|
|
Auteur | Bericht |
---|
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 14:41 | |
| Lavi kan er nog best mee door als adult ;3
Nou erm, dat zou betekenen dat Ziva achter iemand zoals Drake moet gaan staan en nah, dat is ook weer geen goed plan xD
Edit: Wait wait wait wait sinds wanneer heeft Lavi dark magic. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 16:33 | |
| Hi, i'm not to big? XD Hahaha. Ik lig hier blauw om de praat van koppels. |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 16:59 | |
| @Rilana Je ava doet me denken aan een Gyarados (is het een gyarados? idk) *_* Insta fan.
uugh ik ben al de hele dag bezig aan 1 postje ;'D Mijn brein is moe én ik word constant afgeleid Door de skype ic chat , haha xD *Facewalls*
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 17:04 | |
| She is no pokemon! T.T But a dragon. |
|
| |
Deactivated person
PROFILEReal Name : Deactivated Posts : 265
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 17:18 | |
| - Ziva schreef:
- Lavi kan er nog best mee door als adult ;3
Nou erm, dat zou betekenen dat Ziva achter iemand zoals Drake moet gaan staan en nah, dat is ook weer geen goed plan xD
Edit: Wait wait wait wait sinds wanneer heeft Lavi dark magic. Looool, mooi te weten~ Also sinds dat hij een spreuk heeft waar 'dark flames' aan vast zitten XD dat is het eigg :') okaay... misschien met nog een storyline erin, maar die wil ik eerst uittikken en goedkeuring voor hebben voordat ik zelf weer overboord ga. @Rilana, Wil je een tijdelijk setje hebben? :') |
|
| |
Ziva .
PROFILEReal Name : Linn Posts : 1678 Points : 76 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire and LightKlas: -Partner: Stop asking me to trust you, while I'm still coughing up water from the last time you let me drown.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 17:19 | |
| - Lavi schreef:
- Ziva schreef:
- Lavi kan er nog best mee door als adult ;3
Edit: Wait wait wait wait sinds wanneer heeft Lavi dark magic. Looool, mooi te weten~ Also sinds dat hij een spreuk heeft waar 'dark flames' aan vast zitten XD dat is het eigg :') okaay... misschien met nog een storyline erin, maar die wil ik eerst uittikken en goedkeuring voor hebben voordat ik zelf weer overboord ga. *ziva instant hate* No no just kidding xD Hij is geen shadraan, dus dat moet wel goedkomen dan wbw. En oeh, ben benieuwd. Rilana: Oeh, she looks cool! |
|
| |
Theneras .
PROFILEReal Name : Simone Posts : 989 Points : 43 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark Klas: Partner: Remember how to put back the light in my eyes
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 17:21 | |
| Tssk. Gyarados is ook een dragon. kinda XD Ze is wel een hele coole dragon |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 17:32 | |
| Thanks Lavi, Linn and Simone Ik weet dat, dat ook een draak is, maar ik heb een combi van blauwe Dragonlance draken gemaakt op de pc, maar via de mob kon ik alleen deze erop zetten. Als je zou kunnen misschien zou je straks een roterende ava voor Shy kunnen maken? |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 18:33 | |
| Sure! Als je mij dan wat afb wilt sturen via PB @ziva hihiiii Komt wel goed denk? Hij heeft namalijk razen vanaf afkomst en alles >w< Alleen ergens zat nog wat shadraans bloed verdwaald ofzo.... je kent het x'D |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 18:44 | |
| Eeeh Ez kijk. Dat lijkt me nou echt iets voor Ziva als hij haar vraagt toch nog een tekening te maken xD Nickname: Ahh, ziva might need to 'like' him then, ze kan niet twee 'leraren' vuurmagie hebben waar ze een hekel aan heeft xD |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 18:51 | |
| It... it's beautiful Ziva *pinkt traantje weg* |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 19:10 | |
| Het is abstracte kunst, mooi hé.
