me echt niets meer, en alles is wazig voor me." Zei Rose dan tegen hem, waarna ze dan kort slikte. "Toch zal het heel lang duren voordat ik dat geheugen weer terug heb, en ik wilde u niet boos bent op mij." Zei ze dan verder tegen hem, en ze keek dan weer naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 22:36

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:41; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 22:54

Savador zag Rose plaatsnemen op één van de banken en hem even aankijken. Hij luisterde zwijgend naar haar woorden en klakte zacht met zijn tong. 'Ik word nooit boos,' antwoordde hij verveeld. 'Ik treed alleen harder op dan alle andere softies hier. Ik ben tenminste opgelucht over het feit dat je geen leugenaar bent en me gewoon de waarheid verteld.' Hij kruisde zijn armen over zijn borst en wilde er nog iets aan toevoegen toen hij geklop op de deur hoorde. 'Binnen,' zei Savador nors.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 22:58

Rose keek hem aan, en ze keek dan weer naar de grond. Ze dacht weer aan hoe ze eigenlijk zo de controle was verloren, maar helaas kon ze zich het niet meer herinneren. Ze zucht zachtjes terwijl ze naar zijn woorden, waarna ze hem dan aankijkt. "Als ik zo bot doe tegen u wil je er dan niet opletten? Ik bedoel ik ben nog voordat ik mijn geheugen kwijt was mijn neef verloren, en ik sta er nu compleet alleen voor dat ik met mezelf niet eens om kan gaan." Zei Rose dan tegen hem, en ze keek dan weer naar de grond. Ze hoorde het geklop op de deur, en ze keek heel even in de richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 22:59

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 23:05

'Helaas. Ik kan er niet niet op letten,' reageerde Savador zuchtend. 'Wat de situatie ook is. Wat ik wel kan doen is er rekening mee houden. Het is moeilijk voor je, maar je moet maar hard zijn. Na zulke situaties als de dood van je neef zul je dat ook worden.' Savador richtte zijn blik weer op de deur en zweeg. Hij veerde geschrokken overeind toen hij een schreeuw op de gang hoorde. Hij stond op en liep naar de deur toe. Voorzichtig opende hij de deur en keek even de gangen door. Er was niets te zien. Maar toen hij beter keek zag Savador op de grond Eva liggen, die flauwgevallen was. Hij zakte door zijn knieën en pakte haar voorzichtig onder haar oksels en knieholtes op en loodste haar het lokaal binnen. Hij legde Eva neer op zijn bureau en keek even beduusd naar haar gesloten ogen. Savador zuchtte en pakte een potje met water van één van de planken aan de zijkant van het lokaal. Hij draaide het potje open en spatte het water in Eva's gezicht. Vervolgens leunde hij weer tegen zijn bureau aan om te zien of het enig effect had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 23:08

Rose knikte heel even kort, en ze luisterde naar zijn woorden. "En als dat gebeurd dan verlies ik de controle over mijn kracht." Zei Rose dan zacht tegen hem, en ze hoorde dan opeens wat gegil. Verbaasd keek ze naar de deur, en ze keek dan hoe Savador ernaartoe ging. Niet veel later merkte ze Eva bewusteloos op, en ze snapte het voor een ogenblik niet meer. Ze deed rustig het raam open, en ze keek dan naar Savador "Toch niet erg als het raam open staat voor wat frisse lucht?" Vroeg Rose dan aan hem, en ze ging weer op het bankje zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 23:15

'Nee, doe maar open,' zei Savador tegen Rose. Hij wendde zijn blik echter niet van Eva af en gaf haar een aantal zachte tikken tegen haar wang. Als water niet hielp, wat hielp dan wel? Savador was niet echt bepaald een expert in EHBO.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Eva
.
.
Eva

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 89
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire, Razen
Klas: Vijfde Klasser
Partner:

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 23:17

pissend


Laatst aangepast door Eva op za dec 31 2011, 09:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.
.
.
Rose.

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEPosts : 610
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Vuur - Duister
Klas: ?
Partner: I don't know it anymore

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimevr aug 28 2009, 23:48

Rose bleef zitten op het bankje, en ze keek dan naar Eva als ze bijkwam. Rustig keek ze in het rond, en ze liep dan naar de deuropening. Ze keek of er niemand was, en ze ging dan weer naar hen toe. Ze keek beide rustig aan, en ze merkte dan ineens de phoenix weer op. Deze zat in een boom te wachten op Rose, en ze glimlacht heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitimeza aug 29 2009, 01:14

'In het lokaal Fire Magic,' antwoordde Savador nors op Eva. Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek nijdig op haar neer. 'Wat zag je? Je kunt toch niet om niks flauwgevallen zijn?' Terwijl hij op antwoord wachtte schroefde hij de deksel op het potje er weer op en plaatste het weer tussen de andere potjes op de plank. Vervolgens richtte Savador zich weer tot Eva en keek haar verwachtingsvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA PROFILE
Op zoek naar Miss Madeline UTL8oxA MAGICIAN

Op zoek naar Miss Madeline Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar Miss Madeline   Op zoek naar Miss Madeline Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Op zoek naar Miss Madeline

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Op zoek naar Miss Madeline
» Miss Madeline help!!!!
» Miss Madeline?
» Killing Miss Madeline.
» Alvast gefeliciteerd Miss Madeline.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Fire Magic-