Oh ehm, zie ik daar een intiem topic leraar x student *staart naar theneras en master Iro* hmnn? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 19:13 | |
| Yeah, Well we keep it clean! x3 Ach een beetje ondeugt moet er af en toe ook zijn :Lol!: |
|
| |
Deactivated person
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 19:18 | |
| - Ziva schreef:
Nickname: Ahh, ziva might need to 'like' him then, ze kan niet twee 'leraren' vuurmagie hebben waar ze een hekel aan heeft xD Zo erg is het ook weer niet hoor hahaa XD En hij zal het nooit willen gebruiken :') Dat is ook een pluspunt . (hij kent de spreuk niet volledig beheersen hwhahaha ) |
|
| |
Theneras .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 20:23 | |
| - Ziva schreef:
Oh ehm, zie ik daar een intiem topic leraar x student *staart naar theneras en master Iro* hmnn? Then be like: Ik heb géén idee waar je het over hebt. You are... seeing things! Feigns ignorance XD But yes,yes~ We do keep it clean ^_^ |
|
| |
Damian .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 380 Points : 5 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark and self taught fire magicKlas: Master JuliusPartner: Let's go, don't wait, this night's almost over. Honest, let's make, this night last forever
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 20:35 | |
| Hahaha xD Verder werken aan Tims journalstory o3o |
|
| |
Iviemu .
PROFILEReal Name : EeVee Posts : 68 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Dark & fireKlas: Miss RoxannePartner: Fuck me like you hate me
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 20:37 | |
| - Ziva schreef:
Eeeh Ez kijk. Dat lijkt me nou echt iets voor Ziva als hij haar vraagt toch nog een tekening te maken xD Linn ik schoot letterlijk luidop in de lach en werd raar aangekeken. xD |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:15 | |
| - Jamie schreef:
- Ziva schreef:
Eeeh Ez kijk. Dat lijkt me nou echt iets voor Ziva als hij haar vraagt toch nog een tekening te maken xD Linn ik schoot letterlijk luidop in de lach en werd raar aangekeken. xD Good good, want dat gebeurde ook bij mij toen ik hem tegenkwam xD Rilana & Simone: Ik vind het wel grappig om weer eens wat te zien tussen leraar en student eigenlijk Zorg maar niet dat ze betrapt worden~ Nickname: Good, dan kan Ziva gewoon rustig doorgaan met normaal doen tegen Lavi. |
|
| |
Timothy .
PROFILEReal Name : Anneswann Posts : 632 Points : 10 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Fire//AirKlas: Miss RoxannePartner: 'There's a floppy disk on the floor'
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:17 | |
| Ziva en Tim zijn toch echt wel troublemakers thoo ~ |
|
| |
/// .
PROFILEReal Name : Prince Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x/-Klas: Miss EresPartner: Dive deeper into my streaming heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:26 | |
| Om terug te komen op het straight gedoe. Ok Teren is niet volledig straight, maar hij ziet zichzelf wel als straight? xD
En Juul is wel straightish, maar niet echt geschikt materiaal voordat ie weer een beetje obsessief wordt. c':
&&Thanks@eenaantalpagina'sterug; ik quite like the naam ook ;D |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:29 | |
| I actually really like the faceclaim. He looks pretty *-* Wat is de faceclaim eigenlijk?
Anne: Yes, they are in for trouble >3 Al bedoelt ziva het soms niet eens zo, she's just who she is. |
|
| |
/// .
PROFILEReal Name : Prince Posts : 95 MAGICIAN✦ CHARACTER ✦Magic: Air x/-Klas: Miss EresPartner: Dive deeper into my streaming heart.
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:34 | |
| He issss pretty, right? Maar de fc? I dunno for sure it was on a weird site with no tags. Ik denk Slaine Troyard van Aldnoah Zero ofzo? misschien? Ik heb tbh geen benul xD Want ik kon het niet vinden~ ;c Ik like je nieuwe avatar btw ;D Very Zivalike |
|
| |
Ziva .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jan 24 2016, 21:53 | |
| Yes he looks very pretty indeed *--* En jammer dat je de faceclaim niet kon vinden, maar ach, je hebt best redelijk wat pictures van hem kunnen vinden en daar een paar fatsoenlijke avas / signatures van kunnen maken ;D
En thank you! Hij was eerst helemaal zwart wit maar ik vond hem echt heel mooi dus ik moest hem gewoon gebruiken ;3 |
|
| |
/// .
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 25 2016, 03:06 | |
| Yes indeed! op die pagina stonden gelukkig een soort van verzameltopic aan plaatjes. Het zou ook best iemands OC kunnen zijn bedenk ik me nu. c': O well. Als hij af is kunnen we misschien ooit een topic doen. ÓÓIT. Yes, hij is leuk nu. Her eyes are mesmerizing. c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jan 25 2016, 03:29 | |
| Hij ziet er leuk uit en smexy. XD |
|
| |
Gesponsorde inhoud
PROFILE MAGICIAN
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |